quote:Op donderdag 7 december 2006 14:06 schreef Goover het volgende:
Ik zit hier trouwens ook op een wazige plek. Het gebouw hier is langwerpig en erg dun. Totaal 1 kamer breed + een lange hal die er naast loopt. Ik zit in het puntje van het gebouw, maar de hal houd voor deze ruimte op. Dus het is hier breder. Maar aan er zit nog een trap aan het uiteinde van het gebouw, dus er lopen constand mensen heen en weer hier.
Deze ruimte is ook de 'Elektronikwerkstat', er staan dus grote ladekasten met compenenten er in. Hier word ook regelmatig in gegraven.. dat maakt herrie. We zitten hier met 3 man. Daarbij zitten er in deze ruimte nog twee losse kamertjes. In die kamertjes zitten mr Huck en mr Schück zij zijn het werkstat personeel. (2 mannetjes om er voor te zorgen dat de weestandjes niet op raken en om af en toe wat te repareren.)
Al met al lopen er hier nogal eens wat mensen heen en weer. Vaak komt er een willekeurig persoon binnen stappen na te kloppen (wat mensen van de afdeling nooit doen) dan zijn ze meestal op zoek naar een van de twee mannetjes. Maar ze weten niet hoe ze er uit zien. Als ik dan rustig zit te werken, of te FOK!-en, begint er ineens een malle Duitser een heel verhaal tegen mij.. en meestal voordat hij/zij zijn eerste zin af gemaakt heeft heb ik hem/haar al doorverwezen naar een van de kamertjes. Dat gebeurd minstens eens per dag.
Ze snappen niet wie ze precies moeten hebben omdat hier +- 3500 mensen werken (ja het is groot hier) en het dus niet vaak voorkomt dat er 2 maal de zelfde langs komt.
Maarja.. maakt het wat gezelliger zou je kunnen zeggen.
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:26 schreef Zosk het volgende:
nu weer wel door een nieuwe pagina, dus hier nogmaals!![]()
[..]
gozer, ga huilen!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:27 schreef HansU het volgende:
Wat zit je nou allemaal te doen? 1x het bericht snappen we ook wel hoor.
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:27 schreef HansU het volgende:
Wat zit je nou allemaal te doen? 1x het bericht snappen we ook wel hoor.
Sorry, jouw verhaal is erg interessant, maar Heidi is ietsjes interessanterquote:Op donderdag 7 december 2006 14:20 schreef Goover het volgende:
Maar nu is wel mijn vet lange post overmeesterd door die Heidi....
Truequote:Op donderdag 7 december 2006 14:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sorry, jouw verhaal is erg interessant, maar Heidi is ietsjes interessanter
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:30 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja, nog 2,5 uur!
Ik heb een tip voor je:quote:Op donderdag 7 december 2006 14:32 schreef HansU het volgende:
door (te) lang hier door te brengen gaat de tijd ook niet echt sneller.
Naar buiten staren helpt overigens ook niet.
Werken werk wel erg goed als je tijd over hebt, of anders een van de eerder genoemde spelletjes sites.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:32 schreef HansU het volgende:
door (te) lang hier door te brengen gaat de tijd ook niet echt sneller.
Naar buiten staren helpt overigens ook niet.
Nou nou nou, wat is er toch allemaal de hele tijd. Zit hier maar een beetje te mokken.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:33 schreef Theamerican het volgende:
wou dat ik werk had maar zit zo vast als stront
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:33 schreef Theamerican het volgende:
wou dat ik werk had maar zit zo vast als stront
Als het niet te lastig is heb ik verstand van SQL.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:37 schreef Theamerican het volgende:
iemand hier verstand van sql?
Ik heb het zelfde, controleer om het uur me mail om te kijken of die knakker (wel met haar) een reactie heeft.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:36 schreef Theamerican het volgende:
begeleider heb hem wel tig mailtjes gestuurt dat ik vast zit met zo opdracht voor school en wat ik nu eraan moet doen maarja die kale knar reageert niet
kaal of niet allemaal knudde zit je toevallig ook in utrecht op school?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:40 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde, controleer om het uur me mail om te kijken of die knakker (wel met haar) een reactie heeft.
ehhh ja.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:40 schreef Theamerican het volgende:
oke ik moet sql installaren via geautomatiseerd proces heb dus scriptje gemaakt in dos en dan installeert die gaat allemaal goed geen fouten maar je moet inloggen bij die server nu zeg die lul hierzo hoef niet windows autification is goed dan neemt die sql mijn inloggegevens maar dat is weer niet goed want moet mixed mode zijn snapje nog? nee zeker ik ook niet maar ik moet dus iets veranderen waardoor die mixed mode neemt en niet windows autification maar dan moet je wachtwoord hebben naar mijn mening en die pauper zeg van niet
Rotterdam, hij heeft grijs haar, begint idd ook wat dunner te worden.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:42 schreef Theamerican het volgende:
[..]
kaal of niet allemaal knudde zit je toevallig ook in utrecht op school?
hij zeg weet niet heb zelf nooit gedaan maar zoek het maar ff uit heb overal al gezeten van google tot yahooquote:Op donderdag 7 december 2006 14:42 schreef Zosk het volgende:
Als hij het zelf beter weet dan moet je het hem zelf laten doen, vrij makkelijke keuze lijkt me zo![]()
choco, geen koffie, anders lijkt de tijd echt te langzaam te gaan.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:45 schreef Theamerican het volgende:
geef ff seintje ga ik met je mee wat neem jij?
dan zou ik er gewoon op afstappen en zeggen dat het gewoon niet lukt. Wat meer kun je doen dan het proberen als het écht niet lukt? ik bedoel je bent een stagiaire...quote:Op donderdag 7 december 2006 14:43 schreef Theamerican het volgende:
[..]
hij zeg weet niet heb zelf nooit gedaan maar zoek het maar ff uit heb overal al gezeten van google tot yahoo
Dat betekent dat je nu net een nieuwe kop heb gehaald? Of ga je niet net als ik elk kwartier?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:45 schreef HansU het volgende:
Nog 15 minuten en ik vind het weer tijd voor een wandelingetje richting de DE machine.
Ik ga om 15.00.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:46 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat betekent dat je nu net een nieuwe kop heb gehaald? Of ga je niet net als ik elk kwartier?
En sorry Theamerican ik weet inderdaad niet hoe je dat moet oplossenKan je niet een ander SQL programma gebruiken? Sowieso geen ervaring met Windows en SQL
ik snap er helemaal niks van dus ik geloof je gelijkquote:Op donderdag 7 december 2006 14:47 schreef Theamerican het volgende:
werkt ook wel alleen die aanpassing van mixed mode moet met hand gedaan worden rest doet die automatic dus vind dat ik al ver gekomen ben voor een noob
Ik stond laatste 20 seconden te wachten totdat ik erachter kwam dat ik vergeten was op de knop te drukkenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:48 schreef Zosk het volgende:
1 klik op de knop en mijn koffie is klaar in 3sec. ja écht 3 sec.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |