abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 november 2006 @ 19:57:07 #51
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44033601
Jetske heeft vandaag een nieuwe pyjama aan, maat 74, wel heb ik de mouwen wel een beetje opgerold, maar de broekspijpen passen gewoon prima

Gaat alles goed met Ive?
Lekker douchen!
pi_44033902
Ja, hoor. Het gaat prima, al is zijn slaapritme de afgelopen dagen weer naar de knoppen... De tijd tussen de voedingen 's nachts liep de afgelopen maand op van 2,5 naar 3 naar 3,5 naar 4 uur, maar is nu weer terug naar 2,5 uur al een paar dagen. Hij was vandaag op de creche ook niet helemaal zijn vrolijke zelf geweest, dus ik denk dat hij een beetje last heeft van iets. Maar tegelijkertijd lacht hij nog best veel, en kan hij nog heerlijk spelen, dus ernstig zal het niet zijn.

En hoe is het met Jetske? Wat een grote meid is ze zeg!
  donderdag 30 november 2006 @ 20:13:56 #53
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44034348
Wat balen zeg dat hij weer zoveel wil eten. Heeft Jetske een paar weken terug ook gehad, het duurde twee weken en toen werd het weer normaal, gelukkig want ik was helemaal op (en de vriezer ook ) Het lijkt soms of ze wat last van tandjes begint te krijgen, soms huilt ze zo maar uit het niets, veel op haar vingertjes bijten en ze vindt het heerlijk als ik haar tandvlees wat masseer. Maar ik voel nog niets uitsteken. Zou dat het ook niet bij Ive kunnen zijn?
Lekker douchen!
pi_44034402
Ik had zoveel kleding gekocht van maat 56, maar Sarah heeft haast niks aangehad. (door die hitte). Ze lag alleen maar in rompertjes
Toch heb ik haar soms even wat kleertjes aangedaan, als het iets kouder was. Dan ook gelijk 3 keer per dag wat anders haha
Nu zit ze al weer een maand in maat 68..
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_44034769
Anna's eerste pakje was te groot. J. is nog twee pakjes in maat 50 gaan halen, zodat ze ook iets had dat goed paste. Wat een verschil.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44035007
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:24 schreef YPPY het volgende:
Anna's eerste pakje was te groot. J. is nog twee pakjes in maat 50 gaan halen, zodat ze ook iets had dat goed paste. Wat een verschil.
Lijkt me zooo lief, he.Zo een echt kleintje!
pi_44035512
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:13 schreef sjak het volgende:
Wat balen zeg dat hij weer zoveel wil eten. Heeft Jetske een paar weken terug ook gehad, het duurde twee weken en toen werd het weer normaal, gelukkig want ik was helemaal op (en de vriezer ook ) Het lijkt soms of ze wat last van tandjes begint te krijgen, soms huilt ze zo maar uit het niets, veel op haar vingertjes bijten en ze vindt het heerlijk als ik haar tandvlees wat masseer. Maar ik voel nog niets uitsteken. Zou dat het ook niet bij Ive kunnen zijn?
Dat dacht ik idd ook al bij Ive, dat het de tandjes konden zijn. Hij bijt ook heel graag en had gisteren ook rode wangetjes, maar er is nog niets te zien of te voelen...
  donderdag 30 november 2006 @ 21:15:35 #58
24188 Belana
kloon van belana
pi_44036537
zow! Jetske groeit aardig zie ik! Maatje 74 al Ezra zit in 68, nog ff... hij is de afgelopen paar weken snel gegroeid ook jammer genoeg, van mij mag ie nog wel ff baby blijven
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 november 2006 @ 21:21:32 #59
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44036812
Nou dat 74 is alleen maar een pyjama hoor, verder past ze nu prima in 68 en af en toe nog wel in 62 (afhankelijk van de kleding). Ik ben wel benieuwd hoe groot ze nu is, zeker na de spurt van pas geleden. Volgende week mogen we weer.
Lekker douchen!
  donderdag 30 november 2006 @ 23:25:36 #60
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44041918
arwen zit nog in maatje 68 nu langzaam aan 74 wel ook Het winterpakje maat 62 past ze nog net.
Ze past ook nog in maat 2 van pampers kruidvat maar dan is het wel kort aan het rugje dus halen we qua lengte voor de rug 4 maar de strips moeten over elkaar

vanochtend wezen wandelen met arwen, bij gebrek aan een voetenzak maar van een slaapzak soort van voetenzak gemaakt,
Oma 1: tis wel een dikkerdje he hoe oud is ze?
ik: 11 maanden
oma1: oh dan is ze wel klein hoor, maar wel flink
ik: ja hoor

zo ook met oma 2 3 4 en 5 en bij oma 6 had ik zoiets van daaag

wel lief arwen gata met haar tongetje tegen hara gehemelte aanklakken als je dta ook doet, of haar hoofd op shcouder leggen als je dat ook doet, zo lief mijn kleine papegaaitje

Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44046241
Eigenlijk vind ik het wel lekker makkelijk BM, dat ze niet zo hard groeit. Ik kan haar nu makkelijk dragen en ze heeft haar kleertjes zeker veel gedragen. En zo gek dat ze lichter is dan sommige baby's die geboren worden.
Dadelijk gaan we wegen, hopelijk is ze goed aangekomen, anders gaan ze weer lopen zeuren. Met die nachtvoedingen extra moet het haast wel.

Vervelend he dat commentaar evenstar. Ik krijg vaak opmerkingen als ze voor m'n buik hangt, in de wagen valt het mee. Een keer hoorde ik mensen smoezen dat ze het 'wel snel vonden met zo'n kleintje naar buiten'. Ze was twee maanden!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 08:36:02 #62
81992 Githa
pi_44046276
Evenstar, nu zul jij het je misschien meer aantrekken, omdat je al twijfelt of Arwen qua groei het allemaal wel goed doet, maar geloof me mensen zeuren altijd.
Vreemde mensen schatten Jordy geregeld 3 jaar en als ik dan zeg dat hij 21 maanden is dan krijg je 'oooh, dan is hij wel groot en fors hé! ' In het begin twijfelde ik nog wel eens, maar qua lijnen zit hij goed, dus ga ik er gewoon vanuit dat die mensen al een tijdje uit de kinderen zijn en niet echt weten waar ze over praten.

Niet druk om maken

zo vond mijn eigen omaatje ( 86 jaar ) dat hij wel wat traag was, dus ik hoezo dan nou zegt ze; dat hij nog niet zindelijk is enzo
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:58:53 #63
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44047485
die oma's van tegenwoordig maar je hebt denk ik wel gelijk dat ik het me meer aantrek.
Daarom zei ik er ook niks van maar van binnen vreet het me op.
Want ik weet dat arwen in hara groei niet gaat zoals b ze zou moeten groeien, ze gaat steeds meer achteruit. ik weet hoe dt kind elke dag fverdriet heeft en pijn heetf en honger heeft.
En de mensen zien alleen maar die bolle wangetjes , dus ze kunnen het niet weten, maar maakt dt gevoel helaas niet anders.
bij mijn oma zeg ik maar ja op alles, die is zo dement als 10
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:59:22 #64
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44047495
Yppy ik duim met je mee
pi_44048039
Wij krijgen hier juist de hele tijd vragen als: Mag ie een ijsje? (Mac), Mag ie een broodje? (Bij de bakker). En als ik dan zeg dat ie nog maar 4 maand dan is het van: Oh ja nu je het zegt is het ook wel een heel kleintje Meneertje maat 74 een kleintje
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_44048279
170 gram in 8 dagen
*OUD heilige*
  Jubileum moderator vrijdag 1 december 2006 @ 10:44:19 #67
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44048367
Dan heb je al die nachtvoedingen niet voor niks gedaan Goed zo Yppy en goed zo Anna
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 11:09:32 #68
43556 miss_dynastie
pi_44048930
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:39 schreef YPPY het volgende:
170 gram in 8 dagen
Wat goed!!
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:45:32 #69
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44049825
Yppy anna heerlijk
pi_44049845
Bedankt. Ik ben zo blij.

Heeft ze al ijs op evenstar? Ik ben zo benieuwd of het werkt.
*OUD heilige*
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:49:07 #71
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44049913
danoontje was op gsiteren dus straks weer even kijken )
pi_44050657
Kendahl zit nu tússen maat 62 en 68. Lachen! 62 is te klein en 68 is te groot Zo ook met de nieuwe maat luiers. De oude is te klein en de nieuwe gaat nét aan!
De kleine man is weer verkouden, druppelen maar! En de spruw is nog niet in zijn mond gesignaleerd, wel een overduidelijke dikke vette witte stip op mama's ene tepel. Mama was er dus vroeg bij.
Overigens ligt Ken nu in de box moeilijk te doen. Steeds trapt hij de poten van de gym van zich af en kreunt dan van ongenoegen omdat hij er niet bij kan. Dus ik loop er steeds heen. Zometeen maar even samen buikje spelen.

edit: hij heeft trouwens bijna altijd koude handjes. En wantjes is geen optie want dan kan hij niets meer met zijn handjes doen. Wanneer hij slaapt doe ik het wel hoor, maar vaak sabbelt hij er dan op en worden ze nat dus zijn zijn handen alsnog koud.

[ Bericht 15% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 01-12-2006 12:24:37 ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_44051435
jeej anna wat goed heerlijk yppy!!

die opmerkingen van omaatjes bleeeh.. en ook gewoon van middelbareleeftijd madammen hoor.
9 maanden? WOW wel groot voor zn leeftijd he? grmbldegrmbl.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_44052039
Die koude handjes heeft Anna ook. Het enige dat ze van mij heeft.

Het is altijd iets pinquit. Samen met d'r nichtje zit Anna op het gemiddelde, dat is dan wel weer goed.
*OUD heilige*
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:07:13 #75
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44052103
Yppy, wat heerlijk dat ze zoveel is aangekomen
Lekker douchen!
pi_44052155
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:39 schreef YPPY het volgende:
170 gram in 8 dagen
Variety is the spice of life
pi_44052213
Evenstar, misschien heb ik het ergens gemist (dit topic gaat zo snel), maar hoelang moet dit nog?

Wordt er geprovoceerd en zo ja, wanneer? Ik heb zo'n meelij met het meiske en jullie. Dit wil je toch niet voor je kindje. Sterkte
Variety is the spice of life
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:21:50 #78
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44052639
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 13:10 schreef nebelung het volgende:
Evenstar, misschien heb ik het ergens gemist (dit topic gaat zo snel), maar hoelang moet dit nog?

Wordt er geprovoceerd en zo ja, wanneer? Ik heb zo'n meelij met het meiske en jullie. Dit wil je toch niet voor je kindje. Sterkte
zeker nog een ruime maand, 12 december moeten we weer naar de Kinderarts,
30 december wordt ze 1 jaar ( dan al ) en met hoge uitzondering, liever niet als wel, maar ze snapte ook wel waarom. Mag ze wat peer op haar verjaardag.

Dus ik vermoed zo rond januari dat we dan weer met voedselintroductie moeten starten.

koemelk en eiwitprovocatie zou ze normaliter gezien wel moeten bij 1 jaar, maar omdat recent is aangetoond in het bloed dat ze koemelk en eiwit allergie heeft zal dat denk ik niet nodig zijn.
En anders verrekken ze maar want ik weiger het te doen zolang het niet allemaal gaat zoals het hoort.

En nee dit wil je absoluut niet voor je kindje, het verscheurt je van binnen dat je weet dat ze pijn heeft, dat ze toch anders is als andere kindjes, dat ze minder mag als andere kindjes, dat als je echt niet anders kan dan in haar aanwezigheid wat eten en ze met haor grote oogjes je aankijkt en smak geluidjes maakt en grijpt en je het niet geven mag, dat mensen nog steeds zeggen dat het alelrgie gebeuren onzin is, constant je kind moet verbieden of mensen moet zeggen nee dat mag ze niet en je alles moet verantwoorden want je ziet het niet..

En ondanks dat alles is ze zo een lieve meid, die begrijpelijk haar verdrietjes/boosheid heeft na het eten, maar verders altijd lief lacht, niet bang is, zo ontzettend sterk is dat ik soms wenste dat ik die kracht had die zij heeft

[ Bericht 1% gewijzigd door _evenstar_ op 01-12-2006 13:24:33 (typfoutjes eruit gehaalt :P) ]
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:57:44 #79
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44054083
Anna helemaal geweldig

Maud heeft vanacht in d'r wiegje geslapen. Dus niet tegen mama aan. Ik bedacht me wat ik bij Fleur had gedaan. Die had ik een handdoek liggen en gaf ik zo ook de voeding. Dan bleef ze in d'r warme omgeving. Gisteren heb ik dit ook bij Maud gedaan. En zo dus elke keer na de voeding in bed gelegd. En ze deed het goed. 's nachts zo af en toe wel gerust gesteld en d'r speentje gegeven om de krampjes weg te zuigen, maar zowel Maud als 'mama' hebben eindelijk een nacht lekker rustig geslapen.

PV, ik doe bij Maud d'r mouwtjes over d'r handjes heen als ze slaapt en probeer ze onder de deken te stoppen, maar dit laatste werkt niet altijd even goed. Ze sabbelt ook wel, maar vaak doet ze dan een paar vingers uit d'r mouw. Dus dan wordt het in elk geval niet nat.

Maud zit in pakjes maat 50. Nu nog zo af en toe iets te groot, maar beter dan wat ik had liggen. Mijn vader en zus hebben zeker 8 pakjes voor me gekocht omdat Maud anders zou verzuipen in de kleren. En de rompers hebben we ook nieuwe want de sluiting op voethoogte is niet echt passend . De kast is nu in elk geval lekker gevuld en heb een heleboel leuke nieuwe kleertjes gekregen...
pi_44054464
Ik heb gisteren overigens een slaapzakje met lange mouwen gekocht, bij prenatal. Zo één met blauw, groen en een giraffe erop Die is leuk! En nog een mooie pyama van velours bij de hema, extra wantjes, wit sokbroekje en een mooie broek. Dit alles heeft oma betaald. Ze doet bijna niets liever dan haar kleinzoon verwennen
pi_44057550
Max wordt de laatste tijd vaak wakker als ik naar bed ga.
vannacht was het wel heel vervelend, hij ging pas weer een beetje slapen om 2 uur.
heb hem in slaap geaaid, hij lag toen in mijn bed.
maar toen het 6 uur was werd hij weer wakker had ik net 4 uur geslapen
toen heb ik hem weer even in zn eigen bedje gelegd en toen ging ie gelukkig nog tot half negen slapen
  vrijdag 1 december 2006 @ 17:12:34 #82
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44060019
Wat een verschil he, die maatjes op dezelfde leeftijden! Maarja, zo blijft het ook natuurlijk.

Pinquit, de fase dat Max overal doorheen slaapt lijkt voorbij of niet? Maar jullie liggen ook op 1 kamer dacht ik? Kun je niet lekker een middagslaapje pikken (misschien doe je dat al!)

Yppy, wat een bevestiging van je doorzettingsvermogen deze gewichtstoename, super!

Simon is met mij naar de babymassage geweest vanmorgen. Erg leuk en veel te leren (voor mij tenminste!) Natuurlijk plaste hij me onder, maar dat deden er meer. Daarna in de tummy tub, toch anders dan die ik heb (shantala). Hij vond het wel lekker na het wennen eraan, hij werd helemaal rustig en keek mooi om zich heen.
Verder oefen ik hem nog steeds in het boven te slapen leggen (vertelde ik pas ook en toen vroeg iemand waarom ik het lastig vond). Hij vind het wel prima, alleen mis ik dan beneden de gezelligheid en ook het gemak om er even een speentje in te stoppen. Nu ga ik vaak op zijn kamertje even zitten puzzelen ofzo, zodat ik er makkelijk heen kan.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 1 december 2006 @ 19:29:00 #83
24188 Belana
kloon van belana
pi_44063449
Yppy wat geweldig! Ik ben zo enorm blij voor je! meid wat ben jij een doorzetter, echt geweldig!

koude handjes hebben de meeste babietjes dacht ik. Liam had ze en ezra ook, ten minste, in bed dan he. het is ook fris op de slaapkamer. Ik heb altijd begrepen dat daar niks ergs aan is eigenlijk, heb er ook nooit wat aan gedaan.

PM, lekker zeg die baby massage! en dat van op de slaapkamer blijven even dat herken ik wel. inmiddels is Ezra gewend aan boven gaan slapen, en hoef ik er niet meer bij te blijven. bij tekenen van vermoeidheid gaat ie naar bed en dan slaapt ie ook altijd vrij snel. het went

en evenstar, idd, niet onzeker worden over Arwen's groei, komt allemaal vanzelf hoor. bij Arwen natuurlijk wat moeizamer, maar het komt heus goed, daar ben ik van overtuigd.
(Max van Eska, die kennen jullie niet meer denk ik, maargoed, die had ook behoorlijke allergie voor eten en inmiddels is ie daar overheen, hij is in augustus 3 geworden)
stormy waters...
sailin'
pi_44063906
YPPY wat fijn
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_44064281
aaargghhh heb ik net een heel verhaal getypt.. is t weg wat haat ik dat toch
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 17:12 schreef PM-girl het volgende:
Wat een verschil he, die maatjes op dezelfde leeftijden! Maarja, zo blijft het ook natuurlijk.

Pinquit, de fase dat Max overal doorheen slaapt lijkt voorbij of niet? Maar jullie liggen ook op 1 kamer dacht ik? Kun je niet lekker een middagslaapje pikken (misschien doe je dat al!)

Yppy, wat een bevestiging van je doorzettingsvermogen deze gewichtstoename, super!

Simon is met mij naar de babymassage geweest vanmorgen. Erg leuk en veel te leren (voor mij tenminste!) Natuurlijk plaste hij me onder, maar dat deden er meer. Daarna in de tummy tub, toch anders dan die ik heb (shantala). Hij vond het wel lekker na het wennen eraan, hij werd helemaal rustig en keek mooi om zich heen.
Verder oefen ik hem nog steeds in het boven te slapen leggen (vertelde ik pas ook en toen vroeg iemand waarom ik het lastig vond). Hij vind het wel prima, alleen mis ik dan beneden de gezelligheid en ook het gemak om er even een speentje in te stoppen. Nu ga ik vaak op zijn kamertje even zitten puzzelen ofzo, zodat ik er makkelijk heen kan.
max en ik liggen inderdaad op 1 kamer, das soms best lastig. maar ook heel gezellig hoor
ik moet het eigenlijk wel eens doen, lekker een middagdutje meepikken samen met max, maar dat is nou nét de tijd dat ik het huis doe (naja stofzuigen enzo) en de was enzo (en fok!ken natuurlijk ) en anders wordt het hier zo'n troep en met al die viezigheid op de grond is het voor max ook niet ideaal natuurlijk.

wat leuk dat je babymassage doet zeg, heerlijk voor simon ook
ik masseer max ook wel eens, maar dan onofficieel
dan wrijf ik over zn rugje of ik draai rondjes net als ik deed toen hij nog krampjes had. Hij vind het ook heerrrlijk als ik met mijn vingertoppen stevig (niet hard ofzo) over zijn achterhoofdje wrijf. daar wordt ie helemaal rustig en slaperig van
  vrijdag 1 december 2006 @ 21:01:42 #86
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44065843
Babymassage wil ik ook gaan doen. Zal morgen eens kijken waar dat hier in de buurt kan en vooral ook wanneer het is, want ik wil het wel vol kunnen houden en niet al in januari stop moeten zetten omdat ik weer ga werken.

Oh, en die koude handjes. Erg is het niet, maar als ze dan die ijsklompjes tegen d'r gezicht aanduwt en dan wakker schrikt...tja dat is dan weer wat minder
  vrijdag 1 december 2006 @ 21:45:10 #87
103793 kozakken
Living the life
pi_44066888
Babymassage is maar wel zonder jompels.
Zo heerlijk dat kleine lijfje dat meegeeft en met grote ogen naar je kijkt (of niet )
heer-lijk!

IJshandjes zijn hier ook heel gewoon.
pi_44067823
Hier ook een manneke met ijskoude handjes. Dat ie ze constant in z'n mond stopt en nat sabbelt (zoals alles wat in de buurt komt) helpt ook niet echt
pi_44068393
Kim is vandaag bij sinterklaas op schoot geweest. Vond ze heel leuk.
Ze was op jacht naar pepernootjes en kroop er als een speer naartoe. Het was gezellig.

Ze krijgt alweer een tandje, haar 6e. Gelukkig helpt de chamodent goed. Verder gaat alles goed. Ze doet langs de tafel, bank, etc. stapjes. Probeert het soms los.

Ohja, Kim heeft ook vaak 's nachts koude handjes.
pi_44068605
Was ik Kendahl laatst aan het masseren en had ik zijn handjes gehad, steekt hij ze weer in zijn mond 'he bah, dat smaakt niet lekker'. En dan stug door blijven sabbelen, hé? Een echte doorzetter
pi_44069106
hihi, hier ook al ijsklompjes. Ik dacht dat Eva als enige zo 'raar' was om altijd met de handjes omhoog te slapen. Ik vind het ook zo zielig om wantjes aan te doen, want dan kan ze haar duimpje niet vinden.
Eva
pi_44069961
kim is al bijna 1!!!! wauw wat gaat het toch hard
  zaterdag 2 december 2006 @ 09:59:07 #93
24188 Belana
kloon van belana
pi_44073979
Kim bijna 1, Arwen bijna 1, de tijd vliegt echt voorbij he
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:00:32 #94
24188 Belana
kloon van belana
pi_44073994
weet je wat ik zo jammer vind, dat we nooit meer wat horen van girly, ik ben zo benieuwd hoe het met haar gaat en met Joey.
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2006 @ 10:02:20 #95
81992 Githa
pi_44074005
Joey is een lekkere vent geworden ik zal wel eens vragen of ze eens wil up-daten
  zaterdag 2 december 2006 @ 11:14:32 #96
24188 Belana
kloon van belana
pi_44074893
ow jij hebt contact githa? fijn om te horen dat alles goed gaat, maar zou idd leuk zijn als ze even kwam vertellen en een fotootje ofzo
stormy waters...
sailin'
pi_44079581
Finn heeft net z'n eerste fruithapje gehad. De eerste hapjes gingen moeiteloos naar binnen, zo moeiteloos dat we ons afvroegen of ie wel slikte. Daarna ging ie steeds bedenkelijker kijken, hij wist niet helemaal of ie het nou lekker vond of niet volgens mij. Ons minimanneke wordt zo snel groot.
pi_44081254
Vanochtend werden wij wakker van de wekker... 8.15. Ik keek manlief aan: 'Heb jij Eva een flesje gegeven vannacht?' 'Nee, jij?'. Shit...snel kijken, en daar werd ze net wakker . Ze heeft écht doorgeslapen vannacht
Eva
  zaterdag 2 december 2006 @ 16:19:16 #99
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44081298
Wauw Linda, fijn he! En dan ook echt tot kwart over 8! (alhoewel ik ook blij ben met 3x half zeven op een rij nu hoor!)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44081505
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 16:16 schreef linda856763 het volgende:
Vanochtend werden wij wakker van de wekker... 8.15. Ik keek manlief aan: 'Heb jij Eva een flesje gegeven vannacht?' 'Nee, jij?'. Shit...snel kijken, en daar werd ze net wakker . Ze heeft écht doorgeslapen vannacht
En lekker geslapen dus deze nacht?

Nu blijft de grote vraag of het eenmalig was of niet. Krijgt ze nog steeds half om half zwaardere voeding en 's avonds laat volledig zwaar?
Syllables govern the world
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')