Nouja, helemaal op nieuw.. Laten we zeggen dat na een fikse verbouwing het originele huis er nog wel op zou kunnen passen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
dus je kunt helemaal opnieuw beginnen, alleen je hebt nu de helft minder over van je totale tijd?![]()
good luck!
Thnxquote:
Thnxquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:49 schreef Theamerican het volgende:
goover wens je alle geluk van de wereld toe en dat het je lukt en sterkte met deze pijnlijke verwerking![]()
ik duim![]()
Uit eigen ervaring staat er voor stage opdrachten altijd minimaal 3x teveel tijd. Dus als je de helft van de tijd kwijt raak moet je nog zat over hebben.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
dus je kunt helemaal opnieuw beginnen, alleen je hebt nu de helft minder over van je totale tijd?![]()
good luck!
Problemen met mijn opleiding ben ik niet bang voor, bedrijf is ook tevreden.. maar als ik straks weg ben hebben ze niemand meer die verstand heeft van wat ik nu doe.. dus dan kunnen ze er niets meer meequote:Op vrijdag 8 december 2006 09:51 schreef Stranger het volgende:
Ach ja, het is niet jouw fout en in principe kan je naar je opleiding toe genoeg bewijzen aanleveren dat je gewoon netjes hebt gewerkt dus echt een probleem is het niet toch?
Geloof mij, is in dit geval niet zo... Het project is redelijk pittig. Gister nog over de schema's waar ik mee bezig ben... Begeleider: 'These are the most complex schematics I ever had to design'. Dat komt dus uit de mond van het technische hoofd van mijn afdeling (nog net niet de manager.. dus hij snapt alles wel)quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:51 schreef HansU het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring staat er voor stage opdrachten altijd minimaal 3x teveel tijd. Dus als je de helft van de tijd kwijt raak moet je nog zat over hebben.
Maar dit is tenminste iets waar je echt van leert. Verkeerde informatie kan verschrikkelijk schadelijk zijn.
Hier heb je duidelijk een leermoment
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:53 schreef Stranger het volgende:
De automatische vissenvoerder gaat over 7 minuten vissenvoer dispensen, dus ik ga even bij het aquarium zitten als was het een televisie
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:53 schreef Stranger het volgende:
De automatische vissenvoerder gaat over 7 minuten vissenvoer dispensen, dus ik ga even bij het aquarium zitten als was het een televisie
Ik vind hem nog snel genoeg gaan hoor...quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:58 schreef Zosk het volgende:
deze pagina gaat te langzaam. Minder werken mensen![]()
Wat voor vissen zitten er in?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:53 schreef Stranger het volgende:
dan ben ik er nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik vind hem nog snel genoeg gaan hoor...
w8 maar tot tegen het eind van de middag, als het bijna weekend is.....
Sorry, ik had een tabel probleempje in word. Moest nog 1 rij toevoegen in een al volle tabel met verschillende kolom en rij breedtes. Dat gaat altijd misquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:58 schreef Zosk het volgende:
deze pagina gaat te langzaam. Minder werken mensen![]()
LOL! het is fucking 10 uur! ik dacht dat het 9 uur was ofzo, tijd gaat hard voor mijquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:00 schreef T1andonly het volgende:
Wat een kutweer is het hier, mijn paraplu is nog steeds niet droogIk zit hier pas een half uur voor me uit te kijken realiseer ik me net...schiet nu al niet op met de tijd.
dt moet je ook van te voren doenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:01 schreef HansU het volgende:
[..]
Sorry, ik had een tabel probleempje in word. Moest nog 1 rij toevoegen in een al volle tabel met verschillende kolom en rij breedtes. Dat gaat altijd mis![]()
je moet het van te voren natuurlijk uittellenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:03 schreef HansU het volgende:
[..]
ik kwam er net achter dat ik aan de linker kant nog 1 smal kollometje nodig had.
Whoops... Gecondoleerd (wat heb ik een onwijze hekel aan dat woord zegquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
een begrafenis. dus niet echt mazzelaar![]()
Dat had ik ook gedaan... maar fout.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
je moet het van te voren natuurlijk uittellen![]()
Ik maak mijn tabellen vaak eerst in Excel, en prop ze dan in word.. werkt iets makkelijker als je dat soort dingen fout uitteld etc..quote:
haha no problem en thanks. Mja het is een kut woord idd. Maar dit wordt mijn eerste begrafenis van iemand die niet familie is van me. Lijkt me toch andersquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:05 schreef Goover het volgende:
[..]
Whoops... Gecondoleerd (wat heb ik een onwijze hekel aan dat woord zeg)
Ik heb er zelf geen ervaringen mee, heb nog maar 1 begravenis mee gemaakt. Die was van mijn Opa, al een tijdje geleden (2 jaar). Maar toch denk ik dat je mijn succeswensen wel kan gebruiken! suc6!quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
haha no problem en thanks. Mja het is een kut woord idd. Maar dit wordt mijn eerste begrafenis van iemand die niet familie is van me. Lijkt me toch anders![]()
Ik maar eentje van een goede vriendin 2 jaar terug ofzo.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:10 schreef Zosk het volgende:
Mja, ik heb er "al" 3 meegemaakt. Nog maar 1 opa overMaar dit is de begrafenis van de opa van een hele goede vriend van me. Was wel ff verrast toen ik de brief thuis kreeg dat ik mocht komen.
ben ik het mee eens, het maakt idd niet uit om wie het gaat.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:12 schreef HansU het volgende:
Ik heb al zat begrafenissen en ook 1 crematie meegemaakt. Ze zullen nooit leuk worden
Maakt ook niet echt uit hoe verwant je met de persoon bent. Het is soms gewoon de sfeer (jonge mensen) die zo bedrukkend is dat je je direct kut voelt.
als 1 van mijn goede vrienden zou komen te overlijden weet ik niet of ik daar heen zou kunnen man, dat lijkt me echt super moeilijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik maar eentje van een goede vriendin 2 jaar terug ofzo.
Sommige begrafenissen zijn ook erg onpersoonlijk, dat vind ik ook erg deprimerend. Ook al wilde de persoon dit zo.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
ben ik het mee eens, het maakt idd niet uit om wie het gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |