klinkt wel goed, maar niet beter dan andere pedalen die ik ken ofzo.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand wou nog een impressie hebben van hoe dat heavy metal pedaal klonk
nouja hier "iets" geen idee wat het allemaal ismaar het gaat om het geluid
Beetje brakke kwaliteit, maarja dat krijg je met de mic van een 10 euro webcam
http://media.putfile.com/heavymetalpedaal
[afbeelding] rechter dus![]()
Nee maar voor 35 euro was dit zo'n beetje het geluid wat ik zochtquote:Op donderdag 7 december 2006 17:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
klinkt wel goed, maar niet beter dan andere pedalen die ik ken ofzo.
behalve als deze veel goedkoper is
Gruwelijk lelijk. Het mesblad zou kleiner moeten.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:36 schreef imported_sphinx het volgende:
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06494/battleaxeguitar.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
![]()
kan idd een stukje kleiner. is nog geen uiteindelijk ontwerp of wat dan ook hequote:Op donderdag 7 december 2006 17:57 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Gruwelijk lelijk. Het mesblad zou kleiner moeten.![]()
De rest zijn eigen nummers; Dus bedankt!quote:Op donderdag 7 december 2006 17:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hm, ik vind de rest op de site eigenlijk stukken beter.
Het origineel van Incubus is natuurlijk ook moeilijk te overtreffen![]()
voor 35 euro zeer netjesquote:Op donderdag 7 december 2006 17:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee maar voor 35 euro was dit zo'n beetje het geluid wat ik zochtdus dan is het mooi ja
Is dan ook het eerste distortionpedaal die ik tegen ben gekomen waar ik tevreden ben over instelmogelijkheden en geluidquote:Op donderdag 7 december 2006 18:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
voor 35 euro zeer netjes
Anders open je zelf een neiuwequote:Op donderdag 7 december 2006 18:11 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Vraagje: is er ooit op dit topic Leer hier Gitaar spelen, Deeltje #4 nog een vervolg gekomen? De search helpt niet
Leer hier Gitaar spelen, Deeltje #5quote:Op donderdag 7 december 2006 18:11 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Vraagje: is er ooit op dit topic Leer hier Gitaar spelen, Deeltje #4 nog een vervolg gekomen? De search helpt niet
volgens mij bestaat hij al, ooit eens langs zien komen op marktplaats, zelfde soort ontwerp. van zo'n cheapass merk, keiper ofzo, 200 euro?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:16 schreef imported_sphinx het volgende:
toch vind ik mijn battle axe tof
kan me heel vaag ook zoiets herinneren.. maar die is vast niet zo mooi als de mijne.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:55 schreef Neidropje het volgende:
[..]
volgens mij bestaat hij al, ooit eens langs zien komen op marktplaats, zelfde soort ontwerp. van zo'n cheapass merk, keiper ofzo, 200 euro?
Geylll.. kosta? niet dat ik geld heb...quote:Op donderdag 7 december 2006 19:08 schreef DylanYoung het volgende:
Iemand toevalling een Semi-electische Akoestische gitaar kopen? Hij is een jaartje oud Inclusief stevige Ritter koffer.
[afbeelding]
Hier de website van deze Cort Gitaar
Ik wil gewoon Fenders, want Fenders zijn tof. Of ik moet ooit het geld hebben voor een Taylor
kan em niet vinden btwquote:Op donderdag 7 december 2006 19:25 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
kan me heel vaag ook zoiets herinneren.. maar die is vast niet zo mooi als de mijne.
en het maakt geen hol uit of ie al bestaat, hij hoeft niet in massa productie ofzo
Nieuws koste hij iets van 600 euro.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:26 schreef Maaark het volgende:
[..]
Geylll.. kosta? niet dat ik geld heb...
Voor 50 euro maak ik em van piepschuimquote:Op donderdag 7 december 2006 20:22 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hij moet mijn battle axe gaan bouwen natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 20:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor 50 euro maak ik em van piepschuim
ECHT WEL !quote:Op donderdag 7 december 2006 20:31 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
... heeej, maar dat kan heul nie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |