Leer hier Gitaar spelen, Deeltje #5quote:Op donderdag 7 december 2006 18:11 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Vraagje: is er ooit op dit topic Leer hier Gitaar spelen, Deeltje #4 nog een vervolg gekomen? De search helpt niet
volgens mij bestaat hij al, ooit eens langs zien komen op marktplaats, zelfde soort ontwerp. van zo'n cheapass merk, keiper ofzo, 200 euro?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:16 schreef imported_sphinx het volgende:
toch vind ik mijn battle axe tof
kan me heel vaag ook zoiets herinneren.. maar die is vast niet zo mooi als de mijne.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:55 schreef Neidropje het volgende:
[..]
volgens mij bestaat hij al, ooit eens langs zien komen op marktplaats, zelfde soort ontwerp. van zo'n cheapass merk, keiper ofzo, 200 euro?
Geylll.. kosta? niet dat ik geld heb...quote:Op donderdag 7 december 2006 19:08 schreef DylanYoung het volgende:
Iemand toevalling een Semi-electische Akoestische gitaar kopen? Hij is een jaartje oud Inclusief stevige Ritter koffer.
[afbeelding]
Hier de website van deze Cort Gitaar
Ik wil gewoon Fenders, want Fenders zijn tof. Of ik moet ooit het geld hebben voor een Taylor
kan em niet vinden btwquote:Op donderdag 7 december 2006 19:25 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
kan me heel vaag ook zoiets herinneren.. maar die is vast niet zo mooi als de mijne.
en het maakt geen hol uit of ie al bestaat, hij hoeft niet in massa productie ofzo
Nieuws koste hij iets van 600 euro.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:26 schreef Maaark het volgende:
[..]
Geylll.. kosta? niet dat ik geld heb...
Voor 50 euro maak ik em van piepschuimquote:Op donderdag 7 december 2006 20:22 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hij moet mijn battle axe gaan bouwen natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 20:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor 50 euro maak ik em van piepschuim
ECHT WEL !quote:Op donderdag 7 december 2006 20:31 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
... heeej, maar dat kan heul nie!
da's niks vergeleken met ons. ons motto is: Gruwelijker dan Satan's Oma.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:04 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik heb mijn explorer laten afstellen bij Ebbeling in Utrecht (amsterdamsestraatweg 435). Een echte professional, heb nog nooit zo lekker op m'n gitaar gespeeld! Nu ook op m'n Explorer .011in E. Normaal stel ik altijd zelf af, ik doe het prima, maar het is het toch "net niet", zeker vergeleken bij dit. Ooit koop ik eens geschikt gereedschap.
Had hem ook bij Feedback kunnen brengen, maar ik stel nog liever af met een kettingzaag dan dat ik mijn gitaar aan zo'n supermarkt toevertrouw. Oja en ik heb een band. We gaan zo veel herrie te maken dat jezus weer een wederopstanding heeft.
En dat ie dan zo'n kop trekt:quote:Op donderdag 7 december 2006 22:04 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Oja en ik heb een band. We gaan zo veel herrie te maken dat jezus weer een wederopstanding heeft.
nee meer zo dan:quote:Op donderdag 7 december 2006 22:34 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
En dat ie dan zo'n kop trekt:
[afbeelding]
en zegt: ZIJN JULLIE NOU GODVERDOMME HELEMAAL GEK GEWORDEN?! IK PROBEER HIER TE DOOD TE ZIJN![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
deze blijf ik prachtig vinden!!
OMG!quote:Op donderdag 7 december 2006 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
deze blijf ik prachtig vinden!!
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee meer zo dan: [afbeelding]
![]()
![]()
kostda?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
toch nog even een plaatje
[afbeelding]
Kwijl !
vette vingers + zweet = poetsen totdat je een ons weegtquote:Op donderdag 7 december 2006 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
Kwijl !
jaquote:Op donderdag 7 december 2006 23:36 schreef Neidropje het volgende:
[..]
vette vingers + zweet = poetsen totdat je een ons weegt
Worden die chromeboys nog gemaakt?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
Kwijl !
born to bequote:Op donderdag 7 december 2006 16:57 schreef DylanYoung het volgende:
http://www.purevolume.com/dylanyoung bovenste nummer
Staat er toch heel duidelijk bijquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:33 schreef ibaneX het volgende:
[..]
born to be![]()
@dribbel welk pedaal is dat in je sample?
Ow okee, zal de upload server wel down zijn geweestquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:09 schreef ibaneX het volgende:
oh plaatje deedt niet nu wel
quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:49 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Aha, zo palm-mute je dus
[afbeelding]
De Steven Seagal goregrindsensatie
gister nog under siege gezien..................GEWELDIG!quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:49 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Aha, zo palm-mute je dus
[afbeelding]
De Steven Seagal goregrindsensatie
Meer dankzij Tommy Lee Jones dan Seagal, maar toch...quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
gister nog under siege gezien..................GEWELDIG!
k vind die snelheids meter dinges wel lache, vraag me alleen af of ie ook iets doetquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:58 schreef Cynic het volgende:
hey, da's best handig om de namen van de noten op je fretboard te zetten
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:58 schreef Cynic het volgende:
hey, da's best handig om de namen van de noten op je fretboard te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |