quote:Op woensdag 29 november 2006 14:19 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Meneer Kendahl heeft netjes binnen de randjes gescheten, die keurige jongen.![]()
Ik word er alleen wel meer en meer op gewezen dat hij na dit maatje luiers echt de volgende maat mag hebben.
edit)wat minder is: we hebben misschien spruw.ik moet HA om 16:00 terugbellen om te vragen wat ze voorschrijft. In elk geval ga ik alles goed uitwassen, speelgoed, spuugdoekjes, beddengoed, voedingsbh's etc. Nog tips?
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:31 schreef Sugar het volgende:
He bah, spruw. Hopelijk snel over, PV!
Gisteren kreeg Storm weer prikjes, hij is bijna drie maanden.
De arts keek hem even na ook en ze vroeg: "Kwam ie gewoon met het hoofdje eerst?" en "Komen er heupafwijkingen voor in de familie?"
Ik: "Ja, Maria, zijn zus, had heupdysplasie. Hoezo? Kunnen zijn beentjes niet ver genoeg uit elkaar?" (want dat was ze op dat moment aan het proberen)
Ze vond idd dat hij star was, maar wel symmetrisch star, terwijl je bij dysplasie juist vaak asymmetrie ziet. Nu staat er voor Storm sowieso al een afspraak, omdat Maria het dus had. Maar ik denk dat ze ook puur op basis van zijn heupjes nu al had geadviseerd om te laten checken. En dus helemaal los van Maria.Wel gek, ik had toch echt in mijn hoofd dat het zeeeeeeeeer frappant zou zijn als Storm het ook heeft. Nou ja, over een paar weken weten we meer.
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:19 schreef Neuk het volgende:
Brent is weer goedgekeurd door het CBHij komt steevast 50 gram per dag aan en zijn regelmaat wordt ook al ietsje beter (dus niet meer de halve nacht doorbrullen). Ik dacht echt dat ik alles verkeerd deed maar valt dus allemaal hartstikke mee
![]()
Klassieke muziek niet perse. Maar als ik een liedje zing, met of zonder tekst, vindt Kendahl dat vaak heel erg leuk. Hij heeft echt plezier bij muziek en lijkt er over na te denken.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:38 schreef PM-girl het volgende:
En ik herhaal mijn vraag nog even, zijn er hier ervaringen met babytjes en het luisteren naar (klassieke) muziek? Simon lijkt het wel mooi te vinden.
Ja je bracht me op een idee, maar heb het even door iemand laten uitvoeren, kreeg het zelf niet voor elkaar!quote:
Lief en ik hebben allebei muziektherapie gestudeerd, en lief is muziektechnoloog. We luisteren naar veel verschillende soorten muziek. Lucie houdt gelukkig ook van muziek, vooral van zangstemmen en van ritmes. Zelf spelen en zingen (teksten maken met haar naam er in verwerkt) is altijd een succes.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:38 schreef PM-girl het volgende:
En ik herhaal mijn vraag nog even, zijn er hier ervaringen met babytjes en het luisteren naar (klassieke) muziek? Simon lijkt het wel mooi te vinden.
die verdwijnen hier in de mondquote:Op donderdag 30 november 2006 09:25 schreef Belana het volgende:
het is ook lastig evenstar. Ik hoop dat de kinderarts met een betere oplossing komt...
reclamefolders waren hier ook altijd een succes, lekker scheuren.
quote:Op donderdag 30 november 2006 10:05 schreef YPPY het volgende:
Super
Je kunt altijd nog van die danoontjes halen, die zelf opeten en het stokje en vormpje voor haar gebruiken.
Overdag krijgen ze natuurlijk ook veel meer prikkels dan 's nachts. Net als bij ons grote mensen is de nacht toch anders als je wakker bentquote:Op donderdag 30 november 2006 09:42 schreef YPPY het volgende:
Als Anna afgeleid was (knuffelen, rondlopen, wandelen, zingen, dansen) dan had ze minder last van krampjes. Misschien dat Maud zich zo vertrouwd voelt bij jou, dat ze het daardoor niet zo goed merkt.
die blieft mevrouw niet meerquote:Op donderdag 30 november 2006 11:59 schreef PM-girl het volgende:
Simon ligt graag op zijn buik en tilt zijn koppie dan zo hoog mogelijk op om te kijken wat er allemaal is in zijn kamertje.
Wat is dan het hoofdje rechthouden, dat het niet opzij kantelt ofzo?
Evenstar, een vriendin van me geeft haar dochter een oud toetsenbord! Geweldig!
Chacama, ik denk dat Maud gewoon graag bij jou ligt?
Maat 62. Zijn eerste kostuums zitten spijtig genoeg al in een doos.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:04 schreef PM-girl het volgende:
Bass Miss, welke maat heeft Fons nu eigenlijk (dit nav het fototopic!)
Hij is 61 cm lang en 6,5 kilo zwaar. Geen idee van waar het komt want we zijn allebei nu ook weer niet zo groot. Ik 1,68 en lief 1,85 of zo.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:09 schreef YPPY het volgende:
Wow, dat heeft Anna ook (en ook nog wat van 56) en die is ruim drie maanden.
62, dan valt het nog mee! Simon heeft intussen ook vaker 62 aan dan 56, helaas helaas. Ik vind het ook jammer.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:12 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hij is 61 cm lang en 6,5 kilo zwaar. Geen idee van waar het komt want we zijn allebei nu ook weer niet zo groot. Ik 1,68 en lief 1,85 of zo.
Ik hoop eik wel dat hij ergens stopt met groeien, want zo een vent van over de twee meter vind ik ook maar niks.
Zal ik mijn adres geven?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:08 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Maat 62. Zijn eerste kostuums zitten spijtig genoeg al in een doos.![]()
Wel een mooi excuus om nieuwe te kopen.
Nee, maar eik is hij buiten de hoge koorts, ook niet echt ziek geweest. Voordeel van een grote baby.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:14 schreef PM-girl het volgende:
[..]
62, dan valt het nog mee! Simon heeft intussen ook vaker 62 aan dan 56, helaas helaas. Ik vind het ook jammer.
Heeft hij eigenlijk nog last gehad van zijn ziekenhuisopname?
Je mag ze wel lenen.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:16 schreef Neuk het volgende:
[..]
Zal ik mijn adres geven?Ik ben nl. zeer gecharmeerd van zijn 'kostuums'
Dus nu lijkt het op zijn eerste foto's dat hij nooit verse kleren aan kreeg.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:37 schreef Bass-Miss het volgende:
Ja, wassen en meteen weer aan deed ik ook.
ik dacht dat je 6 dezelfde pakjes hadquote:Op donderdag 30 november 2006 18:38 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dus nu lijkt het op zijn eerste foto's dat hij nooit verse kleren aan kreeg.
Tsss, terug naar je pannen, jij!quote:Op donderdag 30 november 2006 18:49 schreef Neuk het volgende:
[..]
ik dacht dat je 6 dezelfde pakjes had![]()
Lijkt me zooo lief, he.Zo een echt kleintje!quote:Op donderdag 30 november 2006 20:24 schreef YPPY het volgende:
Anna's eerste pakje was te groot. J. is nog twee pakjes in maat 50 gaan halen, zodat ze ook iets had dat goed paste. Wat een verschil.
Dat dacht ik idd ook al bij Ive, dat het de tandjes konden zijn. Hij bijt ook heel graag en had gisteren ook rode wangetjes, maar er is nog niets te zien of te voelen...quote:Op donderdag 30 november 2006 20:13 schreef sjak het volgende:
Wat balen zeg dat hij weer zoveel wil eten. Heeft Jetske een paar weken terug ook gehad, het duurde twee weken en toen werd het weer normaal, gelukkig want ik was helemaal op (en de vriezer ook) Het lijkt soms of ze wat last van tandjes begint te krijgen, soms huilt ze zo maar uit het niets, veel op haar vingertjes bijten en ze vindt het heerlijk als ik haar tandvlees wat masseer. Maar ik voel nog niets uitsteken. Zou dat het ook niet bij Ive kunnen zijn?
zeker nog een ruime maand, 12 december moeten we weer naar de Kinderarts,quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:10 schreef nebelung het volgende:
Evenstar, misschien heb ik het ergens gemist (dit topic gaat zo snel), maar hoelang moet dit nog?
Wordt er geprovoceerd en zo ja, wanneer? Ik heb zo'n meelij met het meiske en jullie. Dit wil je toch niet voor je kindje. Sterkte
max en ik liggen inderdaad op 1 kamer, das soms best lastig. maar ook heel gezellig hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:12 schreef PM-girl het volgende:
Wat een verschil he, die maatjes op dezelfde leeftijden! Maarja, zo blijft het ook natuurlijk.
Pinquit, de fase dat Max overal doorheen slaapt lijkt voorbij of niet? Maar jullie liggen ook op 1 kamer dacht ik? Kun je niet lekker een middagslaapje pikken (misschien doe je dat al!)
Yppy, wat een bevestiging van je doorzettingsvermogen deze gewichtstoename, super!
Simon is met mij naar de babymassage geweest vanmorgen. Erg leuk en veel te leren (voor mij tenminste!) Natuurlijk plaste hij me onder, maar dat deden er meer. Daarna in de tummy tub, toch anders dan die ik heb (shantala). Hij vond het wel lekker na het wennen eraan, hij werd helemaal rustig en keek mooi om zich heen.
Verder oefen ik hem nog steeds in het boven te slapen leggen (vertelde ik pas ook en toen vroeg iemand waarom ik het lastig vond). Hij vind het wel prima, alleen mis ik dan beneden de gezelligheid en ook het gemak om er even een speentje in te stoppen. Nu ga ik vaak op zijn kamertje even zitten puzzelen ofzo, zodat ik er makkelijk heen kan.
En lekker geslapen dus deze nacht?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:16 schreef linda856763 het volgende:
Vanochtend werden wij wakker van de wekker... 8.15. Ik keek manlief aan: 'Heb jij Eva een flesje gegeven vannacht?' 'Nee, jij?'. Shit...snel kijken, en daar werd ze net wakker. Ze heeft écht doorgeslapen vannacht
Nou, nadat ik mijn man 5 keer gepord had vanwege snurken (hij is verkouden) wel. Nog steeds hetzelfde voedingspatroon, maar de ene dag komen we op 6 flesjes uit, en de andere dag op 5. Nu zou je denken dat ze na 6 flesjes door slaapt, en na 5 nog een extra 's nachts wil, maar dat werkt blijkbaar zo niet. Gisteren had ze er 5 op.... Ben benieuwd of het een incident was, of nieuwe regel, maar deze ene nacht was in ieder geval erg welkom, na al het klussen wat we gedaan hebben.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:31 schreef reese.com het volgende:
En lekker geslapen dus deze nacht?![]()
Nu blijft de grote vraag of het eenmalig was of niet. Krijgt ze nog steeds half om half zwaardere voeding en 's avonds laat volledig zwaar?
Ha lekker, babykwijlquote:
quote:Op zondag 3 december 2006 15:00 schreef pinquit het volgende:
nog even een dikkevanuit huize pinquit voor evenstar en arwenneke.
quote:Op zondag 3 december 2006 14:58 schreef Belana het volgende:
natturlijk kan ze het linda! er komt vanzelf meer ritme in hooren heerlijk natuurlijk! je hebt het luxe
Ezra slaapt tot 6 uur maar
(en daarna wel weer verder trouwens)
Ow, gelukkig maar. Ik dacht al: wat loopt iedereen nou op te scheppen over 'slaapt de hele nacht door'. Ik dacht dat er hier iets niet goed was behalve dat ie groeit als kool.quote:Op zondag 3 december 2006 17:07 schreef cattie het volgende:
Neuk, Ive heeft ook nog steeds nachtvoedingen nodig en hij wordt 5 december 5 maanden. Gelukkig is het tegenwoordig redelijk binnen de perken 's nachts en heeft hij nog maar 2 nachtvoedingen nodig. Voor de rest slaapt hij door of wordt hij even wakker maar valt dan weer snel zelf in slaap.
dat is ook zo! Als Eva 's nachts piept, dan lig ik eerst in mijn bed te zuchten, moed te verzamelen, dan er uit, sloffen zoeken, badjas aan, slof slof... Maar als ik Evaatje dan zie liggen/spartelen/brullen/duimen, dan is het ook weer goed.quote:Op zondag 3 december 2006 20:23 schreef Neuk het volgende:
Ik vind het ook niet erg.Tis een heerlijk menneke om voor te zorgen!
Ze zien me al aankomen.quote:Op maandag 4 december 2006 21:31 schreef Neuk het volgende:
PV: aanmelden voor de X-factor!
Lekker toch zo'n reus?!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:29 schreef Bass-Miss het volgende:
kBen nu wel trots, maar hij moet niet gaan overdrijven, he! Straks wordt hij ne vent van meer dan twee meter.
Dus dan mag Mikael in princiepe ook wel gewone danoontje?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:16 schreef Githa het volgende:
Danoontje start is aangemaakt met babymelk ( KV ) ipv koemelk , als ik het goed heb![]()
Ik heb nu dus Danoontje Start gekocht. Is heel erg zoet idd. Mika vind het wel lekkerquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:21 schreef Githa het volgende:
Danoontje mag in principe wel, maar het is toch wel een stuk zoeter als yoghurt. Het is wat je wil, ik zou starten met wat yoghurt op smaak gemaakt met gepureerd fruit als je dan toch iets wil geven.
Mika krijgt gewoon 4 flessen. 's Ochtends en 's avonds een fles van 240 cc en de 2 flessen daartussen van 200 cc. Na zijn middag slaapje krijgt fruithapje die ik zelf maak. Tegen 4 uur krijgt ie fles en dan krijgt ie tegen half 6 weer honger=zin in ietsquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:34 schreef Githa het volgende:
diksap kan ook, maar die heeft dan weer niet de vitamines van vers fruit![]()
hey, ik heb het helemaal niet gevolgd hoor, maar moet Mika al een toetje hebben ?
Eigenlijk geef je dat toch pas als ze avondeten mee gaan eten ter vervanging van de fles.
Wat attent van je dat je naar hem vraagt.quote:Op maandag 4 december 2006 16:09 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, hoe is het met Thieske, doet ie het nog steeds zo goed?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:28 schreef _evenstar_ het volgende:
fijn dat het opzich met thies goed gaat, moet wel vermoeiend zijn zulke gebroken nachten, maar petje af hoor
![]()
als je ook maar aan jezelf denkt en rust tussen die 2 uurtjes neemt. trouwens een fototje van thies is wel leukquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Tja, je doet er niets tegen he?
Maar het brak me wel op afgelopen week.
Hier op Fok was toch ook iemand die de prikjes had uitgesteld?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:27 schreef Moonah het volgende:
En wat zielig die prikjes he....
Simon is wel een stoere zeg, dat hij bijna meteen in slaap valt. Thies moet 18 dec....
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:34 schreef _evenstar_ het volgende:
trouwens een fototje van thies is wel leuk![]()
![]()
jelief heeft het uitgesteld owlet dacht ik ook.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hier op Fok was toch ook iemand die de prikjes had uitgesteld?
Was jij dat Evenstar, of was het Owlet?
Ik heb daar ernstig over nagedacht. Tot hoofdbrekens toe. Thies heeft al zó veel rommel binnengekregen via mij (al die weeënremmers, en daarna nog 3 antibioticakuren). Ik wilde hem eigenlijk wat rust in zijn lijfje gunnen. Maar ja, ik moet binnenkort weer werken (sta voor de klas) en al die kleuters die het eea bij zich kunnen dragen...
Mijn lief staat erop dat we het normale schema volgen. Hij vindt dat uitstellen maar alternatief gedoe en wil ook absoluut niet dat Thies maar enig risico loopt (ik natuurlijk ook niet...).
Nou ja, we doen het maar gewoon, al druist het best wel tegen mijn gevoel in.
Tnx.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:40 schreef Moonah het volgende:
[..]Vooruit dan, omdat je het zo lief vraagt...
[afbeelding]
Aha, in deze curve past hij wel nog.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:12 schreef cattie het volgende:
Bass-Miss, misschien heb je wat aan deze gewicht/lengte curve: who curve jongens
MeNicole, in Danoontje zit suiker en producten met suiker zijn slecht voor babies, hier een uitleg waarom. Er worden aan het eind wat goede tussendoortjes genoemd, ook yoghurt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:41 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Mika krijgt gewoon 4 flessen. 's Ochtends en 's avonds een fles van 240 cc en de 2 flessen daartussen van 200 cc. Na zijn middag slaapje krijgt fruithapje die ik zelf maak. Tegen 4 uur krijgt ie fles en dan krijgt ie tegen half 6 weer honger=zin in iets. Maar wil hem dan niet een fles geven. Nu wil ik dus proberen of ie het met Danoontje of yoghurt een beetje zijn honger kan stillen. Wil morgen op het cb ook even vragen of ie 's avonds gewoon warme hap mag.
Tis niet zo dat hij honger heeft maar hij blijft net zo lang mopperen totdat ie iets krijgt. Had al geprobeerd om de fruithap later te doen maar dan zeurt ie als ie uit bed komt. Klinkt beetje raar maar ja!
Er staat idd geen leeftijd bij, maar geeft aan wat de standaard is qua gewicht ten opzichte van lengte. En daar past Fons prima in, hij loopt dus alleen nogal voor in tijd, maar is niet te zwaar voor zijn lengte.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:28 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Aha, in deze curve past hij wel nog.Bij die van het CB, past de bovenste lijn zelfs niet.
Ow, er staat gewoon geen aantal weken bij hier.
Zolang hij in de lengte even snel gaat dan in de breedte, denk ik ook niet dat ik me zorgen moet maken.
As I said before, lekker laten lullen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:46 schreef Bass-Miss het volgende:
Ze zeiden trouwens vandaag op het CB dat ze zijn gewicht in het oog gingen houden. En toen ik vroeg wat ze er dan gingen aan doen als hij zo blijft groeien zeiden ze dat hij dan eventueel op dieet moet...
Vraag me af hoe dat moet bij borstvoeding....![]()
Nu ja, toen ik opmerkte dat zijn gewicht toch wel in verhouding was met zijn lengte, wist ze toch niet meer wat te zeggen.
Ja, ik ook. Ik zou graag Thies,Simon,Brent en Fons eens op een rijtje naast mekaar zien.quote:
Het was goedquote:Op woensdag 6 december 2006 12:33 schreef PM-girl het volgende:
Lis ook al zo groot!
Pinquit, hoe was het bij de ha?
Enne een grote mannen meet met Fons, Thies, Brent en Simon, ik ben voor!!
Je hebt zeker geen foto's?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:35 schreef PM-girl het volgende:
Simon heeft trouwens de avond van zijn prikjes nog wat gehuild en verhoging gekregen. Wij dus een half zetpilletje erin gestopt, maar hij poepte hem meteen weer uit!! Uiteindelijk met de thermometer maar aangeduwd!
quote:Op woensdag 6 december 2006 12:35 schreef PM-girl het volgende:
Simon heeft trouwens de avond van zijn prikjes nog wat gehuild en verhoging gekregen. Wij dus een half zetpilletje erin gestopt, maar hij poepte hem meteen weer uit!! Uiteindelijk met de thermometer maar aangeduwd!
Is toch een grote mannen meet dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:12 schreef Neuk het volgende:
Grote mannenmeet?Brent is morgen 5 wk en inmiddels al ong. 1,5kg aangekomen en 56 cm
Gaat hard met die jongen!
Overheen gelezen. Maar heeft Max al een moedervlekje? Da's best bijzonder voor een klein kindje, of niet?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:10 schreef pinquit het volgende:
Het was goed![]()
![]()
de moedervlek was 'rustig' zoals dat heet. gelukkig maar
Verhoging is toch tussen 37.5 en 38.0? En vanaf 38.0 is het toch koorts?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:34 schreef Moonah het volgende:
Thies is denk ik een beetje ziekjes.
Ziiiieeeelig...
Hij dronk vanochtend heel slecht, hij kijkt waterig uit zijn oogjes en toen ik hem temperatuurde had hij een beetje verhoging (37.4). Overigens spoot hij met het inbrengen van de thermometer mijn hele hand vol derrie...
Ligt eraan wat de basistemperatuur van iemand is.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:03 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Verhoging is toch tussen 37.5 en 38.0? En vanaf 38.0 is het toch koorts?
Kendahl schommelt trouwens ook heen en weer met zijn tempje. Net als de snotneuzen, die komen en gaan ook maar.
quote:
Zou het de ongeveer-negen-weken-oude-baby-poepwisselings-fase zijn?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:26 schreef linda856763 het volgende:
Eva's poep ruikt nu ook heel anders (viezer) terwijl ze nog precies dezelfde flesjes krijgt...
gek hè?
is prima, bij borstvoeding is er geen echte regel omtrend poepenquote:Op donderdag 7 december 2006 00:06 schreef Neuk het volgende:
Nog een poepvraagje: Brent poept een heel stuk minder dan voorheen. Da's ook raar maar hij heeft wel zware piesluiers dus zal wel goed zijn, niet?
geen idee hoor, hij is er mee geborenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Overheen gelezen. Maar heeft Max al een moedervlekje? Da's best bijzonder voor een klein kindje, of niet?
Grote mannen meet...! Ik stem voor!
max en ik hebben een leuke foto gemaakt, we zijn op de grond gaan liggen (buik) en paar keer proberen en dan zit er altijd wel een leuk bijquote:Op donderdag 7 december 2006 09:52 schreef YPPY het volgende:
Dat vraag ik al weken (zo niet maanden) bixis en ik wil niet blijven zeuren. Daarom probeer ik het zelf maar.
Goed plan Githa, wordt passen met onze ikea-golvende spiegel, maar ik ga het proberen als ze wakker wordt.
Is Merlijn groot dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:35 schreef lcicle het volgende:Ik hoorde iets over een grote mannen meeting..
Okay dan, omdat het zo een stevige brok is.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:43 schreef snoopy het volgende:
Lis is groot, maar dat is dan weer een meisje...
Hij kan zijn keel nochtans goed open zetten, hoor.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:45 schreef reese.com het volgende:
B-M, ik zag die foto van Fonsie die huilt op zijn site en mijn eerste gedachte was 'fons hoort niet te huilen, die is altijd vrolijk.'
Grappig hoe foto's je een bepaalde indruk geven van een kindje want elke baby huilt wel eens natuurlijk.
Maar heb ik het goed als ik denk dat fons weinig huilt?
jamaar jamaar niet toch? ik woon bij yppy in de straat manquote:Op donderdag 7 december 2006 22:35 schreef lcicle het volgende:
Jamaar jamaar jamaarrrr jij woont nóg verder weg!
Ik hoorde iets over een grote mannen meeting..
Lijkt me een super tof plan. Name the place and date....we'll be there. (Als het niet te snel is tenminstequote:Op vrijdag 8 december 2006 09:56 schreef Moonah het volgende:
Hurray for Kendahl!
Taart?![]()
Goed. Gezien de jaloerse reacties van diverse meisjesmama's:
Zullen we een verse moedermeet houden?
Wij stonden immers op springen of waren net gesprongen toen de Utrechtmeet in september was...
En de belegen moeders mogen ook best komen als ze willen...![]()
Geef haar ook taart!quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:57 schreef chacama het volgende:
PV, 5 maanden. Woh. Dat gaat hard zeg. Maud is AL 3 weken.
Zal straks wel wat lekker nemen. Dan komt het vanzelf bij haar uit. Wordt alleen geen chocoladetaart. Maud krijgt kramp als ik chocolade eet. Mooi, he.....blijf ik er in elk geval met mijn tengels vanaf.quote:
Ja, gek he. Vraag me toch de zin af van groeigrafieken per leeftijd eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:34 schreef Sugar het volgende:
Jeetje, wat een lichtgewichtje is Anna dan toch, hee! Storm weegt al bijna 6,5 kilo.En Lis ook bijna
! Om van Fons maar niet te spreken.
Grappig, die verschillen.
Ja, maar ik bedoel dat het wel goed is dat ze in het oog kunnen houden of het kind in kwestie niet te dik of te mager is, maar dan niet op leeftijd bv.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:41 schreef YPPY het volgende:
Gemiddeld zitten ze vast ergens in het midden.
Ik denk dat die grafieken er vooral zijn voor de artsen die het in de gaten willen houden. Als ouders kun je ook zonder zo'n grafiek wel zien of het goed of niet goed gaat. En voor de schematjes. Misschien Arcee eens een lijstje maken van gemiddelde gewichten van fok!baby's op bepaalde leeftijden.
Als er voldoende animo blijkt in dit topic (of het volgende, deze is immers bijna volquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:30 schreef YPPY het volgende:
Als de meet heel dicht bij is, ga ik twijfelen Moonah, maar als jij het organiseert is het vast in Braboland.
Niet te ver dan, he!quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:56 schreef Moonah het volgende:
Goed. Gezien de jaloerse reacties van diverse meisjesmama's:
Zullen we een verse moedermeet houden?
Wij stonden immers op springen of waren net gesprongen toen de Utrechtmeet in september was...
En de belegen moeders mogen ook best komen als ze willen...![]()
Als het niet belachelijk ver is, wil ik wel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:13 schreef pinquit het volgende:
ik wil ook meeten hoor!
en eigenlijk wil ik fonske ook zien, maar dat zal wel niet zo snel gebeuren
Hmm. Alleen als het in Deventer mag. Maar dan zien we Fonske nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:13 schreef Moonah het volgende:
Ah, Linda neemt de organisatie al over zie ik!![]()
Hier stem ik opquote:
Ik wil hem ook altijd opeten.... mag niet van mijn lief...quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:24 schreef Wolkje het volgende:
Moonah, ik wilde even zeggen dat ik Thies echt een snoepje vind![]()
Dat is gemeenquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:22 schreef lcicle het volgende:
[..]
Hier stem ik op
Maar nog liever Eindhoven natuurlijk, anders laat ik m'n camera thuis![]()
(Hehe, daarom had ik het gevoel dat er een gat in m'n dinsdag zatquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:35 schreef LadyS het volgende:
[..]
Iris heeft een hapje gegeten van de week. Ze zat lekker op een gekookt worteltje te kluiven. Volgens mij heeft er niks van binnen gekregen, maar ze vond het wel lekker.
En ze zat vandaag voor het eerst in een kinderstoel (wat een mijlpaal![]()
), maar ze zag er toen zo ontzetten groot uit
![]()
Na 2 februari dan, dan pas ik (hopelijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:58 schreef chacama het volgende:
[..]
Lijkt me een super tof plan. Name the place and date....we'll be there. (Als het niet te snel is tenminste)
Ze heeft nu 3 dagen worteltjes gehad en dat ging prima. Vanmorgen (in die kinderstoel dusquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:01 schreef Macka66 het volgende:
[..]
(Hehe, daarom had ik het gevoel dat er een gat in m'n dinsdag zat)
Herkenning LadyS, wij hebben gisteren een kinderstoel voor Lucie aangeschaft en haar proef laten zitten. Inderdaad een lief gezicht, maar het gaat me ook veuls te hardMet dat worteltje wacht ze nog maar een week. (Ze is ook een weekje jonger dan Iris.)
Ga je met Iris al meer proberen, of hou je het even op worteltjes?
Hij had dat ruisje bij de eerste controle al. Maar op het cb zeiden ze toen dat ie er wel overheen zou groeien en dat heel veel babys dat hebben. Maar hij is nu 4 maand en dan zou het minder of weg moeten zijn. En dat was niet het geval. Maar moet eerst even wachten op de verwijsbrief en dan kan ik bellen. Normaal krijg je verwijsbrief mee maar de arts was druk dus ze stuurt hem opquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:01 schreef Githa het volgende:
Ooohw, dat is spannend MeNicole, hopelijk valt het mee...wanneer moet je ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |