Ik moet nog kijken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:50 schreef Frollo het volgende:
Tong, wat vond je er nou eigenlijk van?
Da's voor mij nou weer de reden om Toen was geluk... niet leuk te vinden, dus op zich begrijp ik dat wel, maar Amsterdams is echt wel mijn favoriete dialect/accentquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:31 schreef Canisfire het volgende:
Ik vond het opzich wel grappig overkomen maar voor mij is het toch te Amsterdams.
en dat is ook de reden waarom ik nooit een aflevering van baantjer heb uit gekeken.
Het is trouwens raar om Loes Luca als Amsterdamer te zien.
Toen was geluk heel gewoon had ik juist totaal geen problemen meequote:Op dinsdag 5 december 2006 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's voor mij nou weer de reden om Toen was geluk... niet leuk te vinden, dus op zich begrijp ik dat wel, maar Amsterdams is echt wel mijn favoriete dialect/accent
Vraag me af wanneer ze zo'n serie in Den Haag gaan situeren
Vond ik ook geweldig. Lekker kneuterig. Het zal wel aan mij liggen maar dat vind ik leuk. Sorry.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:38 schreef wonderer het volgende:
Toen was geluk...
"Het kankah-schaap met de 5 potuh"?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:38 schreef wonderer het volgende:
Vraag me af wanneer ze zo'n serie in Den Haag gaan situeren
De enige echtequote:Op dinsdag 5 december 2006 22:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Toen was geluk heel gewoon had ik juist totaal geen problemen mee![]()
Ben jij trouwens de wonderer van bassienadriaan.nl?
Ik trek dat Rotterdamse accent nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:48 schreef Eightball het volgende:
[..]
Vond ik ook geweldig. Lekker kneuterig. Het zal wel aan mij liggen maar dat vind ik leuk. Sorry.![]()
Ik vind de jaren 50 gewoon leuk. Iedereen doet alsof we in de jaren 50 achterlijk waren, maar dat valt best mee.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:13 schreef wonderer het volgende:
Ik trek dat Rotterdamse accent nietEn het is op bepaalde momenten wel ERG flauw. Geen idee hoe flauw tSmdVP gaat worden, maar dat zien we dan wel
Nee, dat vond ik echt een zielige kneuzenserie voor dementerende bejaarden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:48 schreef Eightball het volgende:
[..]
Vond ik ook geweldig. Lekker kneuterig. Het zal wel aan mij liggen maar dat vind ik leuk. Sorry.![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:07 schreef Honky het volgende:
We benne op de wereld...
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)ereld_video_high.wmv
Dat is het enige minpuntje, ik kan dat mens niet uitstaan.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:01 schreef Hapertje het volgende:
Wel jammer dat Loes Luca voor dit soort series/films gevraagd word. Dadelijk denken we echt dat ze in de jaren 60 leefde en nu dus wel dood moet zijn!
Enige Rotterdamse die ik mag (en kenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het enige minpuntje, ik kan dat mens niet uitstaan.
*Ril*quote:Op woensdag 6 december 2006 18:39 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Geweldig vrolijk en leuk mens![]()
Daarom heeft ze ook nog getwijfeld om mee te gaan spelen, maar ze heeft toch later toegezegd omdat ze het zo leuk vindtquote:Op woensdag 6 december 2006 12:01 schreef Hapertje het volgende:
Wel jammer dat Loes Luca voor dit soort series/films gevraagd word. Dadelijk denken we echt dat ze in de jaren 60 leefde en nu dus wel dood moet zijn!
Bedankt hè, Harry!quote:Op vrijdag 8 december 2006 07:03 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg dat liedje van 'we geven om elkaar' niet meer uit m'n kop.
Loes is idd een leuk mensquote:Op woensdag 6 december 2006 18:39 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Enige Rotterdamse die ik mag (en ken)
Geweldig vrolijk en leuk mens![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:51 schreef Yi-Long het volgende:
Vanmiddag toevallig gezien. Leek me echt helemaal niets, een nederlandse serie en dan ook nog ff 'ouderwets gezellig' doen enzo... maar moet echt zeggen: fantastisch!
Iedereen schitterd, Loes Luca is fantastisch, net als eigenlijk de rest van de cast. Normaal gesproken vind ik 'toneel-spelen' op TV echt helemaal niks, maar ze doen het perfect, niet te overdreven, leuk amsterdams, en gewoon GOED. Echt GOED gewoon.
Nee, dan valt veelvan het plezier weg.quote:Op zondag 10 december 2006 10:30 schreef NoSigar het volgende:
Is het ook leuk voor hetero's?
21:05 Ned1quote:Op zondag 10 december 2006 17:20 schreef edje34 het volgende:
Hoelaat vanavond ?
Je moet de acteurs van nu niet vergelijken met het origineel.quote:Op zondag 10 december 2006 21:31 schreef Mechamage1982 het volgende:
Wie vindt Pierre Bokma niet zo super in de oude rol van Piet Romer?
Verbaan speelt die rol inderdaad prima.quote:Op zondag 10 december 2006 21:44 schreef LeentjeRoos het volgende:
Lena is best okee!
Vandaag wat minder bekende liedjes:quote:Op zondag 10 december 2006 22:32 schreef SunChaser het volgende:
welke liedjes waren er?
Ik vind As Jemekaar Nie Meer Vertrouwe Kan wel leuk
Ik vond 'm de eerste aflevering het minst sterk uit de verf komen, maar dat vond ik dit keer stukken beter.quote:Op zondag 10 december 2006 21:31 schreef Mechamage1982 het volgende:
Wie vindt Pierre Bokma niet zo super in de oude rol van Piet Romer?
De CD is al uit hoor.quote:Op zondag 10 december 2006 22:59 schreef SunChaser het volgende:
De CD komt binnenkort uit. Ik hoorde laatst ook een nummer met Huub van der Lubbe uit deze serie liedjes.
Misschien weten jullie het al, maar Huub van der Lubbe zingt niet alleen op de CD maar heeft ook een gastrol. Ik vond de gastrol van Theo Maassen wel heeel magertjes.quote:Op zondag 10 december 2006 22:59 schreef SunChaser het volgende:
De CD komt binnenkort uit. Ik hoorde laatst ook een nummer met Huub van der Lubbe uit deze serie liedjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |