Heb je de superoverdrive van Boss al eens geprobeert voor overdrive is die echtquote:Op woensdag 6 december 2006 17:55 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Die gast van de kinks koppelde gewoon 2 versterkers aan elkaar voor de overdriveDat ga ik ook maar es probere
.
Nee, is die niet erg vettig ofzo? Nu ik die 2 versterkers aan elkaar heb klinkt het wel om te smulle vind ik (iedereen vind het vast weer kut klinken maarjaquote:Op woensdag 6 december 2006 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je de superoverdrive van Boss al eens geprobeert voor overdrive is die echtvind ik
Moet je even tot januari wachten...deze maand win ik namelijk de staatsloterijquote:Op woensdag 6 december 2006 18:01 schreef VaderJacob het volgende:
Als ik de loterij win koop ik een nieuwe versterker.
Verdommequote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef mirelia het volgende:
[..]
Moet je even tot januari wachten...deze maand win ik namelijk de staatsloterij
hoeveel krijg ik?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef mirelia het volgende:
[..]
Het staat vast wel op de site van de importeur van Londen CItyquote:Op donderdag 7 december 2006 01:21 schreef thettes het volgende:
In ieder geval bedankt voor al het advies iedereen!
Nog een laatste vraag, ik zie op websites van een paar gitaarshops de london city spitfire II, terwijl in elke review de spitfire mkII goed wordt beoordeeld. Ik ga er vanuit dat het tóch om dezelfde gitaar gaat?
is dezelfde, mk is een afkorting voor 'mark' wat zoveel betekent als versie of nummer.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:21 schreef thettes het volgende:
In ieder geval bedankt voor al het advies iedereen!
Nog een laatste vraag, ik zie op websites van een paar gitaarshops de london city spitfire II, terwijl in elke review de spitfire mkII goed wordt beoordeeld. Ik ga er vanuit dat het tóch om dezelfde gitaar gaat?
mja deze nietwaar?quote:Op woensdag 6 december 2006 23:49 schreef Useless_User het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met de tonebone hot british distortion pedaal?
Meer voor studio dan podium bedoeld lijkt me zo.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:36 schreef Neidropje het volgende:
[..]
mja deze nietwaar?
[afbeelding]
ik vond de geluiden die erin zaten erg lekker! veel instellingen veel mogelijkheden en dat is dan ook meteen het manco in mijn ogen.
Als je maar weet dat de eindejaarsloterij voor mij is...quote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef mirelia het volgende:
[..]
Oke deal....ik win zondag en jij de 31equote:Op donderdag 7 december 2006 12:49 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Als je maar weet dat de eindejaarsloterij voor mij is...
februari 2007?quote:
Waarschijnlijk via een 12volt adapter met een klein printplaatje ofzoquote:Op donderdag 7 december 2006 13:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe had je dat met die blauwe ledjes inbouwen eigenlijk gedaan neidropje ??
hangt aan mijn 9v adapter waarmee ik ook bijna al mijn effecten voedt, gewoon ledjes met weerstandjes eraanquote:Op donderdag 7 december 2006 13:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe had je dat met die blauwe ledjes inbouwen eigenlijk gedaan neidropje ??
Ook geschikt voor onvrijwillige appendectomiequote:Op donderdag 7 december 2006 15:35 schreef imported_sphinx het volgende:
hoe vind je mijn vers ontworpen gitaar?zelf gedaan met illustrator en photoshop, volgens de ESP website gaat ie 4000 of 5000 euro kosten.
![]()
![]()
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06494/axeguitar2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06494/axeguitar2s.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
ik ben zo multifunctioneel ingesteld he.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ook geschikt voor onvrijwillige appendectomie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |