Ik sta pas om half 8 opquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:27 schreef tonks het volgende:
Ik ga er meestal om kwart voor 6 uit en dan maak ga ik douchen aankleden koffie drinken tv kijken en eten en dan om 7:10 de deur uit
1 uur en 25 minuten heb je nodig?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:27 schreef tonks het volgende:
Ik ga er meestal om kwart voor 6 uit en dan maak ga ik douchen aankleden koffie drinken tv kijken en eten en dan om 7:10 de deur uit
ik ga hem nu halenquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:27 schreef HansU het volgende:
[..]
die van mij is al weer bijna koud. was vergeten hem op te drinken.
Ik drink niet meer dan 2 of 3 koffie per dag, anders gaat het niet goed met me.. (1 's morgens thuis, 2 ergens rond 3 uur) Als ik meer ga drinken gaat mijn spijsvertering protesteren enzo...quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:31 schreef HansU het volgende:
[..]
ik heb nu al 2 lege bekertjes naast me staan. Misschien vandaag is een record poging doen.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:33 schreef T1andonly het volgende:
* Koffie gehaald
* MSN aan
* Fok! aan
Mijn dag kan weer beginnen. Vandaag ben ik een half uurtje later begonnenik was iets later omdat ik behoefte had aan beetje meer slaap
ik drink er soms iets te veel zodat ik er 's avonds gewoon niet van kan slapenquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:34 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik drink niet meer dan 2 of 3 koffie per dag, anders gaat het niet goed met me.. (1 's morgens thuis, 2 ergens rond 3 uur) Als ik meer ga drinken gaat mijn spijsvertering protesteren enzo...![]()
ik niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:35 schreef Theamerican het volgende:
is er helemaal niemand hier die taken moet maken voor ze school?
Ik doe er maximaal 4, de rest thee of choco. Als ik teveel koffie ga drinken begin ik altijd zo'n strontlucht te ruiken, ongelofelijk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:34 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik drink niet meer dan 2 of 3 koffie per dag, anders gaat het niet goed met me.. (1 's morgens thuis, 2 ergens rond 3 uur) Als ik meer ga drinken gaat mijn spijsvertering protesteren enzo...![]()
Stageverslag moet ik maken.. dat is mijn enige taak vanuit school. Ook nog wel wat beoordelings formulieren laten invullen etc.. maar geen inhoudelijke dingen. Alleen wat het bedrijf wil dat ik doe.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:36 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik doe er maximaal 4, de rest thee of choco. Als ik teveel koffie ga drinken begin ik altijd zo'n strontlucht te ruiken, ongelofelijk.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Lekkerding? Hoe weet jij datIk heb nog nergens foto's gezien
![]()
ja joh hoe weet jij datquote:
uit dromen helpen kan alleen met foto'squote:Op vrijdag 8 december 2006 09:40 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ja joh hoe weet jij dat
and het is trouwens niet zo om je meteen uit de droom te helpen![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:41 schreef tonks het volgende:
Ik heb trouwens een AH excellent maaltijdsalade met eendenborst en appeltjes en cranberries
/agreequote:Op vrijdag 8 december 2006 09:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
uit dromen helpen kan alleen met foto's![]()
hier had ik het dus overquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:42 schreef Stranger het volgende:
Haha, heb ik overnacht een script laten runnen, blijkt er toch weer een fout in te zitten.. Nu heb ik anderhalf uur niets te doen omdat een gedeelte opnieuw moet lopen om te checken of ik de fout eruit heb gehaald.
mag hier ook wel hoor, is niet verbodenquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:43 schreef Theamerican het volgende:
zeg hou het ff on topic jaals ik foto wil posten doe ik wel in foto topic ofzo hoe dat ook heet hierzo
to much informationquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:43 schreef HansU het volgende:
ik liet zojuist m'n eerste koffie wind
Da's vroeg vandaag.
mag? Wie vraagt er nou weer toestemming voorquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:43 schreef Zosk het volgende:
nu maar hopen dat je de fout eruit hebt gekregen en dat je van je stagebegeleider heel de dag mag FOK!ken![]()
Omdat mijn begeleider verkeerde info heeft gegeven moet ik mijn hele ontwerp omgooienquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:42 schreef Stranger het volgende:
Haha, heb ik overnacht een script laten runnen, blijkt er toch weer een fout in te zitten.. Nu heb ik anderhalf uur niets te doen omdat een gedeelte opnieuw moet lopen om te checken of ik de fout eruit heb gehaald.
dat bedoel ik niet! ik bedoel dat die vent het uit zichzelf zegt dat je het gewoon moet doen van hemquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:45 schreef HansU het volgende:
[..]
mag? Wie vraagt er nou weer toestemming voor
dus je kunt helemaal opnieuw beginnen, alleen je hebt nu de helft minder over van je totale tijd?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Omdat mijn begeleider verkeerde info heeft gegeven moet ik mijn hele ontwerp omgooien. Ik zal maar niet proberen uit te leggen, maar ga er even vannuit dat je een huis wilt bouwen en je er vannuit gaat wat er fundering X ligt. Dus je maakt je ontwerp voor fundering X, als je helemaal klaar bent met testen simuleren etc en je wil je tekeningen naar het bouwbedrijf sturen blijkt dat fundering X er helemaal niet ligt maar dat fundering Y al is aangelegd....
![]()
Kortom, wish me luck! (plz I need it)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |