abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 november 2006 @ 13:56:20 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_43780585
Fok!Dieetclub deel 126

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de feestdagen in # 45 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings
(Di)eetclubmeeting topic XVIII Op 26 november gaan we bij Troel thuis sinterklaas vieren. Aanmelden kon tot 1 november via de mail. Voor meer informatie zie het topic. Daarnaast zijn we ook aan het overleggen over een Saunameet!

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Het handigst is om even in het topic te melden dat je een account aangemaakt hebt, dan kom je het snelst in het lijstje. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 november 2006 @ 13:57:28 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43780617
Alweer eentje vol We kletsen net zo goed als we eten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 november 2006 @ 13:58:35 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43780652
En nu ga ik banden oppompen, stemmen, rondleiding doen en dan borrelen en eten. Tot vanavond!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43780656
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:57 schreef Rewimo het volgende:
Alweer eentje vol We kletsen net zo goed als we eten

Ach, zolang het gezonde klets is...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 22 november 2006 @ 14:05:11 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_43780848
tvp
disclaimer
pi_43782446
ook een tvp.

ben op zoek naar een leuke goedkope winterjas. damn wat is dat moeilijk als je een grotere maat hebt. waarom die trouwens goedkoop mag zijn: ik heb ook een echte winterjas (tot aan mijn enkels) maar die is nu nog een beetje warm dus wil meer een herfstjas hebben.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  woensdag 22 november 2006 @ 15:01:35 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_43782649
Ik heb nog een behoorlijke grote winterjas op zolder liggen, maatje super

Mijn huidige winterjas komt gewoon van de Cecil.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43782828
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:01 schreef Troel het volgende:
Ik heb nog een behoorlijke grote winterjas op zolder liggen, maatje super

Mijn huidige winterjas komt gewoon van de Cecil.
hmm wou ff voorbeeld geven van mijn jas. maar je kan bij de neckermann niet een link maken
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_43787664
tvp
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_43788370
en ik ben er ook weer..
vandaag twee nieuwe klassen gekregen, waarvan ik eentje de rest van het jaar les ga geven, de ander zo af en toe gok ik...
Maar ze waren best lief..... Nu nog wel....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_43788910
tvp... sorry voor mijn vele afwezigheid enzo ik heb het nogal drukjes en zo
en erg verliefd en zo
pi_43789524
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:02 schreef omearos het volgende:

[..]

Welkom
Wat ga je aan beweging doen?
Ik ben begonnen met een half uurtje per dag joggen. Ik ga proberen uiteindelijk minimaal 4 keer per week 1 uur te joggen.
pi_43792086
TVP
It is your friends who make your world!
  woensdag 22 november 2006 @ 19:39:50 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_43793080
Ik mag bloeddonor worden!

Volgend jaar oktober dan Dit omdat we er voor het gemak vanuit gaan dat we eerst nog wat gaan afvallen en dan hopelijk mijn bloed weer in goede conditie is. Mijn HB was 7,1 dat moest minimaal 7,8 zijn voor bloedafname. Maarja, alweer beter dan dat het geweest is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 22 november 2006 @ 19:40:22 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_43793099
Gestemd
Zo, en nu afwachten wat het oordeel van Nederland gaat worden
disclaimer
pi_43796170
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
Gestemd
Zo, en nu afwachten wat het oordeel van Nederland gaat worden
ik vanmiddag ook SP marijnese
  woensdag 22 november 2006 @ 20:45:36 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_43796304
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:43 schreef Riann het volgende:

[..]

ik vanmiddag ook SP marijnese
Marijnissen?
Dan hebben we heel verschillend gestemd Nog een kwartier
disclaimer
pi_43796809
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Marijnissen?
Dan hebben we heel verschillend gestemd Nog een kwartier
hehehe ja ik werk in de zorg en heb dit jaar voor de zorg gekozen
pi_43800828
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:39 schreef Troel het volgende:
Ik mag bloeddonor worden!

Volgend jaar oktober dan Dit omdat we er voor het gemak vanuit gaan dat we eerst nog wat gaan afvallen en dan hopelijk mijn bloed weer in goede conditie is. Mijn HB was 7,1 dat moest minimaal 7,8 zijn voor bloedafname. Maarja, alweer beter dan dat het geweest is.
Ik ben ook bloeddonor
nooit geweten dat gewicht van invloed is op dat soort dingen.
pi_43810818
OK, ik ben weer structureel terug onder de magische 100-grens. Te slecht en te gehaast eten heeft de afgelopen weken gezorgd voor een stabilisering. Ik val al een tijdje niet meer af, maar ik heb het ook een beetje losgelaten.
Ga nu 2 weken op vakantie en daarna gaan we de eindejaarssprint eens opstarten, want er moet nog steeds wat af!

@troel: welke testen worden er gedaan om te bepalen of je bloeddonor mag worden? En... is er een harde kg-grens waarboven je niet mag doneren? Ben best benieuwd. Ik heb een jaar of twee geleden informatie opgevraagd, maar heb de stap tot nu toe nog niet (durven) zetten.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_43811111
volgens mij is er bij bloedgeven alleen een ondergrens, van 50 of 55 kilo...

Ik heb altijd mogen doneren, ook toen ik nog 96 kilo woog, en ze hebben mij na de eerste paar keer nooit meer naar mijn gewicht gevraagd...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 23 november 2006 @ 08:21:50 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_43811357
Ik weet niet of er een grens is, maar als je aan het afvallen bent heb je meer kans op duizelingen en dan mogen ze dus eigenlijk geen bloed afnemen want ze moeten ongeveer kunnen garanderen dat je je er goed onder voelt.

Vrij vertaald dus he

Ik had gisteren mijn eerste gesprek, vandaar dat ze naar mijn gewicht vroegen. Ik moest ook aangeven dat ik geopereeerd was en ik gaf ook aan dat mijn bloedwaardes nog niet helemaal in orde waren, vandaar dat het echte bloedgeven nog wat uitgesteld is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 23 november 2006 @ 09:27:21 #23
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43812042
-0,3 hormonen zijn fijne dingen
pi_43812310
Dit is een waarschuwing...
Ik ben vandaag stink chagrijnig.
Bijvoorbaat mijn excuses voor ongenuanceerde en lompe uitspraken

Hoe dat komt? Om een kort verhaal lang te maken:
Wat er aan vooraf ging:
Vandaag ben ik op een brommer naar mijn werk gegaan ipv op mijn lieve fietsje. Reden: Vriend en ik moeten vanmiddag de auto ophalen bij de garage, een flink eind van ons huis. Met z'n 2-en op de brommer schiet nog redelijk op... samen op de fiets zijn we een beetje zwaar voor.

De oorzaak van mijn humeur:
Ik reed in een straat vlakbij mijn werk op een klinkerweg waar het nat, donker en bladerig was. Opeens besluit een tegemoet komende 4wd dat hij/zij best op de linkerbaan kan gaan rijden. Niet wetend of die auto in gaat halen of links langs de weg wil parkeren, rem ik af...

GLIBBER GLIBBER GLIJ GLIJ... ging bijna goed... tot ik zowat stil stond en ik alsnog met een zachte "BAF" onder de brommer terecht kwam.

Nu zit ik dus nat en vies op mijn werk, heb pijn in mijn benen en linker arm en heb een enorme deuk in mijn ego en zelfvertrouwen opgelopen. Ik vond brommeren met regen al doodeng... ik zie er nu dus echt enorm tegenop om vanmiddag weer op dat ding te klimmen.

En ik wilde een motorrijbewijs halen...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 23 november 2006 @ 09:59:51 #25
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43812527
Levitation balen zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')