Ik heb dan 2 keer stage gelopen in het Westland. Het heeft wel zo zijn voordelen, korte reistijd, zelfde mentaliteit, zelfde taaltjequote:Op donderdag 7 december 2006 16:26 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Goed idee! Ga ik gelijk ook maar ff doen ja! Maar er is hier wel gewoon weinig te vinden in 't WestlandZelfs bij 't Westerhonk en Parnassia kon het niet. Beide vanwege fysieke ruimteproblemen.
![]()
quote:
Alsof iemand in het bedrijfsleven daar naar kijkt. Een verjaardag is niets meer dan een gelegenheid voor een extra koekje.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb dan 2 keer stage gelopen in het Westland. Het heeft wel zo zijn voordelen, korte reistijd, zelfde mentaliteit, zelfde taaltje![]()
De vrouw die naar deze stage bemiddelde had niet echt heel goed op mijn CV gekeken. Ze had namelijk de intake gepland op mijn verjaardag..
SpeedChat, dit is niks niks man!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:38 schreef NrSiX het volgende:
Staat SC sinds een paar uur voor SpeedChat?anyway.. nog 23 minuten!! dan lekker naar mijn werk
![]()
Die van mij ook, 5 minuten naar het gebouw en 10 minuten over het terrein en in het gebouw richting werkplek. En dan heb ik nog geluk dat mijn plekje niet in een uithoek zit.quote:
Whehequote:Op donderdag 7 december 2006 16:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb dan 2 keer stage gelopen in het Westland. Het heeft wel zo zijn voordelen, korte reistijd, zelfde mentaliteit, zelfde taaltje![]()
De vrouw die naar deze stage bemiddelde had niet echt heel goed op mijn CV gekeken. Ze had namelijk de intake gepland op mijn verjaardag..
1 min lopen vanuit mijn huisquote:Op donderdag 7 december 2006 16:39 schreef HansU het volgende:
[..]
Die van mij ook, 5 minuten naar het gebouw en 10 minuten over het terrein en in het gebouw richting werkplek. En dan heb ik nog geluk dat mijn plekje niet in een uithoek zit.
Het liefst zou ik ook het in het Westland stage willen lopen.. maar met R'dam kan ook best leven.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:42 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Whehe![]()
Bij welke bedrijven heb je stage gelopen dan? En die voordelen die je noemt spelen idd ook mee ja, behalve dat de westlanders meestal harde werkers zijnZou iig een stuk liever hier stagelopen dan bv in Den Haag.
Ik heb in die jaren steeds stage gelopen op scholen. Daar was altijd voldoende te doen voor ICT-ers.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het liefst zou ik ook het in het Westland stage willen lopen.. maar met R'dam kan ook best leven.![]()
ESN Computers in 's-Gravenzande (2002) en Allround Computer Service (ACS) in Naaldwijk. (2004)
Vooral bij de voorlaatste stage ben ik vaak bij (basis)scholen geweest.. waren er weer 10 pc gejat en dat 3 keer in een maand.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:50 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik heb in die jaren steeds stage gelopen op scholen. Daar was altijd voldoende te doen voor ICT-ers.
Nu zit ik in een ziekenhuis. Overheids sector bevalt me uitstekend
Ja, vanochtend niet, maar zit zelf ook alweer droog thuisquote:Op donderdag 7 december 2006 17:26 schreef SvenM het volgende:Ik ben alweer lekker thuis
gelukkig was het droog
Kennen ze in den helder al internetquote:Op donderdag 7 december 2006 15:27 schreef CroyaX het volgende:
[..]
Ik moet gare gebruikers helpen om een USB-pooot te vinden, ik moet naar een of andere afdeling voor demente ouderen om daar ergens een pc te fixen en dan bij diezelfde afdeling een monitor vervangen ,dus ik neem me karretje meer jatten die ouderen me karretje af![]()
Ik was om 17.00 opeens weggerend. Had niet door dat het tijd wasquote:Op donderdag 7 december 2006 18:40 schreef Goover het volgende:
Ik ben ook weer thuis, heb gegeten, ik zeg: tot morgen idereen
Dat is niet erg handig!quote:
Vanavond aan het bier en morgen uit kunnen slapenquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:31 schreef Theamerican het volgende:
goedenmorgen mensen laatste dag van deze week en dan weekend vrijheid uitslapen luieren geen gezeik kortom top gevoel.
maarja eerst maar deze dag zien te overleven
Haha, vast een hele opgavequote:Op vrijdag 8 december 2006 08:31 schreef Theamerican het volgende:
....
maarja eerst maar deze dag zien te overleven
haha, dat heb ik nooit begrepen. Dat mensen tussen het opstaan en stage tijd hebben om op FOK! te posten. Als ik (vroeg) op moet staan blijf ik zo lang mogelijk in mijn bed liggen. Dan moet ik daarna als een idioot mijn lenzen in doen, aankleden, scheren, gel in mijn haar doen en ontbijten om nog optijd te zijn... Echt geen tijd voor FOK! voordat ik op werk ben dus!quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
Haha, vast een hele opgave
Nou ja. Ik ga maar eens opstaan rustig aankleden en richting stage
eentje denk ik,ik ben zelf van plan om wat te doen vandaag...quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:36 schreef Theamerican het volgende:
hoevaal topics zullen we vandaag vol krijgen?
Bij mij ook niet, niemand controleert het ofzo. Ik heb toch een privé kantoor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:53 schreef Theamerican het volgende:
was hij niet degene waar ze bij bedrijf niet moeilijk doen over begin tijden?
waar ben ik nu mee bezig danquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:55 schreef Theamerican het volgende:
saai joh blijf toch gezellig hier
Ik niet, moet een bedrijfsopdracht maken + voor school moet ik de organisatie structuur analyseren via het 7s model.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:56 schreef Theamerican het volgende:
heb vraagje moeten jullie ook taken maken voor school uit zo blokboek?
Tussendoor zit ik in Word een telefoonlijst te maken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:57 schreef Theamerican het volgende:
ja nu maar je wilt wat gaan doen zeg je :S
Nou bij mij gaat het zo: om kwart voor 7 gaat mijn wekker, dan snooze ik door tot tien over acht, sta ik op, bereid ik de senseo voor (apparaat aan, kopje eronder, pad vervangen), ga douchen, en daarna zet ik mijn senseo, duik nog eventjes terug mijn bed in voor 5 a 10 minuten en in die 5 a 10 minuten check ik fok, rook ik mijn eerste sigaret en drink ik een kopje koffiequote:Op vrijdag 8 december 2006 08:48 schreef Goover het volgende:
[..]
haha, dat heb ik nooit begrepen. Dat mensen tussen het opstaan en stage tijd hebben om op FOK! te posten. Als ik (vroeg) op moet staan blijf ik zo lang mogelijk in mijn bed liggen. Dan moet ik daarna als een idioot mijn lenzen in doen, aankleden, scheren, gel in mijn haar doen en ontbijten om nog optijd te zijn... Echt geen tijd voor FOK! voordat ik op werk ben dus!
goed idee. Ill be back!quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik was zoals gewoonlijk 5/10min later. En ik ga ff me 2e bakje koffie halen![]()
Klinkt relax, alleen roken in bedquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:05 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou bij mij gaat het zo: om kwart voor 7 gaat mijn wekker, dan snooze ik door tot tien over acht, sta ik op, bereid ik de senseo voor (apparaat aan, kopje eronder, pad vervangen), ga douchen, en daarna zet ik mijn senseo, duik nog eventjes terug mijn bed in voor 5 a 10 minuten en in die 5 a 10 minuten check ik fok, rook ik mijn eerste sigaret en drink ik een kopje koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |