Nou, nadat ik mijn man 5 keer gepord had vanwege snurken (hij is verkouden) wel. Nog steeds hetzelfde voedingspatroon, maar de ene dag komen we op 6 flesjes uit, en de andere dag op 5. Nu zou je denken dat ze na 6 flesjes door slaapt, en na 5 nog een extra 's nachts wil, maar dat werkt blijkbaar zo niet. Gisteren had ze er 5 op.... Ben benieuwd of het een incident was, of nieuwe regel, maar deze ene nacht was in ieder geval erg welkom, na al het klussen wat we gedaan hebben.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:31 schreef reese.com het volgende:
En lekker geslapen dus deze nacht?![]()
Nu blijft de grote vraag of het eenmalig was of niet. Krijgt ze nog steeds half om half zwaardere voeding en 's avonds laat volledig zwaar?
Ha lekker, babykwijlquote:
quote:Op zondag 3 december 2006 15:00 schreef pinquit het volgende:
nog even een dikkevanuit huize pinquit voor evenstar en arwenneke.
quote:Op zondag 3 december 2006 14:58 schreef Belana het volgende:
natturlijk kan ze het linda! er komt vanzelf meer ritme in hooren heerlijk natuurlijk! je hebt het luxe
Ezra slaapt tot 6 uur maar
(en daarna wel weer verder trouwens)
Ow, gelukkig maar. Ik dacht al: wat loopt iedereen nou op te scheppen over 'slaapt de hele nacht door'. Ik dacht dat er hier iets niet goed was behalve dat ie groeit als kool.quote:Op zondag 3 december 2006 17:07 schreef cattie het volgende:
Neuk, Ive heeft ook nog steeds nachtvoedingen nodig en hij wordt 5 december 5 maanden. Gelukkig is het tegenwoordig redelijk binnen de perken 's nachts en heeft hij nog maar 2 nachtvoedingen nodig. Voor de rest slaapt hij door of wordt hij even wakker maar valt dan weer snel zelf in slaap.
dat is ook zo! Als Eva 's nachts piept, dan lig ik eerst in mijn bed te zuchten, moed te verzamelen, dan er uit, sloffen zoeken, badjas aan, slof slof... Maar als ik Evaatje dan zie liggen/spartelen/brullen/duimen, dan is het ook weer goed.quote:Op zondag 3 december 2006 20:23 schreef Neuk het volgende:
Ik vind het ook niet erg.Tis een heerlijk menneke om voor te zorgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |