Het klinkt lekkerquote:Op maandag 4 december 2006 20:29 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, het is mijn band.Maar ik ben niet de zangert, ik doe alleen gitaer.
Moet nog ff uitvogelen wat mn instelling wordquote:Die OS2 heb ik ook jaaaren gehad. Superfijn pedaaltje, mijn allereerste scheurpedaal. Meestal drive helemaal open en colour op 1 uur ofzo.![]()
En hoe blij was ik toen ik in het boekje van In Utero zag dat Kurt Cobain deze ook gebruikte.![]()
Ja! Klote dingen! En die van Boss al helemaal! GT-6quote:Op maandag 4 december 2006 14:34 schreef Svyatagor het volgende:
De hamvraag van Imported Sphinx: zijn multi-effecten gay, oui ou non?
Heb een nieuwe strap, en ik vind die en m'n oude allebei fijn en ik wil ze dus allebei kunneng ebruikenquote:Op maandag 4 december 2006 19:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hmm, andersom is het er wel, maw meerdere strapbuttons die in 1 systeem passen, maar meerdere straps voor 1 gitaar heeft nog nooit iemand verzonnen! (Waarom?)
amen brotha! weer een paar toevoegingen aan mijn grote vakantie-gitaarspeel-boek.quote:Op maandag 4 december 2006 23:14 schreef guitarist.nl het volgende:
Ow, ik heb op http://zooi.guitarist.nl/gitaarboek/ nog wel wat simpele meespelers staan.....
Netjes! Gebruik je het allemaal ook? Ik denk trouwens dat het goedkoper is zelf een flight case te maken, is niet eens zo moeilijk ookquote:Op dinsdag 5 december 2006 03:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo morgen nog ff wat kabels halen en dan klaar![]()
![]()
eindelijk alles wat ik wil bij elkaar gespaard
![]()
![]()
[afbeelding]
Noise Suppressor - Equalizer - Heavy metal distortion - Volume pedaal
Overdrive - Flanger- Chorus
Alleen net 1 pedaal teveel om het op 1 dapter te kunnen aansluiten![]()
zijn daar samples van?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:11 schreef Dribbel_ het volgende:
2 nieuwe speeltjes
[afbeelding]
Die metal is![]()
![]()
Ik zal een keer iets opnemenquote:
Volume pedaal heeft inderdaad geen stroom nodigquote:Op dinsdag 5 december 2006 07:50 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Netjes! Gebruik je het allemaal ook? Ik denk trouwens dat het goedkoper is zelf een flight case te maken, is niet eens zo moeilijk ook.
Oh, en het volumepedal hoeft geen stroom?
HEb je daar foto's van ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:43 schreef Cynic het volgende:
ik heb een heel tof koffertje getimmerd voor mijn pedalen. Heb er laatst nog een stuk afgezaagd omdat mijn whammy eigenlijk niet in de loop hoort. Pedalen gewoon met stukjes klitteband vastmaken.
Heb deze al eens een keer gepost denk ik, mijn excuses daarvoor. Ja, gewoon daarmee. Ik heb trouwens wel voor elk pedaal een uitsparing gemaakt, er zit nog een tweede multiplex plankje op de bodem geplakt met de contouren van elk pedaal daarin uitgezaagd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zal een keer iets opnemenvoordeel is dat er een hele equalizer opzit dus je kan echt alles instellen
heel breed geluid er uit halen
[..]
Volume pedaal heeft inderdaad geen stroom nodig![]()
Overdrive, flanger en chorus word et meeste gebruikt in de band, metal ietsje minder, mja noise suppressor staat eigenlijk altijd aan, EQ heb ik nu eigenlijk alleen om te boosten voor solo's, en volumepedaal word ook gebruiktDus ja
Hoe maak je zoiets dan![]()
[..]
HEb je daar foto's van ?
Gewoon van dat klitteband met zo'n plakrand aan de achterkant die je er op vast zet ?
Vind je het niet irritant dat dat ding dan zo lang wordt ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb deze al eens een keer gepost denk ik, mijn excuses daarvoor. Ja, gewoon daarmee. Ik heb trouwens wel voor elk pedaal een uitsparing gemaakt, er zit nog een tweede multiplex plankje op de bodem geplakt met de contouren van elk pedaal daarin uitgezaagd.
[afbeelding]
Digitech Whammy, MXR ZW overdrive, Boss TU2 tuner, Boss equalizer, Boss powersupply, Boss Flanger, Boss Noise-supressor, ibanez de7 delay en ibanez dl 10 delay.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vind je het niet irritant dat dat ding dan zo lang wordt ?Ziet er verder tof uit
![]()
Wat zijn het allemaal voro pedalen ?
mooi spulquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Digitech Whammy, MXR ZW overdrive, Boss TU2 tuner, Boss equalizer, Boss powersupply, Boss Flanger, Boss Noise-supressor, ibanez de7 delay en ibanez dl 10 delay.
En hij is al een stuk korter nu de whammy er niet meer inzit
Vond het wel zo plezierig dat alles naast elkaar zit, dat gestapel met pedaaltjes boven elkaar bespaart wel ruimte maar heeft ook weer zo zijn nadelen
he over je pedalboard, ik heb gewoon zelf een kist in elkaar geknutseld, met gamma spul is erg makkelijk en goedkoop te doen. Als je een professionele flightcase wil gaat dat een stuk meer kosten. Ik heb mijn hele bouwproces op een site staan, misschien heb je er wat aan:quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:11 schreef Dribbel_ het volgende:
2 nieuwe speeltjes
[afbeelding]
Die metal is![]()
![]()
flanger in combinatie met boss overdrive![]()
![]()
Binnekort m'n pedalboard in elkaar zetten
Hoe hebben jullie dat gedaan, het lijkt me tof om zo'n flightcase te hebben waar ze in zitten, maar die zijn volgens mij best duur, en hoe bevestig je die pedaaltjes dat ze er goed ni zitten ?
zoiets dus:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |