quote:Op donderdag 7 december 2006 14:48 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik stond laatste 20 seconden te wachten totdat ik erachter kwam dat ik vergeten was op de knop te drukken
je kunt ook snelwandelenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:49 schreef Stranger het volgende:
Ik doe niet mee, ik ben al misselijk van de koffie, dan schiet rennen niet op
welkom in het topic der personen die zich vervelen.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:48 schreef CroyaX het volgende:
CroyaX meld zich!
Doet ICT -Stage (saaaaaaaaaaai)
dus gefeliciteerd aan tonks enzo
Hoiquote:Op donderdag 7 december 2006 14:48 schreef CroyaX het volgende:
CroyaX meld zich!
whahahahquote:Op donderdag 7 december 2006 14:48 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik stond laatste 20 seconden te wachten totdat ik erachter kwam dat ik vergeten was op de knop te drukken
Ik verveel me niet hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 14:49 schreef HansU het volgende:
[..]
welkom in het topic der personen die zich vervelen.
Ik heb laatst echt een minuut erbij gestaan omdat ik met mijn duffe hoofd helemaal was vergeten op welke knop ik moest drukken. Was er van overtuigd dat alleen de knop voor koffiesterkte genoeg wasquote:Op donderdag 7 december 2006 14:48 schreef HansU het volgende:
[..]
ik neem aan dat je extra extra sterk heb gekozen toen!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:50 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb laatst echt een minuut erbij gestaan omdat ik met mijn duffe hoofd helemaal was vergeten op welke knop ik moest drukken. Was er van overtuigd dat alleen de knop voor koffiesterkte genoeg was
je hebt dorst he?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:50 schreef Theamerican het volgende:
zullen we om 5 voor 3 gaan of houden we het bij 15.00
Welkom!! Pak een stoel, kom er bij, en druk af en toe op f5..quote:Op donderdag 7 december 2006 14:48 schreef CroyaX het volgende:
CroyaX meld zich!
Goedemorgen!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:48 schreef HansU het volgende:
[..]
Welkom!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:48 schreef CroyaX het volgende:
CroyaX meld zich!
Hushquote:Op donderdag 7 december 2006 14:52 schreef tonks het volgende:
Aww wat is thuis zitten en taart eten toch kut pfff
eindelijk iemand in de zelfde situatie.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:52 schreef Theamerican het volgende:
nog 2 uur en 8 minuten
daar word ik nou depressief vanquote:Op donderdag 7 december 2006 14:52 schreef tonks het volgende:
Aww wat is thuis zitten en taart eten toch kut pfff
ik ga pas om stipt 15.00, misschien loop ik ook nog maar even langs het toilet. Het vorige bakje wil naar buiten.quote:
de tijd tikt.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:57 schreef Zosk het volgende:
ik ga zo ook maar een bakkie halen en een rondje wc doen![]()
lolquote:Op donderdag 7 december 2006 14:48 schreef HansU het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |