quote:
Op vrijdag 1 december 2006 13:10 schreef nebelung het volgende:Evenstar, misschien heb ik het ergens gemist (dit topic gaat zo snel), maar hoelang moet dit nog?
Wordt er geprovoceerd en zo ja, wanneer? Ik heb zo'n meelij met het meiske en jullie. Dit wil je toch niet voor je kindje. Sterkte
![]()
zeker nog een ruime maand, 12 december moeten we weer naar de Kinderarts,
30 december wordt ze 1 jaar (
![]()
dan al ) en met hoge uitzondering, liever niet als wel, maar ze snapte ook wel waarom. Mag ze wat peer op haar verjaardag.
Dus ik vermoed zo rond januari dat we dan weer met voedselintroductie moeten starten.
koemelk en eiwitprovocatie zou ze normaliter gezien wel moeten bij 1 jaar, maar omdat recent is aangetoond in het bloed dat ze koemelk en eiwit allergie heeft zal dat denk ik niet nodig zijn.
En anders verrekken ze maar want ik weiger het te doen zolang het niet allemaal gaat zoals het hoort.
En nee dit wil je absoluut niet voor je kindje, het verscheurt je van binnen dat je weet dat ze pijn heeft, dat ze toch anders is als andere kindjes, dat ze minder mag als andere kindjes, dat als je echt niet anders kan dan in haar aanwezigheid wat eten en ze met haor grote oogjes je aankijkt en smak geluidjes maakt en grijpt en je het niet geven mag, dat mensen nog steeds zeggen dat het alelrgie gebeuren onzin is, constant je kind moet verbieden of mensen moet zeggen nee dat mag ze niet en je alles moet verantwoorden want je ziet het niet..
En ondanks dat alles is ze zo een lieve meid, die begrijpelijk haar verdrietjes/boosheid heeft na het eten, maar verders altijd lief lacht, niet bang is, zo ontzettend sterk is dat ik soms wenste dat ik die kracht had die zij heeft
[ Bericht 1% gewijzigd door _evenstar_ op 01-12-2006 13:24:33 (typfoutjes eruit gehaalt :P) ]