Lijkt me een super tof plan. Name the place and date....we'll be there. (Als het niet te snel is tenminstequote:Op vrijdag 8 december 2006 09:56 schreef Moonah het volgende:
Hurray for Kendahl!
Taart?![]()
Goed. Gezien de jaloerse reacties van diverse meisjesmama's:
Zullen we een verse moedermeet houden?
Wij stonden immers op springen of waren net gesprongen toen de Utrechtmeet in september was...
En de belegen moeders mogen ook best komen als ze willen...![]()
Geef haar ook taart!quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:57 schreef chacama het volgende:
PV, 5 maanden. Woh. Dat gaat hard zeg. Maud is AL 3 weken.
Zal straks wel wat lekker nemen. Dan komt het vanzelf bij haar uit. Wordt alleen geen chocoladetaart. Maud krijgt kramp als ik chocolade eet. Mooi, he.....blijf ik er in elk geval met mijn tengels vanaf.quote:
Ja, gek he. Vraag me toch de zin af van groeigrafieken per leeftijd eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:34 schreef Sugar het volgende:
Jeetje, wat een lichtgewichtje is Anna dan toch, hee! Storm weegt al bijna 6,5 kilo.En Lis ook bijna
! Om van Fons maar niet te spreken.
Grappig, die verschillen.
Ja, maar ik bedoel dat het wel goed is dat ze in het oog kunnen houden of het kind in kwestie niet te dik of te mager is, maar dan niet op leeftijd bv.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:41 schreef YPPY het volgende:
Gemiddeld zitten ze vast ergens in het midden.
Ik denk dat die grafieken er vooral zijn voor de artsen die het in de gaten willen houden. Als ouders kun je ook zonder zo'n grafiek wel zien of het goed of niet goed gaat. En voor de schematjes. Misschien Arcee eens een lijstje maken van gemiddelde gewichten van fok!baby's op bepaalde leeftijden.
Als er voldoende animo blijkt in dit topic (of het volgende, deze is immers bijna volquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:30 schreef YPPY het volgende:
Als de meet heel dicht bij is, ga ik twijfelen Moonah, maar als jij het organiseert is het vast in Braboland.
Niet te ver dan, he!quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:56 schreef Moonah het volgende:
Goed. Gezien de jaloerse reacties van diverse meisjesmama's:
Zullen we een verse moedermeet houden?
Wij stonden immers op springen of waren net gesprongen toen de Utrechtmeet in september was...
En de belegen moeders mogen ook best komen als ze willen...![]()
Als het niet belachelijk ver is, wil ik wel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:13 schreef pinquit het volgende:
ik wil ook meeten hoor!
en eigenlijk wil ik fonske ook zien, maar dat zal wel niet zo snel gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |