Tnx.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:40 schreef Moonah het volgende:
[..]Vooruit dan, omdat je het zo lief vraagt...
[afbeelding]
Aha, in deze curve past hij wel nog.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:12 schreef cattie het volgende:
Bass-Miss, misschien heb je wat aan deze gewicht/lengte curve: who curve jongens
MeNicole, in Danoontje zit suiker en producten met suiker zijn slecht voor babies, hier een uitleg waarom. Er worden aan het eind wat goede tussendoortjes genoemd, ook yoghurt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:41 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Mika krijgt gewoon 4 flessen. 's Ochtends en 's avonds een fles van 240 cc en de 2 flessen daartussen van 200 cc. Na zijn middag slaapje krijgt fruithapje die ik zelf maak. Tegen 4 uur krijgt ie fles en dan krijgt ie tegen half 6 weer honger=zin in iets. Maar wil hem dan niet een fles geven. Nu wil ik dus proberen of ie het met Danoontje of yoghurt een beetje zijn honger kan stillen. Wil morgen op het cb ook even vragen of ie 's avonds gewoon warme hap mag.
Tis niet zo dat hij honger heeft maar hij blijft net zo lang mopperen totdat ie iets krijgt. Had al geprobeerd om de fruithap later te doen maar dan zeurt ie als ie uit bed komt. Klinkt beetje raar maar ja!
Er staat idd geen leeftijd bij, maar geeft aan wat de standaard is qua gewicht ten opzichte van lengte. En daar past Fons prima in, hij loopt dus alleen nogal voor in tijd, maar is niet te zwaar voor zijn lengte.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:28 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Aha, in deze curve past hij wel nog.Bij die van het CB, past de bovenste lijn zelfs niet.
Ow, er staat gewoon geen aantal weken bij hier.
Zolang hij in de lengte even snel gaat dan in de breedte, denk ik ook niet dat ik me zorgen moet maken.
As I said before, lekker laten lullen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:46 schreef Bass-Miss het volgende:
Ze zeiden trouwens vandaag op het CB dat ze zijn gewicht in het oog gingen houden. En toen ik vroeg wat ze er dan gingen aan doen als hij zo blijft groeien zeiden ze dat hij dan eventueel op dieet moet...
Vraag me af hoe dat moet bij borstvoeding....![]()
Nu ja, toen ik opmerkte dat zijn gewicht toch wel in verhouding was met zijn lengte, wist ze toch niet meer wat te zeggen.
Ja, ik ook. Ik zou graag Thies,Simon,Brent en Fons eens op een rijtje naast mekaar zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |