abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44076876
* teigan heeft laarzen gevonden!!!!

lmnop, lekker he, onder de 100!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 2 december 2006 @ 12:59:00 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_44077099
Gefeliciteerd lmnop!

Teigan, super!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44077109
Geweldig Imnop!!
teigan een en een foto graag!!

Mijn humeur is héél héél slecht. En ik moet vandaag mijn verjaardag vieren (ja, moet, ik had hier bar weinig over te zeggen) en vannacht werken. Ik wil rust. Ik wil niets doen. En zeker geen 14 mensen om me heen hebben. Ik word hier gewoon ongelukkig van.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:03:34 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_44077198
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Geweldig Imnop!!
teigan een en een foto graag!!

Mijn humeur is héél héél slecht. En ik moet vandaag mijn verjaardag vieren (ja, moet, ik had hier bar weinig over te zeggen) en vannacht werken. Ik wil rust. Ik wil niets doen. En zeker geen 14 mensen om me heen hebben. Ik word hier gewoon ongelukkig van.
Gewoon met stoel en al naar buiten gooien

Ja, die stoel ja

Maar serieus, als jij niet wil, dan zijn die mensen toch wel zo aardig om dan niet te komen? Zeker als je vannacht moet werken heb je nu inderdaad die rust nodig. Ze komen volgend jaar maar om het te vieren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44077238
Nee, zo werkt dat niet in mijn familie. Ik heb nee gezegd en ze komen gewoon. Want ook Dennis was jarig vorige maand en daar komen ze ook voor. Ik was juist de domme persoon in dit geheel omdat ik de zaterdag na mijn verjaardag 'ging werken' Ja, ik heb een baan waarbij ik 2 weekenden in de maand werk. Ja, ook dit weekend
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:06:19 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_44077263
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:05 schreef Isabeau het volgende:
Nee, zo werkt dat niet in mijn familie. Ik heb nee gezegd en ze komen gewoon. Want ook Dennis was jarig vorige maand en daar komen ze ook voor. Ik was juist de domme persoon in dit geheel omdat ik de zaterdag na mijn verjaardag 'ging werken' Ja, ik heb een baan waarbij ik 2 weekenden in de maand werk. Ja, ook dit weekend
Bel eraf, deur op slot en lekker in bed gaan liggen?
Briefje op de deur, IK ZEI TOCH NEE?!?!

Lekker zelf ergens anders heen gaan (lekker naar de sauna, zonnebankje pakken)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44077328
Familie komt uit Den Haag

Ik ga gewoon vanmiddag/vanavond op bed liggen (met een leuk boek!) onder het mom van 'doe ik altijd als ik 's nachts moet werken, anders trek ik het niet'
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2006 @ 13:10:35 #58
43556 miss_dynastie
pi_44077353
Bel ze op dat je ziek bent. Klaar
pi_44077993
Ik heb nog een paar laarzen gekocht!!!
Deze keer espresso kleurig!
En wat nog toffer is, ik heb ook laarzen aangehad die te wijd waren!

Mocht iemand nog dringend op zoek zijn naar laarzen voor brede kuiten, kom naar het Westland. Er stonden echt nog heel veel laarzen voor de "wat dikkere kuit"!
www.voorbergschoenen.nl
En kom daarna gelijk bij mij een kopje thee drinken ofzo!
pi_44078098
Bedankt allemaal ik ben in een top humeur door deze mijlpaal
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:04:02 #61
35189 Troel
scherp en bot
pi_44078518
Bij ons ook. Mulder heeft ze dus nabesteld en die komen nu allemaal tijdens de opruiming binnen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 2 december 2006 @ 16:53:28 #62
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44081965
Feli imnop!

En teigan en liejannuh, foto's willen we natuurlijk van die laarzen

* Jojogirl is net weze sporten.
Ik logde in op het systeem en dat gaf aan dat de vorige keer 19 oktober was geweest Volgensmij klopt dat alleen niet helemaal, al zal het hoogstens een week of anderhalf schelen, maar toch... ze hebben verbouwd daar en toen heeft het systeem er een weekje uitgelegen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 december 2006 @ 18:22:10 #64
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44084124
Goede berichten allemaal hier

Wij hebben een leuk dagje achter de rug Eerst Sint gevierd op Franks werk, daarna in Antwerpen naar de film, naar Doorgespoeld (Flushed Away), speciaal voor Christan uiteraard Was erg leuk, in een megabioscoop met iets van 28 zalen of zo. Heerlijke stoelen (geen klapstoelen) en zo gemaakt dat je ruim over de rij voor je heen kijkt, dus je kunt alles prima zien. Trouwens ook een erg leuke film voor oudere jongeren zoals wij, zit vol leuke verwijzingen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44096750
Vervelend zeg Isa, maar het klinkt wel bekend helaas. Heb je ze nog snel weggekregen? Of Dennis ze buiten laten zetten. Ik heb nu mooi de smoes dat ik zo moe ben/moet voeden/slaap in moet halen. Werkt goed.

Leuk laarzen nieuws allemaal.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44096786
quote:
Op zondag 3 december 2006 04:51 schreef YPPY het volgende:
Vervelend zeg Isa, maar het klinkt wel bekend helaas. Heb je ze nog snel weggekregen? Of Dennis ze buiten laten zetten. Ik heb nu mooi de smoes dat ik zo moe ben/moet voeden/slaap in moet halen. Werkt goed.
Ik ben om half 8 naar bed gegaan, de visite was voor 8 uur vertrokken Ik heb helaas geen baby voor handige smoesjes
pi_44096787
Moest je trouwens voeden dat je op dit tijdstip online bent/was?
pi_44096864
Goed gedaan.

Voeden was om half 3, maar ik vrees dat ik een beginnende borstontsteking heb (hopelijk alleen een verstopt melkkliertje) dus ik was aan het zoeken wat voor acties ik kan ondernemen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44097011
Ik heb helaas niet zoveel verstand van borstontstekingen Ik denk dat je daar in het OUD forum véél deskundiger lees: ervaringsdeskundigheid) info kunt vinden. Sterkte er in ieder geval mee

Vorige week begreep ik dat jaarlijks evenveel mensen sterven aan verkeerd voorgeschreven of toegediende medicijnen als in het verkeer. Dat is onthutsend!
quote:
De Consumentenbond (Consumentengids december 2006) wilde nagaan hoe het gaat als je bij een andere dan je eigen apotheek terechtkomt. Zo werden er 32 apotheken bezocht met een recept voor het antibioticum co-trimoxazol, gegeven bij blaasontsteking, luchtweginfectie en andere. Het middel kan gevaarlijk zijn als het wordt gecombineerd met orale anticoagulantia (antistollingsmiddelen) als acenocoumarol. Slechts zeven van de 32 apothekers stelden vragen hieromtrent. Bij de overige 25 werd bij het afrekenen door de klant zelf naar de combinatie gevraagd, waarop gelukkig 24 apothekers waarschuwden voor het gebruik en eentje aangaf dat er geen probleem was.
De Consumentenbond bleek in haar artikeltje op haar beurt niet in staat de naam van het middel co-trimoxazol goed te spellen.

Maar goed, waar ik heen wilde is dat ik ook continue medicatiefouten om me heen zie Afgelopen week:
- medicijnen werden alvast bij de borden klaargezet. Meneer A gaat echter op de plaats van meneer B zitten en meneer A neemt alle klaarstaande medicijnen van meneer B in.
- mevrouw X krijgt een bepaald medicijn 's morgens wat ze eigenlijk gebruikt om lekker te kunnen slapen. Hierdoor is ze de rest van de dag suf en is het risico dat ze bijv. valt en een heup breekt enorm toegenomen.
- de medicatieformulieren van nieuwe bewoner meneer Y zijn niet goed ingevuld. De arts wordt niet tijdig ingelicht. resultaat: meneer krijgt de eerste 2 (!!) dagen na opname geen medicijnen waaronder medicijnen die absoluut dagelijks moeten worden gebruikt.
En ik ben er ook alweer een paar vergeten. Ik geloof dat bericht van de Consumentenbond echt direct....zoveel slordigheid
pi_44097221
! Echt gestoorde fouten soms! Ik heb op mijn psychiatrie stage ook ongelofelijk stomme dingen gezien! Iemand op risperdal zetten, meteen de eerste dag al een tegengestelde reactie, twee week later, meneer reageert nog steeds absoluut verkeerd op de medicatie. Ze hebben dit "even aangezien" totdat hij na twee weken en een paar dagen letterlijk al z'n tanden met zijn blote handen had uitgetrokken

Ik was om half 5 vanacht ook even online, maar was te slaperig om iets te posten. Het werd me hier wat onmogelijk gemaakt om te slapen Er logeerden twee mensen in de kamer van Maartens huisgenoot die
1. om vier uur met veel gestamp thuiskwamen, terwijl wij wisten dat er niemand thuis was (dus Maarten in badjas, even checken, en het waren dus die loge's)
2. beloofden stil te zijn
3. toen harde muziek op gingen zetten
Toen was ik dus behoorlijk wakker, heb wat rondgehobbeld, even plassen ed. We sliepen om kwart voor vijf bijna weer, gaat Maartens bel en de bel van de buren. Maarten gromt een verwensing ( !! ) en wil uit bed stappen. Ik zeg dat de bel van de buren ook ging en de bellen in het huis zijn luid genoeg om iemand in coma wakker te laten worden. Maarten moppert wat en kruipt weer bed in.
5 uur. * TRIIIIIIIIING* Maarten is er zat van en stormt erg boos naar beneden (in badjas, drie verdiepingen over de trap ) Komt weer boven, met nog iemand, die loopt door naar de buren.
Wat blijkt nou? Er was nog een loge! hoera! nog een nummertje drie! En die zou nog even pizza halen en dan ook komen, de eerste keer belde hij verkeerd aan. De tweede keer bewust bij ons, want het was zijn enige slaapplaats in Groningen en zijn dronken vriendjes hadden niet op de pizza gewacht, maar zijn gaan pitten en hoorden daardoor de bel niet (hoe dat kan is me werkelijk een raadsel!). Dus toen waren zowel Maarten als nummertje drie pissig, maar allebei op de andere twee
Wat geruzie in die kamer en dergelijke en toen eindelijk een vorm van rust.
En pas rond half zes viel ik weer in slaap! En Maarten moest er vanmorgen om half 8 en ik om half 9 uit. Niet grappig.
pi_44097910
-edit- niet meer nodig.

[ Bericht 45% gewijzigd door ymme op 03-12-2006 11:30:31 ]
pi_44098552
Had ik hem net klaar
pi_44098951
quote:
Op zondag 3 december 2006 11:40 schreef omearos het volgende:
Had ik hem net klaar
Ah je bent een schat. Je mag hem wel naar mij mailen..... (heb hem wel nodig, maar vond het toch te oftopic voor hier, sorry). e.gerritzen hotmail je weet wel.
pi_44099599
omearos
pi_44101556
quote:
Op zondag 3 december 2006 12:27 schreef ymme het volgende:
omearos
graag gedaan, en succes ermee

Ik heb een nieuwe manier ontdekt om niet te kunnen snoepen: de keuken te nat dweilen De vloer droogt echt langzaam op vandaag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')