![]()
! Echt gestoorde fouten soms! Ik heb op mijn psychiatrie stage ook ongelofelijk stomme dingen gezien! Iemand op risperdal zetten, meteen de eerste dag al een tegengestelde reactie, twee week later, meneer reageert nog steeds absoluut verkeerd op de medicatie. Ze hebben dit "even aangezien" totdat hij na twee weken en een paar dagen letterlijk al z'n tanden met zijn blote handen had uitgetrokken
![]()
Ik was om half 5 vanacht ook even online, maar was te slaperig om iets te posten. Het werd me hier wat onmogelijk gemaakt om te slapen
![]()
Er logeerden twee mensen in de kamer van Maartens huisgenoot die
1. om vier uur met veel gestamp thuiskwamen, terwijl wij wisten dat er niemand thuis was (dus Maarten in badjas, even checken, en het waren dus die loge's)
2. beloofden stil te zijn
3. toen harde muziek op gingen zetten
Toen was ik dus behoorlijk wakker, heb wat rondgehobbeld, even plassen ed. We sliepen om kwart voor vijf bijna weer, gaat Maartens bel en de bel van de buren. Maarten gromt een verwensing (
![]()
!! ) en wil uit bed stappen. Ik zeg dat de bel van de buren ook ging en de bellen in het huis zijn luid genoeg om iemand in coma wakker te laten worden. Maarten moppert wat en kruipt weer bed in.
5 uur. * TRIIIIIIIIING* Maarten is er zat van en stormt erg boos naar beneden (in badjas, drie verdiepingen over de trap
![]()
) Komt weer boven, met nog iemand, die loopt door naar de buren.
Wat blijkt nou? Er was nog een loge! hoera! nog een nummertje drie! En die zou nog even pizza halen en dan ook komen, de eerste keer belde hij verkeerd aan. De tweede keer bewust bij ons, want het was zijn enige slaapplaats in Groningen en zijn dronken vriendjes hadden niet op de pizza gewacht, maar zijn gaan pitten en hoorden daardoor de bel niet (hoe dat kan is me werkelijk een raadsel!). Dus toen waren zowel Maarten als nummertje drie pissig, maar allebei op de andere twee
![]()
Wat geruzie in die kamer en dergelijke en toen eindelijk een vorm van rust.
En pas rond half zes viel ik weer in slaap! En Maarten moest er vanmorgen om half 8 en ik om half 9 uit. Niet grappig.