Het was goedquote:Op woensdag 6 december 2006 12:33 schreef PM-girl het volgende:
Lis ook al zo groot!
Pinquit, hoe was het bij de ha?
Enne een grote mannen meet met Fons, Thies, Brent en Simon, ik ben voor!!
Je hebt zeker geen foto's?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:35 schreef PM-girl het volgende:
Simon heeft trouwens de avond van zijn prikjes nog wat gehuild en verhoging gekregen. Wij dus een half zetpilletje erin gestopt, maar hij poepte hem meteen weer uit!! Uiteindelijk met de thermometer maar aangeduwd!
quote:Op woensdag 6 december 2006 12:35 schreef PM-girl het volgende:
Simon heeft trouwens de avond van zijn prikjes nog wat gehuild en verhoging gekregen. Wij dus een half zetpilletje erin gestopt, maar hij poepte hem meteen weer uit!! Uiteindelijk met de thermometer maar aangeduwd!
Is toch een grote mannen meet dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:12 schreef Neuk het volgende:
Grote mannenmeet?Brent is morgen 5 wk en inmiddels al ong. 1,5kg aangekomen en 56 cm
Gaat hard met die jongen!
Overheen gelezen. Maar heeft Max al een moedervlekje? Da's best bijzonder voor een klein kindje, of niet?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:10 schreef pinquit het volgende:
Het was goed![]()
![]()
de moedervlek was 'rustig' zoals dat heet. gelukkig maar
Verhoging is toch tussen 37.5 en 38.0? En vanaf 38.0 is het toch koorts?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:34 schreef Moonah het volgende:
Thies is denk ik een beetje ziekjes.
Ziiiieeeelig...
Hij dronk vanochtend heel slecht, hij kijkt waterig uit zijn oogjes en toen ik hem temperatuurde had hij een beetje verhoging (37.4). Overigens spoot hij met het inbrengen van de thermometer mijn hele hand vol derrie...
Ligt eraan wat de basistemperatuur van iemand is.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:03 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Verhoging is toch tussen 37.5 en 38.0? En vanaf 38.0 is het toch koorts?
Kendahl schommelt trouwens ook heen en weer met zijn tempje. Net als de snotneuzen, die komen en gaan ook maar.
quote:
Zou het de ongeveer-negen-weken-oude-baby-poepwisselings-fase zijn?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:26 schreef linda856763 het volgende:
Eva's poep ruikt nu ook heel anders (viezer) terwijl ze nog precies dezelfde flesjes krijgt...
gek hè?
is prima, bij borstvoeding is er geen echte regel omtrend poepenquote:Op donderdag 7 december 2006 00:06 schreef Neuk het volgende:
Nog een poepvraagje: Brent poept een heel stuk minder dan voorheen. Da's ook raar maar hij heeft wel zware piesluiers dus zal wel goed zijn, niet?
geen idee hoor, hij is er mee geborenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Overheen gelezen. Maar heeft Max al een moedervlekje? Da's best bijzonder voor een klein kindje, of niet?
Grote mannen meet...! Ik stem voor!
max en ik hebben een leuke foto gemaakt, we zijn op de grond gaan liggen (buik) en paar keer proberen en dan zit er altijd wel een leuk bijquote:Op donderdag 7 december 2006 09:52 schreef YPPY het volgende:
Dat vraag ik al weken (zo niet maanden) bixis en ik wil niet blijven zeuren. Daarom probeer ik het zelf maar.
Goed plan Githa, wordt passen met onze ikea-golvende spiegel, maar ik ga het proberen als ze wakker wordt.
Is Merlijn groot dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:35 schreef lcicle het volgende:Ik hoorde iets over een grote mannen meeting..
Okay dan, omdat het zo een stevige brok is.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:43 schreef snoopy het volgende:
Lis is groot, maar dat is dan weer een meisje...
Hij kan zijn keel nochtans goed open zetten, hoor.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:45 schreef reese.com het volgende:
B-M, ik zag die foto van Fonsie die huilt op zijn site en mijn eerste gedachte was 'fons hoort niet te huilen, die is altijd vrolijk.'
Grappig hoe foto's je een bepaalde indruk geven van een kindje want elke baby huilt wel eens natuurlijk.
Maar heb ik het goed als ik denk dat fons weinig huilt?
jamaar jamaar niet toch? ik woon bij yppy in de straat manquote:Op donderdag 7 december 2006 22:35 schreef lcicle het volgende:
Jamaar jamaar jamaarrrr jij woont nóg verder weg!
Ik hoorde iets over een grote mannen meeting..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |