Lijkt me een super tof plan. Name the place and date....we'll be there. (Als het niet te snel is tenminstequote:Op vrijdag 8 december 2006 09:56 schreef Moonah het volgende:
Hurray for Kendahl!
Taart?![]()
Goed. Gezien de jaloerse reacties van diverse meisjesmama's:
Zullen we een verse moedermeet houden?
Wij stonden immers op springen of waren net gesprongen toen de Utrechtmeet in september was...
En de belegen moeders mogen ook best komen als ze willen...![]()
Geef haar ook taart!quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:57 schreef chacama het volgende:
PV, 5 maanden. Woh. Dat gaat hard zeg. Maud is AL 3 weken.
Zal straks wel wat lekker nemen. Dan komt het vanzelf bij haar uit. Wordt alleen geen chocoladetaart. Maud krijgt kramp als ik chocolade eet. Mooi, he.....blijf ik er in elk geval met mijn tengels vanaf.quote:
Ja, gek he. Vraag me toch de zin af van groeigrafieken per leeftijd eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:34 schreef Sugar het volgende:
Jeetje, wat een lichtgewichtje is Anna dan toch, hee! Storm weegt al bijna 6,5 kilo.En Lis ook bijna
! Om van Fons maar niet te spreken.
Grappig, die verschillen.
Ja, maar ik bedoel dat het wel goed is dat ze in het oog kunnen houden of het kind in kwestie niet te dik of te mager is, maar dan niet op leeftijd bv.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:41 schreef YPPY het volgende:
Gemiddeld zitten ze vast ergens in het midden.
Ik denk dat die grafieken er vooral zijn voor de artsen die het in de gaten willen houden. Als ouders kun je ook zonder zo'n grafiek wel zien of het goed of niet goed gaat. En voor de schematjes. Misschien Arcee eens een lijstje maken van gemiddelde gewichten van fok!baby's op bepaalde leeftijden.
Als er voldoende animo blijkt in dit topic (of het volgende, deze is immers bijna volquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:30 schreef YPPY het volgende:
Als de meet heel dicht bij is, ga ik twijfelen Moonah, maar als jij het organiseert is het vast in Braboland.
Niet te ver dan, he!quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:56 schreef Moonah het volgende:
Goed. Gezien de jaloerse reacties van diverse meisjesmama's:
Zullen we een verse moedermeet houden?
Wij stonden immers op springen of waren net gesprongen toen de Utrechtmeet in september was...
En de belegen moeders mogen ook best komen als ze willen...![]()
Als het niet belachelijk ver is, wil ik wel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:13 schreef pinquit het volgende:
ik wil ook meeten hoor!
en eigenlijk wil ik fonske ook zien, maar dat zal wel niet zo snel gebeuren
Hmm. Alleen als het in Deventer mag. Maar dan zien we Fonske nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:13 schreef Moonah het volgende:
Ah, Linda neemt de organisatie al over zie ik!![]()
Hier stem ik opquote:
Ik wil hem ook altijd opeten.... mag niet van mijn lief...quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:24 schreef Wolkje het volgende:
Moonah, ik wilde even zeggen dat ik Thies echt een snoepje vind![]()
Dat is gemeenquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:22 schreef lcicle het volgende:
[..]
Hier stem ik op
Maar nog liever Eindhoven natuurlijk, anders laat ik m'n camera thuis![]()
(Hehe, daarom had ik het gevoel dat er een gat in m'n dinsdag zatquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:35 schreef LadyS het volgende:
[..]
Iris heeft een hapje gegeten van de week. Ze zat lekker op een gekookt worteltje te kluiven. Volgens mij heeft er niks van binnen gekregen, maar ze vond het wel lekker.
En ze zat vandaag voor het eerst in een kinderstoel (wat een mijlpaal![]()
), maar ze zag er toen zo ontzetten groot uit
![]()
Na 2 februari dan, dan pas ik (hopelijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:58 schreef chacama het volgende:
[..]
Lijkt me een super tof plan. Name the place and date....we'll be there. (Als het niet te snel is tenminste)
Ze heeft nu 3 dagen worteltjes gehad en dat ging prima. Vanmorgen (in die kinderstoel dusquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:01 schreef Macka66 het volgende:
[..]
(Hehe, daarom had ik het gevoel dat er een gat in m'n dinsdag zat)
Herkenning LadyS, wij hebben gisteren een kinderstoel voor Lucie aangeschaft en haar proef laten zitten. Inderdaad een lief gezicht, maar het gaat me ook veuls te hardMet dat worteltje wacht ze nog maar een week. (Ze is ook een weekje jonger dan Iris.)
Ga je met Iris al meer proberen, of hou je het even op worteltjes?
Hij had dat ruisje bij de eerste controle al. Maar op het cb zeiden ze toen dat ie er wel overheen zou groeien en dat heel veel babys dat hebben. Maar hij is nu 4 maand en dan zou het minder of weg moeten zijn. En dat was niet het geval. Maar moet eerst even wachten op de verwijsbrief en dan kan ik bellen. Normaal krijg je verwijsbrief mee maar de arts was druk dus ze stuurt hem opquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:01 schreef Githa het volgende:
Ooohw, dat is spannend MeNicole, hopelijk valt het mee...wanneer moet je ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |