Jawelquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:30 schreef Troel het volgende:
Ja, freecell zal wel niet doorgehad hebben dat ze hem dichtgooide
Heb je hier wat aan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:21 schreef freecell het volgende:
chilisaus. (waar trouwens geen calorie"en opstaan, dus ik weet nog steeds niet hoeveel kwaad dat kan)
Een beetje... 120 calorieen per 100 gram dus (het is geen calvé, maar goedquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je hier wat aan?
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=3648
Ja, lekker he?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:29 schreef omearos het volgende:
lychees
* omearos zet ze op het boodschappenlijstje
Ik ga zo eens een kookboek pakken en wat lekkers uitzoeken om te maken vanavond (en natuurlijk iets halen als back-up mochten mijn kookkunsten niet goed genoeg zijn)
Wat stom! Dat staat er al sinds het begin en het is mijook nog nooit opgevallenquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:21 schreef freecell het volgende:
edit: ik zie net in dieetweb dat je je omvangen invoert in kilo's
Ik zie het, terwijl ik hem net echt niet gezien heb. Sorry.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Jawelhad net een nieuwe geopend, maar die kan dus wel weer dicht
We maakten hem tegelijk aan, dus je kon hem ook niet zienquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zie het, terwijl ik hem net echt niet gezien heb. Sorry.
Van www.nu.nl, volgens de Telegraaf zou het trouwens een jongetje zijnquote:Kind gedood op basisschool
Uitgegeven: 1 december 2006 13:21
Laatst gewijzigd: 1 december 2006 14:03
HOOGERHEIDE - Op basisschool Klim-Op aan de Matthias Wolffstraat in Hoogerheide is vrijdag omstreeks 11.00 uur een meisje door messteken om het leven gekomen. Dit heeft de politie bekendgemaakt. Volgens nog onbevestigde berichten zou een gemaskerde man de school zijn binnengedrongen en de keel van het kind hebben doorgesneden.
Het slachtoffer zou een negenjarig meisje zijn. De dader is mogelijk de vader van het kind.
De politie heeft de wijde omgeving rond de school afgezet en is in het bos op zoek naar de dader.
Opvang
De politie wilde verder geen mededelingen doen over de zaak. Op het gemeentehuis van Woensdrecht, waar Hoogerheide onder valt, is een crisiscentrum ingericht. De school is ontruimd en de leerlingen worden opgevangen. Boven de school heeft korte tijd een politiehelikopter gevlogen.
Verhoeven
Minister van Onderwijs Maria van der Hoeven heeft geschokt gereageerd. "Het is vreselijk wat er is gebeurd", aldus Van der Hoeven na afloop van de minsterraad vrijdag.
Ze had nog geen nadere informatie. Na afloop van de ministerraad is Van der Hoeven direct naar haar ministerie gegaan om te horen wat er precies is gebeurd.
Waarschijnlijk wel, een random psychopaat loopt echt niet een random basisschool in om een random kind in een klas af te maken. Ik denk inderdaad een echtscheidingstrauma, dat hoor je wel vaker, dat er dan zulke dingen gebeuren. Ondenkbaar dat je dat met je eigen kind kan doenquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:03 schreef Troel het volgende:
Ik vraag me bij zulke dingen af wat dan de achtergrond is. Is het een koning Salomo geval met een echtscheiding dat vaders denkt ik het kind niet, moeder het kind ook niet, of heeft het kind vanochtend zijn bed niet opgemaakt ofzo en is de vader licht ontvlambaar.
(Als het dus inderdaad de vader was en de geruchten zouden kloppen).
Er is nu een persconferentie bezig (zie RTL 7)quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, een random psychopaat loopt echt niet een random basisschool in om een random kind in een klas af te maken. Ik denk inderdaad een echtscheidingstrauma, dat hoor je wel vaker, dat er dan zulke dingen gebeuren. Ondenkbaar dat je dat met je eigen kind kan doen
Ik zit op mijn werk, maar ik kijk straks wel het 8 uur journaal.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Er is nu een persconferentie bezig (zie RTL 7)
Volgens de politie is het niet de vader... "Er is geen familie-relatie tussen het slachtoffer en de verdachte"
Het slachtoffertje is Jesse Dielemans, 8 jaar oud.![]()
Ik net de Edah in, lychees zoeken, is het hele vak overdatum (data varierend van juli 2006 tot zelfs juni 2005quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, lekker he?Ik vond deze voor 8 voor een euro, dat vond ik betaalbaar genoeg
Ik maak vanavond zelfgemaakte bamiik heb al vlees, mie en groente gehaald en mijn voorraad kruiden geinspecteerd.
Huismerk cola?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:18 schreef YPPY het volgende:
Echt gestoord als je zoiets doet. En helemaal je eigen kind.Ik denk er liever niet over na verder.
Pas op voor cola light:
Liep ik net naar de keuken, komt er een vieze bruine vlek onder de koelkast vandaan. Is de fles cola gewoon lek van onderen! Het hele vak in de deur was nat en de rubbers ook. De vloer plakt nog steeds. Natuurlijk moet er weer een kat doorheen lopen.![]()
[afbeelding]
Ik las het net pas, op de frontpage.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:16 schreef Troel het volgende:
108 Teletekst vr 01 dec
Verdachte moord school opgepakt
` De politie heeft een 22-jarige man
aangehouden die verdacht wordt van de
moord op een jongetje op een school in
Hoogerheide.Voor zover bekend is de man
geen familie van het slachtoffer.
Over het motief en de toedracht kan de
politie nog weinig zeggen.Het jongetje
was met zijn klas aan het werk in de
aula van basisschool De Klimop.De juf
stuurde hem naar het klaslokaal om iets
op te halen.De jongen is dus niet in de
aanwezigheid van andere kinderen om het
leven gebracht.
volgende nieuws financieel sport
de flessen pepsi ook hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Huismerk cola?
De flessen huismerk cola worden hergebruikt. Je moet altijd even aan de onderkant van de fles voelen, als dat glad is en zonder barstjes, kan je hem meenemen, zoniet: verder zoeken.
We hebben dat hier ook al eens gehad met cola. Maar dan op de vloerbedekking, erg irritant
Ik herken het gevoel. Ik heb hierdoor nu eigenlijk ook even niets zinnigs te melden. Arm kind.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:25 schreef omearos het volgende:
Pff, ik lees nu de rest van dit topic, over dat jongetje en ik heb meteen geen trek meer. Ik kan daar slecht tegen blijkbaar. Dat wordt dus vanavond geen journaal tijdens het eten (vaste gewoonte hier)
Ik las ergens dat de dader een oudere broer was van een ander kind op die school. Maar dat kan ook gewoon weer een gerucht zijn. Ik moet me er ook gewoon niet mee bezig houden; is m'n hele avond verpest.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:25 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit me de hele tijd af te vragen: waarom? Waarom loopt iemand een school binnen en vermoordt een willekeurig kind? Het had elk kind kunnen zijn, het ging niet speciaal om dit jongetje
Gewoon met stoel en al naar buiten gooienquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Geweldig Imnop!!
teigan eenen een foto graag!!
![]()
Mijn humeur is héél héél slecht. En ik moet vandaag mijn verjaardag vieren (ja, moet, ik had hier bar weinig over te zeggen) en vannacht werken. Ik wil rust. Ik wil niets doen. En zeker geen 14 mensen om me heen hebben.Ik word hier gewoon ongelukkig van.
Bel eraf, deur op slot en lekker in bed gaan liggen?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:05 schreef Isabeau het volgende:
Nee, zo werkt dat niet in mijn familie. Ik heb nee gezegd en ze komen gewoon. Want ook Dennis was jarig vorige maand en daar komen ze ook voor. Ik was juist de domme persoon in dit geheel omdat ik de zaterdag na mijn verjaardag 'ging werken'Ja, ik heb een baan waarbij ik 2 weekenden in de maand werk. Ja, ook dit weekend
![]()
Ik ben om half 8 naar bed gegaan, de visite was voor 8 uur vertrokkenquote:Op zondag 3 december 2006 04:51 schreef YPPY het volgende:
Vervelend zeg Isa, maar het klinkt wel bekend helaas. Heb je ze nog snel weggekregen? Of Dennis ze buiten laten zetten. Ik heb nu mooi de smoes dat ik zo moe ben/moet voeden/slaap in moet halen. Werkt goed.
De Consumentenbond bleek in haar artikeltje op haar beurt niet in staat de naam van het middel co-trimoxazol goed te spellen.quote:De Consumentenbond (Consumentengids december 2006) wilde nagaan hoe het gaat als je bij een andere dan je eigen apotheek terechtkomt. Zo werden er 32 apotheken bezocht met een recept voor het antibioticum co-trimoxazol, gegeven bij blaasontsteking, luchtweginfectie en andere. Het middel kan gevaarlijk zijn als het wordt gecombineerd met orale anticoagulantia (antistollingsmiddelen) als acenocoumarol. Slechts zeven van de 32 apothekers stelden vragen hieromtrent. Bij de overige 25 werd bij het afrekenen door de klant zelf naar de combinatie gevraagd, waarop gelukkig 24 apothekers waarschuwden voor het gebruik en eentje aangaf dat er geen probleem was.
Ah je bent een schat. Je mag hem wel naar mij mailen..... (heb hem wel nodig, maar vond het toch te oftopic voor hier, sorry). e.gerritzen hotmail je weet wel.quote:
graag gedaan, en succes ermeequote:
Dweilen, moet ik ook nog doenquote:Op zondag 3 december 2006 13:48 schreef omearos het volgende:
[..]
graag gedaan, en succes ermee
Ik heb een nieuwe manier ontdekt om niet te kunnen snoepen: de keuken te nat dweilenDe vloer droogt echt langzaam op vandaag
ook nieuwe laarzen hier, maar ik ga altijd voor de goedkope versie van: laars past niet door grote kuiten. gewoon laarzen met veters kopenquote:Op zondag 3 december 2006 20:23 schreef Rewimo het volgende:
Wat een hoop nieuwe laarzen hierIk heb er niet zoveel mee, maar goed ook want ik kan er toch niet op lopen
Smaakjes uit een flesjequote:Gebakken lucht over je pasta - Door Marc Kruyswijk
Roomboterspray is niet echt een goed idee. Not a pretty sight. En vooral: dit wil je niet in je mond stoppen. Maar ja, je moet er iets voor over hebben als je aan de lijn bent en niet zonder de smaak van roomboter kunt.
De roomboter is geen echte boter, het komt namelijk uit een spuitflesje. Wel de smaak van roomboter, maar niet de calorieën, niet de vetten, niet de koolhydraten. Cholesterolvrij. Kom daar eens om bij echte roomboter. Als dat geen Amerikaanse toestanden zijn.
'Te Koop' bestelde het product via de website www.flavorspraydiet.nl, onderdeel van anti-obesitasclub Gezond Gewicht. Binnen twee dagen werden ons als proefmonster drie flesjes (à 6,99 euro plus 6,50 verzendkosten) toegestuurd: 'Boter', 'Gerookte spek' en 'Chocolate Fudge'. De flesjes maakten ter redactie nogal wat reacties los. 'Is dat nagellakremover?', vroeg een redactrice. 'Het lijkt een mondverfrisser,' meldde een verslaggever ongevraagd. 'Als je dat gebruikt, krijg je gelijk kanker,' blaatte een collega.
Het moet gezegd: de flesjes ogen nogal hygiënisch en zelfhulpachtig. Kanker zal je er niet van krijgen, maar onmiddellijke associaties met lekker eten zijn ver te zoeken. Ondanks de afbeelding van het dikkige hoofd van bedenker en topkok David Burke op het flesje, denk je vooral aan ovenreiniger of iets dergelijks.
AD-redacteur Lot Folgering deinsde hier niet voor terug en testte de afgelopen weken de producten. Ze is vooral ontevreden. De choco sprayde ze over haar yoghurt. ,,Het ruikt bijna misselijkmakend naar chocola, maar eerlijk gezegd smaakt het helemaal nergens naar."
De boter die ze over haar boterham spoot, was 'helemaal niets' ('behalve misschien als je van nat brood houdt') en de gerookte spek 'wel aardig' over het bordje pasta, maar werd door vrienden en familie gekenschetst als 'veel te zout'. ,,Dat klopt, maar ik hou van lekker zout. Eigenlijk smaakt de spray vooral naar heel sterke bouillon."
Patricia Schutte van het Voedingscentrum kan zich van alles voorstellen bij de ervaringen van Folgering. Want je mist iets om in te bijten, zegt ze. ,,Het kan best zijn dat het goed is voor de lijn, maar vergeet niet dat je de spray ook echt ergens overheen moet spuiten. Calorievrij eet je dus nooit."
Nadere bestudering van de website leert dat bedenker David Burke enorm actief is in de culinologie, een nieuwe wetenschapstak waarin de traditionele culinaire kookkunst met vernieuwende voedingsmiddelenwetenschap samengaat, 'om de voeding- en smaakprofielen van massaproducten te verbeteren'. Het moge duidelijk zijn dat hij daar met de Flavor Sprays niet in is geslaagd.
klopt ook wel. Ik ben zaterdag nog een winkel binnengelopen waar ik anders nooit kom(oa. vanwege de prijsquote:Op zondag 3 december 2006 23:35 schreef Troel het volgende:
Zijn andere teigan, ik heb een veel plattere hak, hier kan ik niet lang op lopen
wat is dat voor eetmeter? Klinkt als iets wat ik ook wel goed zou kunnen gebruiken, ik heb echt weinig weet van wat ik nou binnenkrijgquote:Op maandag 4 december 2006 12:17 schreef teigan het volgende:
succes ermee ymme..
ik heb de eetmeter net maar weer even geinstalleerd, zo kan ik tenminste weer een beetje bijhouden wat ik eet, het gaat nou niet echt goed de laatste week, en ik ben nu toch wel bang dat ik echt weer terugval in het vreten...
De eetmeter is een programmaatje van het Voedingscentrum. Je kunt er in bijhouden wat je eet en het berekend dan naast de kcal ook of je genoeg vitamines en mineralen binnenkrijgt. Heb 't ook nog ergens liggen.quote:Op maandag 4 december 2006 16:09 schreef omearos het volgende:
[..]
wat is dat voor eetmeter? Klinkt als iets wat ik ook wel goed zou kunnen gebruiken, ik heb echt weinig weet van wat ik nou binnenkrijg
wat Levitation zegt, en het handige ervan vind ik dat je zelf produkten kan toevoegen, en dat je dus ook een analyse kan geven over welke vitamines en mineralen je extra nodig hebt(al zijn die gegevens niet bij alle produkten ingevult, en kan het dus afwijken..)quote:Op maandag 4 december 2006 16:09 schreef omearos het volgende:
[..]
wat is dat voor eetmeter? Klinkt als iets wat ik ook wel goed zou kunnen gebruiken, ik heb echt weinig weet van wat ik nou binnenkrijg
Wow! Ik ben jaloersquote:Op maandag 4 december 2006 15:07 schreef Riann het volgende:
Mijn kamer helemaal schoon en de kerstboom gezet op mijn kamer![]()
![]()
nee daar doe ik niet aanquote:Op maandag 4 december 2006 17:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wow! Ik ben jaloersGaaf zeg
(en nu geen chocoladekransjes in die boom hangen
)
Daar is ie uiteindelijk beland, ja, in de kofferbakquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:09 schreef freecell het volgende:
@ Rewimo: heb je niet ergens een inloopkast? Of onder het bed? In de kofferbak van de auto?
Hij moest eens wetenquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar is ie uiteindelijk beland, ja, in de kofferbakChristan zat daarstraks dus in Pietenornaat praktisch OP de zak met cadeautjes
Gelukkig heb ik in deze auto zo'n klep op de achterbak
Vanmiddag tijdens zijn zwemles breng ik de zak naar oma en daarna gaan we gezellig bij oma eten (vis) en dan laten we Christan de zak met cadeautjes vinden
Ik zou vanavond ook naar de bios gaan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:50 schreef Troel het volgende:
Bert wilde vanavond naar de bioscoop, maar nu gaan we gezellig spelletjes spelen. Vind het altijd zo saai, sinterklaas met zijn tweetjes.
Ik ben niet zo'n 007 gekquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zou vanavond ook naar de bios gaan.![]()
Alleen belde mijn zwager dat hij zijn verjaardag vanavond viert. Tja, ook op 5 december zijn er mensen jarig.![]()
Dus toch een soort pakjesavond vanavond, al mag er maar 1 iemand uitpakken vanavond.![]()
Wij hadden nog niet eens een film gekozen...quote:
De oplossing daarvoor is om gewoon 2 keer per week naar de kapper te gaan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:34 schreef teigan het volgende:
het is alleen zo jammer dat het maar een paar dagen echt leuk zit als je naar de kapper bent geweest...
Ho ho, je bent nog niet getrouwd, woont nog niet samen en hebt nog geen koters, dus ben je ook nog geen gezinquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:49 schreef freecell het volgende:
Ik was sinds ergens in december 2005 ook niet meer geweest
Maar volgens de kapper had ik nog geen dode puntjes. Mijn haar kan blijkbaar goed tegen het levenMaar krullen is wel nuttig, al denk ik er wel eens over om het veel korter te doen. Zodra ik dat echter hardop uitspreek gaat Maarten schreeuwen dat het niet mag.
En de man is het hoofd van het gezin hè?![]()
Wij mogen allemaal om 16:00quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:19 schreef Rewimo het volgende:
Wij mogen onofficieel een uurtje eerder naar huis vandaag van de baas![]()
Werken? Wat is dat?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:31 schreef Troel het volgende:
Bij ons mogen ze allemaal anderhalf uur eerder. Maarja, ikb en toch vrij vandaag.
nee, jij moet afstuderen was het tochquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:48 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Werken? Wat is dat?
Ik werk de rest van dit jaar niet meer.
Owja! Dat was het!quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:51 schreef Troel het volgende:
[..]
nee, jij moet afstuderen was het toch![]()
Ja, mocht ik ookquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:19 schreef Rewimo het volgende:
Wij mogen onofficieel een uurtje eerder naar huis vandaag van de baas![]()
Mooi haar heb jequote:Op dinsdag 5 december 2006 12:12 schreef freecell het volgende:
[afbeelding]
Tadaaaa
Er is echt maar 2 CM af, maar het krult meteen weer prima
Wij vallen liever ongezond afquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:46 schreef samjustme het volgende:
Voor mensen die gezond willen afvallen raad ik Bob Greene's boek aan
Bob Greene's Total Body Makeover
kan je bestellen bij bol.com
Goede tip Rewimo!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:44 schreef Rewimo het volgende:
Je moet er denk ik snel bij zijn nu:
http://specials.skyradio.nl/specials/acties/2006_wineentaart/
Gratis taart
Okee, dieetclubtopic, ik weet het, maar toch
Ja ik!quote:Op woensdag 6 december 2006 14:14 schreef Rewimo het volgende:
Iemand hier in de buurt van Hattem? Ik had kennelijk de verkeerde bakker aangeklikt
Ik laat het je even weten, had ook al een andere belangstellende, maar als die hem niet wil krijg jij hemquote:
Haha okequote:Op woensdag 6 december 2006 15:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik laat het je even weten, had ook al een andere belangstellende, maar als die hem niet wil krijg jij hem
Jawelquote:Op woensdag 6 december 2006 16:47 schreef teigan het volgende:
en natuurlijk doet het "hoge noorden" niet mee met zo'n actie...
Is maar goed ook, er staat nog 3/4 taart in de koelkast(vriendje had zin in taart)
Auwquote:Op woensdag 6 december 2006 17:37 schreef Rewimo het volgende:
Auauauauau, ik heb een plak van mijn duim gesneden! Ik bloed dwars door de pleisters heen
quote:Op donderdag 7 december 2006 10:18 schreef Rewimo het volgende:
Goed zo bubsel![]()
Ik was niet afgevallen. Had toch meer duim af moeten snijden
Mijn PI is speciaal voor je duimquote:Op donderdag 7 december 2006 11:19 schreef Rewimo het volgende:
Pfffff, wat doe je eigenlijk veel met zo'n duimEn het is nog wel m'n linker.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 december 2006 11:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn PI is speciaal voor je duimIk wens je duim veel sterkte en kracht toe in zijn moeilijke periode
We
hebben
een
HUIS!!!!
Jaaaaah! We hebben een jaren 70 flatje met een achterliojkl grote woonkamer ( 40 m2 ) en twee grote slaapkamers.
We zij gisteren gaan kijken en het is echt superleuk (al hadden die mensen absoluut geen smaak)
Ik mocht het van Maarten gisteren en eergisteren nog niet zeggen, omdat hij het eerst wilde zien
quote:Op donderdag 7 december 2006 11:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn PI is speciaal voor je duimIk wens je duim veel sterkte en kracht toe in zijn moeilijke periode
We
hebben
een
HUIS!!!!
Jaaaaah! We hebben een jaren 70 flatje met een achterliojkl grote woonkamer ( 40 m2 ) en twee grote slaapkamers.
We zij gisteren gaan kijken en het is echt superleuk (al hadden die mensen absoluut geen smaak)
Ik mocht het van Maarten gisteren en eergisteren nog niet zeggen, omdat hij het eerst wilde zien
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:51 schreef freecell het volgende:
Ik ga er eerst alleen in en dan na het trouwen komt Maarten erbij. Foto's volgen dus na 18 dec.
Jaquote:
Ga je er nog iets aan verbouwen/opknappen oid? Of doen jullie dat als je er eenmaal in woont? (of helemaal niet?)quote:Op donderdag 7 december 2006 12:51 schreef freecell het volgende:
Er zijn nog geen foto's
En op internet staat ook niets...
We kunnen er per 18 december al in
Ik ga er eerst alleen in en dan na het trouwen komt Maarten erbij. Foto's volgen dus na 18 dec.
Ook van de foeilelijke lambrisering in de gang (glimmend wit met grijs plastic, echt eng)
quote:Op donderdag 7 december 2006 13:00 schreef freecell het volgende:
[..]
JaIk ben ok vrij traditioneel (laat me door mijn papa naar Maarten brengen door het middenpad ed.) Echter, we zijn niet zo traditioneel dat we daar dan de weddingmarch bij gaan draaien
Ik heb niet voor niets nu dit t-shirt aan:
[afbeelding]
We zijn op sommige gebieden inderdaad traditioneel, maar we willen wel voorkomen dat we saai en voorspelbaar worden. Tot nu toe lijkt dat te lukken
Ik moet op 10 januari uit mijn huidige huis, dus tussen de 18 dec en 10 jan. gaan we in ieder geval opkanppen, maar eigenlijk hoeven we alleen maar te schilderen en dergelijke, geen dingen breken oid, alleen maar leuk werkquote:Op donderdag 7 december 2006 13:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ga je er nog iets aan verbouwen/opknappen oid? Of doen jullie dat als je er eenmaal in woont? (of helemaal niet?)
Wel gaaf, zeg... eindelijk een echte eigen plek!![]()
T-shirt is gaaf!![]()
AH, Dus jullie doen ook niet aan filatelie voor het huwelijk enzoquote:Op donderdag 7 december 2006 13:00 schreef freecell het volgende:
[..]
JaIk ben ok vrij traditioneel (laat me door mijn papa naar Maarten brengen door het middenpad ed.) Echter, we zijn niet zo traditioneel dat we daar dan de weddingmarch bij gaan draaien
Ik heb niet voor niets nu dit t-shirt aan:
[afbeelding]
We zijn op sommige gebieden inderdaad traditioneel, maar we willen wel voorkomen dat we saai en voorspelbaar worden. Tot nu toe lijkt dat te lukken
quote:Op donderdag 7 december 2006 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
![]()
wat doe jij in een dieetclub-topic?
![]()
Ik ook, ik ben alleen een stuk korterquote:Op donderdag 7 december 2006 13:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben over de 80 kilo en met mijn lengte is dat wel teveel hoor
Het is ook wel een erg voordelige foto, was me al opgevallen
Filateliequote:Op donderdag 7 december 2006 13:21 schreef Troel het volgende:
[..]
AH, Dus jullie doen ook niet aan filatelie voor het huwelijk enzo
Nou ben ik toch niet al zo'n postzegelverzamelaar. De laatste keer dat ik me met postzegels bezighield was ik 13 oid.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:21 schreef Troel het volgende:
[..]
AH, Dus jullie doen ook niet aan filatelie voor het huwelijk enzo
Ja, maar ik val absoluut niet af op het momentquote:Op donderdag 7 december 2006 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben alleen een stuk korter
Hoewel je waarschijnlijk voor de bruiloft wel zo dun mogelijk wil zijn![]()
Nee, dan had ik het wel anders gezegd. Veel mensen weten niet waar het voor staat enzo, dus die beginnen al meteen volmondig dat ze dat vies en ordinair vinden enzoquote:Op donderdag 7 december 2006 13:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou ben ik toch niet al zo'n postzegelverzamelaar. De laatste keer dat ik me met postzegels bezighield was ik 13 oid.
filatelie???
ik vermoed dat je iets anders bedoelde
Nouja, zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
Dat er nog mensen zijn die dat kunnen tegenwoordig![]()
Ik kan me daar echt niks bij voorstellen
Voor sommige mensen niet wellicht, maar ik zou het niet kunnen, jarenlang een relatie hebben en al die jaren van elkaar afblijven.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, zo moeilijk is dat toch niet?
WIl je mijn libido hebben danquote:Op donderdag 7 december 2006 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor sommige mensen niet wellicht, maar ik zou het niet kunnen, jarenlang een relatie hebben en al die jaren van elkaar afblijven.
Wij dus ook niet . We hebben het geprobeerd, maar dat was vrij hopeloosquote:Op donderdag 7 december 2006 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor sommige mensen niet wellicht, maar ik zou het niet kunnen, jarenlang een relatie hebben en al die jaren van elkaar afblijven.
Ow, okee, gelukkig (daar wil ik overigens niemand mee tegen de borst stoten, maar ik ben gewoon van mening dat in een huwelijk een seksuele klik ook heel belangrijk isquote:Op donderdag 7 december 2006 13:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij dus niet . We hebben het geprobeerd, maar dat was vrij hopeloos
Maar dat betekent niet automatisch dat we bij elkaar gaan wonen
ja duh, natuurlijk heeft hij niets te beslissenquote:Op donderdag 7 december 2006 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow, okee, gelukkig (daar wil ik overigens niemand mee tegen de borst stoten, maar ik ben gewoon van mening dat in een huwelijk een seksuele klik ook heel belangrijk is)
Heeft hij wel inspraak op de inrichting, of kun jij het nu helemaal doen zoals je zelf wil en moet hij het dan maar slikken?![]()
Ik probeer alles in overleg te doen en hij weet heel duidelijk wat hij niet wil, voor de rest heb ik redelijk de vrije handquote:Op donderdag 7 december 2006 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow, okee, gelukkig (daar wil ik overigens niemand mee tegen de borst stoten, maar ik ben gewoon van mening dat in een huwelijk een seksuele klik ook heel belangrijk is)
Heeft hij wel inspraak op de inrichting, of kun jij het nu helemaal doen zoals je zelf wil en moet hij het dan maar slikken?![]()
Mannen met interieursmaak zijn zeldzaamquote:Op donderdag 7 december 2006 13:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik probeer alles in overleg te doen en hij weet heel duidelijk wat hij niet wil, voor de rest heb ik redelijk de vrije hand
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik zal maar geen foto plaatsen van qltels woonkamerontploftebommengehalte is daar nogal hoog
Picsquote:Op donderdag 7 december 2006 14:28 schreef Troel het volgende:
Bert en ik zitten redelijk op 1 lijn wat inrichting betreft, dat is wel erg handig. Ben nog steeds reuze blij met de inrichting!
Maarten en ik zitten wel redeijk op 1 lijn wat meubels en dergelijke betreft. Kleur van muren, kozijnen ed heeft hij totaal geen kijk op, dus dat mag ik doenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:28 schreef Troel het volgende:
Bert en ik zitten redelijk op 1 lijn wat inrichting betreft, dat is wel erg handig. Ben nog steeds reuze blij met de inrichting!
ja duhquote:
Okeequote:Op donderdag 7 december 2006 14:34 schreef Troel het volgende:
[..]
ja duhKijk anders even bij de meetingfoto's van sinterklaas
incrowd genoeg vind ik hoor, je past je maar aanquote:Op donderdag 7 december 2006 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee
Weetiktogniet, ben nog geen incrowd hier
Ik hou ook van IKEAquote:Op donderdag 7 december 2006 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
IKEA is best leuk vind ikEn een stuk degelijker dan prulzaken als Seats and Sofa's en Leenbakker, terwijl het qua prijs niet onder doet.
Komt vanzelf wel... echt nieuw ben je ook niet meer in deze reeks, toch?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee
Weetiktogniet, ben nog geen incrowd hier
Aye mevrouw Troelquote:Op donderdag 7 december 2006 14:37 schreef Troel het volgende:
[..]
incrowd genoeg vind ik hoor, je past je maar aan
Nee ja, is ook wel zo, maar ik voel me altijd een beetje outsider, zelfs op m'n werk, terwijl ik op papier de spil van de organisatie zou moeten zijnquote:Op donderdag 7 december 2006 14:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik hou ook van IKEAAl hebben we zelf nu weinig IKEA-spul staan, we hebben de woonkamer gevuld met krijgertjes en zelfgebouwde meubels. Het is nu dus een zooitje... met IKEA-spul zou ik het een stuk stijlvoller kunnen maken.
![]()
[..]
Komt vanzelf wel... echt nieuw ben je ook niet meer in deze reeks, toch?![]()
dan wel SCTVDMSMquote:Op donderdag 7 december 2006 14:42 schreef freecell het volgende:
Ik stel voor dat we dit topic vanaf nu SCTVDM noemen
SlowChatTopic Voor Dikke Mensen
Ik vinnet leuk hier
Vind ik een héél goed idee... alleen moeten we het dan misschien SCTVDEVDM noemenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:42 schreef freecell het volgende:
Ik stel voor dat we dit topic vanaf nu SCTVDM noemen
SlowChatTopic Voor Dikke Mensen
Ik vinnet leuk hier
Oh, dan wordt het dus:quote:Op donderdag 7 december 2006 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan wel SCTVDMSM
Slow Chat Topic Voor Dikke, Mollige en Stevige Mensen
(ik ben namelijk altijd in denial: ik ben niet dik!)
Daar ontploffen kleinere bommetjesquote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vind ik een héél goed idee... alleen moeten we het dan misschien SCTVDEVDM noemen
SlowChatTopic Voor Dikke Mensen En Voormalig Dikke Mensen
[..]
Oh, dan wordt het dus:
SCTVDMSEVDMSM
Slow Chat Topic Voor Dikke, Mollige, Stevige en Voormalig Dikke, Mollige en Stevige Mensen
![]()
Fotopiet heeft ze hier gelaten.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
maar waar staan die foto's nou?
Ik ben herkend!quote:Op donderdag 7 december 2006 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
Cool
En ik herken alleen Rewimo, Troel en Levitation geloof ik
Niet te hard juichenquote:Op donderdag 7 december 2006 15:06 schreef Levitation het volgende:
Ik ben herkend!![]()
Nog even en ik ben beroemd![]()
Jawelquote:Op donderdag 7 december 2006 15:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet te hard juichenZe weet het niet zeker
Ehm de brief was voor Christanquote:Op donderdag 7 december 2006 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Die berg snoep voor christan
Werden z'n ogen net zo groot?
Oh, het lijkt zo namelijk, whehehe!quote:Op donderdag 7 december 2006 15:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm de brief was voor ChristanNiet (al) het snoep
Tand wegquote:Op donderdag 7 december 2006 15:12 schreef Rewimo het volgende:
En kijk nou eens wat ervan gekomen is!
[afbeelding]
Laat me in m'n waan, ja!quote:Op donderdag 7 december 2006 15:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet te hard juichenZe weet het niet zeker
Waanzinnigquote:
Bedankt. Nou laat ik haar een stuk geruster 24 uur alleen dit weekendquote:Op donderdag 7 december 2006 15:20 schreef Rewimo het volgende:
Als ze ook maar iets van Guus' temperament heeft duurt dat niet tot dinsdag hoor
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!quote:
Wel een lief vliegtuigjequote:Op donderdag 7 december 2006 15:26 schreef Levitation het volgende:
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Recente foto:
[afbeelding]
Ik ben ook heel liefquote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:46 schreef Rewimo het volgende:
en de fietsers waaien de straat door
Jij hebt nu geen wind tegen...quote:Op donderdag 7 december 2006 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mijn 10 km fietsen ook nog voor de boeg
Ik hoop dat het tegen zessen wat afgezwakt is
De vliegtuigen vliegen in elk geval nog wel recht
Wss zijwind, die heb ik namelijk altijdquote:Op donderdag 7 december 2006 16:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij hebt nu geen wind tegen...Eerder zij wind of wind mee...
Sjezus, wat heb jij een mooie zoon!quote:Op donderdag 7 december 2006 15:12 schreef Rewimo het volgende:
En kijk nou eens wat ervan gekomen is!
[afbeelding]
Dat heeft ie van zijn vader moederquote:Op donderdag 7 december 2006 16:11 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Sjezus, wat heb jij een mooie zoon!![]()
Netjes uitgebroed hè?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:11 schreef Ikiskoel het volgende:
Sjezus, wat heb jij een mooie zoon!![]()
Ben zelf sindskort mee bezig en het is een boek zonder no nonsens. Het is een zwaar programma waarmee je binnen 12 weken veel mee kan afvallen.quote:Op woensdag 6 december 2006 07:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wij vallen liever ongezond af
Vertel eens wat meer over dat boek dan. Waarom is dat een aanrader?
Zonder no nonsens?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben zelf sindskort mee bezig en het is een boek zonder no nonsens. Het is een zwaar programma waarmee je binnen 12 weken veel mee kan afvallen.
als er zo'n statement wordt gedaan ben ik er nu al wantrouwig over.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben zelf sindskort mee bezig en het is een boek zonder no nonsens. Het is een zwaar programma waarmee je binnen 12 weken veel mee kan afvallen.
Het gaat om het aanpassen van je levensstijl. Het is geen wonderdieet.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:47 schreef octopussy het volgende:
[..]
als er zo'n statement wordt gedaan ben ik er nu al wantrouwig over.
Heeft er hier iemand wel eens gehoord van de Eetritme-methode? Dat is een boek van dr. Schweitzer (dat is een endocrinoloog hier in Delft die ook veel WLS patienten begeleidt). Het lijkt me wel interessant, alleen is het wel weer het liedje van het beperken van koolhydraten.![]()
Ja precies. Dat is nou het probleem. Wie houdt nou zijn hele leven 6 dagen per week intensief sporten vol?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het gaat om het aanpassen van je levensstijl. Het is geen wonderdieet.
Er wordt van je verlangd dat je 6 dagen per week intensief sport
Wie mooi wil zijn moet pijn lijdenquote:Op donderdag 7 december 2006 22:08 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ja precies. Dat is nou het probleem. Wie houdt nou zijn hele leven 6 dagen per week intensief sporten vol?![]()
Je kan toch beter iets doen wat je volhoudt?
oh maar dan praat je tegen de verkeerdequote:Op donderdag 7 december 2006 22:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden![]()
tegen mij ook, want ik vind mezelf nu ook al mooi, maar ik weet gewoon dat mijn gewicht een risico met zich mee brengt, en ik dat risico moet verlagen door af te vallen.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:25 schreef octopussy het volgende:
[..]
oh maar dan praat je tegen de verkeerde![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |