quote:Op donderdag 7 december 2006 14:06 schreef Goover het volgende:
Ik zit hier trouwens ook op een wazige plek. Het gebouw hier is langwerpig en erg dun. Totaal 1 kamer breed + een lange hal die er naast loopt. Ik zit in het puntje van het gebouw, maar de hal houd voor deze ruimte op. Dus het is hier breder. Maar aan er zit nog een trap aan het uiteinde van het gebouw, dus er lopen constand mensen heen en weer hier.
Deze ruimte is ook de 'Elektronikwerkstat', er staan dus grote ladekasten met compenenten er in. Hier word ook regelmatig in gegraven.. dat maakt herrie. We zitten hier met 3 man. Daarbij zitten er in deze ruimte nog twee losse kamertjes. In die kamertjes zitten mr Huck en mr Schück zij zijn het werkstat personeel. (2 mannetjes om er voor te zorgen dat de weestandjes niet op raken en om af en toe wat te repareren.)
Al met al lopen er hier nogal eens wat mensen heen en weer. Vaak komt er een willekeurig persoon binnen stappen na te kloppen (wat mensen van de afdeling nooit doen) dan zijn ze meestal op zoek naar een van de twee mannetjes. Maar ze weten niet hoe ze er uit zien. Als ik dan rustig zit te werken, of te FOK!-en, begint er ineens een malle Duitser een heel verhaal tegen mij.. en meestal voordat hij/zij zijn eerste zin af gemaakt heeft heb ik hem/haar al doorverwezen naar een van de kamertjes. Dat gebeurd minstens eens per dag.
Ze snappen niet wie ze precies moeten hebben omdat hier +- 3500 mensen werken (ja het is groot hier) en het dus niet vaak voorkomt dat er 2 maal de zelfde langs komt.
Maarja.. maakt het wat gezelliger zou je kunnen zeggen.
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:26 schreef Zosk het volgende:
nu weer wel door een nieuwe pagina, dus hier nogmaals!![]()
[..]
gozer, ga huilen!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:27 schreef HansU het volgende:
Wat zit je nou allemaal te doen? 1x het bericht snappen we ook wel hoor.
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:27 schreef HansU het volgende:
Wat zit je nou allemaal te doen? 1x het bericht snappen we ook wel hoor.
Sorry, jouw verhaal is erg interessant, maar Heidi is ietsjes interessanterquote:Op donderdag 7 december 2006 14:20 schreef Goover het volgende:
Maar nu is wel mijn vet lange post overmeesterd door die Heidi....
Truequote:Op donderdag 7 december 2006 14:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sorry, jouw verhaal is erg interessant, maar Heidi is ietsjes interessanter
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:30 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja, nog 2,5 uur!
Ik heb een tip voor je:quote:Op donderdag 7 december 2006 14:32 schreef HansU het volgende:
door (te) lang hier door te brengen gaat de tijd ook niet echt sneller.
Naar buiten staren helpt overigens ook niet.
Werken werk wel erg goed als je tijd over hebt, of anders een van de eerder genoemde spelletjes sites.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:32 schreef HansU het volgende:
door (te) lang hier door te brengen gaat de tijd ook niet echt sneller.
Naar buiten staren helpt overigens ook niet.
Nou nou nou, wat is er toch allemaal de hele tijd. Zit hier maar een beetje te mokken.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:33 schreef Theamerican het volgende:
wou dat ik werk had maar zit zo vast als stront
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:33 schreef Theamerican het volgende:
wou dat ik werk had maar zit zo vast als stront
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |