Ze zien me al aankomen.quote:Op maandag 4 december 2006 21:31 schreef Neuk het volgende:
PV: aanmelden voor de X-factor!
Lekker toch zo'n reus?!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:29 schreef Bass-Miss het volgende:
kBen nu wel trots, maar hij moet niet gaan overdrijven, he! Straks wordt hij ne vent van meer dan twee meter.
Dus dan mag Mikael in princiepe ook wel gewone danoontje?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:16 schreef Githa het volgende:
Danoontje start is aangemaakt met babymelk ( KV ) ipv koemelk , als ik het goed heb![]()
Ik heb nu dus Danoontje Start gekocht. Is heel erg zoet idd. Mika vind het wel lekkerquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:21 schreef Githa het volgende:
Danoontje mag in principe wel, maar het is toch wel een stuk zoeter als yoghurt. Het is wat je wil, ik zou starten met wat yoghurt op smaak gemaakt met gepureerd fruit als je dan toch iets wil geven.
Mika krijgt gewoon 4 flessen. 's Ochtends en 's avonds een fles van 240 cc en de 2 flessen daartussen van 200 cc. Na zijn middag slaapje krijgt fruithapje die ik zelf maak. Tegen 4 uur krijgt ie fles en dan krijgt ie tegen half 6 weer honger=zin in ietsquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:34 schreef Githa het volgende:
diksap kan ook, maar die heeft dan weer niet de vitamines van vers fruit![]()
hey, ik heb het helemaal niet gevolgd hoor, maar moet Mika al een toetje hebben ?
Eigenlijk geef je dat toch pas als ze avondeten mee gaan eten ter vervanging van de fles.
Wat attent van je dat je naar hem vraagt.quote:Op maandag 4 december 2006 16:09 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, hoe is het met Thieske, doet ie het nog steeds zo goed?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:28 schreef _evenstar_ het volgende:
fijn dat het opzich met thies goed gaat, moet wel vermoeiend zijn zulke gebroken nachten, maar petje af hoor
![]()
als je ook maar aan jezelf denkt en rust tussen die 2 uurtjes neemt. trouwens een fototje van thies is wel leukquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Tja, je doet er niets tegen he?
Maar het brak me wel op afgelopen week.
Hier op Fok was toch ook iemand die de prikjes had uitgesteld?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:27 schreef Moonah het volgende:
En wat zielig die prikjes he....
Simon is wel een stoere zeg, dat hij bijna meteen in slaap valt. Thies moet 18 dec....
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:34 schreef _evenstar_ het volgende:
trouwens een fototje van thies is wel leuk![]()
![]()
jelief heeft het uitgesteld owlet dacht ik ook.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hier op Fok was toch ook iemand die de prikjes had uitgesteld?
Was jij dat Evenstar, of was het Owlet?
Ik heb daar ernstig over nagedacht. Tot hoofdbrekens toe. Thies heeft al zó veel rommel binnengekregen via mij (al die weeënremmers, en daarna nog 3 antibioticakuren). Ik wilde hem eigenlijk wat rust in zijn lijfje gunnen. Maar ja, ik moet binnenkort weer werken (sta voor de klas) en al die kleuters die het eea bij zich kunnen dragen...
Mijn lief staat erop dat we het normale schema volgen. Hij vindt dat uitstellen maar alternatief gedoe en wil ook absoluut niet dat Thies maar enig risico loopt (ik natuurlijk ook niet...).
Nou ja, we doen het maar gewoon, al druist het best wel tegen mijn gevoel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |