3-pins, bedoel je XLR?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:39 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Jezus, nu heb ik een DI box en heb ik nóg een kabel nodig. Het ding heeft hetvolgende:
Input. Duidelijk.
Output. Ook duidelijk.
Link. Hiermee link je het bijv naar je versterker. Dit doet niks met het signaal.
Input en link zijn gewoon voor jacks, maar de output is zo'n 3-pins geval. Wat voor kabel moet ik daarvoor hebben om mijn DI100 op m'n PC line te gebruiken?
Metal is een breed begrip, maar dan lees jij de TG niet goedquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:16 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Heb je er binnen een kwartier op kunnen spelen dan? Volgens de meeste mensen schiet je jezelf in je voet als je een Krank koopt. Je kan voor het geld zowat twee moddervette 6505s kopen.
Natuurlijk krijgt Krank goeie reviews in advertentiebladen als Total Guitar, maar dat zijn dezelfde bladen die Avenged Sevenfold metal vinden. En Saint Anger de beste CD van Metallica ooit noemden. De hersendode lezers van dat soort bladan betalen in de winkel een symbolilsch bedrag, want de echte betalers zijn Krank, (alle slechte metalcore bands hier), en Line 6. En van die drie vind ik alleen Line 6 te pruimen.
Thanks, dat helpt me goed op wegquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
3-pins, bedoel je XLR?
[afbeelding]
In dat geval, een XLR-jack kabel. Wel goed opletten of je mannetje of vrouwtje XLR nodig hebt, en of je line-in gewone jjack of minijack is. Anders heb je daar ook weer een stekkertje voor nodig.
Sterker nog, bij veel mensen zijn de twee omgekeerd evenredig.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:48 schreef Cynic het volgende:
je hoeft ook niet slim te zijn om plezier te hebben natuurlijk
!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:48 schreef Cynic het volgende:
ik ben zelfs zo slim dat niemand mijn plezier snapt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:48 schreef Cynic het volgende:
Is je pc wel geaard?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:41 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Helaasch, nog steeds ruis! Zal het toch aan m'n geluidskaart liggen. Of eerder, het ontbreken van een geluidskaart. Morgen maar terugbrengen. In ieder geval wel kabels zat nu, kan ik weer eens wah'en.
ohoooh damagnieeee!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Is je pc wel geaard?
Mijne niet, een draadje van je computerkast naar de verwarming will do
neeh, dat zijn bas snaren. voor 6 snarige bas. XL157 zou beter zijn. kijk eens op www.lordofthestrings.com rond of google wat op 'Baritone Strings'. je moet iets vanaf dikte 0.14 hebben.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:12 schreef Zygje het volgende:
Hoihoi, mijn b4roer wil graag een OLP MM5 kopen. Het enige probleem is dat hij niet weet wat voor soort snaren ervoor geschikt zijn. Zouden D'addario XL156 snaren volstaan?
http://www.radionics.demon.nl/quote:
nou... mijn PC is ook niet geaard... heb dan ook wel wat probleempjes mee gehad maar niks groots... ik zou eerst een stekkerdoos met randaarde proberen.quote:Centrale verwarmingsleidingen
Onbetrouwbaar door oxidatie of werkzaamheden.
Gevaarlijk voor een onderhoudstechnicus die een koppeling losmaakt en in zijn ene hand een geaarde verwarmingsbuis vasthoudt en in de andere een buis waarop in een ondoordacht moment een "aarding" van een elektrisch apparaat is aangesloten.
De centrale verwarmingsleiding is -in de badkamer- geaard, maar is geen aarde.
Bij deze dus.quote:Martijn. zegt:
Gitaristentopic is kut minder prettig
Mark zegt:
ja constant dezelfde shit
Martijn. zegt:
''jo dat laatste topic ging hard jo!''
''tvp!''
''Fender''
''tvp!''
''ja dat topic ging idd hard.''
''tvp! deel XXX alweer!''
''whahahaha deze kerel heeft een lelijke gitaar!!!! [img]''
''tvp!''
''ibanez''
binnen 5 min
Mark zegt:
OMG POST DAT.
Martijn. zegt:
ga je gang
Mark zegt:
nee jij![]()
Gelul, via je voeding is alles in je pc geaard. Sommige mensen trekken wel nog een draadje van de behuizing naar de voeding maar dat hoeft in prinsiepe niet nodig te zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Is je pc wel geaard?
Mijne niet, een draadje van je computerkast naar de verwarming will do
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |