abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44146226
Oeh, een kerstboom!! Ik heb er nu al zin in! Denk dat ik volgend weekend even met mn vriend ga kijken of we een mooie kunnen vinden. En dan lekker versieren met witte, 'zilveren' en glazen kerstballen en witte strikjes
It is your friends who make your world!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 december 2006 @ 22:07:20 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44147575
Okee, alles ingepakt, gedichten klaar, maar waar laat ik die zak nou zolang? Die moet morgen tijdens Christans zwemles naar oma
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44155211
Een kerstboom past hier nergens
Maar wij hangen wel altijd een maretak aan het plafond van de gang en elke nietsvermoedende voorbijganger wordt gezoend

Vanavond vier ik sinterklaas met een groep vrienden. Ik weet van mezelf dat mijn gedichten wat gemeen zijn en die van Maarten zijn ook met een behoorlijk scherpe pen geschreven Van de rest verwacht ik ook niets anders. Dit kon wel eens erg leuk worden, we zijn wel aan elkaar gewaagd
@ Rewimo: heb je niet ergens een inloopkast? Of onder het bed? In de kofferbak van de auto?

Ik ben vrolijk vandaag! en blij!
Ik ben alleen een beetje vroeg wakker, ik wilde uitslapen, maar was om 8 uur klaarwakker.....
Nu heb ik maar een afspraak met de kapper gemaakt voor half 11
Even de puntjes er af, dan schiet de krul er altijd spontaan weer helemaal in .
Als het een beetje leuk geworden is, plaats ik we een foto straks
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 december 2006 @ 09:13:20 #104
13151 crew  Rewimo
pi_44155271
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 09:09 schreef freecell het volgende:
@ Rewimo: heb je niet ergens een inloopkast? Of onder het bed? In de kofferbak van de auto?
Daar is ie uiteindelijk beland, ja, in de kofferbak Christan zat daarstraks dus in Pietenornaat praktisch OP de zak met cadeautjes Gelukkig heb ik in deze auto zo'n klep op de achterbak

Vanmiddag tijdens zijn zwemles breng ik de zak naar oma en daarna gaan we gezellig bij oma eten (vis ) en dan laten we Christan de zak met cadeautjes vinden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44155314
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 09:13 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Daar is ie uiteindelijk beland, ja, in de kofferbak Christan zat daarstraks dus in Pietenornaat praktisch OP de zak met cadeautjes Gelukkig heb ik in deze auto zo'n klep op de achterbak

Vanmiddag tijdens zijn zwemles breng ik de zak naar oma en daarna gaan we gezellig bij oma eten (vis ) en dan laten we Christan de zak met cadeautjes vinden
Hij moest eens weten
  dinsdag 5 december 2006 @ 09:50:59 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_44155938
Bert wilde vanavond naar de bioscoop, maar nu gaan we gezellig spelletjes spelen. Vind het altijd zo saai, sinterklaas met zijn tweetjes.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44156093
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 09:50 schreef Troel het volgende:
Bert wilde vanavond naar de bioscoop, maar nu gaan we gezellig spelletjes spelen. Vind het altijd zo saai, sinterklaas met zijn tweetjes.
Ik zou vanavond ook naar de bios gaan.
Alleen belde mijn zwager dat hij zijn verjaardag vanavond viert. Tja, ook op 5 december zijn er mensen jarig.
Dus toch een soort pakjesavond vanavond, al mag er maar 1 iemand uitpakken vanavond.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:09:14 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_44156216
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 10:01 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik zou vanavond ook naar de bios gaan.
Alleen belde mijn zwager dat hij zijn verjaardag vanavond viert. Tja, ook op 5 december zijn er mensen jarig.
Dus toch een soort pakjesavond vanavond, al mag er maar 1 iemand uitpakken vanavond.
Ik ben niet zo'n 007 gek
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44156244
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 10:09 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n 007 gek
Wij hadden nog niet eens een film gekozen...
Maar 007 is altijd wel vermakelijk, een heleboel onzin en actie samengevoegd in een slecht verhaal. Best geinig.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_44157896
Nou, daar ben ik weer ff!
Hoe gaat t hier? Ziet er gezellig uit!
Mijn internet thuis doet het niet, thanks to internetplusbellen! Helemala niet tof!
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
pi_44158711
Ik ben naar de kapper geweest
Best wel leuk gelukt, foto volgt zo
pi_44158784

Tadaaaa
Er is echt maar 2 CM af, maar het krult meteen weer prima
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:14:13 #113
35189 Troel
scherp en bot
pi_44158821
Ziet er inderdaad leuk uit!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44159092
Geweldig Freecell!
Ik vind het altijd zo tof als je haar zo onwijs veel beter zit na een kappersbezoek!
pi_44159331
het is alleen zo jammer dat het maar een paar dagen echt leuk zit als je naar de kapper bent geweest...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44159741
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:34 schreef teigan het volgende:
het is alleen zo jammer dat het maar een paar dagen echt leuk zit als je naar de kapper bent geweest...
De oplossing daarvoor is om gewoon 2 keer per week naar de kapper te gaan.
Maar dat is misschien wel een vrij prijzige oplossing.
pi_44160740
Het zit bij mij altijd wel een paar weken goed als ik bij de kapper vandaan kom
Krullen hebben is soms wel handig
  dinsdag 5 december 2006 @ 13:35:35 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_44160990
Ik ben volgende week officieel een jaar niet meer naar de kapper geweest
Denk dat ik in 2007 toch maar een keer ga gaan
Vroeger had ik ook van die lange krullen net als Freecell
disclaimer
pi_44161391
Ik was sinds ergens in december 2005 ook niet meer geweest
Maar volgens de kapper had ik nog geen dode puntjes. Mijn haar kan blijkbaar goed tegen het leven Maar krullen is wel nuttig, al denk ik er wel eens over om het veel korter te doen. Zodra ik dat echter hardop uitspreek gaat Maarten schreeuwen dat het niet mag.

En de man is het hoofd van het gezin hè?
  dinsdag 5 december 2006 @ 13:54:09 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_44161519
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:49 schreef freecell het volgende:
Ik was sinds ergens in december 2005 ook niet meer geweest
Maar volgens de kapper had ik nog geen dode puntjes. Mijn haar kan blijkbaar goed tegen het leven Maar krullen is wel nuttig, al denk ik er wel eens over om het veel korter te doen. Zodra ik dat echter hardop uitspreek gaat Maarten schreeuwen dat het niet mag.

En de man is het hoofd van het gezin hè?
Ho ho, je bent nog niet getrouwd, woont nog niet samen en hebt nog geen koters, dus ben je ook nog geen gezin
(los daarvan is het natuurlijk altijd de vrouw die de baas is thuis )

Ik ben door mijn ex juist aangemoedigd om het af te knippen. Als tegenprestatie zou hij zijn snor laten staan. Hij leek me met snor echter te veel op Borat dus moest hij 'm snel afscheren
Ik had jouw lengte, in mijn fobo kun je zien tot hoe kort ik het af liet knippen (die foto op Ellis Island )
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 december 2006 @ 14:19:11 #121
13151 crew  Rewimo
pi_44162150
Wij mogen onofficieel een uurtje eerder naar huis vandaag van de baas
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:21:43 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_44162224
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 14:19 schreef Rewimo het volgende:
Wij mogen onofficieel een uurtje eerder naar huis vandaag van de baas
Wij mogen allemaal om 16:00
Als ik de lucht zo zie, weet ik niet of ik daar wel blij mee moet zijn
disclaimer
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:31:24 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_44162474
Bij ons mogen ze allemaal anderhalf uur eerder. Maarja, ikb en toch vrij vandaag.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44166513
yeah ik heb nieuwe laarzen gevonden

nu heb ik 2 paar laarzen tot mijn knietjes
pi_44166636
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 14:31 schreef Troel het volgende:
Bij ons mogen ze allemaal anderhalf uur eerder. Maarja, ikb en toch vrij vandaag.
Werken? Wat is dat?
Ik werk de rest van dit jaar niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')