Gister liet iemand tijdens de les een fender buizen vibroverb omtiefenquote:Op woensdag 6 december 2006 13:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ze niet weten wat buizen zijn kan je ze natuurlijk de buizen laten vervangen zonder de amp van het lichtnet af te halen. Sommige problemen lossen zichzelf op met een beetje creativiteit, zeker als jij vervolgens de spullen erft.
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ze niet weten wat buizen zijn kan je ze natuurlijk de buizen laten vervangen zonder de amp van het lichtnet af te halen. Sommige problemen lossen zichzelf op met een beetje creativiteit, zeker als jij vervolgens de spullen erft.
ja!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:33 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[afbeelding]
Kan juh daarmeej versterkuh dan?
neuj het zijn meer van zulleke:quote:Op woensdag 6 december 2006 13:33 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[afbeelding]
Kan juh daarmeej versterkuh dan?
neeh man Old Skcho0l iz tof, jeweetsquote:Op woensdag 6 december 2006 13:47 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Vandaar dat het altijd zo overstuurt, lampen zijn veel te hot van binnen! Kunnen ze niet iets nieuws uitfinduh ofzo?
Ik heb nu met m'n noise suppressor dat soms het volume een beetje golftquote:Op woensdag 6 december 2006 17:25 schreef Cynic het volgende:
wow, die kabels zien er ingewikkeld uit!
Dat ligt aan je instellingen. Ik denk dat je hem iets gevoeliger moet afstellen, dwz, dat hij bij een iets lager volume al 'opengaat'.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb nu met m'n noise suppressor dat soms het volume een beetje golftopeens iets harder en dan weer wat zachter, het lijkt als het ff stil is dus niet spelen, en je begint, dat dat ding even moet opwarmen ofzo
dat effect dat ie niet in 1 keer vol gaat
Is dat met jou ding ook zo of moet ik nog wat meer aan de instellingen kloten![]()
haha idd!quote:Op woensdag 6 december 2006 17:25 schreef Cynic het volgende:
wow, die kabels zien er ingewikkeld uit!
Het zijn ook maar hele kleine kabeltjes maar omdat er zoveel door elkaar lopen krijg je het snel chaotisch, maar dat wil ik allemaal nog weg werken onde een dubbele bodem in m'n koffer zeg maarquote:Op woensdag 6 december 2006 17:37 schreef punkjunk het volgende:
[..]
haha idd!misschien is het makkelijker om zelf kleinere kabeltjes te solderen, ben je van die wirwar van patchkabels af.
Maar het ziet er super vet uit
Ik ga eens wat proberenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:35 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat ligt aan je instellingen. Ik denk dat je hem iets gevoeliger moet afstellen, dwz, dat hij bij een iets lager volume al 'opengaat'.
Ja dat het kleine kabeltjes zijn snap ikquote:Op woensdag 6 december 2006 17:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het zijn ook maar hele kleine kabeltjes maar omdat er zoveel door elkaar lopen krijg je het snel chaotisch, maar dat wil ik allemaal nog weg werken onde een dubbele bodem in m'n koffer zeg maar
[..]
Ik ga eens wat proberen
Dat kan natuurlijk ook. Ik ga trouwens die Distortion Plus niet maken, ik heb her en der wat samples gehoord maar het is niet wat ik zoekquote:Op woensdag 6 december 2006 17:43 schreef Neidropje het volgende:
Of george L kabeltjes + pluggen kope, goeie kwaliteit en je hoeft neit te solderen
Ja met te kleine kabeltjes heb je dan weer het probleem dat je er niet ff 2 van plek kan verwisselen omdat je weinig vrijheid tussen die dingen dan hebt dat is een beetje jammer. Het was nu al helemaal passen en meten om die dingen op de goeie plek te krijgenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:40 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja dat het kleine kabeltjes zijn snap ikpatchkabeltjes zei ik ook
. Maar wat ik bedoelde is dat je zelf hele kleine kabetljes soldeerd. Dat ga ik iig doen wanneer ik meer pedalen zou hebben die op een bord zouden kunnen.
Ja, dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 6 december 2006 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja met te kleine kabeltjes heb je dan weer het probleem dat je er niet ff 2 van plek kan verwisselen omdat je weinig vrijheid tussen die dingen dan hebt dat is een beetje jammer. Het was nu al helemaal passen en meten om die dingen op de goeie plek te krijgenMaar als je inderdaad alles hebt en een vaste opstelling van de pedaaltjes is dat wel makkelijker ja
![]()
Daarom het blijft een hoop gekutquote:Op woensdag 6 december 2006 17:48 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook. Maar een dubbele bodem is misschien nog wel netter, dan kun het hout rusten op de jack bussen en zie je helemaal niks meer
. Maar dat kan ook pas als het 100% definitief is, want als je pedaal een andere afmeting heeft zit je met een te groot of te klein gat in je bodem.
Ja jij hebt tenminste pedaaltjes die je bevallen, ik heb helemaal niks behalve de overdrive van me boxquote:Op woensdag 6 december 2006 17:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daarom het blijft een hoop gekut![]()
Ik heb ook een tijd moeten zoekenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:50 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja jij hebt tenminste pedaaltjes die je bevallen, ik heb helemaal niks behalve de overdrive van me box
Die gast van de kinks koppelde gewoon 2 versterkers aan elkaar voor de overdrivequote:Op woensdag 6 december 2006 17:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijd moeten zoeken![]()
Vooral naar een fatosenlijke distortion
Maar als je het dan eenmaal hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |