Daar is ie uiteindelijk beland, ja, in de kofferbakquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:09 schreef freecell het volgende:
@ Rewimo: heb je niet ergens een inloopkast? Of onder het bed? In de kofferbak van de auto?
Hij moest eens wetenquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar is ie uiteindelijk beland, ja, in de kofferbakChristan zat daarstraks dus in Pietenornaat praktisch OP de zak met cadeautjes
Gelukkig heb ik in deze auto zo'n klep op de achterbak
Vanmiddag tijdens zijn zwemles breng ik de zak naar oma en daarna gaan we gezellig bij oma eten (vis) en dan laten we Christan de zak met cadeautjes vinden
Ik zou vanavond ook naar de bios gaan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:50 schreef Troel het volgende:
Bert wilde vanavond naar de bioscoop, maar nu gaan we gezellig spelletjes spelen. Vind het altijd zo saai, sinterklaas met zijn tweetjes.
Ik ben niet zo'n 007 gekquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zou vanavond ook naar de bios gaan.![]()
Alleen belde mijn zwager dat hij zijn verjaardag vanavond viert. Tja, ook op 5 december zijn er mensen jarig.![]()
Dus toch een soort pakjesavond vanavond, al mag er maar 1 iemand uitpakken vanavond.![]()
Wij hadden nog niet eens een film gekozen...quote:
De oplossing daarvoor is om gewoon 2 keer per week naar de kapper te gaan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:34 schreef teigan het volgende:
het is alleen zo jammer dat het maar een paar dagen echt leuk zit als je naar de kapper bent geweest...
Ho ho, je bent nog niet getrouwd, woont nog niet samen en hebt nog geen koters, dus ben je ook nog geen gezinquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:49 schreef freecell het volgende:
Ik was sinds ergens in december 2005 ook niet meer geweest
Maar volgens de kapper had ik nog geen dode puntjes. Mijn haar kan blijkbaar goed tegen het levenMaar krullen is wel nuttig, al denk ik er wel eens over om het veel korter te doen. Zodra ik dat echter hardop uitspreek gaat Maarten schreeuwen dat het niet mag.
En de man is het hoofd van het gezin hè?![]()
Wij mogen allemaal om 16:00quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:19 schreef Rewimo het volgende:
Wij mogen onofficieel een uurtje eerder naar huis vandaag van de baas![]()
Werken? Wat is dat?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:31 schreef Troel het volgende:
Bij ons mogen ze allemaal anderhalf uur eerder. Maarja, ikb en toch vrij vandaag.
nee, jij moet afstuderen was het tochquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:48 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Werken? Wat is dat?
Ik werk de rest van dit jaar niet meer.
Owja! Dat was het!quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:51 schreef Troel het volgende:
[..]
nee, jij moet afstuderen was het toch![]()
Ja, mocht ik ookquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:19 schreef Rewimo het volgende:
Wij mogen onofficieel een uurtje eerder naar huis vandaag van de baas![]()
Mooi haar heb jequote:Op dinsdag 5 december 2006 12:12 schreef freecell het volgende:
[afbeelding]
Tadaaaa
Er is echt maar 2 CM af, maar het krult meteen weer prima
Wij vallen liever ongezond afquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:46 schreef samjustme het volgende:
Voor mensen die gezond willen afvallen raad ik Bob Greene's boek aan
Bob Greene's Total Body Makeover
kan je bestellen bij bol.com
Goede tip Rewimo!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:44 schreef Rewimo het volgende:
Je moet er denk ik snel bij zijn nu:
http://specials.skyradio.nl/specials/acties/2006_wineentaart/
Gratis taart
Okee, dieetclubtopic, ik weet het, maar toch
Ja ik!quote:Op woensdag 6 december 2006 14:14 schreef Rewimo het volgende:
Iemand hier in de buurt van Hattem? Ik had kennelijk de verkeerde bakker aangeklikt
Ik laat het je even weten, had ook al een andere belangstellende, maar als die hem niet wil krijg jij hemquote:
Haha okequote:Op woensdag 6 december 2006 15:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik laat het je even weten, had ook al een andere belangstellende, maar als die hem niet wil krijg jij hem
Jawelquote:Op woensdag 6 december 2006 16:47 schreef teigan het volgende:
en natuurlijk doet het "hoge noorden" niet mee met zo'n actie...
Is maar goed ook, er staat nog 3/4 taart in de koelkast(vriendje had zin in taart)
Auwquote:Op woensdag 6 december 2006 17:37 schreef Rewimo het volgende:
Auauauauau, ik heb een plak van mijn duim gesneden! Ik bloed dwars door de pleisters heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |