abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44101743
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:48 schreef omearos het volgende:

[..]

graag gedaan, en succes ermee

Ik heb een nieuwe manier ontdekt om niet te kunnen snoepen: de keuken te nat dweilen De vloer droogt echt langzaam op vandaag
Dweilen, moet ik ook nog doen Heb de hele woonkamer vandaag onder handen genoeg, bloed zweet en tranen. Haha goed voor de lijn
pi_44101779
woonkamer moet nog, maar dan moet eerst alle zooi weer terug in de keuken kunnen
pi_44102674
Zo het hele huis gedweilt, ideaal vloerverwarming
pi_44105634
foto's komen eraan straks..

ben naar mijn ouders geweest gisteren, uit eten geweest bij de Griek, was erg lekker... Nu eerst huis opruimen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44105646
opruimen is besmettelijk
pi_44111586
Dit zijn mijn nieuwe laarzen(of iig een van de twee)

You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 december 2006 @ 20:23:52 #82
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44112615
Wat een hoop nieuwe laarzen hier Ik heb er niet zoveel mee, maar goed ook want ik kan er toch niet op lopen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 3 december 2006 @ 21:56:12 #83
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44115923
Oe die laarzen zijn ook mooi. Ik word er gewoon hebberig van
  zondag 3 december 2006 @ 23:35:03 #84
35189 Troel
scherp en bot
pi_44119531
Zijn andere teigan, ik heb een veel plattere hak, hier kan ik niet lang op lopen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44121607
Jah nou wil ik ook nieuwe laarzen maar ik mag niet van mezelf, want ik heb nog een mooi paar staan die ik nauwelijks aan heb gehad..

Zo leuk, ik kreeg vrijdagavond telefoon, of ik zaterdagmiddag om 14 uur in het winkelcentrum wilde zijn, want ik had een prijs gewonnen in de decemberloterij. Wat ik had gewonnen zei hij niet, dat kreeg ik te horen van sinterklaas, want die deed de prijsuitreiking. De hoofdprijs van deze week was een compleet verzorgd weekendje Madrid voor 2 personen, dus natuurlijk gingen we.
Eerst nog een heleboel stress omdat we geen parkeerplek konden vinden (nou weet ik weer waarom ik normaal nooit op zaterdag naar de winkel ga) en toen we aankwamen waren ze al bijna klaar met prijzen uitdelen, alleen de hoofdprijs moest nog. We hadden helaas niet het weekendje Madrid gewonnen, maar wel een dinerbon twv 100 euro
Ik vind het echt zo leuk, had hiervoor nog nooit iets gewonnen.
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_44121755
quote:
Op zondag 3 december 2006 20:23 schreef Rewimo het volgende:
Wat een hoop nieuwe laarzen hier Ik heb er niet zoveel mee, maar goed ook want ik kan er toch niet op lopen
ook nieuwe laarzen hier, maar ik ga altijd voor de goedkope versie van: laars past niet door grote kuiten. gewoon laarzen met veters kopen en laarzen heb ik toch echt wel elke winter nodig, als ik geen laarzen aan heb in de winter krijg ik binnen 1 minuut buiten lopen al kramp in mijn kuiten. en deze laarzen kosten tenminste niet teveel 40 euro voor een paar laarzen vind ik wel weer genoeg (vooral omdat dit waarschijnlijk de laatste maand van de studiefinanciering is, en ik nog geen werk heb.

dit weekeind slecht dieet weekeind gehad. donderdag had ik mijn diplomauitreiking, en omdat dit een aparte uitreiking is (normaal is de uitreiking in juni, degene die het dan niet halen doen het op 4 andere data) dacht mijn moeder: er word niet veel aan gedaan, dus we gaan met zijn allen uit eten. ten eerste duurde die diplomauitreiking anderhalf uur en ten tweede was dat eten wel heel erg lekker (indiaas). en volgend weekeind word natuurlijk ook een hel, want de 12de word ik al weer 22. dus dit weekeind verjaardag vieren, een keer voor de familie uit rotterdam, en een keer voor de familie uit deventer, want anders past het niet in een huisje
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_44123116
Alle smaken over je eten spuiten zonder dat het kcal geeft, de site van dit gekke produkt zegt:

Flavor Spray™ kan bij de meeste voedingsadviezen gebruikt worden … De Flavor Sprays bevatten géén calorieën, géén vet en géén koolhydraten. Welk voedingsadvies u ook volgt, Flavor Spray maakt het u makkelijk.

De smaken:

Klassiek
Parmezaanse kaas
Boter
Pesto
Tomaat-basilicum
Gerookt spek
Gecarameliseerde uitjes
Ketchup
Popcorn boter
Blauwe kaas
Cheddar
Ahornsiroop
Honing

Exotischi
Hot and Sour
Ice Blue Salt
Memphis Barbecue
Pepper City
Teriyaki

Zoet & zondig
Banana Split
Verjaardagstaart
Chocolade-caramel
Koek en room
Marshmallow
Mochaccino
Frambozenkauwgum
Rootbeerlimonade
Aardbeiencake
Kwarktaart
Appeltaart
Frambozen-chocoladetruffel
Kokosnoot
Pêche Melba

Fruit

Mango
Ananas
Kiwi
Bosbessen

Dit zegt een journalist van het AD erover:
quote:
Gebakken lucht over je pasta - Door Marc Kruyswijk

Roomboterspray is niet echt een goed idee. Not a pretty sight. En vooral: dit wil je niet in je mond stoppen. Maar ja, je moet er iets voor over hebben als je aan de lijn bent en niet zonder de smaak van roomboter kunt.

De roomboter is geen echte boter, het komt namelijk uit een spuitflesje. Wel de smaak van roomboter, maar niet de calorieën, niet de vetten, niet de koolhydraten. Cholesterolvrij. Kom daar eens om bij echte roomboter. Als dat geen Amerikaanse toestanden zijn.

'Te Koop' bestelde het product via de website www.flavorspraydiet.nl, onderdeel van anti-obesitasclub Gezond Gewicht. Binnen twee dagen werden ons als proefmonster drie flesjes (à 6,99 euro plus 6,50 verzendkosten) toegestuurd: 'Boter', 'Gerookte spek' en 'Chocolate Fudge'. De flesjes maakten ter redactie nogal wat reacties los. 'Is dat nagellakremover?', vroeg een redactrice. 'Het lijkt een mondverfrisser,' meldde een verslaggever ongevraagd. 'Als je dat gebruikt, krijg je gelijk kanker,' blaatte een collega.

Het moet gezegd: de flesjes ogen nogal hygiënisch en zelfhulpachtig. Kanker zal je er niet van krijgen, maar onmiddellijke associaties met lekker eten zijn ver te zoeken. Ondanks de afbeelding van het dikkige hoofd van bedenker en topkok David Burke op het flesje, denk je vooral aan ovenreiniger of iets dergelijks.

AD-redacteur Lot Folgering deinsde hier niet voor terug en testte de afgelopen weken de producten. Ze is vooral ontevreden. De choco sprayde ze over haar yoghurt. ,,Het ruikt bijna misselijkmakend naar chocola, maar eerlijk gezegd smaakt het helemaal nergens naar."

De boter die ze over haar boterham spoot, was 'helemaal niets' ('behalve misschien als je van nat brood houdt') en de gerookte spek 'wel aardig' over het bordje pasta, maar werd door vrienden en familie gekenschetst als 'veel te zout'. ,,Dat klopt, maar ik hou van lekker zout. Eigenlijk smaakt de spray vooral naar heel sterke bouillon."

Patricia Schutte van het Voedingscentrum kan zich van alles voorstellen bij de ervaringen van Folgering. Want je mist iets om in te bijten, zegt ze. ,,Het kan best zijn dat het goed is voor de lijn, maar vergeet niet dat je de spray ook echt ergens overheen moet spuiten. Calorievrij eet je dus nooit."

Nadere bestudering van de website leert dat bedenker David Burke enorm actief is in de culinologie, een nieuwe wetenschapstak waarin de traditionele culinaire kookkunst met vernieuwende voedingsmiddelenwetenschap samengaat, 'om de voeding- en smaakprofielen van massaproducten te verbeteren'. Het moge duidelijk zijn dat hij daar met de Flavor Sprays niet in is geslaagd.

Smaakjes uit een flesje Ik vraag me af hoe de smaak 'verjaardagstaart' smaakt en waar spray je dat in hemelsnaam over?? En waarom zou je fruitsmaken uit een flesje gebruiken als fruit al bijna geen kcal bevat? Nee, ik zou nooi zoiets kopen of gebruiken. Wat een vage dingen bestaan er toch.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 december 2006 @ 07:35:30 #88
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44123386
Het klinkt allemaal ook erg chemisch Dan maar liever gewoon een boterham met roomboter, heb je tenminste echt iets lekkers
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44124008
quote:
Op zondag 3 december 2006 23:35 schreef Troel het volgende:
Zijn andere teigan, ik heb een veel plattere hak, hier kan ik niet lang op lopen
klopt ook wel. Ik ben zaterdag nog een winkel binnengelopen waar ik anders nooit kom(oa. vanwege de prijs ), en die had dezen staan... Die van jou heb ik wel geprobeerd om nog te bestellen, maar dat is ws. een hopeloze zaak, dus dat bel ik nu ook weer af...
pi_44126873
Ik heb een nieuwe stok achter de deur.

Ik heb vanaf mijn 16ste altijd een navelpiercing gehad, maar deze is gaan ontsteken in de tijd dat ik zo ben aangekomen (logisch ook eigenlijk). Nu wil ik dus graag weer een piercing in mijn navel, maar ja, niet met de buik die ik nu heb

Dus over 10-15 kilo mag ik van mezelf en mijn vriend er weer een zetten.

Dus ik ga er vanaf vandaag weer helemaal voor. Morgenavond weer lopen met een vriendin van mij. De motivatie is terug (jammer dat de feestdagen eraan komen).
pi_44127750
succes ermee ymme..

ik heb de eetmeter net maar weer even geinstalleerd, zo kan ik tenminste weer een beetje bijhouden wat ik eet, het gaat nou niet echt goed de laatste week, en ik ben nu toch wel bang dat ik echt weer terugval in het vreten...
pi_44128175
Het ligt hier op mijn werk vol met pepernoten, taai-taai en chocolade sintjes...
Dat terwijl ik net weer had besloten weer echt te gaan lijnen. Ik was weer zo verschrikkelijk zwaar vanmorgen op de weegschaal. Tot nu toe heb ik nog niets van het lekkers genomen, ben nu braaf mijn boterhammen aan het eten, maar ik blijf het moeilijk vinden. Ik ben zo'n zoetekauw.

Komend weekend ga ik met naar de kerstmarkt in Keulen (en Dusseldorf misschien ook). Naieve ik dacht nu nog wel even een hotelletje te kunnen boeken. Denk wel dat het lukt, maar het wordt wel een el-cheapo hotel in een buitenwijk.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_44132874
Mijn kamer helemaal schoon en de kerstboom gezet op mijn kamer
pi_44135130
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:17 schreef teigan het volgende:
succes ermee ymme..

ik heb de eetmeter net maar weer even geinstalleerd, zo kan ik tenminste weer een beetje bijhouden wat ik eet, het gaat nou niet echt goed de laatste week, en ik ben nu toch wel bang dat ik echt weer terugval in het vreten...
wat is dat voor eetmeter? Klinkt als iets wat ik ook wel goed zou kunnen gebruiken, ik heb echt weinig weet van wat ik nou binnenkrijg
pi_44136417
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:09 schreef omearos het volgende:

[..]

wat is dat voor eetmeter? Klinkt als iets wat ik ook wel goed zou kunnen gebruiken, ik heb echt weinig weet van wat ik nou binnenkrijg
De eetmeter is een programmaatje van het Voedingscentrum. Je kunt er in bijhouden wat je eet en het berekend dan naast de kcal ook of je genoeg vitamines en mineralen binnenkrijgt. Heb 't ook nog ergens liggen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_44137136
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:09 schreef omearos het volgende:

[..]

wat Levitation zegt, en het handige ervan vind ik dat je zelf produkten kan toevoegen, en dat je dus ook een analyse kan geven over welke vitamines en mineralen je extra nodig hebt(al zijn die gegevens niet bij alle produkten ingevult, en kan het dus afwijken..)
pi_44137180
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:07 schreef Riann het volgende:
Mijn kamer helemaal schoon en de kerstboom gezet op mijn kamer
Wow! Ik ben jaloers Gaaf zeg (en nu geen chocoladekransjes in die boom hangen )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44139360
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wow! Ik ben jaloers Gaaf zeg (en nu geen chocoladekransjes in die boom hangen )
nee daar doe ik niet aan haha
  maandag 4 december 2006 @ 18:07:02 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_44139397
Ik heb vandaag kransjes gehaald voor in de boom.

Wat mij betreft mag de boom vrijdag opgezet worden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44140037
Ik ga hier het huis ook versieren, zodra sinterklaas het land uit is.
Gezellig vind ik dat altijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')