abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44082071
Wow, goed zo Eva. Schrikken is dat hè Linda maar wel erg fijn, een nachtje doorslapen.
  zaterdag 2 december 2006 @ 18:52:16 #102
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44084965
arwen al bijna een ja
en belana ik weet dat ik me niet zon zorgen moet maken maar toch eska is van voor mijn tijd dus daar wete ik niks van

finn is ook lastig allemaal nieuws.

eva die door slaapt

psst je vergeet merlijn van randa dies voor arwen nog
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44085403
Jaja, Kim is alweer bijna 1 ! Woensdag al!
Vandaag is sinteMaria (mijn tante) alvast langsgeweest. Ze heeft roze kleertjes gehad. Vanuit Mallorca en Little people vrolijke optocht oid.
Was gezellig en Kim sloofde zich helemaal uit. Zo grappig!
  zaterdag 2 december 2006 @ 19:34:04 #104
24188 Belana
kloon van belana
pi_44085959
evenstar, het is natuurlijk een beetje een dooddoener die opmerking over max van eska bedacht ik me, want je hebt er zo weinig aan en arwen is max niet, maar ik bedoelde er alleen mee te zeggen dat er wel hoop is.
stormy waters...
sailin'
pi_44086399
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 16:31 schreef reese.com het volgende:
En lekker geslapen dus deze nacht?

Nu blijft de grote vraag of het eenmalig was of niet. Krijgt ze nog steeds half om half zwaardere voeding en 's avonds laat volledig zwaar?
Nou, nadat ik mijn man 5 keer gepord had vanwege snurken (hij is verkouden) wel. Nog steeds hetzelfde voedingspatroon, maar de ene dag komen we op 6 flesjes uit, en de andere dag op 5. Nu zou je denken dat ze na 6 flesjes door slaapt, en na 5 nog een extra 's nachts wil, maar dat werkt blijkbaar zo niet. Gisteren had ze er 5 op.... Ben benieuwd of het een incident was, of nieuwe regel, maar deze ene nacht was in ieder geval erg welkom, na al het klussen wat we gedaan hebben.

Eva wil nu ook in de wipstoel! Voorheen begon ze al te piepen als ze een halve minuut er in ligt, maar nu vindt ze het blijkbaar wel gezellig. Lekker naar papa en mama kijken als ze de keuken in elkaar zetten . Misschien leert ze er al wat van, als toekomstige geëmancipeerde vrouw

En wat gaan de babietjes snel! Tijdens de geboorte van Kim begon ik net echt serieus mee te lezen, ik was toen net met anticonceptie gestopt...
Eva
pi_44086670
Dat meisje van jou blijft verbazen Linda. Je zou inderdaad denken dat het 'm in die 5 of 6 flesjes zit maar hé deze nacht biedt perspectief. Het kan in ieder geval wel. Fijn dat het ook net nu is, met al dat klussen.
En de wipstoel ook opeens leuk Top weekendje bij jullie daar zo!
Syllables govern the world
  zaterdag 2 december 2006 @ 21:38:22 #107
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44089633
belana, het is de gedachte die telt, en ik snapte de er is hoop boodschap
hoop doet leven en ondanks dat ik twijfel heb dankzij de arts blijf ik hoop houden
pi_44090610
Evenstar en Arwen
Eva
  zondag 3 december 2006 @ 06:32:49 #109
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44097001
Ingewikkeld hoor Evenstar. Ik hoop dat het beter gaat worden allemaal.

Jesteke was de laatste tijd het eten uit onze mond aan het kijken en na een weekje twijfelen hebben we gisteren de stap gewaagd en haar haar eerste fruithapje aangeboden. Ze vond het geweldig Ze deed het zo goed, net alsof ze elke dag al at. Netjes mondje open, voorzichtig proeven en dan een klein beetje wegwerken. Na 10 mini hapjes vond ze het wel weer genoeg. Maar...zonder knoeien allemaal. Wij hadden gedacht dat de woonkamer onder zou zitten, dat we kind moesten gaan badderen, maar niets van dit alles. Wij hebben een dametje dat niet vies wil worden We waren zo trots
Lekker douchen!
pi_44097134
Hihi Sjak wat leuk!!
Wacht maar tot ze wat ouder is ....
hier ligt de vloer af en toe onder
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 09:50:17 #111
81992 Githa
pi_44097337
Nou Sjak niet te vroeg juichen hoor, maar Jetske je eerste fruithap op eigenlijk horen daar wel foto's bij hoor Sjak
  zondag 3 december 2006 @ 09:52:01 #112
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44097346
Ja, er zijn er zo'n 50, maar die staan nog niet op de computer. Ik zal ze hopelijk vandaag nog plaatsen. maar druk, want sinterklaas enzo
Lekker douchen!
pi_44097368
Merlijn is bijna 1 ja, gisteren heeft hij kunnen oefenen met cadeautjes uitpakken en vandaag mag hij weer. Gisteren heeft hij een garage en een loopwagen/blokkenwagen gekregen en meneer loopt er met veel lawaai achter aan te lopen. Gisteren leek het alsof hij voor de eerste keer auto zei. Het was meer ate maar toch de t heeft hij nog nooitn aan eind van een woordje gebruikt ofzo, we stonden echt even vreemd te kijken.

Straks gaat de blokkenwagen ook gewoon mee als we sinterklaas bij grote opa hebben in het bejaardenhuis. (grote opa = mijn opa) Ben heel benieuwd hoe hij op mijn neefje van 3 zal reageren en of ze wat aan elkaar zullen hebben met spelen.
  zondag 3 december 2006 @ 10:07:33 #114
24188 Belana
kloon van belana
pi_44097431
grappig hoe gelijk Jetske en Ezra echt opgaan, Ezra had dat ook, dat uit de mond kijken en vind het ook erg lekker. Hij krijgt nog niet iedere dag trouwens, net hoe het uitkomt.
stormy waters...
sailin'
  zondag 3 december 2006 @ 12:17:16 #115
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44099358
Grappig inderdaad! Ik weet eigenlijk nog niet hoe we het gaan doen. We hadden gisteren een kinderstoel gekocht en konden toen niet meer wachten, dus het was daardoor wat ongepland. Maar we moeten eens een plan gaan opstellen hoe we het willen gaan doen. In ieder geval blijft haar hoofdmaaltijd BV en af en toe zal ze wel wat anders krijgen.
Lekker douchen!
  zondag 3 december 2006 @ 14:02:50 #116
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44102010
Linda en een lebber van arwen

leuk he randa als ze dingetjes proberen te zeggen

jetske zonder knoeien goed hoor
  zondag 3 december 2006 @ 14:03:56 #117
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44102045
Qat betreft het eten uit de mond kijken.. begrijpen jullie een beetje hoe ik me voel.. dus ik snap wel jullie keus hoor
pi_44103484
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Linda en een lebber van arwen
Ha lekker, babykwijl

Jetske, wat leuk en wat goed

En vanochtend werden we om 7.50 wakker
Volgens mij heeft Eva weer een sprongetje achter de rug. Afgelopen week wat huilerig, en nu slaapt ze opeens minder, maar wil wel in de wipstoel, lekker kijken en brabbelen . En ze slaapt opeens door... *voorzichtig een beetje juichen gaat, ze kán het tenminste! *
Eva
  zondag 3 december 2006 @ 14:58:05 #119
24188 Belana
kloon van belana
pi_44103712
natturlijk kan ze het linda! er komt vanzelf meer ritme in hoor en heerlijk natuurlijk! je hebt het luxe Ezra slaapt tot 6 uur maar (en daarna wel weer verder trouwens)
stormy waters...
sailin'
  zondag 3 december 2006 @ 15:00:45 #120
56471 pinquit
oh my lama!
pi_44103801
nog even een dikke vanuit huize pinquit voor evenstar en arwenneke.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 3 december 2006 @ 15:03:03 #121
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44103873
Linda, alweer!! Fijn he!

Simon doet het nog steeds (4 of 5 nachten nu). Half twaalf de laatste voeding en dan om half 7 weer. Wij dachten er gisteren mee te kunnen schuiven (waren laat terug van een etentje, Simon was mee, ging erg goed!)
Dus om half een nog een voeding erin, wij dachten dat ie dan om half 8 zou komen, maar nee, gewoon half 7! Daarna weer om 9 uur.
(weten we waar we aan toe zijn!0
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 3 december 2006 @ 15:56:19 #122
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44105578
Hier zijn de nachten nog gebroken. Als meneer overdag een voeding minder krijgt (of in diepe slaap valt halverwege de voeding) meldt hij zich rustig rond 4 uur al weer. En heeft hij wel genoeg gehad dan is het tussen 6 en half 8. Hij krijgt absoluut niet tekort want hij komt elke week 350-400 gram aan. Misschien heeft ie dat gewoon nodig?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  zondag 3 december 2006 @ 17:07:18 #123
108648 cattie
lieve moeder
pi_44107679
Neuk, Ive heeft ook nog steeds nachtvoedingen nodig en hij wordt 5 december 5 maanden. Gelukkig is het tegenwoordig redelijk binnen de perken 's nachts en heeft hij nog maar 2 nachtvoedingen nodig. Voor de rest slaapt hij door of wordt hij even wakker maar valt dan weer snel zelf in slaap.
  zondag 3 december 2006 @ 17:13:01 #124
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44107825
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:00 schreef pinquit het volgende:
nog even een dikke vanuit huize pinquit voor evenstar en arwenneke.
pi_44108529
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:58 schreef Belana het volgende:
natturlijk kan ze het linda! er komt vanzelf meer ritme in hoor en heerlijk natuurlijk! je hebt het luxe Ezra slaapt tot 6 uur maar (en daarna wel weer verder trouwens)
. Dat deed Eva al een paar weken, maar ik vond dat eigenlijk nog wel gebroken nachten, al zeggen de 'normen' van het CB wat anders...En gelukkig wil Eva 's ochtends na de voeding ook altijd nog wel een uurtje slapen.... en zo niet, dan slaapt ze bij mama in bed nog een beetje
Eva
  zondag 3 december 2006 @ 18:46:50 #126
24188 Belana
kloon van belana
pi_44110186
ow! verwend nest
stormy waters...
sailin'
  zondag 3 december 2006 @ 19:44:28 #127
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44111594
quote:
Op zondag 3 december 2006 17:07 schreef cattie het volgende:
Neuk, Ive heeft ook nog steeds nachtvoedingen nodig en hij wordt 5 december 5 maanden. Gelukkig is het tegenwoordig redelijk binnen de perken 's nachts en heeft hij nog maar 2 nachtvoedingen nodig. Voor de rest slaapt hij door of wordt hij even wakker maar valt dan weer snel zelf in slaap.
Ow, gelukkig maar. Ik dacht al: wat loopt iedereen nou op te scheppen over 'slaapt de hele nacht door'. Ik dacht dat er hier iets niet goed was behalve dat ie groeit als kool.
Iedere golf van de zee,
  zondag 3 december 2006 @ 20:02:42 #128
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44112058
Alle baby's doen het anders, Neuk. En elk cb stelt weer andere eisen. Ik maak me niet zo snel zorgen om die redenen, 'k volg mijn instinct.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 3 december 2006 @ 20:20:27 #129
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44112514
Hier heeft 't een jaar geduurd, Neuk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 3 december 2006 @ 20:23:44 #130
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44112612
Ik vind het ook niet erg. Tis een heerlijk menneke om voor te zorgen!
Iedere golf van de zee,
pi_44113066
quote:
Op zondag 3 december 2006 20:23 schreef Neuk het volgende:
Ik vind het ook niet erg. Tis een heerlijk menneke om voor te zorgen!
dat is ook zo! Als Eva 's nachts piept, dan lig ik eerst in mijn bed te zuchten, moed te verzamelen, dan er uit, sloffen zoeken, badjas aan, slof slof... Maar als ik Evaatje dan zie liggen/spartelen/brullen/duimen, dan is het ook weer goed.
Maar slapen is ook fijn
Eva
pi_44119866
hoi hoi

kom hier eens updaten omdat belana *echt heel lief van je *
ernaar vroeg (githa kwam het even melden)

Jah waar zal ik beginnen Joey is een heel lief leuk en stoer mannetje, met duidelijk een eigen wil, kruipt lekker de kamer rond, en pakt alles waar hij bij kan ben echt zo trots op hem.

2 weken geleden zat de schik er hier wel goed in, en nog steeds eigenlijk, we lagen snacht's te slapen., en ineens wordt ik wakker en hoor een raar geluid uit zijn kamertje komen, gegorgel maar dan zachtjes, ik met mijn vriend ernaar toe rennen, zien we joey verstijfd op zijn rug liggen helemaal in paniek omdat hij in zijn eigen braaksel lag te stikken, (de muur,zijn bedje en hoofd zaten helemaal onder)
hij was dus zo bang dat tie dus niet op zijn buik draaide, waardoor zijn braaksel er niet uit kon, het kwam ook uit zijn neus, we hebben m toen gauw opgetild en op zijn buik gedraaid,zodat hij alles eruit kon gooien, en het leek ook niet meer op te houden, slijm en al, en hij was helemaal overstuur, we hebben toen maar de ambulance gebeld omdat we ff ten einde raad waren,en we hem zo niet konden vervoeren.

De broeders hadden even overlegd met de huisartsenpost of er misschien geen longfoto gemaakt moest worden, aangezien er waarschijnlijk braaksel in zijn longen kon zitten, maar dat was op dat moment niks aan te doen, tenzij hij hoge koorts zou krijgen,dan was het wel van belang. (gelukkig niet nodig geweest)

wil je sochtends er voor die kleine zijn, en dan begin je zelf, zowaar alles eruit gegooid van boven en onder , dus lagen we allebei ziek, moest om de 5 minuten naar de wc , dus gelukkig bleef vriendje thuis om voor ons te zorgen,maar jah flinke domper natuurlijk als je niet eens voor die kleine kan zorgen als je zelf zo beroerd ben. s'avonds begon ik gelukkig wel iets op te knappen. (we hadden dus samen de buikgriep ofzo)

Mijn moeder vertelde me afgelopen woensdag dat een kindje bij der uit de buurt het zelfde als joey heeft gehad, en zijn ouders het te laat opmerkte, vader heeft toen nog een half uur geprobeerd te reanimeren, 3 ambulances stonden er, maar helaas is dit kindje dus wel overleden doordat hij in zijn braaksel was gestikt (was 6 maandjes)
Hierdoor besef ik dan wel weer dat we geluk hebben gehad en we hem hebben gehoord. Sindsdien ben ik wel erg bang snachts, en kijk ik vaker bij hem (zit continu in de zenuwen, hopelijk wordt dat wel wat minder)

Maar jah alles is nu goed met ons, joey is nu wel flink verkouden, maar daar is het de weer ook wel voor.
Ik geniet elke dag van hem, *stiekum praten we al over een 2de hih i* maar daar wachten we nog wel even mee, wil eerst even lekker genieten van joey

(sorry dat ik meteen zo'n rotverhaal erbij vertel,maar ben er zelf nog amper overheen, dat zal moeten slijten)

hier ook ff meteen wat foto's van me mooie ventje

Joey op de jongegezinnenbeurs
Joey1
Joey5
Joey6
Joey7

liefs van shirley en joey

*knuffel voor alle lieve mooie kindjes hier (en de ouders ook natuurlijk *
  zondag 3 december 2006 @ 23:58:36 #133
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44120219
Hey girly, jeetje wta een schrik.. en wat hebben jullie goed gehandeld
Het is een mooi manneke hoor doe rustig aan en geniet, en kom eens wat vaker hier
  maandag 4 december 2006 @ 06:42:36 #134
24188 Belana
kloon van belana
pi_44123209
Haaai girly wat leuk dat je even komt vertellen!
Ow meid wat een rotervaring, ik leef met je mee, ken het gevoel. Toevallig ben ik gisteravond met een rotgevoel gaan slapen omdat de jongens alle 2 ziek zijn. Liam aardig hoge koorts en Ezra zo'n eng slijmerig hoestje, dan lig ik ook niet lekker en ik heb dan ook een paar keer gekeken.
Wat een heerlijk kereltje heb je zeg! En wat is ie alweer groot! Het gaat zo hard he! Een 2e erbij is trouwens geweldig! wel erg druk, maar ook eht fantastisch!
Geniet maar lekker van je mannetje en kom af en toe maar vertellen
stormy waters...
sailin'
  maandag 4 december 2006 @ 09:13:09 #135
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_44124043
Jeetje Girly, wat een verschrikkelijk verhaal. Wat een schrik moet jij gehad hebben. En wat een geluk dat jullie er wél op tijd bij waren!!!
pi_44125153
Girly, wat een schrik . Brr, dat is het enge van een kindje 'hebben' vind ik, er komen ook een boel zorgen en zorgjes bij...

Eva kwam vanochtend om 7.00, alweer een nacht doorslapen! . Ik ben het helemaal ontwend, word ook nog steeds rond 4 uur (haar oude meldtijd) even wakker...
Eva
pi_44125186
Girly, wat zullen jullie onwijs geschrokken zijn, zit er nu zelf helemaal van te rillen!

Evenstar dikke zoen voor jou en Arwen meis!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 4 december 2006 @ 12:43:28 #138
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44128415
He jakkes. Zeker weten dat ik nu weer een angst erbij heb. Maar dat neem ik jou niet kwalijk hoor, Shirley! Fijn dat het verder zo goed gaat met je menneke
  maandag 4 december 2006 @ 13:08:03 #139
94046 PM-girl
pi_44129187
Girly, wat een schrik zeg. Ik ben daarom ook wel tevreden zo, nu Simon bij ons ligt. Maarja, een keer moet hij toch naar de overkant!
Maar wat een mooi mannetje!

Linda, alweer zo'n uitslapertje!
Neuk, tot zes uur slapen is al doorslapen hoor, terwijl voor mijn gevoel dat nog echt nacht is! Maar elke baby is anders daarin, echt waar.
*
pi_44130739
Girly, wat een nachtmerrie! Gelukkig gaat het goed met je mooie mannetje!

Neuk ik vind Brent echt al heel goed doorslapen, zo te horen! Hij is een beetje vergelijkbaar met Ronja nu, maar die is dat pas sinds een paar weken gaan doen!
De mensen die zeggen dat hun kind al met drie dagen door sliep zijn de uitzonderingen, de meeste kinderen doen er gewoon dik een jaar over...
pi_44131547
Merlijn heeft een enkele keer doorgeslapen, nu ben ik blij als hij pas om 4.45 komt wat hij gelukkig de laatste keer vaker doet. Hij slaapt dan van ongeveer 23.30 tot 4.45, voor 11 maanden vin dik het voor hem best netjes. Hij wordt gelukkig dan niet echt wakker maar wilt wel persé drinken.

Bah Girly wat eng.
pi_44131834
Girly, wat eng zeg! Gelukkig dat jullie er op tijd bij waren.
Mooi ventje hoor!

Wat betreft doorslapen. Kim slaapt ’s nachts door sinds ze 6 weken was.
Maar ze slaapt overdag en ’s avonds dan weer minder/weinig. Verschilt echt per dag.
Toevallig slaapt ze nu sinds ca 15 minuten.

Nog maar 2 nachtjes slapen, dan is Kim alweer 1!
Hebben we erg veel zin in. Ben benieuwd wat ze van de slingers en balonnen vind! En de cadeautjes. Ze zal het inpakpapier vast leuker vinden.
  maandag 4 december 2006 @ 15:49:35 #143
94046 PM-girl
pi_44134452
Wat gaat dat snel he Ingrid! Waarschijnlijk vindt ze het scheuren idd interessanter dan de cadeaus zelf!

Simon heeft net zijn eerste prikken gehad,
Simon
mama
Was goed gegroeid, ruim een kilo aangekomen in 3 weken (nu 6340 gram) en 59 cm. lang!
Het vlekje benoemden ze ook als een aardbeienvlekje. (het heet zo omdat het zo groot wordt als een aardbei soms.)
*
pi_44134639
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:49 schreef PM-girl het volgende:

Simon
mama
Heel herkenbaar!
  maandag 4 december 2006 @ 16:07:39 #145
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44135073
Hallo allemaal!

Cas gaat ineens weer heel hard.
Hij rolt van zijn rug op zijn buik en weer terug.
Ook hebben we onze eerste wortelpoepluier te pakken. Oftewel meneer heeft zijn eerste groentehapje prima verdragen. Het was 1x kokhalzen, maar daarna slurpte hij vrolijk een half potje naar binnen. Nog even en hij vraagt om een scooter.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 4 december 2006 @ 16:09:05 #146
94046 PM-girl
pi_44135129
Alweer groentehapjes voor Cas! En rollen, goed hoor! Ach, hij zal eerst nog om een gameboy gaan zeuren!

Moonah, hoe is het met Thieske, doet ie het nog steeds zo goed?
*
pi_44135499
Simon en PM-girl voor de prikken. Wij moeten woensdag

En Cas al omrollen. Wat gaat het allemaal vreselijk snel
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 4 december 2006 @ 16:47:29 #148
108648 cattie
lieve moeder
pi_44136598
Goedzo Cas dat je al omrolt en terug rolt. En ook al een half potje worteltjes!
pi_44137245
PM, die rotprikken ook. Ik vond het ook echt niet leuk, en Eva liet het maar over zich heen gaan. Cas! Grote knul alweer...
Eva
  maandag 4 december 2006 @ 17:38:34 #150
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44138464
Volgens mij krijgt Kendahl nu al de baard in de keel Nee, geintje Hij is zijn stemgeluid aan het uitproberen. Zo leuk is dat! Af en toe een hele rits lang 'whaooaoaoahwaoahaowahowhao'. Vaak ook bij een bepaalde handeling. Bijvoorbeeld wanneer ik hem insmeer met zinkzalf en vaak in de box praat hij tegen zijn speelgoed, vooral de spiegel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')