We hadden toen maar twee netten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:04 schreef RacerDKB het volgende:
welk net
Toch vind ik de originele liedjes leukerquote:Op zondag 3 december 2006 01:01 schreef robster16 het volgende:
Er zijn al 5 liedjes te zien op de site van de KRO. Ik ga kijken, ik vind de liedjes echt leuk, en Adèle heeft een gastrol heb ik gehoord (damn, die vrouw moet n standbeeld). Ik kijk er wel naar uit eigenlijk...
En hij is dan ook nog een Tilburger die echt Tilburgs praat, en dan is een Amsterdams accent inderdaad lastig. Ik kom ook uit Tilburg, en ik heb af en toe zelfs moeite om hem te verstaan ...quote:
Inderdaad, echt Amsterdams, jordaan achtige volkquote:Ik ga wel even kijken vanavond. Het lijkt me wle lekker camp
Ow, misleid door Tong zn startpost dus, jammerquote:Op zondag 3 december 2006 12:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Paul speelt niet mee in '' Het Schaep met de 5 Pooten''
Iddquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:05 schreef greatgonzo het volgende:
voorstukje bij de wereld draait door beloofde al niet veel goeds, nee... deze laat ik zeker links liggen..
Marc Marie is hiervoor niet geschikt, Luca is, Georgina Verbaan dito... moet ik nog verder gaan?
Snap dan ook niet dat een acteur van formaat als Bokma, zich hiervoor laat lenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |