Ja het gaat erom hoe die persoon het van te voren heeft geregeld / gewilt (als daar de tijd voor is geweest etc.) dat is gewoon het belangrijkst en zo hoort het ook te gaan. Kwestie van respect, of je het nu leuk vind of nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:18 schreef HansU het volgende:
[..]
Sommige begrafenissen zijn ook erg onpersoonlijk, dat vind ik ook erg deprimerend. Ook al wilde de persoon dit zo.
Grappige beestjesquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:19 schreef Stranger het volgende:
Er zitten Zebrafish in natuurlijk, biologisch interessant en een van de enige vissen die compleet gesequenced zijn
inderdaad ja. Vooral voor de directe familie is dat erg belangrijk natuurlijk, dat de laatste wens van de persoon in kwestie vervult wordt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja het gaat erom hoe die persoon het van te voren heeft geregeld / gewilt (als daar de tijd voor is geweest etc.) dat is gewoon het belangrijkst en zo hoort het ook te gaan. Kwestie van respect, of je het nu leuk vind of niet![]()
precies. en die zijn het er meestal ook wel mee eens, aangezien hun het "organiseren"quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:23 schreef HansU het volgende:
[..]
inderdaad ja. Vooral voor de directe familie is dat erg belangrijk natuurlijk, dat de laatste wens van de persoon in kwestie vervult wordt.
iddquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:29 schreef HansU het volgende:
10:30 al weer, de tijd vliegt altijd op een vrijdag
ach.. heb je in ieder geval iets om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:30 schreef Qunix het volgende:
Hele week was het een kut week!
Zowel op werk als thuis. Maandag wordt het nog kutter en dinsdag ook... Daarna hoop ik dat het beter gaat.
Maandag vanwege de NS en dinsdag omdat iemand van mijn opleiding langs komt om me te beoordelen.
heb ik ook zo vaakquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:34 schreef Theamerican het volgende:
vond al stil maar waren al weer bij volgende pagina ik bleef maar refreshen
scherp blijven he!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:34 schreef Theamerican het volgende:
vond al stil maar waren al weer bij volgende pagina ik bleef maar refreshen
Ik heb ook al zin in maandag... die nieuwe dienstregelingquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:30 schreef Qunix het volgende:
Hele week was het een kut week!
Zowel op werk als thuis. Maandag wordt het nog kutter en dinsdag ook... Daarna hoop ik dat het beter gaat.
Maandag vanwege de NS en dinsdag omdat iemand van mijn opleiding langs komt om me te beoordelen.
ik ken die hele ijsmijs nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:36 schreef Goover het volgende:
Zou het lukken... NOG een topic zonder ijsmeis![]()
nee, ze komt eraan! moet gewoonquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:36 schreef Goover het volgende:
Zou het lukken... NOG een topic zonder ijsmeis![]()
doen we alquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:41 schreef Theamerican het volgende:
tuurlijk we zitten al op pagina 6 ff flink door spammen
heb je die radioreclame gehoord van de NS?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:38 schreef T1andonly het volgende:
Ja de nieuwe dienstregeling gaat er voor zorgen dat ik eerder moet vertrekken en ook 'n half uur eerder op m'n stage zal zijn waarschijnlijk.Ze laten gewoon een aantal bussen in de spits wegvallen
jupquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:43 schreef Theamerican het volgende:
daar is ze
JA!quote:
Ik was vrij, donderdagquote:Op donderdag 7 december 2006 15:44 schreef Goover het volgende:
En een compleet deel zonder ijsmeis. Lekker grondlegster van dit topic zeg!
![]()
Je denkt dat ik geen Engels kanquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
shit daar heb je dr.. engels praten!
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
JA!
Oh kut.. ik loop geen stage.... Weg van deze plaats!
hiquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
shit daar heb je dr.. engels praten!
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
JA!
Oh kut.. ik loop geen stage.... Weg van deze plaats!
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:48 schreef Zosk het volgende:
FOK! voor FOK Al meer dan 7000 euro!
serieus? wtf man![]()
Ken je wel een ijsmeisquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:49 schreef tonks het volgende:
ik ken die hele ijsmijs ook niet
je begeleider?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:48 schreef Theamerican het volgende:
komt die eierenkop weer aan die mafkees met ze fucking stem en ze stoere gedoe
misschien verandert dat als jij een foto postquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:50 schreef Theamerican het volgende:
allemaal ijsmeis fan hier?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
misschien verandert dat als jij een foto post![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |