quote:Op donderdag 7 december 2006 10:18 schreef Rewimo het volgende:
Goed zo bubsel![]()
Ik was niet afgevallen. Had toch meer duim af moeten snijden
Mijn PI is speciaal voor je duimquote:Op donderdag 7 december 2006 11:19 schreef Rewimo het volgende:
Pfffff, wat doe je eigenlijk veel met zo'n duimEn het is nog wel m'n linker.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 december 2006 11:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn PI is speciaal voor je duimIk wens je duim veel sterkte en kracht toe in zijn moeilijke periode
We
hebben
een
HUIS!!!!
Jaaaaah! We hebben een jaren 70 flatje met een achterliojkl grote woonkamer ( 40 m2 ) en twee grote slaapkamers.
We zij gisteren gaan kijken en het is echt superleuk (al hadden die mensen absoluut geen smaak)
Ik mocht het van Maarten gisteren en eergisteren nog niet zeggen, omdat hij het eerst wilde zien
quote:Op donderdag 7 december 2006 11:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn PI is speciaal voor je duimIk wens je duim veel sterkte en kracht toe in zijn moeilijke periode
We
hebben
een
HUIS!!!!
Jaaaaah! We hebben een jaren 70 flatje met een achterliojkl grote woonkamer ( 40 m2 ) en twee grote slaapkamers.
We zij gisteren gaan kijken en het is echt superleuk (al hadden die mensen absoluut geen smaak)
Ik mocht het van Maarten gisteren en eergisteren nog niet zeggen, omdat hij het eerst wilde zien
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:51 schreef freecell het volgende:
Ik ga er eerst alleen in en dan na het trouwen komt Maarten erbij. Foto's volgen dus na 18 dec.
Jaquote:
Ga je er nog iets aan verbouwen/opknappen oid? Of doen jullie dat als je er eenmaal in woont? (of helemaal niet?)quote:Op donderdag 7 december 2006 12:51 schreef freecell het volgende:
Er zijn nog geen foto's
En op internet staat ook niets...
We kunnen er per 18 december al in
Ik ga er eerst alleen in en dan na het trouwen komt Maarten erbij. Foto's volgen dus na 18 dec.
Ook van de foeilelijke lambrisering in de gang (glimmend wit met grijs plastic, echt eng)
quote:Op donderdag 7 december 2006 13:00 schreef freecell het volgende:
[..]
JaIk ben ok vrij traditioneel (laat me door mijn papa naar Maarten brengen door het middenpad ed.) Echter, we zijn niet zo traditioneel dat we daar dan de weddingmarch bij gaan draaien
Ik heb niet voor niets nu dit t-shirt aan:
[afbeelding]
We zijn op sommige gebieden inderdaad traditioneel, maar we willen wel voorkomen dat we saai en voorspelbaar worden. Tot nu toe lijkt dat te lukken
Ik moet op 10 januari uit mijn huidige huis, dus tussen de 18 dec en 10 jan. gaan we in ieder geval opkanppen, maar eigenlijk hoeven we alleen maar te schilderen en dergelijke, geen dingen breken oid, alleen maar leuk werkquote:Op donderdag 7 december 2006 13:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ga je er nog iets aan verbouwen/opknappen oid? Of doen jullie dat als je er eenmaal in woont? (of helemaal niet?)
Wel gaaf, zeg... eindelijk een echte eigen plek!![]()
T-shirt is gaaf!![]()
AH, Dus jullie doen ook niet aan filatelie voor het huwelijk enzoquote:Op donderdag 7 december 2006 13:00 schreef freecell het volgende:
[..]
JaIk ben ok vrij traditioneel (laat me door mijn papa naar Maarten brengen door het middenpad ed.) Echter, we zijn niet zo traditioneel dat we daar dan de weddingmarch bij gaan draaien
Ik heb niet voor niets nu dit t-shirt aan:
[afbeelding]
We zijn op sommige gebieden inderdaad traditioneel, maar we willen wel voorkomen dat we saai en voorspelbaar worden. Tot nu toe lijkt dat te lukken
quote:Op donderdag 7 december 2006 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
![]()
wat doe jij in een dieetclub-topic?
![]()
Ik ook, ik ben alleen een stuk korterquote:Op donderdag 7 december 2006 13:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben over de 80 kilo en met mijn lengte is dat wel teveel hoor
Het is ook wel een erg voordelige foto, was me al opgevallen
Filateliequote:Op donderdag 7 december 2006 13:21 schreef Troel het volgende:
[..]
AH, Dus jullie doen ook niet aan filatelie voor het huwelijk enzo
Nou ben ik toch niet al zo'n postzegelverzamelaar. De laatste keer dat ik me met postzegels bezighield was ik 13 oid.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:21 schreef Troel het volgende:
[..]
AH, Dus jullie doen ook niet aan filatelie voor het huwelijk enzo
Ja, maar ik val absoluut niet af op het momentquote:Op donderdag 7 december 2006 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben alleen een stuk korter
Hoewel je waarschijnlijk voor de bruiloft wel zo dun mogelijk wil zijn![]()
Nee, dan had ik het wel anders gezegd. Veel mensen weten niet waar het voor staat enzo, dus die beginnen al meteen volmondig dat ze dat vies en ordinair vinden enzoquote:Op donderdag 7 december 2006 13:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou ben ik toch niet al zo'n postzegelverzamelaar. De laatste keer dat ik me met postzegels bezighield was ik 13 oid.
filatelie???
ik vermoed dat je iets anders bedoelde
Nouja, zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
Dat er nog mensen zijn die dat kunnen tegenwoordig![]()
Ik kan me daar echt niks bij voorstellen
Voor sommige mensen niet wellicht, maar ik zou het niet kunnen, jarenlang een relatie hebben en al die jaren van elkaar afblijven.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, zo moeilijk is dat toch niet?
WIl je mijn libido hebben danquote:Op donderdag 7 december 2006 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor sommige mensen niet wellicht, maar ik zou het niet kunnen, jarenlang een relatie hebben en al die jaren van elkaar afblijven.
Wij dus ook niet . We hebben het geprobeerd, maar dat was vrij hopeloosquote:Op donderdag 7 december 2006 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor sommige mensen niet wellicht, maar ik zou het niet kunnen, jarenlang een relatie hebben en al die jaren van elkaar afblijven.
Ow, okee, gelukkig (daar wil ik overigens niemand mee tegen de borst stoten, maar ik ben gewoon van mening dat in een huwelijk een seksuele klik ook heel belangrijk isquote:Op donderdag 7 december 2006 13:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij dus niet . We hebben het geprobeerd, maar dat was vrij hopeloos
Maar dat betekent niet automatisch dat we bij elkaar gaan wonen
ja duh, natuurlijk heeft hij niets te beslissenquote:Op donderdag 7 december 2006 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow, okee, gelukkig (daar wil ik overigens niemand mee tegen de borst stoten, maar ik ben gewoon van mening dat in een huwelijk een seksuele klik ook heel belangrijk is)
Heeft hij wel inspraak op de inrichting, of kun jij het nu helemaal doen zoals je zelf wil en moet hij het dan maar slikken?![]()
Ik probeer alles in overleg te doen en hij weet heel duidelijk wat hij niet wil, voor de rest heb ik redelijk de vrije handquote:Op donderdag 7 december 2006 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow, okee, gelukkig (daar wil ik overigens niemand mee tegen de borst stoten, maar ik ben gewoon van mening dat in een huwelijk een seksuele klik ook heel belangrijk is)
Heeft hij wel inspraak op de inrichting, of kun jij het nu helemaal doen zoals je zelf wil en moet hij het dan maar slikken?![]()
Mannen met interieursmaak zijn zeldzaamquote:Op donderdag 7 december 2006 13:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik probeer alles in overleg te doen en hij weet heel duidelijk wat hij niet wil, voor de rest heb ik redelijk de vrije hand
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik zal maar geen foto plaatsen van qltels woonkamerontploftebommengehalte is daar nogal hoog
Picsquote:Op donderdag 7 december 2006 14:28 schreef Troel het volgende:
Bert en ik zitten redelijk op 1 lijn wat inrichting betreft, dat is wel erg handig. Ben nog steeds reuze blij met de inrichting!
Maarten en ik zitten wel redeijk op 1 lijn wat meubels en dergelijke betreft. Kleur van muren, kozijnen ed heeft hij totaal geen kijk op, dus dat mag ik doenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:28 schreef Troel het volgende:
Bert en ik zitten redelijk op 1 lijn wat inrichting betreft, dat is wel erg handig. Ben nog steeds reuze blij met de inrichting!
ja duhquote:
Okeequote:Op donderdag 7 december 2006 14:34 schreef Troel het volgende:
[..]
ja duhKijk anders even bij de meetingfoto's van sinterklaas
incrowd genoeg vind ik hoor, je past je maar aanquote:Op donderdag 7 december 2006 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee
Weetiktogniet, ben nog geen incrowd hier
Ik hou ook van IKEAquote:Op donderdag 7 december 2006 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
IKEA is best leuk vind ikEn een stuk degelijker dan prulzaken als Seats and Sofa's en Leenbakker, terwijl het qua prijs niet onder doet.
Komt vanzelf wel... echt nieuw ben je ook niet meer in deze reeks, toch?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee
Weetiktogniet, ben nog geen incrowd hier
Aye mevrouw Troelquote:Op donderdag 7 december 2006 14:37 schreef Troel het volgende:
[..]
incrowd genoeg vind ik hoor, je past je maar aan
Nee ja, is ook wel zo, maar ik voel me altijd een beetje outsider, zelfs op m'n werk, terwijl ik op papier de spil van de organisatie zou moeten zijnquote:Op donderdag 7 december 2006 14:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik hou ook van IKEAAl hebben we zelf nu weinig IKEA-spul staan, we hebben de woonkamer gevuld met krijgertjes en zelfgebouwde meubels. Het is nu dus een zooitje... met IKEA-spul zou ik het een stuk stijlvoller kunnen maken.
![]()
[..]
Komt vanzelf wel... echt nieuw ben je ook niet meer in deze reeks, toch?![]()
dan wel SCTVDMSMquote:Op donderdag 7 december 2006 14:42 schreef freecell het volgende:
Ik stel voor dat we dit topic vanaf nu SCTVDM noemen
SlowChatTopic Voor Dikke Mensen
Ik vinnet leuk hier
Vind ik een héél goed idee... alleen moeten we het dan misschien SCTVDEVDM noemenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:42 schreef freecell het volgende:
Ik stel voor dat we dit topic vanaf nu SCTVDM noemen
SlowChatTopic Voor Dikke Mensen
Ik vinnet leuk hier
Oh, dan wordt het dus:quote:Op donderdag 7 december 2006 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan wel SCTVDMSM
Slow Chat Topic Voor Dikke, Mollige en Stevige Mensen
(ik ben namelijk altijd in denial: ik ben niet dik!)
Daar ontploffen kleinere bommetjesquote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vind ik een héél goed idee... alleen moeten we het dan misschien SCTVDEVDM noemen
SlowChatTopic Voor Dikke Mensen En Voormalig Dikke Mensen
[..]
Oh, dan wordt het dus:
SCTVDMSEVDMSM
Slow Chat Topic Voor Dikke, Mollige, Stevige en Voormalig Dikke, Mollige en Stevige Mensen
![]()
Fotopiet heeft ze hier gelaten.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
maar waar staan die foto's nou?
Ik ben herkend!quote:Op donderdag 7 december 2006 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
Cool
En ik herken alleen Rewimo, Troel en Levitation geloof ik
Niet te hard juichenquote:Op donderdag 7 december 2006 15:06 schreef Levitation het volgende:
Ik ben herkend!![]()
Nog even en ik ben beroemd![]()
Jawelquote:Op donderdag 7 december 2006 15:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet te hard juichenZe weet het niet zeker
Ehm de brief was voor Christanquote:Op donderdag 7 december 2006 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Die berg snoep voor christan
Werden z'n ogen net zo groot?
Oh, het lijkt zo namelijk, whehehe!quote:Op donderdag 7 december 2006 15:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm de brief was voor ChristanNiet (al) het snoep
Tand wegquote:Op donderdag 7 december 2006 15:12 schreef Rewimo het volgende:
En kijk nou eens wat ervan gekomen is!
[afbeelding]
Laat me in m'n waan, ja!quote:Op donderdag 7 december 2006 15:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet te hard juichenZe weet het niet zeker
Waanzinnigquote:
Bedankt. Nou laat ik haar een stuk geruster 24 uur alleen dit weekendquote:Op donderdag 7 december 2006 15:20 schreef Rewimo het volgende:
Als ze ook maar iets van Guus' temperament heeft duurt dat niet tot dinsdag hoor
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!quote:
Wel een lief vliegtuigjequote:Op donderdag 7 december 2006 15:26 schreef Levitation het volgende:
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Recente foto:
[afbeelding]
Ik ben ook heel liefquote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:46 schreef Rewimo het volgende:
en de fietsers waaien de straat door
Jij hebt nu geen wind tegen...quote:Op donderdag 7 december 2006 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mijn 10 km fietsen ook nog voor de boeg
Ik hoop dat het tegen zessen wat afgezwakt is
De vliegtuigen vliegen in elk geval nog wel recht
Wss zijwind, die heb ik namelijk altijdquote:Op donderdag 7 december 2006 16:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij hebt nu geen wind tegen...Eerder zij wind of wind mee...
Sjezus, wat heb jij een mooie zoon!quote:Op donderdag 7 december 2006 15:12 schreef Rewimo het volgende:
En kijk nou eens wat ervan gekomen is!
[afbeelding]
Dat heeft ie van zijn vader moederquote:Op donderdag 7 december 2006 16:11 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Sjezus, wat heb jij een mooie zoon!![]()
Netjes uitgebroed hè?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:11 schreef Ikiskoel het volgende:
Sjezus, wat heb jij een mooie zoon!![]()
Ben zelf sindskort mee bezig en het is een boek zonder no nonsens. Het is een zwaar programma waarmee je binnen 12 weken veel mee kan afvallen.quote:Op woensdag 6 december 2006 07:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wij vallen liever ongezond af
Vertel eens wat meer over dat boek dan. Waarom is dat een aanrader?
Zonder no nonsens?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben zelf sindskort mee bezig en het is een boek zonder no nonsens. Het is een zwaar programma waarmee je binnen 12 weken veel mee kan afvallen.
als er zo'n statement wordt gedaan ben ik er nu al wantrouwig over.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben zelf sindskort mee bezig en het is een boek zonder no nonsens. Het is een zwaar programma waarmee je binnen 12 weken veel mee kan afvallen.
Het gaat om het aanpassen van je levensstijl. Het is geen wonderdieet.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:47 schreef octopussy het volgende:
[..]
als er zo'n statement wordt gedaan ben ik er nu al wantrouwig over.
Heeft er hier iemand wel eens gehoord van de Eetritme-methode? Dat is een boek van dr. Schweitzer (dat is een endocrinoloog hier in Delft die ook veel WLS patienten begeleidt). Het lijkt me wel interessant, alleen is het wel weer het liedje van het beperken van koolhydraten.![]()
Ja precies. Dat is nou het probleem. Wie houdt nou zijn hele leven 6 dagen per week intensief sporten vol?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het gaat om het aanpassen van je levensstijl. Het is geen wonderdieet.
Er wordt van je verlangd dat je 6 dagen per week intensief sport
Wie mooi wil zijn moet pijn lijdenquote:Op donderdag 7 december 2006 22:08 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ja precies. Dat is nou het probleem. Wie houdt nou zijn hele leven 6 dagen per week intensief sporten vol?![]()
Je kan toch beter iets doen wat je volhoudt?
oh maar dan praat je tegen de verkeerdequote:Op donderdag 7 december 2006 22:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden![]()
tegen mij ook, want ik vind mezelf nu ook al mooi, maar ik weet gewoon dat mijn gewicht een risico met zich mee brengt, en ik dat risico moet verlagen door af te vallen.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:25 schreef octopussy het volgende:
[..]
oh maar dan praat je tegen de verkeerde![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |