We hadden toen maar twee netten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:04 schreef RacerDKB het volgende:
welk net
Toch vind ik de originele liedjes leukerquote:Op zondag 3 december 2006 01:01 schreef robster16 het volgende:
Er zijn al 5 liedjes te zien op de site van de KRO. Ik ga kijken, ik vind de liedjes echt leuk, en Adèle heeft een gastrol heb ik gehoord (damn, die vrouw moet n standbeeld). Ik kijk er wel naar uit eigenlijk...
En hij is dan ook nog een Tilburger die echt Tilburgs praat, en dan is een Amsterdams accent inderdaad lastig. Ik kom ook uit Tilburg, en ik heb af en toe zelfs moeite om hem te verstaan ...quote:
Inderdaad, echt Amsterdams, jordaan achtige volkquote:Ik ga wel even kijken vanavond. Het lijkt me wle lekker camp
Ow, misleid door Tong zn startpost dus, jammerquote:Op zondag 3 december 2006 12:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Paul speelt niet mee in '' Het Schaep met de 5 Pooten''
Iddquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:05 schreef greatgonzo het volgende:
voorstukje bij de wereld draait door beloofde al niet veel goeds, nee... deze laat ik zeker links liggen..
Marc Marie is hiervoor niet geschikt, Luca is, Georgina Verbaan dito... moet ik nog verder gaan?
Snap dan ook niet dat een acteur van formaat als Bokma, zich hiervoor laat lenen
Originele zijn altijd leuker vind ik dus..Dit is een re-make.quote:Op zondag 3 december 2006 12:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Idd
Ontzettend NIET leuk.
Zend dan de oude afleveringen uit, maar ja die zijn gewist![]()
Vergissen is menselijk hoorquote:Op zondag 3 december 2006 12:34 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Ow, misleid door Tong zn startpost dus, jammer
Ik dacht dat er daar sowieso maar 5 of 6 van gemaakt waren...quote:Op zondag 3 december 2006 12:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Idd
Ontzettend NIET leuk.
Zend dan de oude afleveringen uit, maar ja die zijn gewist![]()
Vroeger was het gewoon te duur qua materiaal om te bewaren. Vaak zijn tapes dus gewoon meedere keren gebruikt, anders loopt namelijk de kosten snel op als je alles wilt bewaren het is namelijk nogal een erg dure hobby :p.quote:Op zondag 3 december 2006 15:27 schreef MadGuy het volgende:
Acht afleveringen in totaal, net zoals deze re-make. De originelen zijn inderdaad uit zuinigheid gewist.
Ze zit erin: gastrol weliswaar, maar toch.quote:Op zondag 3 december 2006 17:58 schreef SunChaser het volgende:
Eli Asser loopt alleen overal te verkondigen dat het was om hem te pesten, of liep, als hij dood is, geen idee.
Waarom zit Adele Bloemendaal er niet in, zij hoort te zingen: T Zal je Kind maar Weze, Jea Jea Jea Jea..
Om maar te zwijgen over We benne op de wereld om mekaar om mekaar, te helepe niewaar, Jaaaaaaaaaaaa
Heeft haar imago helaas tegen.quote:Op zondag 3 december 2006 20:57 schreef SunChaser het volgende:
GV is helemaal geen slechte actrice. Ze moet gewoon wat zelfverzekerder zijn. Ik kan Piere Bokma niet velen.
vond ik ook... Het origineel ken ik niet, maar deze remake is heerlijk vermaak voor op de zondagavond...quote:Op zondag 3 december 2006 21:58 schreef gimme.shelter het volgende:
Het was leuk, lekker oubollig!!
Het zal een minuut of 40 geweest zijn. En die liedjes breken natuurlijk lekker.quote:Op zondag 3 december 2006 22:21 schreef SunChaser het volgende:
Maar het duurde 50 minuten? Best lang voor een sitcom
Ja idd, ik heb ook gekeken, dat viel mij ook erg op, mooie belichting overal, mooie camera shots, kortom mooie productie maar bovendien ook wel een leuke 'vernieuwende' seriequote:Op zondag 3 december 2006 22:15 schreef robster16 het volgende:
Heeeeerlijk! Echt genoten.
Loes Luca: Hail The Loes, Hail The Loes!!!
Carry Teffsen: Lekker authentiek, altijd leuk
Marc-Marie: Hilarisch in zijn echtheid
Georgina: Echt, echt, echt goed.
Jenny Areaan: Briljant, om op te vreten.
Ik vond ook de stijl van de serie errug goed. Modern in cameravoering, maar perfecte art-direction en look en feel qua sets, kostuums, haar en make-up. Ik zat echt met een giga smile op mijn gezicht van plezier te kijken naar het tweede liedje over Lena. De manier waarop dat in beeld werd gebracht, met dat rode licht, die shots waar op die ouderwets gestylde huisvrouwen werd ingezoomd met een trolly en de shots in close-up tussendoor van Lena die haar make-up opdoet of sigarettenrook uitblaast. Werkelijk een lust voor t oog. Geniaal!
YAAAAY!
Daar moest ik ook continue aan denken.quote:Op zondag 3 december 2006 22:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
De overeenkomsten met Ja Zuster Nee Zuster waren trouwens wel heel duidelijk, en dan bedoel ik niet alleen Loes Luca.
Dat was een vrijwel exacte kopie van het origineel. Ook die was opgenomen met de vrouwen bovenop de wasmachines in die sfeer.quote:Op zondag 3 december 2006 22:15 schreef robster16 het volgende:
Ik zat echt met een giga smile op mijn gezicht van plezier te kijken naar het tweede liedje over Lena. De manier waarop dat in beeld werd gebracht, met dat rode licht, die shots waar op die ouderwets gestylde huisvrouwen werd ingezoomd met een trolly en de shots in close-up tussendoor van Lena die haar make-up opdoet of sigarettenrook uitblaast. Werkelijk een lust voor t oog. Geniaal!
YAAAAY!
Ze was geweldig, nooit verwachtquote:Op zondag 3 december 2006 22:15 schreef robster16 het volgende:
Georgina: Echt, echt, echt goed.
nope. je miste Verbaan. zij was best leuk,als enige zelfs. en de rest ? nou ja, ze begonnen te zingen, en dat was heel fout, vals en namaak. gelukkig moest ik even weg en mark marie paste helemaal niet in t plaatje. valse nicht.quote:
Georgina en Loes waren heel goedquote:Op zondag 3 december 2006 23:38 schreef Nepthys het volgende:
Het was inderdaad erg leuk! Zelfs Georgina![]()
de nadruk ligt op oudbollig. en dat was t ook. t oude schaap was tien keer niks, dit is iets beter. behalve mark marie.quote:Op maandag 4 december 2006 00:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Georgina en Loes waren heel goed![]()
Het was wel aardig om te zien, ook die liedjes vond ik leuk...Alleen vind ik de originele liedjes van "t Schaep leuker met Piet, Adele en Leen![]()
Nou ik vond de eerste Schaep best leuk.quote:Op maandag 4 december 2006 00:48 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
de nadruk ligt op oudbollig. en dat was t ook. t oude schaap was tien keer niks, dit is iets beter. behalve mark marie.
2 keer ,
Goh, ben jij al zo oud?quote:Op maandag 4 december 2006 00:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Nou ik vond de eerste Schaep best leuk.
Terwijl ik maar heel jong was en niet alle afleveringen heb gekeken/gezien..
Ik mag MM wel. Lekker authentiek mannetje.quote:Op maandag 4 december 2006 00:48 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
de nadruk ligt op oudbollig. en dat was t ook. t oude schaap was tien keer niks, dit is iets beter. behalve mark marie.
2 keer ,
Bijna 2 miljoen is wel ERG veel. Ik wist tot gistermiddag niet eens dat het die avond al uitgezonden werd.quote:Op maandag 4 december 2006 09:24 schreef robster16 het volgende:
bijna 2 miljoen kijkers!
1.983.000
op een na best bekeken programma van gisteravond, op voetbal na, en dat telt niet, want dat scoort toch wel... YAY voor t Schaep!
quote:Op zondag 3 december 2006 20:40 schreef MadGuy het volgende:
Ze zit erin: gastrol weliswaar, maar toch.
quote:In de nieuwe afleveringen komt ook een aantal bekende gastacteurs voorbij, onder wie Adèle Bloemendaal. Zij speelde in de originele serie Doortje en komt nu terug als de tante van Lena Braams.
Ik vond de (rommelige) trailer absoluut geen recht doen aan de daadwerkelijke aflevering.quote:Op maandag 4 december 2006 11:35 schreef TJDoornbos het volgende:
ga wel kijken zondag maar ben bang dat ik na het zien van een aflevering nog net zo denk als na het zien van de trailer
Heerlijk meezingen, heb er echt van genoten gisterenquote:Op zondag 3 december 2006 17:58 schreef SunChaser het volgende:
Waarom zit Adele Bloemendaal er niet in, zij hoort te zingen: T Zal je Kind maar Weze, Jea Jea Jea Jea..
Om maar te zwijgen over We benne op de wereld om mekaar om mekaar, te helepe niewaar, Jaaaaaaaaaaaa
Speelt inderdaad erg overtuigend.quote:Op maandag 4 december 2006 15:46 schreef Eightball het volgende:
En Georgina is fantastisch!
Ja, ze doet het echt goedquote:Op maandag 4 december 2006 15:46 schreef Eightball het volgende:
En Georgina is fantastisch!
(By the way..)
quote:Gezien het gemak waarmee een moderne draai wordt gegeven aan het Sinterklaasfeest, was er alle reden om re vrezen voor het ergste toen 't Schaep met de 5 Pooten in een nieuw jasje werd gestoken. Maar Piet Römer, Adèle Bloemendaal en Leen Jongewaard hadden zich geen betere opvolgers kunnen wensen. Vooral de vrolijkheid van Loes Luca, Pierre Bokma - en verrassing - Georgina Verbaan was aanstekelijk. Wie heeft er gisteren niet meegezongen?
Bij www.uitzendinggemist.nl kun je terug kijkenquote:Op maandag 4 december 2006 19:59 schreef edje34 het volgende:
Nog niks van gezien helaas.
Inmiddels gedaan en wat was het leuk!quote:Op maandag 4 december 2006 11:38 schreef Frollo het volgende:
Vanavond maar even op uitzendinggemist de schade inhalen.
Het zal jou wel weer te Amsterdams zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:00 schreef Malibu-06 het volgende:
Haha die reacties voor de uitzending en de reacties na de uitzending...
Nee hoor, ik heb behalve tegen die ene club niet zoveel tegen Amsterdamquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:07 schreef Eightball het volgende:
[..]
Het zal jou wel weer te Amsterdams zijn.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:00 schreef Malibu-06 het volgende:
Da's een verschil jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:00 schreef Malibu-06 het volgende:
Moet je echt doen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:55 schreef MadGuy het volgende:
Ik moet het nog steeds kijken, maar het ontbreekt me aan tijd. Ik wil er echt voor gaan zitten. Morgen wellicht!
Ik moet nog kijken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:50 schreef Frollo het volgende:
Tong, wat vond je er nou eigenlijk van?
Da's voor mij nou weer de reden om Toen was geluk... niet leuk te vinden, dus op zich begrijp ik dat wel, maar Amsterdams is echt wel mijn favoriete dialect/accentquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:31 schreef Canisfire het volgende:
Ik vond het opzich wel grappig overkomen maar voor mij is het toch te Amsterdams.
en dat is ook de reden waarom ik nooit een aflevering van baantjer heb uit gekeken.
Het is trouwens raar om Loes Luca als Amsterdamer te zien.
Toen was geluk heel gewoon had ik juist totaal geen problemen meequote:Op dinsdag 5 december 2006 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's voor mij nou weer de reden om Toen was geluk... niet leuk te vinden, dus op zich begrijp ik dat wel, maar Amsterdams is echt wel mijn favoriete dialect/accent
Vraag me af wanneer ze zo'n serie in Den Haag gaan situeren
Vond ik ook geweldig. Lekker kneuterig. Het zal wel aan mij liggen maar dat vind ik leuk. Sorry.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:38 schreef wonderer het volgende:
Toen was geluk...
"Het kankah-schaap met de 5 potuh"?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:38 schreef wonderer het volgende:
Vraag me af wanneer ze zo'n serie in Den Haag gaan situeren
De enige echtequote:Op dinsdag 5 december 2006 22:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Toen was geluk heel gewoon had ik juist totaal geen problemen mee![]()
Ben jij trouwens de wonderer van bassienadriaan.nl?
Ik trek dat Rotterdamse accent nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:48 schreef Eightball het volgende:
[..]
Vond ik ook geweldig. Lekker kneuterig. Het zal wel aan mij liggen maar dat vind ik leuk. Sorry.![]()
Ik vind de jaren 50 gewoon leuk. Iedereen doet alsof we in de jaren 50 achterlijk waren, maar dat valt best mee.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:13 schreef wonderer het volgende:
Ik trek dat Rotterdamse accent nietEn het is op bepaalde momenten wel ERG flauw. Geen idee hoe flauw tSmdVP gaat worden, maar dat zien we dan wel
Nee, dat vond ik echt een zielige kneuzenserie voor dementerende bejaarden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:48 schreef Eightball het volgende:
[..]
Vond ik ook geweldig. Lekker kneuterig. Het zal wel aan mij liggen maar dat vind ik leuk. Sorry.![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:07 schreef Honky het volgende:
We benne op de wereld...
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)ereld_video_high.wmv
Dat is het enige minpuntje, ik kan dat mens niet uitstaan.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:01 schreef Hapertje het volgende:
Wel jammer dat Loes Luca voor dit soort series/films gevraagd word. Dadelijk denken we echt dat ze in de jaren 60 leefde en nu dus wel dood moet zijn!
Enige Rotterdamse die ik mag (en kenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het enige minpuntje, ik kan dat mens niet uitstaan.
*Ril*quote:Op woensdag 6 december 2006 18:39 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Geweldig vrolijk en leuk mens![]()
Daarom heeft ze ook nog getwijfeld om mee te gaan spelen, maar ze heeft toch later toegezegd omdat ze het zo leuk vindtquote:Op woensdag 6 december 2006 12:01 schreef Hapertje het volgende:
Wel jammer dat Loes Luca voor dit soort series/films gevraagd word. Dadelijk denken we echt dat ze in de jaren 60 leefde en nu dus wel dood moet zijn!
Bedankt hè, Harry!quote:Op vrijdag 8 december 2006 07:03 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg dat liedje van 'we geven om elkaar' niet meer uit m'n kop.
Loes is idd een leuk mensquote:Op woensdag 6 december 2006 18:39 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Enige Rotterdamse die ik mag (en ken)
Geweldig vrolijk en leuk mens![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:51 schreef Yi-Long het volgende:
Vanmiddag toevallig gezien. Leek me echt helemaal niets, een nederlandse serie en dan ook nog ff 'ouderwets gezellig' doen enzo... maar moet echt zeggen: fantastisch!
Iedereen schitterd, Loes Luca is fantastisch, net als eigenlijk de rest van de cast. Normaal gesproken vind ik 'toneel-spelen' op TV echt helemaal niks, maar ze doen het perfect, niet te overdreven, leuk amsterdams, en gewoon GOED. Echt GOED gewoon.
Nee, dan valt veelvan het plezier weg.quote:Op zondag 10 december 2006 10:30 schreef NoSigar het volgende:
Is het ook leuk voor hetero's?
21:05 Ned1quote:Op zondag 10 december 2006 17:20 schreef edje34 het volgende:
Hoelaat vanavond ?
Je moet de acteurs van nu niet vergelijken met het origineel.quote:Op zondag 10 december 2006 21:31 schreef Mechamage1982 het volgende:
Wie vindt Pierre Bokma niet zo super in de oude rol van Piet Romer?
Verbaan speelt die rol inderdaad prima.quote:Op zondag 10 december 2006 21:44 schreef LeentjeRoos het volgende:
Lena is best okee!
Vandaag wat minder bekende liedjes:quote:Op zondag 10 december 2006 22:32 schreef SunChaser het volgende:
welke liedjes waren er?
Ik vind As Jemekaar Nie Meer Vertrouwe Kan wel leuk
Ik vond 'm de eerste aflevering het minst sterk uit de verf komen, maar dat vond ik dit keer stukken beter.quote:Op zondag 10 december 2006 21:31 schreef Mechamage1982 het volgende:
Wie vindt Pierre Bokma niet zo super in de oude rol van Piet Romer?
De CD is al uit hoor.quote:Op zondag 10 december 2006 22:59 schreef SunChaser het volgende:
De CD komt binnenkort uit. Ik hoorde laatst ook een nummer met Huub van der Lubbe uit deze serie liedjes.
Misschien weten jullie het al, maar Huub van der Lubbe zingt niet alleen op de CD maar heeft ook een gastrol. Ik vond de gastrol van Theo Maassen wel heeel magertjes.quote:Op zondag 10 december 2006 22:59 schreef SunChaser het volgende:
De CD komt binnenkort uit. Ik hoorde laatst ook een nummer met Huub van der Lubbe uit deze serie liedjes.
Ik heb ze dan ook maar doorgespoeldquote:Op zondag 10 december 2006 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaag wat minder bekende liedjes:
De medische wetenschap
De Bijlmermeer en
De bokser.
Ik lees het net op hun sitequote:Op maandag 11 december 2006 22:09 schreef lack-of-interest het volgende:
Misschien weten jullie het al, maar Huub van der Lubbe zingt niet alleen op de CD maar heeft ook een gastrol.
LOL, van Wikipedia:quote:Op maandag 11 december 2006 15:10 schreef MadGuy het volgende:
[..]
De CD is al uit hoor.
Annie wees, ik heb ook weer genoten al waren de liedjes wat minder bekend deze keer. De opmerking over Lucas, of hij een 'Utrechtenaar' zou zijn vond ik erg komisch.
Dat wist ik helemaal niet.quote:Utrechtenaar was voor 1730 de benaming van inwoners van de stad Utrecht. Na de Utrechtse homoseksuelenaffaire werd de term "Utrechtenaar" niet meer alleen gebruikt als naam voor een inwoner van Utrecht, maar ook voor een homoseksueel persoon.
In de jaren 30 van de twintigste eeuw ontstond bij het Utrechts Nieuwsblad enige wrevel over de dubbele betekenis van het woord. Om het probleem te omzeilen verzon de krant het neologisme "Utrechter", dat ook nu nog wordt gebruikt. Het was de bedoeling dat "Utrechter" in de betekenis "inwoner van Utrecht" werd gebruikt, en dat "Utrechtenaar" beperkt bleef tot de betekenis "homoseksueel". De meeste taalgebruikers zijn zich van dit (opgelegde) onderscheid echter niet bewust; het is buiten Utrecht dan ook niet algemeen aanvaard geraakt, maar in de stad zelf lijkt de term "Utrechter" redelijk ingeburgerd te zijn. Buiten Utrecht wordt "Utrechter" ook wel gebruikt in de betekenis van "Utrechtenaar", dus "homoseksueel".
Jij dacht dat ze op z'n accent doelde?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:00 schreef MadGuy het volgende:
[..]
LOL, van Wikipedia:
[..]
Dat wist ik helemaal niet.
Nee, ik wist wel dat ze op homoseksualiteit doelden, maar ik wist niet dat het ook een echte bedekte term was.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij dacht dat ze op z'n accent doelde?
Alle acteurs doen het eigenlijk heel erg goed, Met name Pierre Bokma en Loes Luca (als Rotterdamse, chapeau!).quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:31 schreef Frollo het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe doen de acteurs het, qua accent?
Juist ja!quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:58 schreef Elounda het volgende:
[..]
Alle acteurs doen het eigenlijk heel erg goed, Met name Pierre Bokma en Loes Luca (als Rotterdamse, chapeau!).
Bij Marc-Marie Huijbrechts begreep ik dat hij het echt niet leren kon, die heeft zijn eigen Brabants accent behouden.
Bij Georgina hoor ik af en toe nog een Hilversums R-etje, maar ik moet zeggen dat ik dat in aflevering 2 al minder vond worden.
'Niet kunnen aarden in Amsterdam', wat zijn dat nou weer voor malle fratsen?quote:Voor mij is alles héél herkenbaar, want zo ben ik groot geworden. Mijn ouders en oma wonen er nog, ik ben met mijn verkering, die in de kop van Noord Holland is geboren, daar naar toe verhuisd. Hij kon in Amsterdam niet aarden, hoe aardig hij mij en mij familie ook vindt!![]()
Ja dat heb je met die lui van buiten..... Hij vond het er gewoon verschrikkelijk!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Juist ja!
Het leek mij inderdaad al best geloofwaardig, maar ja, ik ben zelf geen Amsterdammer dus dat zegt niks.
[..]
'Niet kunnen aarden in Amsterdam', wat zijn dat nou weer voor malle fratsen?![]()
Robert Long komt op 2, 't Schaep op 1.....quote:Op zondag 17 december 2006 18:42 schreef MadGuy het volgende:
Vanavond weer. Maar komt het wel om de gewone tijd, in verband met al dat Robert Long-gedoe op tv?
In dit liedje mocht ze niet ontbreken! Leuk hoe ze haar op deze manier een gastrol hebben gegeven. Marc-Marie met die pruikquote:
Nooit van Adele Bloemendaal gehoord?quote:Op zondag 17 december 2006 21:53 schreef Canisfire het volgende:
Wie was Rooie Rosa ? een castlid van vroeger ?
Doortje dus.quote:Op zondag 17 december 2006 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Nooit van Adele Bloemendaal gehoord?
En zij speelde in de originele serie 1 van de hoofdrollen, inderdaad.
Dat is van voor mijn tijd dat het een castlid van de oude versie was viel me wel op jaquote:Op zondag 17 december 2006 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
En zij speelde in de originele serie 1 van de hoofdrollen, inderdaad.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 17 december 2006 21:49 schreef robster16 het volgende:
Geweldig eerbetoon! En die lach op t einde, die vrouw mag van mij een hele plaat vol lachen de A en de B kant, zonneschijn op vinyl!
Geweldig dat deze grote actrice, commedienne, Adele Bloemendaal erbij wasquote:Op zondag 17 december 2006 21:51 schreef LeentjeRoos het volgende:
[..]
In dit liedje mocht ze niet ontbreken! Leuk hoe ze haar op deze manier een gastrol hebben gegeven. Marc-Marie met die pruik![]()
Sommigen hier zijn meer van de John Jones generatiequote:Op zondag 17 december 2006 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is haar zoon.quote:Op maandag 18 december 2006 07:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sommigen hier zijn meer van de John Jones generatie
Komt 'Als je mekaar niet meer vertrouwen kan' daar nog bij of is die wellicht inmiddels geweest? Dat vind ik 't leukste Schaep-liedje.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:07 schreef Honky het volgende:
De liedjes kan je terugkijken op de wepzait:
http://tschaepmetdevijfpooten.kro.nl/liedjes.aspx
We benne op de wereld...
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)ereld_video_high.wmv
Er is één ding dat ik nooit zou willen missen.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)issen_video_high.wmv
Je gaat te ver
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)tever_video_high.wmv
Er is geen enkele zin in het Spaans
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)paans_video_high.wmv
(Doet me erg denken aan die Bassie & Adriaan liedjes zoals Uno, Dos Tres)
Mensenlief waar gaan we toch naartoe?
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)nlief_video_high.wmv
Jelka van Houten.quote:Op maandag 18 december 2006 19:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe heet de actrice die de rol van Rosita speelt ? Doortje's nichtje
Oh ja, duh. Ik dacht nog, "hee, is dat... nee, da's Carice niet."quote:
Ik ken die Jelka van Houten helemaal nietquote:Op maandag 18 december 2006 19:37 schreef MissMatch het volgende:
Het zusje van Carice, die de (prachtige) hoofdrol in Turks Fruit, de musical speelde dus? had haar helemaal niet herkend.
quote:Op zondag 24 december 2006 23:26 schreef tong80 het volgende:
Ik vond dit zelfs de leukste.
'Je gaat te ver Door'
Ja iets van :quote:Op zondag 24 december 2006 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Door zegt ook nog ergens iets leuks :
Dan ga ik heen en weer, terug en vice versa
Echt 1 van de topliedjes uit de serie van 1969 was het vandaag uitgezondenquote:Op maandag 25 december 2006 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Liedjes vandaag maar saai.
Net als het origineel, slechts 8 afleveringen.quote:Op maandag 25 december 2006 00:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel afleveringen is dit eigenlijk?
Het lijkt mij ook leuk als ze na deze serie nieuwe afleveringen gaan verzinnen, maar ja, wie kan net als Eli Asser en Harry Bannink zoiets bedenken en schrijven tegenwoordig?quote:Op maandag 25 december 2006 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel vreemd en jammer ja. Terwijl het nu toch ook een aardig succes is? Ook onder mensen die de origineel niet kennen.
Lekker de ouderwetse gezelligheid die je huiskamer binnenkomt.![]()
En aan Piet en aan Leen en aan....quote:Op maandag 25 december 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
Maar Adèle ja Adèle daar kan niet aan worden getipt.
dat moeten ze dus niet doen!quote:Op maandag 25 december 2006 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook leuk als ze na deze serie nieuwe afleveringen gaan verzinnen, maar ja, wie kan net als Eli Asser en Harry Bannink zoiets bedenken en schrijven tegenwoordig?
Nou ja, Eli Asser leeft gewoon nog, dus uhm....quote:Op maandag 25 december 2006 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook leuk als ze na deze serie nieuwe afleveringen gaan verzinnen, maar ja, wie kan net als Eli Asser en Harry Bannink zoiets bedenken en schrijven tegenwoordig?
Zeker zonde, erg leuke aflevering dit. Marc-Marie als Brabander tussen de Jordanezen is eigenlijk een heel goede vondst en hij had een grote rol deze keer. Die overhemden die hij aan heeftquote:
Was te verwachten met dat kerstgeweld. En volgende week hetzelfde natuurlijk, op oudjaarsavond, hoewel ik aanneem dat dan de programmering is aangepast... Oh well, ik heb genoten!quote:
Dat lachje was geweldig inderdaad!quote:Op maandag 25 december 2006 01:44 schreef robster16 het volgende:
Ik vond t weer een top aflevering. Georgina stal de show, en Marc Marie mocht ook stralen (zie den ut?)![]()
![]()
en Loes als Door die Willem zat te paaien met haar "gemeende" lach na elk van zijn grapjes
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 15:34 schreef Arcee het volgende:
Komt 'Als je mekaar niet meer vertrouwen kan' daar nog bij of is die wellicht inmiddels geweest? Dat vind ik 't leukste Schaep-liedje.
Volgende week komt het niet op oudejaarsavond.quote:Op maandag 25 december 2006 12:44 schreef robster16 het volgende:
[..]
Was te verwachten met dat kerstgeweld. En volgende week hetzelfde natuurlijk, op oudjaarsavond, hoewel ik aanneem dat dan de programmering is aangepast... Oh well, ik heb genoten!
Mooi subtiel gedaan, hè. Hij keek ook zo hemels naar Huub vd Lubbe terwijl ze aan het zingen warenquote:Op zondag 24 december 2006 21:50 schreef MadGuy het volgende:
"Mensenlief waar gaan we toch naar toe? De vrouwen die zijn stapelgek, de mannen zijn mesjogge!"
Ik lach me dood om M-M's toespelingen en kleine, subtiele dingetjes: die ontsoken lucifer waar hij van schrikt, zijn opmerking over de matroos die hij... kende en natuurlijk zijn verlekkerde blik naar die timmermannen met engelenvleugels.
En Lena steeds als ze binnenkomt: "Hallo, gezellig!"
Dankje, Olequote:Op maandag 25 december 2006 14:55 schreef Ole het volgende:
Haaibaaike een fijne kerst![]()
![]()
Ik doe weer liev tegen iedereen komend jaar hoor!![]()
![]()
Heerlijk inderdaad. En Georgina's blik! Hoteldehoteldehoteldehotelbotel!quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooi subtiel gedaan, hè. Hij keek ook zo hemels naar Huub vd Lubbe terwijl ze aan het zingen waren![]()
Georgina was ook weer helemaal top, die keek op een gegeven moment verschrikkelijk scheel.
Misschien wel de leukste aflevering tot nog toe!
En hoe!quote:Op maandag 8 januari 2007 01:34 schreef jmac het volgende:
En georgina kan best acteren !
dat zie ik als een belediggingquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:56 schreef Samson het volgende:
Maar ja, gelukkig zijn er een hoop mensen wel blij met deze serie, ik kan de charme ervan niet ontdekken maar misschien is het meer voor de doelgroep van Toen was geluk.... Dat vind ik al even tenenkrommend...
Net teruggezienquote:Op zondag 14 januari 2007 22:18 schreef MadGuy het volgende:
"Op een ouwe fiets mot je het leren"
Opoe: "Allemaal op dezellefde fiets"
Volgens mij was dit de zesde.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:18 schreef MadGuy het volgende:
Ik weet het eigenlijk niet. Acht afleveringen, hoeveel hebben we er eigenlijk gehad?
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Volgens mij was dit de zesde.
...
Ook schattig: wat bloeit daar tussen Lucas en het personage van Arjan Ederveen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |