Jelka van Houten.quote:Op maandag 18 december 2006 19:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe heet de actrice die de rol van Rosita speelt ? Doortje's nichtje
Oh ja, duh. Ik dacht nog, "hee, is dat... nee, da's Carice niet."quote:
Ik ken die Jelka van Houten helemaal nietquote:Op maandag 18 december 2006 19:37 schreef MissMatch het volgende:
Het zusje van Carice, die de (prachtige) hoofdrol in Turks Fruit, de musical speelde dus? had haar helemaal niet herkend.
quote:Op zondag 24 december 2006 23:26 schreef tong80 het volgende:
Ik vond dit zelfs de leukste.
'Je gaat te ver Door'
Ja iets van :quote:Op zondag 24 december 2006 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Door zegt ook nog ergens iets leuks :
Dan ga ik heen en weer, terug en vice versa
Echt 1 van de topliedjes uit de serie van 1969 was het vandaag uitgezondenquote:Op maandag 25 december 2006 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Liedjes vandaag maar saai.
Net als het origineel, slechts 8 afleveringen.quote:Op maandag 25 december 2006 00:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel afleveringen is dit eigenlijk?
Het lijkt mij ook leuk als ze na deze serie nieuwe afleveringen gaan verzinnen, maar ja, wie kan net als Eli Asser en Harry Bannink zoiets bedenken en schrijven tegenwoordig?quote:Op maandag 25 december 2006 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel vreemd en jammer ja. Terwijl het nu toch ook een aardig succes is? Ook onder mensen die de origineel niet kennen.
Lekker de ouderwetse gezelligheid die je huiskamer binnenkomt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |