Dweilen, moet ik ook nog doenquote:Op zondag 3 december 2006 13:48 schreef omearos het volgende:
[..]
graag gedaan, en succes ermee
Ik heb een nieuwe manier ontdekt om niet te kunnen snoepen: de keuken te nat dweilenDe vloer droogt echt langzaam op vandaag
ook nieuwe laarzen hier, maar ik ga altijd voor de goedkope versie van: laars past niet door grote kuiten. gewoon laarzen met veters kopenquote:Op zondag 3 december 2006 20:23 schreef Rewimo het volgende:
Wat een hoop nieuwe laarzen hierIk heb er niet zoveel mee, maar goed ook want ik kan er toch niet op lopen
Smaakjes uit een flesjequote:Gebakken lucht over je pasta - Door Marc Kruyswijk
Roomboterspray is niet echt een goed idee. Not a pretty sight. En vooral: dit wil je niet in je mond stoppen. Maar ja, je moet er iets voor over hebben als je aan de lijn bent en niet zonder de smaak van roomboter kunt.
De roomboter is geen echte boter, het komt namelijk uit een spuitflesje. Wel de smaak van roomboter, maar niet de calorieën, niet de vetten, niet de koolhydraten. Cholesterolvrij. Kom daar eens om bij echte roomboter. Als dat geen Amerikaanse toestanden zijn.
'Te Koop' bestelde het product via de website www.flavorspraydiet.nl, onderdeel van anti-obesitasclub Gezond Gewicht. Binnen twee dagen werden ons als proefmonster drie flesjes (à 6,99 euro plus 6,50 verzendkosten) toegestuurd: 'Boter', 'Gerookte spek' en 'Chocolate Fudge'. De flesjes maakten ter redactie nogal wat reacties los. 'Is dat nagellakremover?', vroeg een redactrice. 'Het lijkt een mondverfrisser,' meldde een verslaggever ongevraagd. 'Als je dat gebruikt, krijg je gelijk kanker,' blaatte een collega.
Het moet gezegd: de flesjes ogen nogal hygiënisch en zelfhulpachtig. Kanker zal je er niet van krijgen, maar onmiddellijke associaties met lekker eten zijn ver te zoeken. Ondanks de afbeelding van het dikkige hoofd van bedenker en topkok David Burke op het flesje, denk je vooral aan ovenreiniger of iets dergelijks.
AD-redacteur Lot Folgering deinsde hier niet voor terug en testte de afgelopen weken de producten. Ze is vooral ontevreden. De choco sprayde ze over haar yoghurt. ,,Het ruikt bijna misselijkmakend naar chocola, maar eerlijk gezegd smaakt het helemaal nergens naar."
De boter die ze over haar boterham spoot, was 'helemaal niets' ('behalve misschien als je van nat brood houdt') en de gerookte spek 'wel aardig' over het bordje pasta, maar werd door vrienden en familie gekenschetst als 'veel te zout'. ,,Dat klopt, maar ik hou van lekker zout. Eigenlijk smaakt de spray vooral naar heel sterke bouillon."
Patricia Schutte van het Voedingscentrum kan zich van alles voorstellen bij de ervaringen van Folgering. Want je mist iets om in te bijten, zegt ze. ,,Het kan best zijn dat het goed is voor de lijn, maar vergeet niet dat je de spray ook echt ergens overheen moet spuiten. Calorievrij eet je dus nooit."
Nadere bestudering van de website leert dat bedenker David Burke enorm actief is in de culinologie, een nieuwe wetenschapstak waarin de traditionele culinaire kookkunst met vernieuwende voedingsmiddelenwetenschap samengaat, 'om de voeding- en smaakprofielen van massaproducten te verbeteren'. Het moge duidelijk zijn dat hij daar met de Flavor Sprays niet in is geslaagd.
klopt ook wel. Ik ben zaterdag nog een winkel binnengelopen waar ik anders nooit kom(oa. vanwege de prijsquote:Op zondag 3 december 2006 23:35 schreef Troel het volgende:
Zijn andere teigan, ik heb een veel plattere hak, hier kan ik niet lang op lopen
wat is dat voor eetmeter? Klinkt als iets wat ik ook wel goed zou kunnen gebruiken, ik heb echt weinig weet van wat ik nou binnenkrijgquote:Op maandag 4 december 2006 12:17 schreef teigan het volgende:
succes ermee ymme..
ik heb de eetmeter net maar weer even geinstalleerd, zo kan ik tenminste weer een beetje bijhouden wat ik eet, het gaat nou niet echt goed de laatste week, en ik ben nu toch wel bang dat ik echt weer terugval in het vreten...
De eetmeter is een programmaatje van het Voedingscentrum. Je kunt er in bijhouden wat je eet en het berekend dan naast de kcal ook of je genoeg vitamines en mineralen binnenkrijgt. Heb 't ook nog ergens liggen.quote:Op maandag 4 december 2006 16:09 schreef omearos het volgende:
[..]
wat is dat voor eetmeter? Klinkt als iets wat ik ook wel goed zou kunnen gebruiken, ik heb echt weinig weet van wat ik nou binnenkrijg
wat Levitation zegt, en het handige ervan vind ik dat je zelf produkten kan toevoegen, en dat je dus ook een analyse kan geven over welke vitamines en mineralen je extra nodig hebt(al zijn die gegevens niet bij alle produkten ingevult, en kan het dus afwijken..)quote:Op maandag 4 december 2006 16:09 schreef omearos het volgende:
[..]
wat is dat voor eetmeter? Klinkt als iets wat ik ook wel goed zou kunnen gebruiken, ik heb echt weinig weet van wat ik nou binnenkrijg
Wow! Ik ben jaloersquote:Op maandag 4 december 2006 15:07 schreef Riann het volgende:
Mijn kamer helemaal schoon en de kerstboom gezet op mijn kamer![]()
![]()
nee daar doe ik niet aanquote:Op maandag 4 december 2006 17:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wow! Ik ben jaloersGaaf zeg
(en nu geen chocoladekransjes in die boom hangen
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |