Ja die Boss bakken schijnen heel goed te zijn idd, maarja daar betaal je dan ook heel wat 100en euro's voorquote:Op maandag 4 december 2006 14:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
als je de wat duurdere hebt lukt dat volgens mij prima met zo'n multi-effect hoor. Ben er zelf alleen nog niet aan toe geloof ik
Om er een beetje mee te klooien is het natuurlijk wel leuk jaquote:Op maandag 4 december 2006 14:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
das waar.
eigenlijk heb ik meer dan een distortion en een delay pedaaltje niet nodig
maar wel leuk om met andere effecten te klooien soms.
hij ziet er iig wel tof uitquote:Op maandag 4 december 2006 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Om er een beetje mee te klooien is het natuurlijk wel leuk ja
zoom G2 kopen ?![]()
[afbeelding]
voor losse pedalen ook hoor. Ik heb er 11 op mijn pedalboard ofzo. Ik wil helemaal niet weten wat ik daar uiteindelijk in totaal voor heb betaald....kwam vast wel in de buurt van een GT6 of GT8 dan...quote:Op maandag 4 december 2006 14:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja die Boss bakken schijnen heel goed te zijn idd, maarja daar betaal je dan ook heel wat 100en euro's voor![]()
Mooi ding ookquote:Op maandag 4 december 2006 14:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hij ziet er iig wel tof uit
Kostie??quote:Op maandag 4 december 2006 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Om er een beetje mee te klooien is het natuurlijk wel leuk ja
zoom G2 kopen ?![]()
[afbeelding]
Ja dat is het hem juist, het doet altijd zoveel pijn om in 1 keer zo veel geld uit te gevenquote:Op maandag 4 december 2006 14:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
voor losse pedalen ook hoor. Ik heb er 11 op mijn pedalboard ofzo. Ik wil helemaal niet weten wat ik daar uiteindelijk in totaal voor heb betaald....kwam vast wel in de buurt van een GT6 of GT8 dan...
Met het verschil dat dit natuurlijk wel uitgaven over een langere periode zijn.
Nieuw 100E voor betaaldquote:Op maandag 4 december 2006 14:37 schreef mirelia het volgende:
[..]
Kostie??
Ik heb al een Vamp2 en dat is ook leuk speelgoed
Wat wil je er voro gevenquote:Op maandag 4 december 2006 14:41 schreef mirelia het volgende:
Ja en wat wil jij er voor hebben?
moet je kijken op marktplaats enzo wat de straatprijs isquote:Op maandag 4 december 2006 14:41 schreef mirelia het volgende:
Ja en wat wil jij er voor hebben?
Zeker die vroege Zooms (ik heb nog een 2020 staan) hadden een belabberde distortion. Alhoewel voor industrial nog wel te gebruiken als bitcrusher op extreme standen natuurlijkquote:Op maandag 4 december 2006 14:49 schreef Cynic het volgende:
mijn eerste effectenpedaaltje was een Zoom505 (de eerste versie). Wat een rampzalig ding was dat. Maar heb er toch veel plezier van gehad. Hij staat hier nog steeds
Ik had er uiteindelijk nog wel een redelijk bruikbare uitgehaald. Maar met name de knopjes enzo waren slecht. Uiteindelijk bleven ze allemaal steken zodat ik altijd een mes of schroevedraaier bij de hand moest hebben als ik mijn settings wilde wijzigenquote:Op maandag 4 december 2006 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeker die vroege Zooms (ik heb nog een 2020 staan) hadden een belabberde distortion. Alhoewel voor industrial nog wel te gebruiken als bitcrusher op extreme standen natuurlijk.
Volgens mij hoort daar een speciale schroef bij...quote:Op maandag 4 december 2006 15:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk alleen zeg maar het bovenste deel van je straplock te kopen, zodat je meer verschillende banden op je gitaar kan zetten, zonder weer een hele nieuwe set straplocks hoeft te kopen, alleen het dingetje die aan je strap vast zit dus. ?
Ja ik heb ook van dunlop (traditional SLS1501N ? )quote:Op maandag 4 december 2006 15:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Volgens mij hoort daar een speciale schroef bij...
Je kan wel straps kopen met een universeel kliksysteem.
PlanetWaves (Dunlop) heeft die, heb er zelf ook 2 van
Krijg je ervanquote:Op maandag 4 december 2006 15:39 schreef imported_sphinx het volgende:
nu maak ik het hele topic weer dood
quote:Op maandag 4 december 2006 03:13 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Zoals ik eerder schreef heb ik in Guitarrig een lading ruis waar je neit goed van wordt. Nou wordt mij aangeraden om een DI box ofzo te gebruiken. Maar ik ga mooi geen dingen kopen! Kan ik mijn versterker niet gewoon als preamp gebruiken (via de recording out dinges)?
En tja ik zou het zelf proberen maar ik heb maar 2 kabels en die zijn allebei kapot.
Oja, en als iemand hier een DI box gebruikt om op te nemen, hoe gaat dat precies in z'n werk? Ik word helaas niet veel wijzer van de N-I forums omdat er erg veel met jargon wordt gegooid.![]()
Heeft onze HIM hier misschien verstand van?
Ligt het niet aan je brakke kabels? Heb je meer ruis dan wanneer je gewoon door je amp speelt? Brakke pickups? Line levels goed afgesteld?quote:
Ja eigenlijk zo goed als nieuw op een paar kleine krasjes na die je eigenlijk vrijwel niet zietquote:Op maandag 4 december 2006 15:47 schreef mirelia het volgende:
Nou oke dan 70 euro is prima
Jij ook weer blij
Het lijkt me wel een geinig ding
Ik neem wel aan dat hij in redelijke staat is he
Ik kan je hier wel laten horen wat ie dan allemaal een beetje kanquote:Op maandag 4 december 2006 15:53 schreef mirelia het volgende:
Nou ik vertrouw je wel hoor
Nou nog leren spelen hehe
Dank, nu hoef ik gelukkig geen TVP meer te plaatsenquote:Op maandag 4 december 2006 15:49 schreef mirelia het volgende:
Bovenaan klikken op dat foldertej met dat plusje achter de TT
quote:Op maandag 4 december 2006 15:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kan je hier wel laten horen wat ie dan allemaal een beetje kan![]()
Heb je ook msn, eventueel zou je vanavond wel ff langs kunnen komen als je wilt heb vandaag toch de tijd en als je toch in delft woontquote:Op maandag 4 december 2006 16:06 schreef mirelia het volgende:
Strak plan
Zeg maar wanneer het uitkomt
adres kan je beter mailen mirelia[at]xs4all[punt]nl
Okee toegevoegd dan verhuizen we de slowchat richting msnquote:Op maandag 4 december 2006 16:31 schreef mirelia het volgende:
msn is mirelia[at]mirelia[punt]nl
en vanavond is prima
als je Cubase hebt of een ander VST ondersteunend programma moet je EZdrummer hebben, Drumkit From Hell (DFH) kan ook, maar das onnodig. bij EZdrummer , weet niet of het standalone draait, kun je zo een van de zeer vele ritmes aanklikken en dan speelt ie hetquote:Op maandag 4 december 2006 18:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Succes metje nieuwe pedaal mirelia mocht je nog dingen willen weten enz kan je altijd vragen op msn![]()
Nu ik m'n drumcomputer kwijt ben
welk programma is een beetje goed om drumritmes op de achtergrond aan te zetten ?
anders leen je cubase er gelijk bij, kun je alles opnemen. en mét drums dus.quote:Op maandag 4 december 2006 18:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Liefst een standalone iets maar ikz al ff kijken
Ja dat doe ik welquote:Op maandag 4 december 2006 18:58 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
anders leen je cubase er gelijk bij, kun je alles opnemen. en mét drums dus.
audition is voor audio bewerken, niet voor opnemen. pfuh.quote:Op maandag 4 december 2006 18:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat doe ik wel
gebruik so far meerstal adobe audition maar ik zal een skijken
Ik ga nu ff m'n eigen nieuwe pedaaltjes ophalen met m'nv ers verdiende geld![]()
Klinkt leuk wie is 't ?! (Of ben jij 't ?!quote:Op maandag 4 december 2006 16:04 schreef Svyatagor het volgende:
Check hier effectief gebruik van eenphaser
. Vooral in combinatie met volume swells, een kunstje dat ik gepikt heb van de gitarist van Incubus, bevalt het me wel.
![]()
http://www.xs4all.nl/~zwart1/Lucky.mp3
die heb ik ook gehad geloof ikquote:Op maandag 4 december 2006 19:13 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Klinkt leuk wie is 't ?! (Of ben jij 't ?!![]()
)
Heb trouwens weer wat nieuws
[afbeelding]
was eigelijk niet echt de planing maar ben dr wel blij mee![]()
![]()
Hmm, andersom is het er wel, maw meerdere strapbuttons die in 1 systeem passen, maar meerdere straps voor 1 gitaar heeft nog nooit iemand verzonnen! (Waarom?quote:Op maandag 4 december 2006 15:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk alleen zeg maar het bovenste deel van je straplock te kopen, zodat je meer verschillende banden op je gitaar kan zetten, zonder weer een hele nieuwe set straplocks hoeft te kopen, alleen het dingetje die aan je strap vast zit dus. ?
elke strap moet gewoon op elke gitaar kunnen manquote:Op maandag 4 december 2006 19:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hmm, andersom is het er wel, maw meerdere strapbuttons die in 1 systeem passen, maar meerdere straps voor 1 gitaar heeft nog nooit iemand verzonnen! (Waarom?)
Ja, het is mijn band.quote:Op maandag 4 december 2006 19:13 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Klinkt leuk wie is 't ?! (Of ben jij 't ?!![]()
)
Heb trouwens weer wat nieuws
[afbeelding]
was eigelijk niet echt de planing maar ben dr wel blij mee![]()
![]()
Yep, heb echt een preamp nodig. De noise supressors en gates in guitarrig zijn inderdaad heel erg goed, maar aangezien ik zoveel ruis heb hoor je het nog door m'n gitaarspel heenquote:Op maandag 4 december 2006 15:51 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ligt het niet aan je brakke kabels? Heb je meer ruis dan wanneer je gewoon door je amp speelt? Brakke pickups? Line levels goed afgesteld?
Anders een noise suppressor gebruiken. Er zitten reuze handige 'learn' knopjes op, daarmee kun je je default niet-spelen levels tot nul brengen. Zeg maar.![]()
Het klinkt lekkerquote:Op maandag 4 december 2006 20:29 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, het is mijn band.Maar ik ben niet de zangert, ik doe alleen gitaer.
Moet nog ff uitvogelen wat mn instelling wordquote:Die OS2 heb ik ook jaaaren gehad. Superfijn pedaaltje, mijn allereerste scheurpedaal. Meestal drive helemaal open en colour op 1 uur ofzo.![]()
En hoe blij was ik toen ik in het boekje van In Utero zag dat Kurt Cobain deze ook gebruikte.![]()
Ja! Klote dingen! En die van Boss al helemaal! GT-6quote:Op maandag 4 december 2006 14:34 schreef Svyatagor het volgende:
De hamvraag van Imported Sphinx: zijn multi-effecten gay, oui ou non?
Heb een nieuwe strap, en ik vind die en m'n oude allebei fijn en ik wil ze dus allebei kunneng ebruikenquote:Op maandag 4 december 2006 19:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hmm, andersom is het er wel, maw meerdere strapbuttons die in 1 systeem passen, maar meerdere straps voor 1 gitaar heeft nog nooit iemand verzonnen! (Waarom?)
amen brotha! weer een paar toevoegingen aan mijn grote vakantie-gitaarspeel-boek.quote:Op maandag 4 december 2006 23:14 schreef guitarist.nl het volgende:
Ow, ik heb op http://zooi.guitarist.nl/gitaarboek/ nog wel wat simpele meespelers staan.....
Netjes! Gebruik je het allemaal ook? Ik denk trouwens dat het goedkoper is zelf een flight case te maken, is niet eens zo moeilijk ookquote:Op dinsdag 5 december 2006 03:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo morgen nog ff wat kabels halen en dan klaar![]()
![]()
eindelijk alles wat ik wil bij elkaar gespaard
![]()
![]()
[afbeelding]
Noise Suppressor - Equalizer - Heavy metal distortion - Volume pedaal
Overdrive - Flanger- Chorus
Alleen net 1 pedaal teveel om het op 1 dapter te kunnen aansluiten![]()
zijn daar samples van?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:11 schreef Dribbel_ het volgende:
2 nieuwe speeltjes
[afbeelding]
Die metal is![]()
![]()
Ik zal een keer iets opnemenquote:
Volume pedaal heeft inderdaad geen stroom nodigquote:Op dinsdag 5 december 2006 07:50 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Netjes! Gebruik je het allemaal ook? Ik denk trouwens dat het goedkoper is zelf een flight case te maken, is niet eens zo moeilijk ook.
Oh, en het volumepedal hoeft geen stroom?
HEb je daar foto's van ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:43 schreef Cynic het volgende:
ik heb een heel tof koffertje getimmerd voor mijn pedalen. Heb er laatst nog een stuk afgezaagd omdat mijn whammy eigenlijk niet in de loop hoort. Pedalen gewoon met stukjes klitteband vastmaken.
Heb deze al eens een keer gepost denk ik, mijn excuses daarvoor. Ja, gewoon daarmee. Ik heb trouwens wel voor elk pedaal een uitsparing gemaakt, er zit nog een tweede multiplex plankje op de bodem geplakt met de contouren van elk pedaal daarin uitgezaagd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zal een keer iets opnemenvoordeel is dat er een hele equalizer opzit dus je kan echt alles instellen
heel breed geluid er uit halen
[..]
Volume pedaal heeft inderdaad geen stroom nodig![]()
Overdrive, flanger en chorus word et meeste gebruikt in de band, metal ietsje minder, mja noise suppressor staat eigenlijk altijd aan, EQ heb ik nu eigenlijk alleen om te boosten voor solo's, en volumepedaal word ook gebruiktDus ja
Hoe maak je zoiets dan![]()
[..]
HEb je daar foto's van ?
Gewoon van dat klitteband met zo'n plakrand aan de achterkant die je er op vast zet ?
Vind je het niet irritant dat dat ding dan zo lang wordt ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb deze al eens een keer gepost denk ik, mijn excuses daarvoor. Ja, gewoon daarmee. Ik heb trouwens wel voor elk pedaal een uitsparing gemaakt, er zit nog een tweede multiplex plankje op de bodem geplakt met de contouren van elk pedaal daarin uitgezaagd.
[afbeelding]
Digitech Whammy, MXR ZW overdrive, Boss TU2 tuner, Boss equalizer, Boss powersupply, Boss Flanger, Boss Noise-supressor, ibanez de7 delay en ibanez dl 10 delay.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vind je het niet irritant dat dat ding dan zo lang wordt ?Ziet er verder tof uit
![]()
Wat zijn het allemaal voro pedalen ?
mooi spulquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Digitech Whammy, MXR ZW overdrive, Boss TU2 tuner, Boss equalizer, Boss powersupply, Boss Flanger, Boss Noise-supressor, ibanez de7 delay en ibanez dl 10 delay.
En hij is al een stuk korter nu de whammy er niet meer inzit
Vond het wel zo plezierig dat alles naast elkaar zit, dat gestapel met pedaaltjes boven elkaar bespaart wel ruimte maar heeft ook weer zo zijn nadelen
he over je pedalboard, ik heb gewoon zelf een kist in elkaar geknutseld, met gamma spul is erg makkelijk en goedkoop te doen. Als je een professionele flightcase wil gaat dat een stuk meer kosten. Ik heb mijn hele bouwproces op een site staan, misschien heb je er wat aan:quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:11 schreef Dribbel_ het volgende:
2 nieuwe speeltjes
[afbeelding]
Die metal is![]()
![]()
flanger in combinatie met boss overdrive![]()
![]()
Binnekort m'n pedalboard in elkaar zetten
Hoe hebben jullie dat gedaan, het lijkt me tof om zo'n flightcase te hebben waar ze in zitten, maar die zijn volgens mij best duur, en hoe bevestig je die pedaaltjes dat ze er goed ni zitten ?
zoiets dus:
[afbeelding]
Ik ga het zo eens lezen dank jequote:
hehhe gaat nog een tijd duren hoor, op dit moment hou ik het hier even bij:) En tsja wat ben je kwijt aan zo'm ding maken. Je moet hout hebben (ik heb 9mm MDF gebruikt) hoekprofielen (bij de gamma, alluminium spul) hoerken (kofferhoeken bij de gamma) Slotjes (gamma) en een hengsel (gitaarwinkel) en Ledjes natuurlijk:Pquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je toch een nieuwe gaat maken, zou ik die van jou dan eventueel kunnen overnemen ?![]()
Dat is goed te doen jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:35 schreef Neidropje het volgende:
[..]
hehhe gaat nog een tijd duren hoor, op dit moment hou ik het hier even bij:) En tsja wat ben je kwijt aan zo'm ding maken. Je moet hout hebben (ik heb 9mm MDF gebruikt) hoekprofielen (bij de gamma, alluminium spul) hoerken (kofferhoeken bij de gamma) Slotjes (gamma) en een hengsel (gitaarwinkel) en Ledjes natuurlijk:P
30 euro ofzo? niet zoveel als een professionele flightcase iig.
heb er zelfs nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:31 schreef Desensitized het volgende:
Wat is er mis met Krank dude?? Mijn droom amp is de Krank Krankenstein!
[afbeelding]
![]()
daaamnn wat een geyle distortionquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:51 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
heb er zelfs nog nooit van gehoord
* imported_sphinx snel gaat checken
Ach, met het geluid is misschien niet veel mis, dat is natuurlijk een smaakkwstie. Maar het bedrijfquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:31 schreef Desensitized het volgende:
Wat is er mis met Krank dude?? Mijn droom amp is de Krank Krankenstein!
true, true.. maar klinkt goedquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:13 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Ach, met het geluid is misschien niet veel mis, dat is natuurlijk een smaakkwstie. Maar het bedrijf. Werknemers moesten op Harmonycentral Kranks goeie reviews geven en andere amps slechte reviews. Ook logen ze over het materiaal (hout) van hun cabinets, wat gewoon MDF ofzo is. Ook nog iets vaags: check de gear van verschillende artiesten maar in reviewbladen ofzo. Staat er altijd "Krank blah blah prototype version X" ipv de gewone ampnaam zoals dat wel het geval zou zijn bij een JCM800. Het lijkt er dus op dat de beroemde Krankspelers betere producten krijgen dan wat er in de winkels staat.
Oja, en het is overpriced
Hoe duur is ie dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:16 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Heb je er binnen een kwartier op kunnen spelen dan? Volgens de meeste mensen schiet je jezelf in je voet als je een Krank koopt. Je kan voor het geld zowat twee moddervette 6505s kopen.
PWNT!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:19 schreef Zyggie het volgende:
Kut ik kan geen plectra vinden behalve een van .46 en 2.0![]()
die ene met de distortion op 5 wel, en die ene drop B ook welquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:25 schreef Cynic het volgende:
hm, vind die samples niet een zo heel geweldig klinken eigenlijk
3-pins, bedoel je XLR?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:39 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Jezus, nu heb ik een DI box en heb ik nóg een kabel nodig. Het ding heeft hetvolgende:
Input. Duidelijk.
Output. Ook duidelijk.
Link. Hiermee link je het bijv naar je versterker. Dit doet niks met het signaal.
Input en link zijn gewoon voor jacks, maar de output is zo'n 3-pins geval. Wat voor kabel moet ik daarvoor hebben om mijn DI100 op m'n PC line te gebruiken?
Metal is een breed begrip, maar dan lees jij de TG niet goedquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:16 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Heb je er binnen een kwartier op kunnen spelen dan? Volgens de meeste mensen schiet je jezelf in je voet als je een Krank koopt. Je kan voor het geld zowat twee moddervette 6505s kopen.
Natuurlijk krijgt Krank goeie reviews in advertentiebladen als Total Guitar, maar dat zijn dezelfde bladen die Avenged Sevenfold metal vinden. En Saint Anger de beste CD van Metallica ooit noemden. De hersendode lezers van dat soort bladan betalen in de winkel een symbolilsch bedrag, want de echte betalers zijn Krank, (alle slechte metalcore bands hier), en Line 6. En van die drie vind ik alleen Line 6 te pruimen.
Thanks, dat helpt me goed op wegquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
3-pins, bedoel je XLR?
[afbeelding]
In dat geval, een XLR-jack kabel. Wel goed opletten of je mannetje of vrouwtje XLR nodig hebt, en of je line-in gewone jjack of minijack is. Anders heb je daar ook weer een stekkertje voor nodig.
Sterker nog, bij veel mensen zijn de twee omgekeerd evenredig.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:48 schreef Cynic het volgende:
je hoeft ook niet slim te zijn om plezier te hebben natuurlijk
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:48 schreef Cynic het volgende:
ik ben zelfs zo slim dat niemand mijn plezier snapt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:48 schreef Cynic het volgende:
Is je pc wel geaard?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:41 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Helaasch, nog steeds ruis! Zal het toch aan m'n geluidskaart liggen. Of eerder, het ontbreken van een geluidskaart. Morgen maar terugbrengen. In ieder geval wel kabels zat nu, kan ik weer eens wah'en.
ohoooh damagnieeee!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Is je pc wel geaard?
Mijne niet, een draadje van je computerkast naar de verwarming will do
neeh, dat zijn bas snaren. voor 6 snarige bas. XL157 zou beter zijn. kijk eens op www.lordofthestrings.com rond of google wat op 'Baritone Strings'. je moet iets vanaf dikte 0.14 hebben.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:12 schreef Zygje het volgende:
Hoihoi, mijn b4roer wil graag een OLP MM5 kopen. Het enige probleem is dat hij niet weet wat voor soort snaren ervoor geschikt zijn. Zouden D'addario XL156 snaren volstaan?
http://www.radionics.demon.nl/quote:
nou... mijn PC is ook niet geaard... heb dan ook wel wat probleempjes mee gehad maar niks groots... ik zou eerst een stekkerdoos met randaarde proberen.quote:Centrale verwarmingsleidingen
Onbetrouwbaar door oxidatie of werkzaamheden.
Gevaarlijk voor een onderhoudstechnicus die een koppeling losmaakt en in zijn ene hand een geaarde verwarmingsbuis vasthoudt en in de andere een buis waarop in een ondoordacht moment een "aarding" van een elektrisch apparaat is aangesloten.
De centrale verwarmingsleiding is -in de badkamer- geaard, maar is geen aarde.
Bij deze dus.quote:Martijn. zegt:
Gitaristentopic is kut minder prettig
Mark zegt:
ja constant dezelfde shit
Martijn. zegt:
''jo dat laatste topic ging hard jo!''
''tvp!''
''Fender''
''tvp!''
''ja dat topic ging idd hard.''
''tvp! deel XXX alweer!''
''whahahaha deze kerel heeft een lelijke gitaar!!!! [img]''
''tvp!''
''ibanez''
binnen 5 min
Mark zegt:
OMG POST DAT.
Martijn. zegt:
ga je gang
Mark zegt:
nee jij![]()
Gelul, via je voeding is alles in je pc geaard. Sommige mensen trekken wel nog een draadje van de behuizing naar de voeding maar dat hoeft in prinsiepe niet nodig te zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Is je pc wel geaard?
Mijne niet, een draadje van je computerkast naar de verwarming will do
Ja hoeveel geld je wil uitgeven ligt natuurlijk helemaal aan jezelf.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:27 schreef thettes het volgende:
Even een vraagje, hoeveel geld zouden jullie uitgeven aan een elektrische gitaar, met in m'n achterhoofd dat ik het misschien niet eens zo leuk vind als ik denk? Daarnaast ook zonder lessen te nemen. Enige reden is dat ik weer eens een muziekinstrument wil bespelen nadat ik als kind na een paar jaar helemaal was uitgekeken op pianolessen.
Ik zie wel allemaal start pakketten van squier en ibanez op bij online muziekwinkels, maar die kwaliteit lijkt me nogal bedenkelijk?
Wat hij zegt dusquote:Op woensdag 6 december 2006 02:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja hoeveel geld je wil uitgeven ligt natuurlijk helemaal aan jezelf.
Gitaar spelen is heel goed zelf aan te leren![]()
Ja de starterspakketten... de naam zegt het al, om te beginnen is het okay spul, maar je bent er snel op uitgekeken.
Maar vertel ff wat voor soort muziek je wilt gaan spelen en hoeveel jij van plan was er aan uit te geven, gitaar + versterker dus.
Het soort muziek.. tja, in ieder geval geen keiharde metal of punk, ik denk meer richting muziek als RHCP (de "rustigere" kant). Misschien toch wel te vatten onder redelijk mainstream rockmuziek.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Gitaar spelen is heel goed zelf aan te leren![]()
Ja de starterspakketten... de naam zegt het al, om te beginnen is het okay spul, maar je bent er snel op uitgekeken.
Maar vertel ff wat voor soort muziek je wilt gaan spelen en hoeveel jij van plan was er aan uit te geven, gitaar + versterker dus.
Voor een eurootje of 200 heb je al wel een "goede" elektrische gitaar.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:39 schreef thettes het volgende:
[..]
Het soort muziek.. tja, in ieder geval geen keiharde metal of punk, ik denk meer richting muziek als RHCP (de "rustigere" kant). Misschien toch wel te vatten onder redelijk mainstream rockmuziek.
Dat geld is juist wat ik me afvraag. Heb je nou echt iets voor zo'n startsetje van 200 euro, of heb je voor 600 euro iets wat echt zo véél beter is dat het de aanschaf rechtvaardigt. Of is voor mij misschien de beste optie om daar tussenin te zitten?
Mijn probleem is dus echt een gebrek aan inzicht in kwaliteitsverschillen. En in hoeverre die kwaliteitsverschillen mij in de weg zouden zitten als beginneling.
Vanaf 250 euro heb je een behoorlijke gitaar waar je een tijd mee vooruit kan, (mits je de goeie uitzoekt natuurlijk zit alsnog veel rotzooi tussen) en voor zo'n 80-100 euro heb je een versterker waar je thuis gewoon heel veel mee kan die daarvoor echt goed genoeg zijnquote:Op woensdag 6 december 2006 02:39 schreef thettes het volgende:
[..]
Het soort muziek.. tja, in ieder geval geen keiharde metal of punk, ik denk meer richting muziek als RHCP (de "rustigere" kant). Misschien toch wel te vatten onder redelijk mainstream rockmuziek.
Dat geld is juist wat ik me afvraag. Heb je nou echt iets voor zo'n startsetje van 200 euro, of heb je voor 600 euro iets wat echt zo véél beter is dat het de aanschaf rechtvaardigt. Of is voor mij misschien de beste optie om daar tussenin te zitten?
Mijn probleem is dus echt een gebrek aan inzicht in kwaliteitsverschillen. En in hoeverre die kwaliteitsverschillen mij in de weg zouden zitten als beginneling.
Nee, neem dan de telequote:Op woensdag 6 december 2006 05:56 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Gitaren tegenwoordig zijn zo goed. De kwaliteit van massaproductie ligt best hoog! Maar er is een ding wat mij en veel andere gitaristen stoort, juist, die starterkits. Die zijn zo belachelijk dat je wordt aangemoedigd te stoppen met gitaarspelen. Als je er even wat meer aan uitgeeft ben ik er zeker van dat gitaarspelen je bevalt. Als je echt van muziek houdt, dan.
Als ik je smaak zo bekijk denk ik dat een stratocastermodel wel wat voor je is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stratocaster Stratocaster
Die heeft singlecoil oftewel enkelspoels elementen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gitaarelement Over elementen
De beste optie is naar mijn mening een London City strat (Spitfire Mk II) in huis te halen. Daar heb ik nu nog plezier van en ik heb al veel duurdere gear. Maar die zijn niet zo makkelijk te verkrijgen helaas. Squier is ook prima
als je niet weet of je het wel echt zo leuk gaat vinden zou ik gewoon voor zo'n goedkoop starterssetje gaan, als je het leuk vindt wil je na een tijdje toch beter spul, ookal begin je met een gitaar van 500quote:Op woensdag 6 december 2006 02:27 schreef thettes het volgende:
Even een vraagje, hoeveel geld zouden jullie uitgeven aan een elektrische gitaar, met in m'n achterhoofd dat ik het misschien niet eens zo leuk vind als ik denk? Daarnaast ook zonder lessen te nemen. Enige reden is dat ik weer eens een muziekinstrument wil bespelen nadat ik als kind na een paar jaar helemaal was uitgekeken op pianolessen.
Ik zie wel allemaal start pakketten van squier en ibanez op bij online muziekwinkels, maar die kwaliteit lijkt me nogal bedenkelijk?
erg goeie case, vriend van me heeft de grotere (showmaster48, voor als je nog wilt uitbreiden in de toekomst, en geloof me dat ding zit zo vol)!quote:Op woensdag 6 december 2006 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Denk dat ik zoiets haal
Goeie afmetingen zelfs nog iets van ruimte voor uitbreiden, en niet al te duur :
http://www.verkoop.licht-(...)ster-24-Hld7401.html
Als ik nu naar mijn eerste gitaar kijk vraag ik me af hoe ik het in hemelsnaam heb volgehouden, haha. Wat een absoluut stuk brandhout is dat. En toch wil ik hem niet kwijtquote:Op woensdag 6 december 2006 11:02 schreef Desensitized het volgende:
Ja, gewoon een übergoedkope set nemen, heb ik ook gedaan. Vond het dusdanig leuk dat ik later wel beter spul heb gehaald. Maar zo'n setje van 100-150 euro is eerst prima hoor!
Haha, same herequote:Op woensdag 6 december 2006 11:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als ik nu naar mijn eerste gitaar kijk vraag ik me af hoe ik het in hemelsnaam heb volgehouden, haha. Wat een absoluut stuk brandhout is dat. En toch wil ik hem niet kwijt![]()
Volgens m'n bankrekening zit ie niet zo volquote:Op woensdag 6 december 2006 11:38 schreef Neidropje het volgende:
[..]
erg goeie case, vriend van me heeft de grotere (showmaster48, voor als je nog wilt uitbreiden in de toekomst, en geloof me dat ding zit zo vol)!
Tenzij het setje zo goedkoop is dat hij continu ontstemt. Als er iets demotiverend werkt...quote:Op woensdag 6 december 2006 11:02 schreef Desensitized het volgende:
Ja, gewoon een übergoedkope set nemen, heb ik ook gedaan. Vond het dusdanig leuk dat ik later wel beter spul heb gehaald. Maar zo'n setje van 100-150 euro is eerst prima hoor!
Vooral als je het nog niet zo snel doorhebt, en werkelijk daardoor álles kut klinkt wat je speeltquote:Op woensdag 6 december 2006 12:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tenzij het setje zo goedkoop is dat hij continu ontstemt. Als er iets demotiverend werkt...
Ja idd, dan kun je beter een Gibson of Fender kopenquote:Op woensdag 6 december 2006 12:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tenzij het setje zo goedkoop is dat hij continu ontstemt. Als er iets demotiverend werkt...
Nou ja, er is wel een tussenniveau denkbaar natuurlijkquote:Op woensdag 6 december 2006 13:12 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja idd, dan kun je beter een Gibson of Fender kopen![]()
ligt alleen ver buiten het budget
Ja maar dat is ook weer een uiterstequote:Op woensdag 6 december 2006 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, er is wel een tussenniveau denkbaar natuurlijk. Maar het allergoedkoopste van het allergoedkoopste (zeker tweedehands) wil nog wel eens een grote teleurstelling zijn om voornamelijk die reden.
Tuurlijk. Maar wel het uiterste waar naar gekeken wordt door iemand die "het wel eens wil proberen, maar niet teveel geld wil uitgeven voor het geval het niet bevalt" en wij als verzamelde gitaarwijsheidquote:Op woensdag 6 december 2006 13:19 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook weer een uiterste.
Haha idd, van die lui die meteen een dikke box van hun vader krijgen terwijl ze niet weten wat buizen zijn ofzo, das echt schijt irritantquote:Op woensdag 6 december 2006 13:24 schreef Cynic het volgende:
je hoort ook op een scharminkel van een gitaar te beginnen.
ik kan er nooit zo goed tegen als mensen net beginnen en dan meteen spullen hebben die 2 keer zo duur zijn als die van mij, haha
Als ze niet weten wat buizen zijn kan je ze natuurlijk de buizen laten vervangen zonder de amp van het lichtnet af te halen. Sommige problemen lossen zichzelf op met een beetje creativiteit, zeker als jij vervolgens de spullen erft.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:26 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Haha idd, van die lui die meteen een dikke box van hun vader krijgen terwijl ze niet weten wat buizen zijn ofzo, das echt schijt irritant![]()
Gister liet iemand tijdens de les een fender buizen vibroverb omtiefenquote:Op woensdag 6 december 2006 13:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ze niet weten wat buizen zijn kan je ze natuurlijk de buizen laten vervangen zonder de amp van het lichtnet af te halen. Sommige problemen lossen zichzelf op met een beetje creativiteit, zeker als jij vervolgens de spullen erft.
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ze niet weten wat buizen zijn kan je ze natuurlijk de buizen laten vervangen zonder de amp van het lichtnet af te halen. Sommige problemen lossen zichzelf op met een beetje creativiteit, zeker als jij vervolgens de spullen erft.
ja!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:33 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[afbeelding]
Kan juh daarmeej versterkuh dan?
neuj het zijn meer van zulleke:quote:Op woensdag 6 december 2006 13:33 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[afbeelding]
Kan juh daarmeej versterkuh dan?
neeh man Old Skcho0l iz tof, jeweetsquote:Op woensdag 6 december 2006 13:47 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Vandaar dat het altijd zo overstuurt, lampen zijn veel te hot van binnen! Kunnen ze niet iets nieuws uitfinduh ofzo?
Ik heb nu met m'n noise suppressor dat soms het volume een beetje golftquote:Op woensdag 6 december 2006 17:25 schreef Cynic het volgende:
wow, die kabels zien er ingewikkeld uit!
Dat ligt aan je instellingen. Ik denk dat je hem iets gevoeliger moet afstellen, dwz, dat hij bij een iets lager volume al 'opengaat'.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb nu met m'n noise suppressor dat soms het volume een beetje golftopeens iets harder en dan weer wat zachter, het lijkt als het ff stil is dus niet spelen, en je begint, dat dat ding even moet opwarmen ofzo
dat effect dat ie niet in 1 keer vol gaat
Is dat met jou ding ook zo of moet ik nog wat meer aan de instellingen kloten![]()
haha idd!quote:Op woensdag 6 december 2006 17:25 schreef Cynic het volgende:
wow, die kabels zien er ingewikkeld uit!
Het zijn ook maar hele kleine kabeltjes maar omdat er zoveel door elkaar lopen krijg je het snel chaotisch, maar dat wil ik allemaal nog weg werken onde een dubbele bodem in m'n koffer zeg maarquote:Op woensdag 6 december 2006 17:37 schreef punkjunk het volgende:
[..]
haha idd!misschien is het makkelijker om zelf kleinere kabeltjes te solderen, ben je van die wirwar van patchkabels af.
Maar het ziet er super vet uit
Ik ga eens wat proberenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:35 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat ligt aan je instellingen. Ik denk dat je hem iets gevoeliger moet afstellen, dwz, dat hij bij een iets lager volume al 'opengaat'.
Ja dat het kleine kabeltjes zijn snap ikquote:Op woensdag 6 december 2006 17:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het zijn ook maar hele kleine kabeltjes maar omdat er zoveel door elkaar lopen krijg je het snel chaotisch, maar dat wil ik allemaal nog weg werken onde een dubbele bodem in m'n koffer zeg maar
[..]
Ik ga eens wat proberen
Dat kan natuurlijk ook. Ik ga trouwens die Distortion Plus niet maken, ik heb her en der wat samples gehoord maar het is niet wat ik zoekquote:Op woensdag 6 december 2006 17:43 schreef Neidropje het volgende:
Of george L kabeltjes + pluggen kope, goeie kwaliteit en je hoeft neit te solderen
Ja met te kleine kabeltjes heb je dan weer het probleem dat je er niet ff 2 van plek kan verwisselen omdat je weinig vrijheid tussen die dingen dan hebt dat is een beetje jammer. Het was nu al helemaal passen en meten om die dingen op de goeie plek te krijgenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:40 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja dat het kleine kabeltjes zijn snap ikpatchkabeltjes zei ik ook
. Maar wat ik bedoelde is dat je zelf hele kleine kabetljes soldeerd. Dat ga ik iig doen wanneer ik meer pedalen zou hebben die op een bord zouden kunnen.
Ja, dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 6 december 2006 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja met te kleine kabeltjes heb je dan weer het probleem dat je er niet ff 2 van plek kan verwisselen omdat je weinig vrijheid tussen die dingen dan hebt dat is een beetje jammer. Het was nu al helemaal passen en meten om die dingen op de goeie plek te krijgenMaar als je inderdaad alles hebt en een vaste opstelling van de pedaaltjes is dat wel makkelijker ja
![]()
Daarom het blijft een hoop gekutquote:Op woensdag 6 december 2006 17:48 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook. Maar een dubbele bodem is misschien nog wel netter, dan kun het hout rusten op de jack bussen en zie je helemaal niks meer
. Maar dat kan ook pas als het 100% definitief is, want als je pedaal een andere afmeting heeft zit je met een te groot of te klein gat in je bodem.
Ja jij hebt tenminste pedaaltjes die je bevallen, ik heb helemaal niks behalve de overdrive van me boxquote:Op woensdag 6 december 2006 17:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daarom het blijft een hoop gekut![]()
Ik heb ook een tijd moeten zoekenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:50 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja jij hebt tenminste pedaaltjes die je bevallen, ik heb helemaal niks behalve de overdrive van me box
Die gast van de kinks koppelde gewoon 2 versterkers aan elkaar voor de overdrivequote:Op woensdag 6 december 2006 17:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijd moeten zoeken![]()
Vooral naar een fatosenlijke distortion
Maar als je het dan eenmaal hebt![]()
Heb je de superoverdrive van Boss al eens geprobeert voor overdrive is die echtquote:Op woensdag 6 december 2006 17:55 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Die gast van de kinks koppelde gewoon 2 versterkers aan elkaar voor de overdriveDat ga ik ook maar es probere
.
Nee, is die niet erg vettig ofzo? Nu ik die 2 versterkers aan elkaar heb klinkt het wel om te smulle vind ik (iedereen vind het vast weer kut klinken maarjaquote:Op woensdag 6 december 2006 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je de superoverdrive van Boss al eens geprobeert voor overdrive is die echtvind ik
Moet je even tot januari wachten...deze maand win ik namelijk de staatsloterijquote:Op woensdag 6 december 2006 18:01 schreef VaderJacob het volgende:
Als ik de loterij win koop ik een nieuwe versterker.
Verdommequote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef mirelia het volgende:
[..]
Moet je even tot januari wachten...deze maand win ik namelijk de staatsloterij
hoeveel krijg ik?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef mirelia het volgende:
[..]
Het staat vast wel op de site van de importeur van Londen CItyquote:Op donderdag 7 december 2006 01:21 schreef thettes het volgende:
In ieder geval bedankt voor al het advies iedereen!
Nog een laatste vraag, ik zie op websites van een paar gitaarshops de london city spitfire II, terwijl in elke review de spitfire mkII goed wordt beoordeeld. Ik ga er vanuit dat het tóch om dezelfde gitaar gaat?
is dezelfde, mk is een afkorting voor 'mark' wat zoveel betekent als versie of nummer.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:21 schreef thettes het volgende:
In ieder geval bedankt voor al het advies iedereen!
Nog een laatste vraag, ik zie op websites van een paar gitaarshops de london city spitfire II, terwijl in elke review de spitfire mkII goed wordt beoordeeld. Ik ga er vanuit dat het tóch om dezelfde gitaar gaat?
mja deze nietwaar?quote:Op woensdag 6 december 2006 23:49 schreef Useless_User het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met de tonebone hot british distortion pedaal?
Meer voor studio dan podium bedoeld lijkt me zo.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:36 schreef Neidropje het volgende:
[..]
mja deze nietwaar?
[afbeelding]
ik vond de geluiden die erin zaten erg lekker! veel instellingen veel mogelijkheden en dat is dan ook meteen het manco in mijn ogen.
Als je maar weet dat de eindejaarsloterij voor mij is...quote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef mirelia het volgende:
[..]
Oke deal....ik win zondag en jij de 31equote:Op donderdag 7 december 2006 12:49 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Als je maar weet dat de eindejaarsloterij voor mij is...
februari 2007?quote:
Waarschijnlijk via een 12volt adapter met een klein printplaatje ofzoquote:Op donderdag 7 december 2006 13:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe had je dat met die blauwe ledjes inbouwen eigenlijk gedaan neidropje ??
hangt aan mijn 9v adapter waarmee ik ook bijna al mijn effecten voedt, gewoon ledjes met weerstandjes eraanquote:Op donderdag 7 december 2006 13:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe had je dat met die blauwe ledjes inbouwen eigenlijk gedaan neidropje ??
Ook geschikt voor onvrijwillige appendectomiequote:Op donderdag 7 december 2006 15:35 schreef imported_sphinx het volgende:
hoe vind je mijn vers ontworpen gitaar?zelf gedaan met illustrator en photoshop, volgens de ESP website gaat ie 4000 of 5000 euro kosten.
![]()
![]()
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06494/axeguitar2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06494/axeguitar2s.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
ik ben zo multifunctioneel ingesteld he.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ook geschikt voor onvrijwillige appendectomie
ik krijg alleen kruisjes als ik der op klikquote:Op donderdag 7 december 2006 16:11 schreef imported_sphinx het volgende:
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06494/slightlylessdeadlyaxeguitar2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
ok, een iets minder dodelijke versie. maar als er dan iemand een spontane blindedarm ontsteking krijgt heeft ie wel mooi een probleem![]()
Dat is wat je noemt een Axe!quote:Op donderdag 7 december 2006 15:35 schreef imported_sphinx het volgende:
hoe vind je mijn vers ontworpen gitaar?zelf gedaan met illustrator en photoshop, volgens de ESP website gaat ie 4000 of 5000 euro kosten.
![]()
![]()
dan klik je lekker nietquote:Op donderdag 7 december 2006 16:13 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ik krijg alleen kruisjes als ik der op klik![]()
en hoe moet je hem bespelen zonder dat je jezelf en anderen bezeert?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:35 schreef imported_sphinx het volgende:
![]()
![]()
de randjes zijn natuurlijk netjes afgerond, daar is ESP heel goed in.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:46 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en hoe moet je hem bespelen zonder dat je jezelf en anderen bezeert?
leuk voor tegen de muur en voor fotoshoots, maar verder
Die is mooier. Tof ontwerp hoor! Jammer van de kleine plaatjes. Vind hem mooier dan veel andere "vreemde" gitaren (ik noem een BC rich mockingbird ofzo). De input kan ook gewoon aan de bovenkant, daar heb je van die kabels voor die aan één kant een hoek maken bij de jackquote:Op donderdag 7 december 2006 16:11 schreef imported_sphinx het volgende:
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06494/slightlylessdeadlyaxeguitar2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
ok, een iets minder dodelijke versie. maar als er dan iemand een spontane blindedarm ontsteking krijgt heeft ie wel mooi een probleem![]()
jij snapt het!quote:Op donderdag 7 december 2006 17:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Die is mooier. Tof ontwerp hoor! Jammer van de kleine plaatjes. Vind hem mooier dan veel andere "vreemde" gitaren (ik noem een BC rich mockingbird ofzo). De input kan ook gewoon aan de bovenkant, daar heb je van die kabels voor die aan één kant een hoek maken bij de jack. Geen probleem dus. Maar misschien is een matzwarte strat output wel mooier.
Zo'n model lijkt me ook vet met platte kanten zoals bij een tele enzo. En dan een mooie witte binding over de hele body en neck.
Ik heb er wel eentje, maar ik gebruik hem eigenlijk nooit. Ik vind het maar ondingen. Ik wil Fender gitaren, de rest is baggerquote:Op donderdag 7 december 2006 17:21 schreef Agiath het volgende:
Wie heeft hier allemaal een Jazz-gitaar? Zo ja wat voor versterker gebruiken jullie daarmee?
Hm, ik vind de rest op de site eigenlijk stukken beter.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:57 schreef DylanYoung het volgende:
Woot, ik heb eindelijk internet hier. Dus, ik wil ook in de OP!
Binnenkort heb ik een heeeeeeeeeeel erg mooie 30 jaar oude Eko 12 snarige gitaar erbij
En om nog maar even te spammen. Ik heb net met mijn snotverkoude neus het nummer Miss You van incubus opgenomen. Wat een kut nummer is dat om te zingen en spelen te gelijk, maar goed.
http://www.purevolume.com/dylanyoung bovenste nummer
klinkt wel goed, maar niet beter dan andere pedalen die ik ken ofzo.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand wou nog een impressie hebben van hoe dat heavy metal pedaal klonk
nouja hier "iets" geen idee wat het allemaal ismaar het gaat om het geluid
Beetje brakke kwaliteit, maarja dat krijg je met de mic van een 10 euro webcam
http://media.putfile.com/heavymetalpedaal
[afbeelding] rechter dus![]()
Nee maar voor 35 euro was dit zo'n beetje het geluid wat ik zochtquote:Op donderdag 7 december 2006 17:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
klinkt wel goed, maar niet beter dan andere pedalen die ik ken ofzo.
behalve als deze veel goedkoper is
Gruwelijk lelijk. Het mesblad zou kleiner moeten.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:36 schreef imported_sphinx het volgende:
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06494/battleaxeguitar.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
![]()
kan idd een stukje kleiner. is nog geen uiteindelijk ontwerp of wat dan ook hequote:Op donderdag 7 december 2006 17:57 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Gruwelijk lelijk. Het mesblad zou kleiner moeten.![]()
De rest zijn eigen nummers; Dus bedankt!quote:Op donderdag 7 december 2006 17:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hm, ik vind de rest op de site eigenlijk stukken beter.
Het origineel van Incubus is natuurlijk ook moeilijk te overtreffen![]()
voor 35 euro zeer netjesquote:Op donderdag 7 december 2006 17:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee maar voor 35 euro was dit zo'n beetje het geluid wat ik zochtdus dan is het mooi ja
Is dan ook het eerste distortionpedaal die ik tegen ben gekomen waar ik tevreden ben over instelmogelijkheden en geluidquote:Op donderdag 7 december 2006 18:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
voor 35 euro zeer netjes
Anders open je zelf een neiuwequote:Op donderdag 7 december 2006 18:11 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Vraagje: is er ooit op dit topic Leer hier Gitaar spelen, Deeltje #4 nog een vervolg gekomen? De search helpt niet
Leer hier Gitaar spelen, Deeltje #5quote:Op donderdag 7 december 2006 18:11 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Vraagje: is er ooit op dit topic Leer hier Gitaar spelen, Deeltje #4 nog een vervolg gekomen? De search helpt niet
volgens mij bestaat hij al, ooit eens langs zien komen op marktplaats, zelfde soort ontwerp. van zo'n cheapass merk, keiper ofzo, 200 euro?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:16 schreef imported_sphinx het volgende:
toch vind ik mijn battle axe tof
kan me heel vaag ook zoiets herinneren.. maar die is vast niet zo mooi als de mijne.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:55 schreef Neidropje het volgende:
[..]
volgens mij bestaat hij al, ooit eens langs zien komen op marktplaats, zelfde soort ontwerp. van zo'n cheapass merk, keiper ofzo, 200 euro?
Geylll.. kosta? niet dat ik geld heb...quote:Op donderdag 7 december 2006 19:08 schreef DylanYoung het volgende:
Iemand toevalling een Semi-electische Akoestische gitaar kopen? Hij is een jaartje oud Inclusief stevige Ritter koffer.
[afbeelding]
Hier de website van deze Cort Gitaar
Ik wil gewoon Fenders, want Fenders zijn tof. Of ik moet ooit het geld hebben voor een Taylor
kan em niet vinden btwquote:Op donderdag 7 december 2006 19:25 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
kan me heel vaag ook zoiets herinneren.. maar die is vast niet zo mooi als de mijne.
en het maakt geen hol uit of ie al bestaat, hij hoeft niet in massa productie ofzo
Nieuws koste hij iets van 600 euro.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:26 schreef Maaark het volgende:
[..]
Geylll.. kosta? niet dat ik geld heb...
Voor 50 euro maak ik em van piepschuimquote:Op donderdag 7 december 2006 20:22 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hij moet mijn battle axe gaan bouwen natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 20:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor 50 euro maak ik em van piepschuim
ECHT WEL !quote:Op donderdag 7 december 2006 20:31 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
... heeej, maar dat kan heul nie!
da's niks vergeleken met ons. ons motto is: Gruwelijker dan Satan's Oma.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:04 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik heb mijn explorer laten afstellen bij Ebbeling in Utrecht (amsterdamsestraatweg 435). Een echte professional, heb nog nooit zo lekker op m'n gitaar gespeeld! Nu ook op m'n Explorer .011in E. Normaal stel ik altijd zelf af, ik doe het prima, maar het is het toch "net niet", zeker vergeleken bij dit. Ooit koop ik eens geschikt gereedschap.
Had hem ook bij Feedback kunnen brengen, maar ik stel nog liever af met een kettingzaag dan dat ik mijn gitaar aan zo'n supermarkt toevertrouw. Oja en ik heb een band. We gaan zo veel herrie te maken dat jezus weer een wederopstanding heeft.
En dat ie dan zo'n kop trekt:quote:Op donderdag 7 december 2006 22:04 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Oja en ik heb een band. We gaan zo veel herrie te maken dat jezus weer een wederopstanding heeft.
nee meer zo dan:quote:Op donderdag 7 december 2006 22:34 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
En dat ie dan zo'n kop trekt:
[afbeelding]
en zegt: ZIJN JULLIE NOU GODVERDOMME HELEMAAL GEK GEWORDEN?! IK PROBEER HIER TE DOOD TE ZIJN![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
deze blijf ik prachtig vinden!!
OMG!quote:Op donderdag 7 december 2006 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
deze blijf ik prachtig vinden!!
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee meer zo dan: [afbeelding]
![]()
![]()
kostda?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
toch nog even een plaatje
[afbeelding]
Kwijl !
vette vingers + zweet = poetsen totdat je een ons weegtquote:Op donderdag 7 december 2006 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
Kwijl !
jaquote:Op donderdag 7 december 2006 23:36 schreef Neidropje het volgende:
[..]
vette vingers + zweet = poetsen totdat je een ons weegt
Worden die chromeboys nog gemaakt?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
Kwijl !
born to bequote:Op donderdag 7 december 2006 16:57 schreef DylanYoung het volgende:
http://www.purevolume.com/dylanyoung bovenste nummer
Staat er toch heel duidelijk bijquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:33 schreef ibaneX het volgende:
[..]
born to be![]()
@dribbel welk pedaal is dat in je sample?
Ow okee, zal de upload server wel down zijn geweestquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:09 schreef ibaneX het volgende:
oh plaatje deedt niet nu wel
quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:49 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Aha, zo palm-mute je dus
[afbeelding]
De Steven Seagal goregrindsensatie
gister nog under siege gezien..................GEWELDIG!quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:49 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Aha, zo palm-mute je dus
[afbeelding]
De Steven Seagal goregrindsensatie
Meer dankzij Tommy Lee Jones dan Seagal, maar toch...quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
gister nog under siege gezien..................GEWELDIG!
k vind die snelheids meter dinges wel lache, vraag me alleen af of ie ook iets doetquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:58 schreef Cynic het volgende:
hey, da's best handig om de namen van de noten op je fretboard te zetten
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:58 schreef Cynic het volgende:
hey, da's best handig om de namen van de noten op je fretboard te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |