Heb je de superoverdrive van Boss al eens geprobeert voor overdrive is die echtquote:Op woensdag 6 december 2006 17:55 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Die gast van de kinks koppelde gewoon 2 versterkers aan elkaar voor de overdriveDat ga ik ook maar es probere
.
Nee, is die niet erg vettig ofzo? Nu ik die 2 versterkers aan elkaar heb klinkt het wel om te smulle vind ik (iedereen vind het vast weer kut klinken maarjaquote:Op woensdag 6 december 2006 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je de superoverdrive van Boss al eens geprobeert voor overdrive is die echtvind ik
Moet je even tot januari wachten...deze maand win ik namelijk de staatsloterijquote:Op woensdag 6 december 2006 18:01 schreef VaderJacob het volgende:
Als ik de loterij win koop ik een nieuwe versterker.
Verdommequote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef mirelia het volgende:
[..]
Moet je even tot januari wachten...deze maand win ik namelijk de staatsloterij
hoeveel krijg ik?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef mirelia het volgende:
[..]
Het staat vast wel op de site van de importeur van Londen CItyquote:Op donderdag 7 december 2006 01:21 schreef thettes het volgende:
In ieder geval bedankt voor al het advies iedereen!
Nog een laatste vraag, ik zie op websites van een paar gitaarshops de london city spitfire II, terwijl in elke review de spitfire mkII goed wordt beoordeeld. Ik ga er vanuit dat het tóch om dezelfde gitaar gaat?
is dezelfde, mk is een afkorting voor 'mark' wat zoveel betekent als versie of nummer.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:21 schreef thettes het volgende:
In ieder geval bedankt voor al het advies iedereen!
Nog een laatste vraag, ik zie op websites van een paar gitaarshops de london city spitfire II, terwijl in elke review de spitfire mkII goed wordt beoordeeld. Ik ga er vanuit dat het tóch om dezelfde gitaar gaat?
mja deze nietwaar?quote:Op woensdag 6 december 2006 23:49 schreef Useless_User het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met de tonebone hot british distortion pedaal?
Meer voor studio dan podium bedoeld lijkt me zo.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:36 schreef Neidropje het volgende:
[..]
mja deze nietwaar?
[afbeelding]
ik vond de geluiden die erin zaten erg lekker! veel instellingen veel mogelijkheden en dat is dan ook meteen het manco in mijn ogen.
Als je maar weet dat de eindejaarsloterij voor mij is...quote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef mirelia het volgende:
[..]
Oke deal....ik win zondag en jij de 31equote:Op donderdag 7 december 2006 12:49 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Als je maar weet dat de eindejaarsloterij voor mij is...
februari 2007?quote:
Waarschijnlijk via een 12volt adapter met een klein printplaatje ofzoquote:Op donderdag 7 december 2006 13:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe had je dat met die blauwe ledjes inbouwen eigenlijk gedaan neidropje ??
hangt aan mijn 9v adapter waarmee ik ook bijna al mijn effecten voedt, gewoon ledjes met weerstandjes eraanquote:Op donderdag 7 december 2006 13:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe had je dat met die blauwe ledjes inbouwen eigenlijk gedaan neidropje ??
Ook geschikt voor onvrijwillige appendectomiequote:Op donderdag 7 december 2006 15:35 schreef imported_sphinx het volgende:
hoe vind je mijn vers ontworpen gitaar?zelf gedaan met illustrator en photoshop, volgens de ESP website gaat ie 4000 of 5000 euro kosten.
![]()
![]()
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06494/axeguitar2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06494/axeguitar2s.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
ik ben zo multifunctioneel ingesteld he.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ook geschikt voor onvrijwillige appendectomie
ik krijg alleen kruisjes als ik der op klikquote:Op donderdag 7 december 2006 16:11 schreef imported_sphinx het volgende:
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06494/slightlylessdeadlyaxeguitar2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
ok, een iets minder dodelijke versie. maar als er dan iemand een spontane blindedarm ontsteking krijgt heeft ie wel mooi een probleem![]()
Dat is wat je noemt een Axe!quote:Op donderdag 7 december 2006 15:35 schreef imported_sphinx het volgende:
hoe vind je mijn vers ontworpen gitaar?zelf gedaan met illustrator en photoshop, volgens de ESP website gaat ie 4000 of 5000 euro kosten.
![]()
![]()
dan klik je lekker nietquote:Op donderdag 7 december 2006 16:13 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ik krijg alleen kruisjes als ik der op klik![]()
en hoe moet je hem bespelen zonder dat je jezelf en anderen bezeert?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:35 schreef imported_sphinx het volgende:
![]()
![]()
de randjes zijn natuurlijk netjes afgerond, daar is ESP heel goed in.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:46 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en hoe moet je hem bespelen zonder dat je jezelf en anderen bezeert?
leuk voor tegen de muur en voor fotoshoots, maar verder
Die is mooier. Tof ontwerp hoor! Jammer van de kleine plaatjes. Vind hem mooier dan veel andere "vreemde" gitaren (ik noem een BC rich mockingbird ofzo). De input kan ook gewoon aan de bovenkant, daar heb je van die kabels voor die aan één kant een hoek maken bij de jackquote:Op donderdag 7 december 2006 16:11 schreef imported_sphinx het volgende:
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06494/slightlylessdeadlyaxeguitar2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
ok, een iets minder dodelijke versie. maar als er dan iemand een spontane blindedarm ontsteking krijgt heeft ie wel mooi een probleem![]()
jij snapt het!quote:Op donderdag 7 december 2006 17:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Die is mooier. Tof ontwerp hoor! Jammer van de kleine plaatjes. Vind hem mooier dan veel andere "vreemde" gitaren (ik noem een BC rich mockingbird ofzo). De input kan ook gewoon aan de bovenkant, daar heb je van die kabels voor die aan één kant een hoek maken bij de jack. Geen probleem dus. Maar misschien is een matzwarte strat output wel mooier.
Zo'n model lijkt me ook vet met platte kanten zoals bij een tele enzo. En dan een mooie witte binding over de hele body en neck.
Ik heb er wel eentje, maar ik gebruik hem eigenlijk nooit. Ik vind het maar ondingen. Ik wil Fender gitaren, de rest is baggerquote:Op donderdag 7 december 2006 17:21 schreef Agiath het volgende:
Wie heeft hier allemaal een Jazz-gitaar? Zo ja wat voor versterker gebruiken jullie daarmee?
Hm, ik vind de rest op de site eigenlijk stukken beter.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:57 schreef DylanYoung het volgende:
Woot, ik heb eindelijk internet hier. Dus, ik wil ook in de OP!
Binnenkort heb ik een heeeeeeeeeeel erg mooie 30 jaar oude Eko 12 snarige gitaar erbij
En om nog maar even te spammen. Ik heb net met mijn snotverkoude neus het nummer Miss You van incubus opgenomen. Wat een kut nummer is dat om te zingen en spelen te gelijk, maar goed.
http://www.purevolume.com/dylanyoung bovenste nummer
klinkt wel goed, maar niet beter dan andere pedalen die ik ken ofzo.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand wou nog een impressie hebben van hoe dat heavy metal pedaal klonk
nouja hier "iets" geen idee wat het allemaal ismaar het gaat om het geluid
Beetje brakke kwaliteit, maarja dat krijg je met de mic van een 10 euro webcam
http://media.putfile.com/heavymetalpedaal
[afbeelding] rechter dus![]()
Nee maar voor 35 euro was dit zo'n beetje het geluid wat ik zochtquote:Op donderdag 7 december 2006 17:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
klinkt wel goed, maar niet beter dan andere pedalen die ik ken ofzo.
behalve als deze veel goedkoper is
Gruwelijk lelijk. Het mesblad zou kleiner moeten.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:36 schreef imported_sphinx het volgende:
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06494/battleaxeguitar.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
![]()
kan idd een stukje kleiner. is nog geen uiteindelijk ontwerp of wat dan ook hequote:Op donderdag 7 december 2006 17:57 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Gruwelijk lelijk. Het mesblad zou kleiner moeten.![]()
De rest zijn eigen nummers; Dus bedankt!quote:Op donderdag 7 december 2006 17:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hm, ik vind de rest op de site eigenlijk stukken beter.
Het origineel van Incubus is natuurlijk ook moeilijk te overtreffen![]()
voor 35 euro zeer netjesquote:Op donderdag 7 december 2006 17:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee maar voor 35 euro was dit zo'n beetje het geluid wat ik zochtdus dan is het mooi ja
Is dan ook het eerste distortionpedaal die ik tegen ben gekomen waar ik tevreden ben over instelmogelijkheden en geluidquote:Op donderdag 7 december 2006 18:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
voor 35 euro zeer netjes
Anders open je zelf een neiuwequote:Op donderdag 7 december 2006 18:11 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Vraagje: is er ooit op dit topic Leer hier Gitaar spelen, Deeltje #4 nog een vervolg gekomen? De search helpt niet
Leer hier Gitaar spelen, Deeltje #5quote:Op donderdag 7 december 2006 18:11 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Vraagje: is er ooit op dit topic Leer hier Gitaar spelen, Deeltje #4 nog een vervolg gekomen? De search helpt niet
volgens mij bestaat hij al, ooit eens langs zien komen op marktplaats, zelfde soort ontwerp. van zo'n cheapass merk, keiper ofzo, 200 euro?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:16 schreef imported_sphinx het volgende:
toch vind ik mijn battle axe tof
kan me heel vaag ook zoiets herinneren.. maar die is vast niet zo mooi als de mijne.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:55 schreef Neidropje het volgende:
[..]
volgens mij bestaat hij al, ooit eens langs zien komen op marktplaats, zelfde soort ontwerp. van zo'n cheapass merk, keiper ofzo, 200 euro?
Geylll.. kosta? niet dat ik geld heb...quote:Op donderdag 7 december 2006 19:08 schreef DylanYoung het volgende:
Iemand toevalling een Semi-electische Akoestische gitaar kopen? Hij is een jaartje oud Inclusief stevige Ritter koffer.
[afbeelding]
Hier de website van deze Cort Gitaar
Ik wil gewoon Fenders, want Fenders zijn tof. Of ik moet ooit het geld hebben voor een Taylor
kan em niet vinden btwquote:Op donderdag 7 december 2006 19:25 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
kan me heel vaag ook zoiets herinneren.. maar die is vast niet zo mooi als de mijne.
en het maakt geen hol uit of ie al bestaat, hij hoeft niet in massa productie ofzo
Nieuws koste hij iets van 600 euro.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:26 schreef Maaark het volgende:
[..]
Geylll.. kosta? niet dat ik geld heb...
Voor 50 euro maak ik em van piepschuimquote:Op donderdag 7 december 2006 20:22 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hij moet mijn battle axe gaan bouwen natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 20:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor 50 euro maak ik em van piepschuim
ECHT WEL !quote:Op donderdag 7 december 2006 20:31 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
... heeej, maar dat kan heul nie!
da's niks vergeleken met ons. ons motto is: Gruwelijker dan Satan's Oma.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:04 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik heb mijn explorer laten afstellen bij Ebbeling in Utrecht (amsterdamsestraatweg 435). Een echte professional, heb nog nooit zo lekker op m'n gitaar gespeeld! Nu ook op m'n Explorer .011in E. Normaal stel ik altijd zelf af, ik doe het prima, maar het is het toch "net niet", zeker vergeleken bij dit. Ooit koop ik eens geschikt gereedschap.
Had hem ook bij Feedback kunnen brengen, maar ik stel nog liever af met een kettingzaag dan dat ik mijn gitaar aan zo'n supermarkt toevertrouw. Oja en ik heb een band. We gaan zo veel herrie te maken dat jezus weer een wederopstanding heeft.
En dat ie dan zo'n kop trekt:quote:Op donderdag 7 december 2006 22:04 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Oja en ik heb een band. We gaan zo veel herrie te maken dat jezus weer een wederopstanding heeft.
nee meer zo dan:quote:Op donderdag 7 december 2006 22:34 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
En dat ie dan zo'n kop trekt:
[afbeelding]
en zegt: ZIJN JULLIE NOU GODVERDOMME HELEMAAL GEK GEWORDEN?! IK PROBEER HIER TE DOOD TE ZIJN![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
deze blijf ik prachtig vinden!!
OMG!quote:Op donderdag 7 december 2006 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
deze blijf ik prachtig vinden!!
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee meer zo dan: [afbeelding]
![]()
![]()
kostda?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
toch nog even een plaatje
[afbeelding]
Kwijl !
vette vingers + zweet = poetsen totdat je een ons weegtquote:Op donderdag 7 december 2006 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
Kwijl !
jaquote:Op donderdag 7 december 2006 23:36 schreef Neidropje het volgende:
[..]
vette vingers + zweet = poetsen totdat je een ons weegt
Worden die chromeboys nog gemaakt?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
Kwijl !
born to bequote:Op donderdag 7 december 2006 16:57 schreef DylanYoung het volgende:
http://www.purevolume.com/dylanyoung bovenste nummer
Staat er toch heel duidelijk bijquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:33 schreef ibaneX het volgende:
[..]
born to be![]()
@dribbel welk pedaal is dat in je sample?
Ow okee, zal de upload server wel down zijn geweestquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:09 schreef ibaneX het volgende:
oh plaatje deedt niet nu wel
quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:49 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Aha, zo palm-mute je dus
[afbeelding]
De Steven Seagal goregrindsensatie
gister nog under siege gezien..................GEWELDIG!quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:49 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Aha, zo palm-mute je dus
[afbeelding]
De Steven Seagal goregrindsensatie
Meer dankzij Tommy Lee Jones dan Seagal, maar toch...quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
gister nog under siege gezien..................GEWELDIG!
k vind die snelheids meter dinges wel lache, vraag me alleen af of ie ook iets doetquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:58 schreef Cynic het volgende:
hey, da's best handig om de namen van de noten op je fretboard te zetten
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:58 schreef Cynic het volgende:
hey, da's best handig om de namen van de noten op je fretboard te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |