quote:Op woensdag 29 november 2006 14:19 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Meneer Kendahl heeft netjes binnen de randjes gescheten, die keurige jongen.![]()
Ik word er alleen wel meer en meer op gewezen dat hij na dit maatje luiers echt de volgende maat mag hebben.
edit)wat minder is: we hebben misschien spruw.ik moet HA om 16:00 terugbellen om te vragen wat ze voorschrijft. In elk geval ga ik alles goed uitwassen, speelgoed, spuugdoekjes, beddengoed, voedingsbh's etc. Nog tips?
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:31 schreef Sugar het volgende:
He bah, spruw. Hopelijk snel over, PV!
Gisteren kreeg Storm weer prikjes, hij is bijna drie maanden.
De arts keek hem even na ook en ze vroeg: "Kwam ie gewoon met het hoofdje eerst?" en "Komen er heupafwijkingen voor in de familie?"
Ik: "Ja, Maria, zijn zus, had heupdysplasie. Hoezo? Kunnen zijn beentjes niet ver genoeg uit elkaar?" (want dat was ze op dat moment aan het proberen)
Ze vond idd dat hij star was, maar wel symmetrisch star, terwijl je bij dysplasie juist vaak asymmetrie ziet. Nu staat er voor Storm sowieso al een afspraak, omdat Maria het dus had. Maar ik denk dat ze ook puur op basis van zijn heupjes nu al had geadviseerd om te laten checken. En dus helemaal los van Maria.Wel gek, ik had toch echt in mijn hoofd dat het zeeeeeeeeer frappant zou zijn als Storm het ook heeft. Nou ja, over een paar weken weten we meer.
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:19 schreef Neuk het volgende:
Brent is weer goedgekeurd door het CBHij komt steevast 50 gram per dag aan en zijn regelmaat wordt ook al ietsje beter (dus niet meer de halve nacht doorbrullen). Ik dacht echt dat ik alles verkeerd deed maar valt dus allemaal hartstikke mee
![]()
Klassieke muziek niet perse. Maar als ik een liedje zing, met of zonder tekst, vindt Kendahl dat vaak heel erg leuk. Hij heeft echt plezier bij muziek en lijkt er over na te denken.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:38 schreef PM-girl het volgende:
En ik herhaal mijn vraag nog even, zijn er hier ervaringen met babytjes en het luisteren naar (klassieke) muziek? Simon lijkt het wel mooi te vinden.
Ja je bracht me op een idee, maar heb het even door iemand laten uitvoeren, kreeg het zelf niet voor elkaar!quote:
Lief en ik hebben allebei muziektherapie gestudeerd, en lief is muziektechnoloog. We luisteren naar veel verschillende soorten muziek. Lucie houdt gelukkig ook van muziek, vooral van zangstemmen en van ritmes. Zelf spelen en zingen (teksten maken met haar naam er in verwerkt) is altijd een succes.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:38 schreef PM-girl het volgende:
En ik herhaal mijn vraag nog even, zijn er hier ervaringen met babytjes en het luisteren naar (klassieke) muziek? Simon lijkt het wel mooi te vinden.
die verdwijnen hier in de mondquote:Op donderdag 30 november 2006 09:25 schreef Belana het volgende:
het is ook lastig evenstar. Ik hoop dat de kinderarts met een betere oplossing komt...
reclamefolders waren hier ook altijd een succes, lekker scheuren.
quote:Op donderdag 30 november 2006 10:05 schreef YPPY het volgende:
Super
Je kunt altijd nog van die danoontjes halen, die zelf opeten en het stokje en vormpje voor haar gebruiken.
Overdag krijgen ze natuurlijk ook veel meer prikkels dan 's nachts. Net als bij ons grote mensen is de nacht toch anders als je wakker bentquote:Op donderdag 30 november 2006 09:42 schreef YPPY het volgende:
Als Anna afgeleid was (knuffelen, rondlopen, wandelen, zingen, dansen) dan had ze minder last van krampjes. Misschien dat Maud zich zo vertrouwd voelt bij jou, dat ze het daardoor niet zo goed merkt.
die blieft mevrouw niet meerquote:Op donderdag 30 november 2006 11:59 schreef PM-girl het volgende:
Simon ligt graag op zijn buik en tilt zijn koppie dan zo hoog mogelijk op om te kijken wat er allemaal is in zijn kamertje.
Wat is dan het hoofdje rechthouden, dat het niet opzij kantelt ofzo?
Evenstar, een vriendin van me geeft haar dochter een oud toetsenbord! Geweldig!
Chacama, ik denk dat Maud gewoon graag bij jou ligt?
Maat 62. Zijn eerste kostuums zitten spijtig genoeg al in een doos.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:04 schreef PM-girl het volgende:
Bass Miss, welke maat heeft Fons nu eigenlijk (dit nav het fototopic!)
Hij is 61 cm lang en 6,5 kilo zwaar. Geen idee van waar het komt want we zijn allebei nu ook weer niet zo groot. Ik 1,68 en lief 1,85 of zo.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:09 schreef YPPY het volgende:
Wow, dat heeft Anna ook (en ook nog wat van 56) en die is ruim drie maanden.
62, dan valt het nog mee! Simon heeft intussen ook vaker 62 aan dan 56, helaas helaas. Ik vind het ook jammer.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:12 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hij is 61 cm lang en 6,5 kilo zwaar. Geen idee van waar het komt want we zijn allebei nu ook weer niet zo groot. Ik 1,68 en lief 1,85 of zo.
Ik hoop eik wel dat hij ergens stopt met groeien, want zo een vent van over de twee meter vind ik ook maar niks.
Zal ik mijn adres geven?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:08 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Maat 62. Zijn eerste kostuums zitten spijtig genoeg al in een doos.![]()
Wel een mooi excuus om nieuwe te kopen.
Nee, maar eik is hij buiten de hoge koorts, ook niet echt ziek geweest. Voordeel van een grote baby.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:14 schreef PM-girl het volgende:
[..]
62, dan valt het nog mee! Simon heeft intussen ook vaker 62 aan dan 56, helaas helaas. Ik vind het ook jammer.
Heeft hij eigenlijk nog last gehad van zijn ziekenhuisopname?
Je mag ze wel lenen.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:16 schreef Neuk het volgende:
[..]
Zal ik mijn adres geven?Ik ben nl. zeer gecharmeerd van zijn 'kostuums'
Dus nu lijkt het op zijn eerste foto's dat hij nooit verse kleren aan kreeg.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:37 schreef Bass-Miss het volgende:
Ja, wassen en meteen weer aan deed ik ook.
ik dacht dat je 6 dezelfde pakjes hadquote:Op donderdag 30 november 2006 18:38 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dus nu lijkt het op zijn eerste foto's dat hij nooit verse kleren aan kreeg.
Tsss, terug naar je pannen, jij!quote:Op donderdag 30 november 2006 18:49 schreef Neuk het volgende:
[..]
ik dacht dat je 6 dezelfde pakjes had![]()
Lijkt me zooo lief, he.Zo een echt kleintje!quote:Op donderdag 30 november 2006 20:24 schreef YPPY het volgende:
Anna's eerste pakje was te groot. J. is nog twee pakjes in maat 50 gaan halen, zodat ze ook iets had dat goed paste. Wat een verschil.
Dat dacht ik idd ook al bij Ive, dat het de tandjes konden zijn. Hij bijt ook heel graag en had gisteren ook rode wangetjes, maar er is nog niets te zien of te voelen...quote:Op donderdag 30 november 2006 20:13 schreef sjak het volgende:
Wat balen zeg dat hij weer zoveel wil eten. Heeft Jetske een paar weken terug ook gehad, het duurde twee weken en toen werd het weer normaal, gelukkig want ik was helemaal op (en de vriezer ook) Het lijkt soms of ze wat last van tandjes begint te krijgen, soms huilt ze zo maar uit het niets, veel op haar vingertjes bijten en ze vindt het heerlijk als ik haar tandvlees wat masseer. Maar ik voel nog niets uitsteken. Zou dat het ook niet bij Ive kunnen zijn?
zeker nog een ruime maand, 12 december moeten we weer naar de Kinderarts,quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:10 schreef nebelung het volgende:
Evenstar, misschien heb ik het ergens gemist (dit topic gaat zo snel), maar hoelang moet dit nog?
Wordt er geprovoceerd en zo ja, wanneer? Ik heb zo'n meelij met het meiske en jullie. Dit wil je toch niet voor je kindje. Sterkte
max en ik liggen inderdaad op 1 kamer, das soms best lastig. maar ook heel gezellig hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:12 schreef PM-girl het volgende:
Wat een verschil he, die maatjes op dezelfde leeftijden! Maarja, zo blijft het ook natuurlijk.
Pinquit, de fase dat Max overal doorheen slaapt lijkt voorbij of niet? Maar jullie liggen ook op 1 kamer dacht ik? Kun je niet lekker een middagslaapje pikken (misschien doe je dat al!)
Yppy, wat een bevestiging van je doorzettingsvermogen deze gewichtstoename, super!
Simon is met mij naar de babymassage geweest vanmorgen. Erg leuk en veel te leren (voor mij tenminste!) Natuurlijk plaste hij me onder, maar dat deden er meer. Daarna in de tummy tub, toch anders dan die ik heb (shantala). Hij vond het wel lekker na het wennen eraan, hij werd helemaal rustig en keek mooi om zich heen.
Verder oefen ik hem nog steeds in het boven te slapen leggen (vertelde ik pas ook en toen vroeg iemand waarom ik het lastig vond). Hij vind het wel prima, alleen mis ik dan beneden de gezelligheid en ook het gemak om er even een speentje in te stoppen. Nu ga ik vaak op zijn kamertje even zitten puzzelen ofzo, zodat ik er makkelijk heen kan.
En lekker geslapen dus deze nacht?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:16 schreef linda856763 het volgende:
Vanochtend werden wij wakker van de wekker... 8.15. Ik keek manlief aan: 'Heb jij Eva een flesje gegeven vannacht?' 'Nee, jij?'. Shit...snel kijken, en daar werd ze net wakker. Ze heeft écht doorgeslapen vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |