hoi hoi
![]()
kom hier eens updaten omdat belana *echt heel lief van je
![]()
*
ernaar vroeg (githa kwam het even melden)
Jah waar zal ik beginnen
![]()
Joey is een heel lief leuk en stoer mannetje, met duidelijk een eigen wil, kruipt lekker de kamer rond, en pakt alles waar hij bij kan
![]()
ben echt zo trots op hem.
2 weken geleden zat de schik er hier wel goed in, en nog steeds eigenlijk, we lagen snacht's te slapen., en ineens wordt ik wakker en hoor een raar geluid uit zijn kamertje komen, gegorgel maar dan zachtjes, ik met mijn vriend ernaar toe rennen, zien we joey verstijfd op zijn rug liggen helemaal in paniek omdat hij in zijn eigen braaksel lag te stikken, (de muur,zijn bedje en hoofd zaten helemaal onder)
hij was dus zo bang dat tie dus niet op zijn buik draaide, waardoor zijn braaksel er niet uit kon, het kwam ook uit zijn neus, we hebben m toen gauw opgetild en op zijn buik gedraaid,zodat hij alles eruit kon gooien, en het leek ook niet meer op te houden, slijm en al, en hij was helemaal overstuur, we hebben toen maar de ambulance gebeld omdat we ff ten einde raad waren,en we hem zo niet konden vervoeren.
De broeders hadden even overlegd met de huisartsenpost of er misschien geen longfoto gemaakt moest worden, aangezien er waarschijnlijk braaksel in zijn longen kon zitten, maar dat was op dat moment niks aan te doen, tenzij hij hoge koorts zou krijgen,dan was het wel van belang. (gelukkig niet nodig geweest)
wil je sochtends er voor die kleine zijn, en dan begin je zelf, zowaar alles eruit gegooid van boven en onder , dus lagen we allebei ziek, moest om de 5 minuten naar de wc , dus gelukkig bleef vriendje thuis om voor ons te zorgen,maar jah flinke domper natuurlijk als je niet eens voor die kleine kan zorgen als je zelf zo beroerd ben. s'avonds begon ik gelukkig wel iets op te knappen. (we hadden dus samen de buikgriep ofzo)
Mijn moeder vertelde me afgelopen woensdag dat een kindje bij der uit de buurt het zelfde als joey heeft gehad, en zijn ouders het te laat opmerkte, vader heeft toen nog een half uur geprobeerd te reanimeren, 3 ambulances stonden er, maar helaas is dit kindje dus wel overleden doordat hij in zijn braaksel was gestikt (was 6 maandjes)
Hierdoor besef ik dan wel weer dat we geluk hebben gehad en we hem hebben gehoord. Sindsdien ben ik wel erg bang snachts, en kijk ik vaker bij hem (zit continu in de zenuwen, hopelijk wordt dat wel wat minder)
Maar jah alles is nu goed met ons, joey is nu wel flink verkouden, maar daar is het de weer ook wel voor.
Ik geniet elke dag van hem, *stiekum praten we al over een 2de hih
![]()
i* maar daar wachten we nog wel even mee, wil eerst even lekker genieten van joey
(sorry dat ik meteen zo'n rotverhaal erbij vertel,maar ben er zelf nog amper overheen, dat zal moeten slijten)
hier ook ff meteen wat foto's van me mooie ventje
Joey op de jongegezinnenbeursJoey1Joey5Joey6Joey7![]()
liefs van shirley en joey
*knuffel voor alle lieve mooie kindjes hier (en de ouders ook natuurlijk
![]()
*