Das klote ik had vandaag gebonden kalfssoep was wel te pruimen.quote:
Medewerker P&Oquote:
Hey mede-westlanderquote:Op donderdag 7 december 2006 16:09 schreef Gebleekte het volgende:
Het is echt bijna onmogelijk om een stage-plaats te vinden![]()
Hebben we van school een blaadje meegekregen met bedrijven die hebben aangegeven een stagiair te zoeken, klopt dus helemaal niks van!![]()
Heb nog tot 22 Januari om een stageplaats te vinden, en anders kan ik lekker in de vakanties doorgaan![]()
OMG *troost Stranger*quote:
Goed idee! Ga ik gelijk ook maar ff doen ja! Maar er is hier wel gewoon weinig te vinden in 't Westlandquote:Op donderdag 7 december 2006 16:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hey mede-westlander
Ik heb me ingeschreven bij zo'n stage sites. Gereageerd op een stageplaats helaas was deze al bezet, maar ze hadden voldoende alternatieven. Woensdag had ik de mail verstuurd, donderdagochtend teruggebeld, maandag intakegesprek, dinsdag sollicitatiegesprek.. in de middag kreeg ik te horen dat ik aangenomen was![]()
wij hebben een coup-a-soup carrouselquote:Op donderdag 7 december 2006 16:12 schreef CroyaX het volgende:
hebben jullie ook elke dag soep van de kantine?![]()
![]()
NEE NIET EENS!! ZWERFERSquote:Op donderdag 7 december 2006 16:12 schreef CroyaX het volgende:
hebben jullie ook elke dag soep van de een kantine?![]()
![]()
wat?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:24 schreef Theamerican het volgende:
lekker zosk
Ik heb dan 2 keer stage gelopen in het Westland. Het heeft wel zo zijn voordelen, korte reistijd, zelfde mentaliteit, zelfde taaltjequote:Op donderdag 7 december 2006 16:26 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Goed idee! Ga ik gelijk ook maar ff doen ja! Maar er is hier wel gewoon weinig te vinden in 't WestlandZelfs bij 't Westerhonk en Parnassia kon het niet. Beide vanwege fysieke ruimteproblemen.
![]()
quote:
Alsof iemand in het bedrijfsleven daar naar kijkt. Een verjaardag is niets meer dan een gelegenheid voor een extra koekje.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb dan 2 keer stage gelopen in het Westland. Het heeft wel zo zijn voordelen, korte reistijd, zelfde mentaliteit, zelfde taaltje![]()
De vrouw die naar deze stage bemiddelde had niet echt heel goed op mijn CV gekeken. Ze had namelijk de intake gepland op mijn verjaardag..
SpeedChat, dit is niks niks man!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:38 schreef NrSiX het volgende:
Staat SC sinds een paar uur voor SpeedChat?anyway.. nog 23 minuten!! dan lekker naar mijn werk
![]()
Die van mij ook, 5 minuten naar het gebouw en 10 minuten over het terrein en in het gebouw richting werkplek. En dan heb ik nog geluk dat mijn plekje niet in een uithoek zit.quote:
Whehequote:Op donderdag 7 december 2006 16:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb dan 2 keer stage gelopen in het Westland. Het heeft wel zo zijn voordelen, korte reistijd, zelfde mentaliteit, zelfde taaltje![]()
De vrouw die naar deze stage bemiddelde had niet echt heel goed op mijn CV gekeken. Ze had namelijk de intake gepland op mijn verjaardag..
1 min lopen vanuit mijn huisquote:Op donderdag 7 december 2006 16:39 schreef HansU het volgende:
[..]
Die van mij ook, 5 minuten naar het gebouw en 10 minuten over het terrein en in het gebouw richting werkplek. En dan heb ik nog geluk dat mijn plekje niet in een uithoek zit.
Het liefst zou ik ook het in het Westland stage willen lopen.. maar met R'dam kan ook best leven.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:42 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Whehe![]()
Bij welke bedrijven heb je stage gelopen dan? En die voordelen die je noemt spelen idd ook mee ja, behalve dat de westlanders meestal harde werkers zijnZou iig een stuk liever hier stagelopen dan bv in Den Haag.
Ik heb in die jaren steeds stage gelopen op scholen. Daar was altijd voldoende te doen voor ICT-ers.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het liefst zou ik ook het in het Westland stage willen lopen.. maar met R'dam kan ook best leven.![]()
ESN Computers in 's-Gravenzande (2002) en Allround Computer Service (ACS) in Naaldwijk. (2004)
Vooral bij de voorlaatste stage ben ik vaak bij (basis)scholen geweest.. waren er weer 10 pc gejat en dat 3 keer in een maand.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:50 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik heb in die jaren steeds stage gelopen op scholen. Daar was altijd voldoende te doen voor ICT-ers.
Nu zit ik in een ziekenhuis. Overheids sector bevalt me uitstekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |