Jij hebt nu geen wind tegen...quote:Op donderdag 7 december 2006 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mijn 10 km fietsen ook nog voor de boeg
Ik hoop dat het tegen zessen wat afgezwakt is
De vliegtuigen vliegen in elk geval nog wel recht
Wss zijwind, die heb ik namelijk altijdquote:Op donderdag 7 december 2006 16:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij hebt nu geen wind tegen...Eerder zij wind of wind mee...
Sjezus, wat heb jij een mooie zoon!quote:Op donderdag 7 december 2006 15:12 schreef Rewimo het volgende:
En kijk nou eens wat ervan gekomen is!
[afbeelding]
Dat heeft ie van zijn vader moederquote:Op donderdag 7 december 2006 16:11 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Sjezus, wat heb jij een mooie zoon!![]()
Netjes uitgebroed hè?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:11 schreef Ikiskoel het volgende:
Sjezus, wat heb jij een mooie zoon!![]()
Ben zelf sindskort mee bezig en het is een boek zonder no nonsens. Het is een zwaar programma waarmee je binnen 12 weken veel mee kan afvallen.quote:Op woensdag 6 december 2006 07:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wij vallen liever ongezond af
Vertel eens wat meer over dat boek dan. Waarom is dat een aanrader?
Zonder no nonsens?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben zelf sindskort mee bezig en het is een boek zonder no nonsens. Het is een zwaar programma waarmee je binnen 12 weken veel mee kan afvallen.
als er zo'n statement wordt gedaan ben ik er nu al wantrouwig over.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben zelf sindskort mee bezig en het is een boek zonder no nonsens. Het is een zwaar programma waarmee je binnen 12 weken veel mee kan afvallen.
Het gaat om het aanpassen van je levensstijl. Het is geen wonderdieet.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:47 schreef octopussy het volgende:
[..]
als er zo'n statement wordt gedaan ben ik er nu al wantrouwig over.
Heeft er hier iemand wel eens gehoord van de Eetritme-methode? Dat is een boek van dr. Schweitzer (dat is een endocrinoloog hier in Delft die ook veel WLS patienten begeleidt). Het lijkt me wel interessant, alleen is het wel weer het liedje van het beperken van koolhydraten.![]()
Ja precies. Dat is nou het probleem. Wie houdt nou zijn hele leven 6 dagen per week intensief sporten vol?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het gaat om het aanpassen van je levensstijl. Het is geen wonderdieet.
Er wordt van je verlangd dat je 6 dagen per week intensief sport
Wie mooi wil zijn moet pijn lijdenquote:Op donderdag 7 december 2006 22:08 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ja precies. Dat is nou het probleem. Wie houdt nou zijn hele leven 6 dagen per week intensief sporten vol?![]()
Je kan toch beter iets doen wat je volhoudt?
oh maar dan praat je tegen de verkeerdequote:Op donderdag 7 december 2006 22:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden![]()
tegen mij ook, want ik vind mezelf nu ook al mooi, maar ik weet gewoon dat mijn gewicht een risico met zich mee brengt, en ik dat risico moet verlagen door af te vallen.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:25 schreef octopussy het volgende:
[..]
oh maar dan praat je tegen de verkeerde![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |