En aan Piet en aan Leen en aan....quote:Op maandag 25 december 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
Maar Adèle ja Adèle daar kan niet aan worden getipt.
dat moeten ze dus niet doen!quote:Op maandag 25 december 2006 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook leuk als ze na deze serie nieuwe afleveringen gaan verzinnen, maar ja, wie kan net als Eli Asser en Harry Bannink zoiets bedenken en schrijven tegenwoordig?
Nou ja, Eli Asser leeft gewoon nog, dus uhm....quote:Op maandag 25 december 2006 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook leuk als ze na deze serie nieuwe afleveringen gaan verzinnen, maar ja, wie kan net als Eli Asser en Harry Bannink zoiets bedenken en schrijven tegenwoordig?
Zeker zonde, erg leuke aflevering dit. Marc-Marie als Brabander tussen de Jordanezen is eigenlijk een heel goede vondst en hij had een grote rol deze keer. Die overhemden die hij aan heeftquote:
Was te verwachten met dat kerstgeweld. En volgende week hetzelfde natuurlijk, op oudjaarsavond, hoewel ik aanneem dat dan de programmering is aangepast... Oh well, ik heb genoten!quote:
Dat lachje was geweldig inderdaad!quote:Op maandag 25 december 2006 01:44 schreef robster16 het volgende:
Ik vond t weer een top aflevering. Georgina stal de show, en Marc Marie mocht ook stralen (zie den ut?)![]()
![]()
en Loes als Door die Willem zat te paaien met haar "gemeende" lach na elk van zijn grapjes
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 15:34 schreef Arcee het volgende:
Komt 'Als je mekaar niet meer vertrouwen kan' daar nog bij of is die wellicht inmiddels geweest? Dat vind ik 't leukste Schaep-liedje.
Volgende week komt het niet op oudejaarsavond.quote:Op maandag 25 december 2006 12:44 schreef robster16 het volgende:
[..]
Was te verwachten met dat kerstgeweld. En volgende week hetzelfde natuurlijk, op oudjaarsavond, hoewel ik aanneem dat dan de programmering is aangepast... Oh well, ik heb genoten!
Mooi subtiel gedaan, hè. Hij keek ook zo hemels naar Huub vd Lubbe terwijl ze aan het zingen warenquote:Op zondag 24 december 2006 21:50 schreef MadGuy het volgende:
"Mensenlief waar gaan we toch naar toe? De vrouwen die zijn stapelgek, de mannen zijn mesjogge!"
Ik lach me dood om M-M's toespelingen en kleine, subtiele dingetjes: die ontsoken lucifer waar hij van schrikt, zijn opmerking over de matroos die hij... kende en natuurlijk zijn verlekkerde blik naar die timmermannen met engelenvleugels.
En Lena steeds als ze binnenkomt: "Hallo, gezellig!"
Dankje, Olequote:Op maandag 25 december 2006 14:55 schreef Ole het volgende:
Haaibaaike een fijne kerst![]()
![]()
Ik doe weer liev tegen iedereen komend jaar hoor!![]()
![]()
Heerlijk inderdaad. En Georgina's blik! Hoteldehoteldehoteldehotelbotel!quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooi subtiel gedaan, hè. Hij keek ook zo hemels naar Huub vd Lubbe terwijl ze aan het zingen waren![]()
Georgina was ook weer helemaal top, die keek op een gegeven moment verschrikkelijk scheel.
Misschien wel de leukste aflevering tot nog toe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |