abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:34:35 #1
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43974925
Deel 4 is alweer vol. Hier gaan we vrolijk verder.

De OP uit het eerste topic:

Het gaat dan eindeljik van start.
Na het brainstormen over welk doel we dit jaar zouden kiezen om geld voor in te zamelen, kwam vanuit de users het idee om stichting Fok te gaan steunen.

Behalve dat onze namen overeen komen, leek me dit een bijzonder goed doel om te steunen. De stichting zet zich in voor kinderen met taaislijm ziekte. Een relatief onbekende ziekte, met helaas een korte levensverwachting. Ik heb contact gelegd met het bestuur van de stichting, en zij waren gelijk razend enthousiast over . Omdat de ziekte relatief onbekend is, is het niet zo simpel voor de stichting (die geheel op vrijwilligers draait) om fondsen te werven.

Op mijn verzoek heeft de voorzitter een stukje geschreven over de stichting, die ik hier integraal plaats:
quote:
Beste mensen,

Graag informeer ik jullie over de doelstelling van de stichting Fibrosekinderen Op Kamp, kortom stichting FOK. Geweldig dat jullie je in gaan zetten voor onze stichting, zodat we weer veel mensen met Cystic Fibrosis blij kunnen maken!

Wat is Cystic Fibrosis?
Cystic Fibrosis is een ongeneeslijke, aangeboren aandoening, die bij één op de 3600 baby’s voorkomt. Jaarlijks worden er ongeveer 50 baby’s met Cystic Fibrosis geboren. Patiënten maken te taai slijm in hun hele lichaam, wat voornamelijk problemen geeft in de luchtwegen, de darmen, alvleesklier en lever. Ze kampen met klachten die steeds ernstiger worden en overlijden vrijwel zonder uitzondering op jonge leeftijd. De gemiddelde levensverwachting van een Cystic Fibrosis patiënt bedraagt 30 jaar. Dankzij intensieve medische zorg is de kwaliteit van leven van de Cystic Fibrosis patiënt tegenwoordig gelukkig veel beter dan in het verleden.

Cystic Fibrosis is een erfelijke ziekte. In Nederland is één op de dertig personen (ofwel een half miljoen mensen) drager van de erfelijke eigenschap die CF bepaald, het CF-gen.
Alléén wanneer beide ouders drager zijn van het gen, bestaat de kans dat hun kind de ziekte heeft. Die kans bedraagt 25 procent.

In de afgelopen 30 jaar organiseerde de stichting FOK vakantiekampen voor kinderen met CF, ook als er intensieve medische zorg nodig was. Daardoor hadden de CF-ers onderling plezier en konden ze ervaringen en verdriet delen. Tevens waren de ouders eens een week ‘vrij’ van de intensieve zorg.

Helaas is er echter nieuw medisch inzicht gekomen waardoor kinderen (maar ook oudere patiënten) in de toekomst van elkaar afgezonderd moeten worden. Dit houdt in dat kampen, maar ook andere gelegenheden waarbij veel CF patiënten bij elkaar komen, niet meer gehouden kunnen worden. Dat is voor heel veel patiënten echt een ramp, ze hadden veel aan het lotgenoten contact.

Omdat de ervaring van de kampen zo positief was heeft het bestuur van de stichting FOK besloten om door te gaan met het organiseren van activiteiten voor CF-ers.
We zijn bezig met twee verschillende projecten:

1. Verschaffen van toegang tot internet(primair in – kinder – ziekenhuizen) en daarmee onderlinge contacten mogelijk maken
2. Het organiseren van uitjes voor kinderen met broertjes of zusjes, vrienden en/of andere gezinsleden.

Hier volgt een korte toelichting op deze projecten:

Ad 1 :
Het verstrekken van apparatuur om middels tekst maar mogelijk ook met geluid en beeld met elkaar in contact te kunnen komen. Hoe dit precies vorm zal krijgen is nog niet duidelijk, maar gedacht kan worden aan het verstrekken van:
o hardware (PC’s en webcams),
o software (om met elkaar te kunnen spreken en elkaar te kunnen zien binnen een ‘veilige’ groep)
o zg. ‘breedband’ verbindingen.

Ad 2 :
We organiseren uitjes voor kinderen en jongeren met de juiste zorg. Dit met de hulp van een bestand van vrijwilligers, waarvan de meesten ervaren CF begeleiders.

Dit jaar hebben er acht uitjes plaatsgevonden. Tevens hebben we een kinderziekenhuis van laptops kunnen voorzien, waardoor de kinderen vanuit hun bed contact kunnen hebben met lotgenoten.
We zijn nu één jaar bezig met onze nieuwe projecten. Het is heel iets anders dan het organiseren van kampen, maar we zijn ervan overtuigd ook op deze manier veel mensen met CF blij te maken!

Heel, heel hartelijk bedankt voor jullie aktie.
Ontzettend veel succes en plezier!
Met vriendelijke groeten namens de stichting FOK,

Willeke Rasenberg
voorzitter
Als ik zie welk een enthousiasme de stichting uistraalt, kunnen wij natuurlijk niet achterblijven !
Vandaar ook de naam voor de actie: Fok! voor Fok

Wil je een bijdrage leveren voor deze stichting, stuur dan een mailtje naar fokvoorfok@gmail.com , dan krijg je een mailtje terug met het rekeningnummer waar je je geld op over kunt maken.
Iedereen die mee wil doen: bij voorbaat al heel hartelijk bedankt !!!!!!!
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:35:59 #2
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43974973
De tussenstand:

Het is maandag 4 december. De stand is:

Bank 2.192,17
Giro 1.357,73
Anders 100,81
Sponsorloop 360,00
Subtotaal 4.010,71
Modveiling 750
Totaal 4.760,71

goed bezig menschen

En het icoontje:

Gemaakt door Yeahinho .

[ Bericht 19% gewijzigd door ElisaB op 04-12-2006 22:36:24 ]
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:36:17 #3
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43974987
Wie doen er allemaal mee deel 1:

Een note vooraf: mis je je naam in het lijstje? Dan kan dat twee dingen betekenen:

1) Je overschrijving is nog niet bijgeschreven (vorig jaar een aantal keer gebeurd dat het gewoon een dagje duurde voor er bij mij iets zichtbaar was; geen zorgen, uiteindelijk is het allemaal goedgekomen)

2) De Postbank gooit online alle bijschrijvingen steeds door elkaar. Het kan zijn dat ik ondanks dat ik steeds blijft tellen en controleren, je storting over het hoofd heb gezien. Het kan ook zijn dat ik een storting zonder usernaam heb ontvangen en deze daarom niet aan een user kan koppelen. Wil je me even mailen? Samen komen we er zeker weer uit!

MeneerMuis
Gurb
peri
sanger
iamredleader
ElisaB
ijsmeis
Troel
Dementor
Sitethief
Falco
dwerg
SterkStaaltje
Rampestamper
Rewimo & Christan &
cptMarco
Petre
zarGon (heeft vast de sponsorloop voldaan)
Marsepein
Mirre
Semisane
MaLo
NT-T.BartMan
MaVeJuh
Phuturistixxx
deepfreeze
Kaputwiehund
Trebweb
ziggyziggyziggy
Roönaän
Foeske
Shark.Bait
Schatje
_Kimmie_
Libris
pfaf
Sehnsucht
Sjeen
Homdeck
Jolene
Hi_flyer
een anonieme gever
TJDoornbos
qltel
ikke_ook
Quinazoline
releaze
binkster
Quara
Flugeltje
Een user uit Voorburg, maar zonder naam erbij << opgelost; een echte lurkster
GuessWho
Sj0rSz
Mutedfaith
Kwarkie
Beaver
Liejannuh
--Christiaan--
Prupke
Cyberstalker
wdn
yppy (heeft vast de sponsorloop voldaan)
Puckzzz
NanKing
Janteh
Mathijz
just_me
Ted
Maanvis
Diesz
JeRa
Detroit
Dromenvanger
Mickey_Blue_Eyes
Supernova
JaJoah
Oversight & Mirage &
bigbird
SCH (heeft vast de sponsorloop voldaan)
Anitra
G.Fakwes
Logical
Zeurbeurs
Deedeetee
Een user die graag anoniem wil blijven

En de excuses als ik de usernamen niet helemaal goed heb geschreven; de bank maakt overal hoofdletters van
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:37:02 #4
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43975021
Wie doen er allemaal mee deel 2:

Een note vooraf: mis je je naam in het lijstje? Dan kan dat twee dingen betekenen:

1) Je overschrijving is nog niet bijgeschreven (vorig jaar een aantal keer gebeurd dat het gewoon een dagje duurde voor er bij mij iets zichtbaar was; geen zorgen, uiteindelijk is het allemaal goedgekomen)

2) De Postbank gooit online alle bijschrijvingen steeds door elkaar. Het kan zijn dat ik ondanks dat ik steeds blijft tellen en controleren, je storting over het hoofd heb gezien. Het kan ook zijn dat ik een storting zonder usernaam heb ontvangen en deze daarom niet aan een user kan koppelen. Wil je me even mailen? Samen komen we er zeker weer uit!

Webhawkjuh
Dizer
Snakey
savale
Soylent
MissBliss
RE
MammaMissBliss
Supersheep
KlaasOosterbos
Svensational
Memento-Mori
Pechvogel
The_Terminator
Kanovinnie
PV
Miss_s (missen we hier een stukje )
Llavender
Gebs
Lucifer_doosje
Frumzel
Angelcakes
Alicey
I_PANDA_I
Uncle_Sjohie
Sidekick
maaikelovesfer (ook vast voor de sponsorloop)
Vava
Tammymara
dvr
ReYa
Brighteyes
Natha
Berney
NorthernStar
AnneX
FantasTies
redted
Wizarddragon
svann
livEliveD
MrManiak
Jojogirl
Pappa van Buzzer (heeft vast de sponsorloop voldaan)
Vicky
FJD
Disciple_of_Guinness
p-iglet
Cattie
MrTorture
HV
Gothic_Blackie
Geartsjuh
FallenAngel666
Prupke (ook vast voor de sponsorloop)
Phluphy
Litton-Lane
Roi
DrFlash
SnowDoggg
-Vaduz- (vast voor de sponsorloop)
ruud_fr
LeNeHe
Debsterr
Semisane (ook voor de sponsorloop; je tweede kusje dus)
Xilantof

En de excuses als ik de usernamen niet helemaal goed heb geschreven; de bank maakt overal hoofdletters van

[ Bericht 3% gewijzigd door ElisaB op 30-11-2006 23:48:21 ]
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:37:15 #5
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43975028
En wie doen er allemaal mee deel 3:

Static (heeft vast gestort voor de veiling)
Xilantof
erik_84
HeaRt_woRm
NorthernStar
theborg
sufferdt (voor de sponsorloop)
Fannetje & Tackleberry &
Simple_Mind
ikdenkkris
Tjeez
hooibaal (voor de sponsorloop)
Vampier
Maeksy
Gateway
XcUZ_Me
Snarf
ReCreative
rulerofdeath

[ Bericht 21% gewijzigd door ElisaB op 04-12-2006 22:49:18 ]
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:37:51 #6
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43975056
Lopende acties:

MeneerMuis doneert aan het einde van de rit nog extraatje:
(¤ 0,10 x aantal users dat aan de actie heeft meegdaan) = de extra storting van MeneerMuis
Hij denkt nog dat ie met ¤ 10 - ¤ 15 klaar is, maar dat is nu (wo 22 november) al een misvatting

Raptorix gaat 100 km hardlopen.
Je kunt hem steunen en sponsoren in : 100 kilometer run voor het goede doel.
De teller staat al op ruim 80 sponsors!

SCH gaat een boekenmarkt organiseren:
quote:
[b]Op dinsdag 21 november 2006 16:46 schreef SCH het volgende:
Ik organiseer volgende week op mijn werk een boekenmarkt, doen we wel vaker - met boeken die we van uitgeverijen en zo gekregen hebben - meestal gaat het geld richting een aardbeving of tsunami maar dit keer dus naar Fok voor Fok!

Pussydeluxe en moemoe bieden de mods aan in: [FOK! voor FOK] crew veiling

Er kan nog meer bij hoor Heb je een goed idee; meld je aan

********************************************************************************************************************************

Bestedingen:

We hebben nog even wat gebrainstormd achter de schermen en mss is het wel leuk om iets aan de bedragen te verbinden. Was gisteren ook al ergens langs gekomen als ik het goed heb.

Het is een schatting, maar om een beetje een idee te geven van wat er met het geld gedaan
kan worden:

2,50 voor 1 week internetten
5 euro voor 2 weken
10 euro voor een maand
50 euro is een onvergetelijk dagje uit voor één kind

Duidelijk dus dat ook kleine bedragen prima welkom zijn!

Op woensdag 22 november vergadert Stichting Fok. Een dag later hebben we weer contact en kunnen we een lijstje gaan maken van de dingen die we concreet gaan aanschaffen voor de kinders met CF

update:

Inmiddels hebben we besloten om voor het geld in ieder geval zoveel mogelijk laptops als wenselijk aan te schaffen, zodat de stichting dekking heeft in ieder kinderziekenhuis in Nederland. Mocht er dan nog geld overblijven, gaan we met de stichting in beraad hoe we dat geld zo nuttig mogelijk kunnen besteden.

Dawast; game on

[ Bericht 6% gewijzigd door buzzer op 28-11-2006 21:52:45 ]
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:38:20 #7
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43975081
Zo wordt ie, ik ga heel even iets anders doen, en pas ik de posts waarnodig aan

Game on en BE
pi_43975152
ik krijg nog steeds een brok in de keel van de liefdadigheid van zoveel mensen

Hoeveel hadden we vorig jaar met de sokken/mutsen actie eigenlijk in totaal?
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:44:10 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43975317
hi
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:44:28 #10
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:48:43 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_43975502
Wauw!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:50:20 #12
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_43975576
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 21:37 schreef static het volgende:
Ik heb net 750¤ overgemaakt.
Wel vast een voor Stettik, maar ik tel het nog niet bij het totaalbedrag op; het hoort immers tot de veiling.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_43975608
TeeVeePee .
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:52:27 #14
33954 ElisaB
pi_43975664
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 21:21 schreef Xilantof het volgende:
Ik begrijp dat mijn bedrage nog niet is ontvangen?

Wel dus; ik had jouw usernaam even up-ge-mixt met die van de user die de 100 km gaat lopen, dus dacht dat jouw bijdrage voor de sponsorloop was. En wat ben ik dan

voor Xilantof

En daarmee is meteen het raadsel met de storting zonder naam opgelost. Die wás niet zonder naam
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:53:36 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43975711
en dementor: ik heb je mail beantwoord
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:55:37 #16
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43975789
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 21:37 schreef static het volgende:
Ik heb net 750¤ overgemaakt.

quote:
Op dinsdag 28 november 2006 21:41 schreef Oversight het volgende:

[..]

Helemaal top, we staan dan nu samen op 960, ik maak er (voor nu) even een mooie ronde 1000 van.

OS/Static DUIZEND EURO
echt een hele, hele diepe
pi_43975813
Ik ga die prijs voor je checken
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:56:56 #18
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_43975854
is er al een einddatum bekend eigenlijk?

Die zal, als ie er is, neem ik aan na de 22ste liggen, omdat dan de 100km gelopen wordt?
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:57:38 #19
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43975881
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 21:56 schreef Dementor het volgende:
Ik ga die prijs voor je checken

ik ben heel blij met jouw mail, want dat was inderdaad ook de volgende die ik op mijn lijst had staan om te benaderen !
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:58:09 #20
33954 ElisaB
pi_43975903
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 21:56 schreef gateway het volgende:
is er al een einddatum bekend eigenlijk?

Die zal, als ie er is, neem ik aan na de 22ste liggen, omdat dan de 100km gelopen wordt?
Ik denk dat dat een heule goeie einddatum is!
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:59:57 #21
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43975967
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 21:58 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik denk dat dat een heule goeie einddatum is!
lijkt me een mjooi slot van de actie: de loop.
Dus verdulleme allemaal een winterjas aan en op naar het strand
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:06:11 #22
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_43976227
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 21:50 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wel vast een voor Stettik, maar ik tel het nog niet bij het totaalbedrag op; het hoort immers tot de veiling.
Prima hoor.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_43976739
euhm ff kleine brainstorm van deze kant

Als we laptops gaan kopen voor die kids en we hebben nog geld over naderhand ..zou het dan niet leuk zijn dat er webcams bij geleverd gaan worden , zodat ze elkaar ook kunnen zien als ze in het ziekenhuisbed liggen of thuis?

tis maar een ideetje?

oh en static in het kwadraat
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_43976864
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:21 schreef prupke het volgende:
euhm ff kleine brainstorm van deze kant

Als we laptops gaan kopen voor die kids en we hebben nog geld over naderhand ..zou het dan niet leuk zijn dat er webcams bij geleverd gaan worden , zodat ze elkaar ook kunnen zien als ze in het ziekenhuisbed liggen of thuis?

tis maar een ideetje?

oh en static in het kwadraat
Wat dacht je van een webcam in de notebook zelf
pi_43976882
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:25 schreef Dementor het volgende:

[..]

ik wist niet dat dat kon
maar dat is natuurlijk ook prima
  FOK!fotograaf dinsdag 28 november 2006 @ 22:26:41 #26
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_43976905
@ElisaB: Ik zie dat ik erbij sta! Blij dat het geld goed is overgekomen!

Zo onduidelijk was mijn begeleidende tekst toch niet?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:30:37 #27
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43977033
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:25 schreef Dementor het volgende:

[..]

dat is natuurlijk helemaal mooi, maar ook dit idee schijf ik ook even op. Misschien ook al om er voor te zorgen dat het thuisfront van de patiënten ook voorzien is van cam en microffon, zodat ze met hun kind in het ziekenhuis kunnen communiceren.

* genoteerd
pi_43977127
Je kunt ook wel een webcam er los bij doen maar dat is zo'n geklooi met draden en al.
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:34:11 #29
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43977175
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:32 schreef Dementor het volgende:
Je kunt ook wel een webcam er los bij doen maar dat is zo'n geklooi met draden en al.
ik ga het van je horen, ik wacht met spanning af
pi_43978351
wel opletten of een webcam wel handig is ivm de verbinding.. geen breedband = geen cam nodig..
bye
  dinsdag 28 november 2006 @ 23:15:14 #31
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43978396
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:13 schreef Petre het volgende:
wel opletten of een webcam wel handig is ivm de verbinding.. geen breedband = geen cam nodig..
klopt wel, maar wat ik al zei, met die webcams kun je twee kanten op. De verbindingen in het ziekenhuis zijn overigens umts, en volgens mij kun je daarmee prima een webcam gebruiken.
  dinsdag 28 november 2006 @ 23:55:45 #32
162343 fredfok
FOK for ever
pi_43979392
Hallo Allemaal,

Ongelooflijk hoe veel er al is opgehaald! Ik sta paf!
We zijn ons aan het orienteren op de mobiele internet toepassingen, met name de kosten. Valt nog niet mee, maar we vinden het zo belangrijk dat 'onze' kids in het ziekenhuis op internet kunnen dat we de kosten er voor over hebben.
Hoop dat we misschien nog wel dit jaar voor de ongelukkige die met oud jaar in het ziekenhuis zijn kunnen regelen dat die tenminste hun contacten kunnen onderhouden! Beetje MSN-en en misschien ook wel op de FOK! frontpage zich kunnen melden.
IEDEREEN bedankt voor de hulp!

Tot horen, groeten Fred
  dinsdag 28 november 2006 @ 23:57:31 #33
15080 static
pi_43979423
Graag gedaan.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_43979438
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:57 schreef static het volgende:
Graag gedaan.
WHZ

en we zijn er nog niet
pi_43979477
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:30 schreef buzzer het volgende:

[..]

dat is natuurlijk helemaal mooi, maar ook dit idee schijf ik ook even op. Misschien ook al om er voor te zorgen dat het thuisfront van de patiënten ook voorzien is van cam en microffon, zodat ze met hun kind in het ziekenhuis kunnen communiceren.

* genoteerd
als je er nou van die skype koptelefoons bij doet (ok niet van skype zelf, maar die koptelefoons met microfoon) dan kunnen ze via de laptop bv ook muziek luisteren en een spelletje spelen zonder dat de hele afdeling mee hoeft te genieten.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  woensdag 29 november 2006 @ 00:01:08 #36
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43979479
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:55 schreef fredfok het volgende:
Hallo Allemaal,

We zijn ons aan het orienteren op de mobiele internet toepassingen, met name de kosten. Valt nog niet mee, maar we vinden het zo belangrijk dat 'onze' kids in het ziekenhuis op internet kunnen dat we de kosten er voor over hebben.
Hoop dat we misschien nog wel dit jaar voor de ongelukkige die met oud jaar in het ziekenhuis zijn kunnen regelen dat die tenminste hun contacten kunnen onderhouden! Beetje MSN-en en misschien ook wel op de FOK! frontpage zich kunnen melden.

Tot horen, groeten Fred
hoi Fred,

Ik ga jou morgenochtend bellen.
Ik heb nieuws die actie van jullie kant behoeft (en die verder los staat van deze actie)
  woensdag 29 november 2006 @ 00:01:49 #37
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43979492
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:01 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

als je er nou van die skype koptelefoons bij doet (ok niet van skype zelf, maar die koptelefoons met microfoon) dan kunnen ze via de laptop bv ook muziek luisteren en een spelletje spelen zonder dat de hele afdeling mee hoeft te genieten.
* Ook noteert
pi_43979511
mooi bedrag al

tvp
  woensdag 29 november 2006 @ 00:08:56 #39
33954 ElisaB
pi_43979620
quote:
Hallo Allemaal,
Hi Fred; welkom in ons maagdelijke nieuwe topic
  woensdag 29 november 2006 @ 00:48:49 #40
15080 static
pi_43980244
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:01 schreef buzzer het volgende:

[..]

hoi Fred,

Ik ga jou morgenochtend bellen.
Ik heb nieuws die actie van jullie kant behoeft (en die verder los staat van deze actie)
Hij is dus genuine? Sorry voor de vraag, maar heb al zoveel gelezen hier.
pi_43980377
quote:
Hallo Allemaal,

Tot horen, groeten Fred
Dat zou echt super zijn voor die kinderen!
pi_43980544
Gaat hard zeg
World Wrestling Entertainment
  woensdag 29 november 2006 @ 01:52:42 #43
33954 ElisaB
pi_43981069
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:48 schreef static het volgende:
Hij is dus genuine? Sorry voor de vraag, maar heb al zoveel gelezen hier.
Yeps; the one & only
  woensdag 29 november 2006 @ 02:06:51 #44
15080 static
pi_43981226
quote:
Op woensdag 29 november 2006 01:52 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Yeps; the one & only
Ik wil hem spreken.
  woensdag 29 november 2006 @ 02:17:19 #45
33954 ElisaB
pi_43981324
quote:
Op woensdag 29 november 2006 02:06 schreef static het volgende:
Ik wil hem spreken.
Mail hem; misschien wil ie jou ook wel spreken
pi_43982433
Die delen zitten ook snel vol
  woensdag 29 november 2006 @ 06:30:26 #47
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_43982449
Het kan sneller
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_43982575
Wat een softe actie eigenlijk, gaan we daarna weer rellen?
  woensdag 29 november 2006 @ 07:42:54 #49
15080 static
pi_43982662
quote:
Op woensdag 29 november 2006 07:21 schreef SCH het volgende:
Jij en rellen. Je lispelt een riedeltje af als een plaat die blijft hangen.
  woensdag 29 november 2006 @ 08:14:02 #50
35189 Troel
scherp en bot
pi_43982859
Camera en zo'n microfoonkoptelefoon inderdaad.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43983044
quote:
Op woensdag 29 november 2006 07:42 schreef static het volgende:

[..]

Jij en rellen. Je lispelt een riedeltje af als een plaat die blijft hangen.
Hey tiefushond
  woensdag 29 november 2006 @ 10:22:39 #52
33954 ElisaB
pi_43984884
quote:
Op woensdag 29 november 2006 07:21 schreef SCH het volgende:
Op z'n minst gaan we ruzie zoeken
pi_43985324
quote:
Op woensdag 29 november 2006 10:22 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Op z'n minst gaan we ruzie zoeken
Maar nu houden we nog even een heleboel beetjes van elkaar toch?
  woensdag 29 november 2006 @ 11:09:00 #54
33954 ElisaB
pi_43985933
quote:
Op woensdag 29 november 2006 10:41 schreef SCH het volgende:
Maar nu houden we nog even een heleboel beetjes van elkaar toch?
Yeps, nu wel, dus geniet er nog ff van

Hoe staat het met de collectebus?
pi_43986025
Ik rel niet met donateurs.
pi_43986977
Hi
pi_43987000
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:09 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Yeps, nu wel, dus geniet er nog ff van

Hoe staat het met de collectebus?
Die staat er nog en de boekenverkoop ging echt als een speer dit keer - er liggen niet zoveel boeken maar ik laat de bus nog even staan voor giften en dergelijke.

Ik kom vanmiddag met de eindstand maar het zal niet heel veel meer zijn dan er gisteren al was opgehaald.
  woensdag 29 november 2006 @ 12:16:52 #58
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43987633
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Die staat er nog en de boekenverkoop ging echt als een speer dit keer - er liggen niet zoveel boeken maar ik laat de bus nog even staan voor giften en dergelijke.

Ik kom vanmiddag met de eindstand maar het zal niet heel veel meer zijn dan er gisteren al was opgehaald.
ik vind hem evengoed al geweldig
pi_43988158
Hallo,

Ik heb CF en ben 12 jaar met stichting FOK op kamp geweest.
Het is echt fantastisch wat die stichting heeft gedaan en nog steeds doet. Door hun heb ik al op vrij jonge leeftijd geleerd hoe ik m'n ziekte kan accepteren.

Ik wil iedereen dan ook bedanken voor wat ze al hebben gedaan om te sponzeren.

Voor mijn persoonlijke verhaal verwijs ik je door naar mijn website: http://twan.longtransplantatie.nl

Groetjes Twan.
  woensdag 29 november 2006 @ 12:47:01 #60
33954 ElisaB
pi_43988384
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:39 schreef twan_010384 het volgende:
Hallo,

Ik heb CF en ben 12 jaar met stichting FOK op kamp geweest.
Het is echt fantastisch wat die stichting heeft gedaan en nog steeds doet. Door hun heb ik al op vrij jonge leeftijd geleerd hoe ik m'n ziekte kan accepteren.

Ik wil iedereen dan ook bedanken voor wat ze al hebben gedaan om te sponzeren.

Voor mijn persoonlijke verhaal verwijs ik je door naar mijn website: http://twan.longtransplantatie.nl

Groetjes Twan.
Hi Twan, welkom om FOK! en bedankt voor je berichtje!
  woensdag 29 november 2006 @ 13:15:46 #61
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43989094
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:47 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Hi Twan, welkom om FOK! en bedankt voor je berichtje!
  woensdag 29 november 2006 @ 13:54:59 #62
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_43990161
Leuk dat mensen met CF hier komen posten, maakt het voor ons nog duidelijker wat voor mooie actie dit is! Ik heb met verbazing een deel van de veilingtopics gelezen en ik kan niets anders zeggen dan: voor iedereen die op wat voor manier dan ook zich inzet!
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_43991403
Twan?
Straks krijgen we Esmé, Lisa en Omi en weet ik veel wie nog meer ook op visite
pi_43991662
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:29 schreef hjs het volgende:
Twan?
Ik heb net je website bekeken hjs . Wat zullen jullie het zwaar hebben als gezin. Petje af voor jullie als ouders .
pi_43991722
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:29 schreef hjs het volgende:
Twan?
en?
pi_43991786
TVP, wat een prachtige actie toch!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_43991791
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:39 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

en?
Ik neem aan dat dat CF patienten zijn .
  woensdag 29 november 2006 @ 14:45:15 #68
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43991926
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:39 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

en?
die post was niet cynisch bedoeld. Het zijn gewoon bekenden...
pi_43992120
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:37 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Ik heb net je website bekeken hjs . Wat zullen jullie het zwaar hebben als gezin. Petje af voor jullie als ouders .
Thnx, zwaar als gezin, tja eh je weet niet beter

Mijn oudste dochter heeft wel eens in het VU gelegen tussen de patientjes met Leukemie of ouders meegemaakt in het Ronald McDonald huis en dan leer je wel relativeren (het kan nl altijd erger)
pi_43992125
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:41 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dat CF patienten zijn .
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:45 schreef buzzer het volgende:

[..]

die post was niet cynisch bedoeld. Het zijn gewoon bekenden...
ok, ik dacht al: wat maakt dat nou uit

woensdag 29 november 2006 @ 14:54:04 #71
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_43992177
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:52 schreef hjs het volgende:

[..]

<..>(het kan nl altijd erger)
Zeg ik ook altijd als men vraagt of ik het erg vind dat ik maar met 1 oog kan zien

En Twan: blijf ook maar op dit forum hangen. want iedereen post hier de gehele dag door zonder dat men gaat werken ofzo
  woensdag 29 november 2006 @ 15:07:13 #72
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43992542
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:52 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

[..]

ok, ik dacht al: wat maakt dat nou uit

dat vermoedde ik al, vandaar dat ik het even toelichtte
pi_43993121
De boekenmarkt is voorbij - hij heeft opgeleverd:

450 euro

Met dank aan al de gulle collega's hier
  woensdag 29 november 2006 @ 15:30:43 #74
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_43993216
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Goed gedaan SCH.
pi_43993826
Het is al 460 inmiddels - ik zal het morgenochtend even helemaal uittellen en kijken hoe ik het bij jullie krijg.
  woensdag 29 november 2006 @ 18:06:55 #76
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43998468
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:49 schreef SCH het volgende:
Het is al 460 inmiddels - ik zal het morgenochtend even helemaal uittellen en kijken hoe ik het bij jullie krijg.
  woensdag 29 november 2006 @ 19:16:49 #77
33954 ElisaB
pi_44000664
Helemaal te gek SCH!

woensdag 29 november 2006 @ 20:07:37 #78
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44002486
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:49 schreef SCH het volgende:
460 Tis Veul Poen
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 29 november 2006 @ 20:54:13 #79
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_44004286
Echt gaaf dat er zoveel acties georganiseerd worden, en die zoveel opleveren!!!

Ik leuk dat er mensen met kinderen (of zelf) CF hebben om dingen toe te lichten! echt heel gaaf!

Hoop dat me loon gauw komt kan ik ook gaan storten!![sub en me rekening uit het rode halen.....wat natuurlijk bijzaak is vergeleken bij deze actie!!!![/sub]
pi_44005570
is er al een nieuwe tussenstand??
  woensdag 29 november 2006 @ 21:51:32 #81
33954 ElisaB
pi_44006276
Ben ik weer

Bank 2.074,67
Giro 1.227,73
Anders 94,00
Sponsorloop 280,00
Totaal 3.676,40

Nog niet (maar stiekem al wel):
Modveiling: ¤ 750,00

Totaal al binnen: ¤ 4.426,40

Xilantof
erik_84
HeaRt_woRm
hjs (deze is voor de sponsorloop)

goe-oeddddd

[ Bericht 3% gewijzigd door ElisaB op 30-11-2006 23:46:55 ]
pi_44006495
zo dan
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 november 2006 @ 22:00:14 #83
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44006638
En ik maar updates missen omdat niemand me verteld heeft dat het vorige deel stiekem is afgesloten En nou heb ik hier niet kunnen posten dat mensen hun linkjes moeten aanpassen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 29 november 2006 @ 22:06:33 #84
15080 static
pi_44006902
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:51 schreef ElisaB het volgende:
-knip-
Heb je het nou wel of niet ontvangen?
  woensdag 29 november 2006 @ 22:10:09 #85
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44007077
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:06 schreef static het volgende:

[..]

ik zie het er wel bij staan
  woensdag 29 november 2006 @ 22:14:15 #87
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44007252
pi_44007415
quote:

hjs (dat is de tweede; deze is voor de sponsorloop)
Eh, ik heb toch alleen voor de sponsorloop betaald ?
(of had ik het niet duidelijk vermeld, dat 10tje dat ik net heb overgemaakt was dus voor de sponsorloop )
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 22:29:45 #89
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_44007902
quote:
Ben ik weer
  woensdag 29 november 2006 @ 22:35:33 #90
33954 ElisaB
pi_44008166
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:06 schreef static het volgende:
Wél ontvangen, maar het mag pas officieel meegeteld worden als de veiling is afgelopen
  woensdag 29 november 2006 @ 22:36:41 #91
33954 ElisaB
pi_44008203
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:17 schreef hjs het volgende:
Eh, ik heb toch alleen voor de sponsorloop betaald ?
(of had ik het niet duidelijk vermeld, dat 10tje dat ik net heb overgemaakt was dus voor de sponsorloop )
Ja

Het staat goed in de admie, alleen dus niet in mijn hoofd

Ik zal het aanpassen
pi_44009992
WTG Static!!!!
  woensdag 29 november 2006 @ 23:42:13 #93
15080 static
pi_44010370
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:29 schreef Bakkioli het volgende:
WTG Static!!!!
En OS uiteraard.
  donderdag 30 november 2006 @ 02:54:32 #94
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_44013252
Begint een mooi bedrag te worden!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 30 november 2006 @ 07:26:04 #95
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44014198
quote:
Op donderdag 30 november 2006 02:54 schreef soylent het volgende:
Begint een mooi bedrag te worden!
dat wordt het zeker
pi_44014688
¤ 4.426,40 nice
  donderdag 30 november 2006 @ 09:10:48 #97
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_44015127
Even een ordinaire TVP.

Oh ja Gaat nog steeds fijn.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  donderdag 30 november 2006 @ 09:14:24 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44015186
Dit overtreft werkelijk mijn stoutste verwachtingen!
  donderdag 30 november 2006 @ 09:48:07 #99
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_44015764
Tijd voor weer eens een updatetje op FP. Want wanneer is de laatste geweest?
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  donderdag 30 november 2006 @ 10:26:17 #100
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44016549
quote:
Op donderdag 30 november 2006 09:48 schreef Semisane het volgende:
Tijd voor weer eens een updatetje op FP. Want wanneer is de laatste geweest?
Dat is een goeie ! ik stuur Veerboot even een PM
pi_44016621
* Petre veerboot ook een schop geeft achter de schermen
bye
  donderdag 30 november 2006 @ 10:33:36 #102
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44016741
quote:
Op donderdag 30 november 2006 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
Dit overtreft werkelijk mijn stoutste verwachtingen!
de mijne ook
ik ben ook gestopt met het bijstellen daarvan
pi_44017586
Eh, ik vond bij GoT helemaal niks over deze aktie.
Dus maar ff de OP gejat en er neer gezet, wie weet

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1180496
  donderdag 30 november 2006 @ 11:05:12 #104
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_44017595
Bizar, zat net dit topic te lezen, doet mijn RSS reader een update....zie je dit bericht: Brown confident on son's disease

Quote:
quote:
Chancellor Gordon Brown says he is upbeat about his son's future after revealing four-month-old Fraser has been diagnosed with cystic fibrosis.
"A blessing and a curse"?
pi_44017787
Blessing omdat de diagnose gelijk gesteld is, dat scheelt heel veel. Je kan gelijk inspringen met medicijnen e.d.
Curse, nou dat is logisch

Een van de belangrijkste medicijnen bij CF is het pancreas enzyme.
Bij veel CF-ers is de vet-vertering een groot probleem doordat de alvleesklier ook taaislijm produceert.
Daardoor worden de vetten niet (goed) afgebroken en mis de patient erg veel voeding stoffen.
mbv dit pancrease enzym (komt uit varkens geloof ik) zijn ze wel instaat om een redelijke vet opname te krijgen. Met als gevolg een veel beter voedings toestand en dus een veel betere gezondheid.

Ik zie het bij mijn dochters, bij de oudste wisten we het vrij snel (4 maanden) maar bij de jongste wisten we het vanaf het begin en dat is toch een veel betere start
(de oudste is de eerste maanden gewoon ondervoed geweest)
  donderdag 30 november 2006 @ 11:30:26 #106
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_44018206
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:13 schreef hjs het volgende:
Blessing omdat de diagnose gelijk gesteld is, dat scheelt heel veel. Je kan gelijk inspringen met medicijnen e.d.
Curse, nou dat is logisch

Een van de belangrijkste medicijnen bij CF is het pancreas enzyme.
Bij veel CF-ers is de vet-vertering een groot probleem doordat de alvleesklier ook taaislijm produceert.
Daardoor worden de vetten niet (goed) afgebroken en mis de patient erg veel voeding stoffen.
mbv dit pancrease enzym (komt uit varkens geloof ik) zijn ze wel instaat om een redelijke vet opname te krijgen. Met als gevolg een veel beter voedings toestand en dus een veel betere gezondheid.

Ik zie het bij mijn dochters, bij de oudste wisten we het vrij snel (4 maanden) maar bij de jongste wisten we het vanaf het begin en dat is toch een veel betere start
(de oudste is de eerste maanden gewoon ondervoed geweest)
Nou ja...met blessing bedoelde ik meer dat het nu een "hoge politicus" Verwachte opvolger Blair overkomt, waardoor er wellicht, ook op politiek vlak, meer aandacht voor komt. Daarom blessing tussen "" want het is en blijft tragisch...blessing in disguise dus.

Maar idd de snelle diagnose is ook er belangrijk.
pi_44018394
Dat is ook waar natuurlijk
Kan er meer geld naar research e.d.
  donderdag 30 november 2006 @ 11:41:33 #108
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_44018516
Ik heb een paar topics gemist door drukte, maar zo te zien gaat het nog steeds voortreffelijk
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_44019845
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:14 schreef buzzer het volgende:

[..]

De bedoeling van deze post ontgaat me even geloof ik
Spam !
pi_44020486
De Postbank was niet zo blij met de actie - dat zure wijf gooide wat zakjes op de toonbank met een snerpend, stop het daar maar in Ben in totaal 3 kwartier zoet geweest in het postkantoor

Kreeg nog bijna woorden met haar, ze geloofde nauwelijks dat het voor een goed doel was - komt met dit adres natuurlijk ook niet echt geloofwaardig over - maar anders hadden we stortingkosten moeten betalen. Mooi niet dus.

Het precieze bedrag is uiteindelijk gekomen op 458, 25 euro.

Ik schreef bij de mededelingen SCH maar daar heeft die Postbanktrol SCHenking van gemaakt
  donderdag 30 november 2006 @ 13:04:32 #111
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44021082
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:45 schreef SCH het volgende:
De Postbank was niet zo blij met de actie - dat zure wijf gooide wat zakjes op de toonbank met een snerpend, stop het daar maar in Ben in totaal 3 kwartier zoet geweest in het postkantoor

Kreeg nog bijna woorden met haar, ze geloofde nauwelijks dat het voor een goed doel was - komt met dit adres natuurlijk ook niet echt geloofwaardig over - maar anders hadden we stortingkosten moeten betalen. Mooi niet dus.

Ik schreef bij de mededelingen SCH maar daar heeft die Postbanktrol SCHenking van gemaakt

Sommige mensen tralen het plezier in hun werk ook echt uit
Nou kom jij niet over als iemand die zich makkelijk af laat schepen, dus dat zit wel goed.
Bedankt man
pi_44021114
Als je het geld op deze manier overmaakt lijkt het toch een beetje als of de poliep-operatie van de Heer Frans Bauer steunt
  donderdag 30 november 2006 @ 13:08:39 #113
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44021187
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:21 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Spam !
Oke
  donderdag 30 november 2006 @ 13:12:03 #114
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44021276
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:05 schreef SCH het volgende:
Als je het geld op deze manier overmaakt lijkt het toch een beetje als of de poliep-operatie van de Heer Frans Bauer steunt
  donderdag 30 november 2006 @ 13:28:26 #115
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_44021776
quote:

Postbank

Oh en SCH: het betreft geen schenking maar overmaken naar een prive persoon die er een schenking van gaat maken dus ze heeft gelijk
  donderdag 30 november 2006 @ 13:49:04 #116
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44022328
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:28 schreef wdn het volgende:

[..]

Postbank

Oh en SCH: het betreft geen schenking maar overmaken naar een prive persoon die er een schenking van gaat maken dus ze heeft gelijk
maar dát is nou net het verschil tussen formeel en empatisch handelen
pi_44022602
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:42 schreef static het volgende:

[..]

En OS uiteraard.
vooruit en WTG OS
  donderdag 30 november 2006 @ 14:01:26 #118
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_44022667
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:49 schreef buzzer het volgende:

[..]

maar dát is nou net het verschil tussen formeel en empatisch handelen
Tsk Regels zijn regels...aldus sommige politici....de mensen dienen de regels...niet andersom.

Mooi bedrag trouwens SCH...enking.
  donderdag 30 november 2006 @ 14:34:21 #119
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_44023368
Ik vind dat een FA SCH zijn nick maar in SCHenking moet veranderen aangezien de postbank vind dat dat zijn nick is
  donderdag 30 november 2006 @ 15:33:52 #120
33954 ElisaB
pi_44025199
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:05 schreef SCH het volgende:
Ik zal hem je beterschapswensen overbrengen

SCHat, bedankt Heel liev van je dat je je collega's hebt aangemoedigd ons en St Fok te ondersteunen!

Hoeveel collega's heb je eigenlijk? Ik doe wat kusjes voor de vuist weg (eerlijk delen):

pi_44025307
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:33 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik zal hem je beterschapswensen overbrengen

SCHat, bedankt Heel liev van je dat je je collega's hebt aangemoedigd ons en St Fok te ondersteunen!

Hoeveel collega's heb je eigenlijk? Ik doe wat kusjes voor de vuist weg (eerlijk delen):

Voor wie was " " deze bedoeld?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 november 2006 @ 15:37:37 #122
13151 crew  Rewimo
pi_44025331
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Voor wie was " " deze bedoeld?
Voor die aardige mevrouw op het postkantoor natuurlijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 30 november 2006 @ 15:48:45 #123
33954 ElisaB
pi_44025685
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:37 schreef Rewimo het volgende:
Voor die aardige mevrouw op het postkantoor natuurlijk
psies!
  donderdag 30 november 2006 @ 16:02:33 #124
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44026106
Buzzertje kon het toch niet laten, en heeft iets leuks op de kop getikt

De super super superaardige mevrouwvan de afdeling communicatie van een zeer bekend pretpark in de Flevopolder, laten we zeggen Walibi World heeft toegezegd in het kader van deze actie om in maart 2007

30 VRIJKAARTEN VOOR WALIBI WORLD naar de stichting te sturen ten bate van de dagjes uit.

pi_44026179
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:02 schreef buzzer het volgende:

De super super superaardige mevrouwvan de afdeling communicatie van een zeer bekend pretpark in de Flevopolder, laten we zeggen Walibi World heeft toegezegd in het kader van deze actie om in maart 2007

30 VRIJKAARTEN VOOR WALIBI WORLD naar de stichting te sturen ten bate van de dagjes uit.

Geweldig Buzzer
  donderdag 30 november 2006 @ 16:27:02 #126
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_44026955
Buzzer toch

Ik zou der 1 opsturen naar het postkantoor waar SCH heeft gestort (met welgemeende groeten names CF)
pi_44027452
quote:

donderdag 30 november 2006 @ 16:43:56 #128
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_44027502
Bel ook eens met de efteling buzzer
  donderdag 30 november 2006 @ 16:45:22 #129
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44027551
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:43 schreef wdn het volgende:
Bel ook eens met de efteling buzzer
die aardige, hele aardige mevrouw heeft me nog wat adresjes gegeven Slow down
  Licht Ontvlambaar donderdag 30 november 2006 @ 16:49:33 #130
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44027711
quote:

Buzzzzzzz
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 17:20:54 #131
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_44028698
quote:

Wheheh

Volgens mij vind je zoiets alleen maar leuk. Even in de clinch met de zure postbankmevrouw.

Goede actie en mooi bedrag!
  FOK!fotograaf donderdag 30 november 2006 @ 17:27:37 #132
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_44028898
Goed bezig Buzzer!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 30 november 2006 @ 17:38:13 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44029212
SCH
pi_44029248
echt super van hoeveel geld we al hebben en dan ook nog die vrijkaarten!!
pi_44030366
Wow, geweldig Buzzer!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44033006
Buzzer heb je al concreet nieuws van die andere laptop leverancier?
pi_44033360
update?
  donderdag 30 november 2006 @ 19:52:43 #138
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44033427
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:42 schreef Dementor het volgende:
Buzzer heb je al concreet nieuws van die andere laptop leverancier?
nee nog helemaal niet, dus als je nieuws hebt: mail me maar
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 november 2006 @ 20:01:01 #139
13151 crew  Rewimo
pi_44033779
Walibimevrouw
pi_44035039
SCH Buzzer Walibi !!!
Whatever I want.
pi_44035049
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:52 schreef buzzer het volgende:

[..]

nee nog helemaal niet, dus als je nieuws hebt: mail me maar
Mail verstuurd.
  donderdag 30 november 2006 @ 20:37:19 #142
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44035244
Ik heb hem binnen. Ziet er goed uit . Ik laat je zo snel mogelijk wat weten
pi_44035432
Ik heb eindelijk wat geld overgemaakt
  donderdag 30 november 2006 @ 20:50:02 #144
33954 ElisaB
pi_44035652
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:43 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb eindelijk wat geld overgemaakt

Ik ben even bezig het bestand van de admie te herschikken, want dat leek me voor de overzichtelijkheid wat beter. Als dat klaar is, ga ik de stortingen van vandaag erin zetten en meld ik me.
  donderdag 30 november 2006 @ 20:53:49 #145
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44035761
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:50 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik ben even bezig het bestand van de admie te herschikken, want dat leek me voor de overzichtelijkheid wat beter. Als dat klaar is, ga ik de stortingen van vandaag erin zetten en meld ik me.

Check ook nog even je mail als je wil
pi_44036452
Wie heeft de tekst voor de frontpage bedacht?
quote:
De aandoening komt bij één op de 3600 baby's voor. Patiënten overlijden vrijwel zonder uitzondering op jonge leeftijd.
Beetje te dramatisch hoor, zo erg is het nu ook weer niet.
de zorg rondom CF-ers is de laatste 10tal jaren erg verbeterd, waar ze vroeger idd niet de pubertijd haalde (in sommige delen van europa is dat nog steeds zo) is de levensverwachting van de kinderen die nu geboren worden met CF zo rond de 40 jaar.

Toch hebben we al wat bekenden uit het CF-wereldje verloren zo door de jaren heen, dit jaar al 2 meisjes waarvan eentje van 8 jaar oud. (en dan kennen we er niet eens echt veel cf-ers)
  donderdag 30 november 2006 @ 21:39:45 #147
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44037610
Op de sterrenpagina staan er al iets van 8 dit jaar, en de meesten daarvan hebben de 20 niet gehaald...
pi_44038885
Ik weet het, het ging af en toe erg hard dit jaar

Lieke 30/1
Wilco 2/2
Rionne 6/2
Edwin 8/2
Hugo 13/2

Dat waren er erg veel in een zeer korte tijd.

[ Bericht 37% gewijzigd door hjs op 30-11-2006 22:16:38 ]
  donderdag 30 november 2006 @ 23:07:17 #149
33954 ElisaB
pi_44041307
En wie hebben we daar.... eindelijk, ElisaB

Bank 2.114,67
Giro 1.327,73
Anders 94,00
Sponsorloop 330,00
Subtotaal 3.866,40
Veiling 750
Totaal 4.616,40

goed bezig menschen

Met een dikke kus voooorrrr:

NorthernStar
theborg
sufferdt (voor de sponsorloop)
Fannetje & Tackleberry &
Simple_Mind

Met wat SCH vandaag in vriendelijke samenwerking met de postkantoordame op mijn rekening heeft gestort, zijn we de ¤ 5.000 voorbij!

Ik zeg WTF, waar eindigt dit
pi_44041420
Whatever I want.
  donderdag 30 november 2006 @ 23:12:16 #151
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44041474

pi_44041515
Nog wat erbij en we hebben 10 laptops
pi_44041738
op naar de 7000 euri
pi_44042301
Hallo Allemaal,

het is echt ongelooflijk hoeveel jullie bij elkaar krijgen!

Hartstikke leuk.

Overigens mikken we in eerste instantie op een 6 tal mobiele laptops (met UMTSof zo) om in de ziekenhuizen waar nu helemaal niks is voor onze CF-ers de mogelijkheid te hebben om tijdens de sowieso heeeeel vervelende opname in het ziekenhuis een beetje contact te kunnen onderhouden.

We zijn ook bezig met structurele oplossingen in ziekenhuizen maar het kost heel veel tijd om dat te kunnen regelen. (Heeft te maken met procedures, beveiliging etc. etc.) Met de mobiele laptops met internet kunnen we de kinderen snel helpen, daar gaat het om.

Nog eens bedankt!

Groeten Fred.
  donderdag 30 november 2006 @ 23:48:15 #155
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_44042631
Klinkt als een geweldig idee!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_44043434
5000 euro alweer?!

Zeker mooi dat zo'n groot en daardoor vaak onpersoonlijk forum toch zo'n mooi gebaar van medeleven kan maken!
Kun je dat nog één keer uitleggen??
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 december 2006 @ 07:07:13 #157
13151 crew  Rewimo
pi_44045782
Wauw, over de 5000! Dat eindigt bij heel wat laptops
pi_44046095
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:07 schreef ElisaB het volgende:
Met wat SCH vandaag in vriendelijke samenwerking met de postkantoordame op mijn rekening heeft gestort, zijn we de ¤ 5.000 voorbij!

Ik zeg WTF, waar eindigt dit
Ik heb maar 1 smiley die gepast is...

hulde
pi_44046653
<voetbalsupportermodus>10! 10! 10! 10! 10! 10! 10!</voetbalsupportermodus>
Ligt het nou aan mij, of is er een warme deken van saamhorigheid en gulheid over FOK! heen gevallen?
Waar kan ik me trouwens ook alweer opgeven voor die sponsorloop? (salaris is binnen namelijk)
Heb je mijn minicity al bezocht?
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:09:09 #160
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_44046698
Och 5000 euro had ik al ingeschat voor de veiling van de mods

Ik ben niet verbaasd dat we 5000 euro halen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 december 2006 @ 09:35:10 #161
13151 crew  Rewimo
pi_44047103
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:06 schreef uncle_sjohie het volgende:
<voetbalsupportermodus>10! 10! 10! 10! 10! 10! 10!</voetbalsupportermodus>
Ligt het nou aan mij, of is er een warme deken van saamhorigheid en gulheid over FOK! heen gevallen?
Waar kan ik me trouwens ook alweer opgeven voor die sponsorloop? (salaris is binnen namelijk)
100 kilometer run voor het goede doel.
  vrijdag 1 december 2006 @ 10:02:28 #162
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44047543
quote:
nog 5 te gaan tot de 100
Kom op, dat moet lukken
pi_44047594
UMTS
Dat is peperduur en langzaam met datalimieten.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 1 december 2006 @ 10:08:14 #164
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44047650
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:05 schreef Dementor het volgende:
UMTS
Liefje, als je een betere oplossing weet, roep het dan
pi_44047661
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:08 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Liefje, als je een betere oplossing weet, roep het dan
Wifi?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 1 december 2006 @ 10:10:43 #166
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44047695
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:08 schreef Dementor het volgende:

[..]

Wifi?
Misschien een hele stomme vraag... Mag dat in ziekenhuizen?
Vraag twee... is dat een oplossing die zowel financieel als technisch op korte termijn haalbaar is?

Want het gaat op dit moment echt om de korte termijn...

Waarom moet ik nu ineens aan Oversight en zijn Bifi denken
pi_44047761
Wifi mag in ziekenhuizen (ze maken er zelf vaak gebruik van). Zelfs bellen is in ziekenhuizen niet overal meer verboden.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_44048502
Het gaat echt super !!

Mag ik nog ff spammen voor een andere actie.
Zoals jullie wel weten ondertussen is een van de zwakke punten van cf-ers hun longen.
Maar ook cf-ers willen graag uit gaan (en waarom niet)
dus een rookvrije horeca is voor hun een uitkomst (net als voor alle mensen met longproblemen, of mensen die een hekel hebben aan stinkende kleren de volgende ochtend)

http://www.cleanairnederland.nl/asp/meldpunt_horeca_rookvrij.asp

Alvast bedankt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 december 2006 @ 10:57:01 #169
13151 crew  Rewimo
pi_44048679
Die actie heb ik als COPD-klant al een poosje geleden ingevuld Maar hoe meer aandacht hoe beter natuurlijk
pi_44048789
Ook allang ingevuld .
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:06:21 #171
33954 ElisaB
pi_44048876
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:05 schreef Dementor het volgende:
UMTS
Jammer van die smiley. Wel eens geprobeerd om als simpele ziel in een procedure- en protocollen gestuurde bureaucratie iets voor elkaar te krijgen?

Fred en zijn collega's van de stichting zijn met diverse ziekenhuizen in gesprek om te kijken:
* wat er kan
* wat er mag

En nu ga ik even fantaserend samenvatten, want ik heb een beeld gekregen van hoe het gaat, maar het ontbreekt me aan voldoende technische kennis. Dus doe ik eigenlijk alleen een poging om het beeld ook aan jullie helder te krijgen:

In sommige ziekenhuizen is het simpel: daar steek je het draadje in de telefoonaansluiting en klaar.

In sommige ziekenhuizen kán het op zich wel, maar zijn de faciliteiten alleen aanwezig voor de eigen organisatie. Daar zul je dus eerst de staf ervan moeten overtuigen dat het een goed idee is om dit ook beschikbaar te stellen voor de kinderen (daar zal wel een commissie over moeten beslissen). En daarna moet er een opdracht naar de facilitaire dienst (of zoiets) om het in orde te maken. Er gaat weken overheen...

In sommige ziekenhuizen kan het niet, maar zijn ze best bereid mee te denken / werken aan een oplossing. Natuurlijk zijn er overal internetmogelijkheden. Alleen was de kinderafdeling nou niet de eerste prioriteit om toegang te verschaffen. Dat betekent wellicht gewoon dat er draden moeten worden doorgetrokken. Kan op zich allemaal. Maar of het mag en wanneer het kan is de vraag.

In sommige ziekenhuizen is de IC het probleem. Met alle apparatuur die daar nodig is om mensen in leven te houden, is een door de ether zwevend wifi-signaal niet altijd even handig.

In sommige ziekenhuizen vinden ze alles te ingewikkeld en zien ze er niet overheen. Dan is de laatste mogelijkheid om te internetten via UMTS. Sloom en duur, maar dat waren de 56k-modempjes 10 15 jaar geleden ook.

Tuurlijk is UMTS niet de goedkoopste oplossing. Integendeel; duurder kan bijna niet geloof ik. En natuurlijk is dit niet de eerste oplossing waar de stichting naar kijkt. Maar ze weten nu al dat het in sommige ziekenhuizen voorlopig niet anders kan. Dus is het kiezen: laat je in die ziekenhuizen de kinderen nog maanden wachten, of regel je voor die gevallen dat er per direct een oplossing is.

[ Bericht 0% gewijzigd door ElisaB op 01-12-2006 11:24:01 ]
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:18:13 #172
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44049113
Super samengevat ElisaB
pi_44049124
Het is gewoon zonde van het geld om voor 80 euro per maand per laptop een UMTS verbinding neer te zetten.
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:18:51 #174
33954 ElisaB
pi_44049127
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:18 schreef buzzer het volgende:
Super samengevat ElisaB
Misschien klopt er geen hout van, maar het beeld moet wel een beetje duidelijk zijn
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:19:56 #175
33954 ElisaB
pi_44049151
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:18 schreef Dementor het volgende:
Het is gewoon zonde van het geld om voor 80 euro per maand per laptop een UMTS verbinding neer te zetten.
Ben ik niet met je eens. Als het kiezen is tussen géén internet of voor ¤ 80 per maand een umts geval, dan weet ik wel wat ik zou doen als ik precies in die maand in mijn eentje in een ziekenhuiskamertje van 3 bij 4 lag...
  Licht Ontvlambaar vrijdag 1 december 2006 @ 11:20:12 #176
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44049156
quote:
Waarom? Als je het puur op financieel afrekent, dan ben ik het met je eens... Maar hier spelen ook nog eens aantal andere, belangrijkere factoren mee. Dat mag toch wel duidelijk worden uit het stukje van ElisaB
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:21:37 #177
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44049185
quote:
op zicxh heb je gelijk, het is dan ook een noodoplossing, tot er per ziekenhuis een structurele goedkopere oplossing is. En aangezien ook ziekenhuis een hoog bureaucratie gehalte hebben, gaat daar best veel tijd in zitten. Overigens heb ik de stichting in contact gebracht met Vodafone afdeling sponsoring, dus wie weet wat daar nog uitkomt. (ik zit niet stil ondertussen )
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:22:21 #178
33954 ElisaB
pi_44049202
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:20 schreef Sjeen het volgende:
Waarom? Als je het puur op financieel afrekent, dan ben ik het met je eens... Maar hier spelen ook nog eens aantal andere, belangrijkere factoren mee. Dat mag toch wel duidelijk worden uit het stukje van ElisaB
Als ik het zelf was die daar moest liggen, zou ik er ook wel ¤ 300 per maand voor over hebben

Zonde van het geld (en dat is dan weer tegen Dementor) vind ik in deze gevallen (waarin het dus gaat om kinderen die afgezonderd van alles en iedereen in een afgesloten kamer liggen) het toppunt van verkeerde zuinigheid
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:24:17 #179
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44049248
het zou ook fijn zijn als er iemand is die dit topic leest, die ieen goede ngang heeft bij een provider. Kruiwagentjes zijn nooit weg. Ik breng je graag in contact met de stichting
  vrijdag 1 december 2006 @ 12:01:38 #180
136534 Erik_84
sja.. toch?
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:18:27 #181
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_44052499
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:24 schreef buzzer het volgende:
het zou ook fijn zijn als er iemand is die dit topic leest, die ieen goede ngang heeft bij een provider. Kruiwagentjes zijn nooit weg. Ik breng je graag in contact met de stichting
Nou ja....ik heb jarenlang bij XS4ALL gewerkt...Ken daar een hoop mensen en hopelijk kennen ze mij nog...maar ja uit het oog, uit het hart...geloof ik Ik kan wellicht degene van PR eens mailen, moet het me wel duidelijk zijn wat men precies nodig heeft enzow.

Helaas heb ik de komende tijd niet veel tijd om dingen te regelen. Zit namelijk midden in verhuizingen en verbouwingen...maar ja mailtjes doorsturen naar de juiste personen bij xs4all moet kunnen.
pi_44052857
Laat XS4ALL nou ook mobiele datacards leveren...
bye
pi_44053391
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:22 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Als ik het zelf was die daar moest liggen, zou ik er ook wel ¤ 300 per maand voor over hebben

Zonde van het geld (en dat is dan weer tegen Dementor) vind ik in deze gevallen (waarin het dus gaat om kinderen die afgezonderd van alles en iedereen in een afgesloten kamer liggen) het toppunt van verkeerde zuinigheid
Je kunt die 5000 euro er heel snel door heen jagen op die manier.

6x80= 480
12x480= 5760.

Dag geld!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 1 december 2006 @ 13:43:26 #184
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44053455
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 13:41 schreef Dementor het volgende:

[..]

Hoi... Ipv steeds met negatieve onliners te komen, zou je ook eens iets constructiefs kunnen posten
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:47:44 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_44053622
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 13:43 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Hoi... Ipv steeds met negatieve onliners te komen, zou je ook eens iets constructiefs kunnen posten
Waren dementors niet die wezens die juist al het positieve uit je haalden?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44053762
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 13:47 schreef Troel het volgende:

[..]

Waren dementors niet die wezens die juist al het positieve uit je haalden?
En waren troela's niet vervelende meisjes?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 december 2006 @ 13:56:57 #187
13151 crew  Rewimo
pi_44054041
Troel is lief, ja!
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:01:11 #188
35189 Troel
scherp en bot
pi_44054246
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 13:51 schreef Dementor het volgende:

[..]

En waren troela's niet vervelende meisjes?
Ey, ik ben geen troela
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:02:32 #189
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_44054310
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:01 schreef Troel het volgende:

[..]

Ey, ik ben geen troela
Als je vooraan in een rij staat ben jij troel a en is de volgende troel b
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:04:01 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_44054404
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:02 schreef wdn het volgende:

[..]

Als je vooraan in een rij staat ben jij troel a en is de volgende troel b
Ja, net zoals hoer a en hoer b zeker
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:17:20 #191
33954 ElisaB
pi_44054941
quote:

6x80= 480
12x480= 5760.

Dag geld!
Je trekt het onnodig in het negatieve en eigenlijk erger ik me daaraan.

We gaan van ons budget zorgen voor 6 laptops. Als er daarna nog geld overblijft, dan kan dat wellicht gebruikt worden om te helpen de daadwerkelijke verbindingen tot stand te brengen.

Wellicht is het zo dat in ziekenhuis A dit kan door een draadje door te laten trekken. En wellicht kan dat voor ¤ 120 en zijn er daarna geen kosten meer (als de kinderen dan met de beschikbaargestelde laptop mogen internetten op het account van het het ziekenhuis). Misschien is het voor weer een ander ziekenhuis nodig dat de betreffende patient toegang krijgt tot het draadloze netwerk van het ziekenhuis en daar een beperkte vergoeding voor betaald moet worden.

Ik vind het niet alleen ergerlijk, maar zelfs beledigend zo je post. Stel je voor dat je als kind in afzondering in het ziekenhuis ligt. En dat Dementor ff komt vertellen dat ¤ 80 per maand (voor jouw toegang tot vriendjes en vriendinnetjes, je ouders, je broertje) geldverspilling / te duur is. Ik zou je in de bek spugen eerlijk gezegd

Ik ben het met je eens dat het duur is. Ik ben het met je eens dat het prettiger was als er een goedkopere oplossing was. Maar stel nou gewoon dat die er voor twee kinderen in twee ziekenhuizen niet blijkt te zijn, wat is er dan mooier dan dat dát geen belemmering hoeft te zijn om tóch in contact te kunnen blijven met anderen
pi_44055085
Ik zeg ook niet dat het verkeerd is om geld uit te geven aan een internet verbinding.
Maar het is onzinnig als er een bedraad netwerk door het ziekenhuis loopt en je een wifi routertje kan neerzetten welke later als CI door de IT mensen kan worden toegevoegd.

Dat jij iemand in de bek zou spugen omdat je het niet met hem of haar eens bent zegt wel genoeg denk ik.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 1 december 2006 @ 14:29:07 #193
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44055313
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:22 schreef Dementor het volgende:
Ik zeg ook niet dat het verkeerd is om geld uit te geven aan een internet verbinding.
Maar het is onzinnig als er een bedraad netwerk door het ziekenhuis loopt en je een wifi routertje kan neerzetten welke later als CI door de IT mensen kan worden toegevoegd.

Dat jij iemand in de bek zou spugen omdat je het niet met hem of haar eens bent zegt wel genoeg denk ik.
Wacht even... nu ineens begin je te draaien. Al je voorgaande posts waren uitsluitend negatief en niet constructief. Het enige wat je deed was vertellen dat het belachelijk was en duur.

Uit deze post blijkt dat je geen enkele reactie op jouw posts gelezen hebt... ElisaB heeft duidelijk uitgelegd dat de stichting aan het inventariseren is waar wat mogelijk is. En dat als er echt niks anders mogelijk is, met UMTS gewerkt zal worden.

Weet je... ik vind je een echte Dementor en dat is geen compliment
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:31:53 #194
33954 ElisaB
pi_44055408
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:22 schreef Dementor het volgende:

Als je gewoon gelezen had wat ik hier en in de afgelopen delen over de (on-)mogelijkheden van de internetverbindingen heb gezegd, dan hadden je negatieve reacties hier niet gehoeven.
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:35:10 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44055529
Mss moeten we dit verhaal maar gewoon even laten rusten voor er straks echt bonje onstaat in dit topic met dit mooie doel...

Dementor heeft er mening x op na, het overgrote deel van de rest van de mensen meing y. Let it be...

Het is helemaal niet bedoeling dat er voor elk van die 6 laptops een UMTS verbinding komt. Alleen if need be... Zoals ElisaB zegt.
Hou er ook rekening mee dat een wifi routertje niet zomaar neer gezet is. Ja, dat wel, maar je moet ook wel iemand hebben die dat ding kan beheren. Dat kan je niet van die kinderen verwachten en ook niet zomaar van een ziekenhuis. Het zou prachtig zijn als het wel kon maar er zijn nou eenmaal bepaalde regels etc. in ziekenhuizen.

Zo... zullen we het dan nu maar weer gewoon over geld inzamelen hebben?

Oh, en briljante ideeen blijven natuurlijk uiteraard welkom!
pi_44056536
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:49 schreef hjs het volgende:
Het gaat echt super !!

Mag ik nog ff spammen voor een andere actie.
Zoals jullie wel weten ondertussen is een van de zwakke punten van cf-ers hun longen.
Maar ook cf-ers willen graag uit gaan (en waarom niet)
dus een rookvrije horeca is voor hun een uitkomst (net als voor alle mensen met longproblemen, of mensen die een hekel hebben aan stinkende kleren de volgende ochtend)

http://www.cleanairnederland.nl/asp/meldpunt_horeca_rookvrij.asp

Alvast bedankt.
Ja inderdaad.. mijn zusje heeft zelf C.F. en we komen echt nooit in restaurants waar ze geen goed afgeschermde rookzone hebben. Dit limiteert ons vaak tot pannekoekenrestaurants, fastfoodketens, en het buitenland. We kijken dus al uit naar een algeheel rookvrije horeca.

Ik zeg hier trouwens expliciet rookzone, omdat ik vind dat de rokers, die in de minderheid zijn, maar een eigen zone moeten hebben in plaats van andersom.
Kun je dat nog één keer uitleggen??
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 december 2006 @ 15:10:07 #197
13151 crew  Rewimo
pi_44056637
Die rookzone kan prima buiten zijn
  vrijdag 1 december 2006 @ 15:30:03 #198
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44057064
quote:

[..]

6x80= 480
12x480= 5760.

Dag geld!
we gaan ons in eerste instantie bezighouden met de laptops
  vrijdag 1 december 2006 @ 17:09:48 #199
33954 ElisaB
pi_44059952
Per mail ontvangen en met toestemming geplaatst:
quote:
Beste mensen,

Ik ben 24 en heb zelf ook CF, maar heb het geluk 22 mnd geleden een
dubbele longtransplantatie te hebben gehad en er daardoor geen last
meer van te hebben. Helaas is dit nog niet voor iedereen weggelegd.
Ik vind jullie actie dan ook helemaal geweldig en wil hem graag
steunen. De kampen die FOk vroeger organiseerden en de uitjes en
dingen als internet in het ziekenhuis zijn heel goede initiatieven om
de vele problemen waar veel mensen met CF op jonge leeftijd mee te
maken krijgen. Heel gaaf dat jullie dit willen steunen op deze
manier. Ik zal jullie actie zometeen op mijn weblog zetten en hoop
dat er daadoor nog meer mensen jullie steunen.

Groeten,

Bob
http://bobkallen.blogspot.com/
Thnx Bob
pi_44061005
Voor deze kids kunnen we tenminste nog iets (kleins) doen, voor dat ventje in Hoogerheide niet meer...
  vrijdag 1 december 2006 @ 21:08:11 #201
33954 ElisaB
pi_44066008
En weer een update

Bank 2.142,17
Giro 1.327,73
Anders 94,00
Sponsorloop 340,00
Subtotaal 3.903,90
Modveiling 750,00
Totaal ¤ 4.653,90

En een dikke kus voor:

ikdenkkris
Tjeez
hooibaal
  vrijdag 1 december 2006 @ 21:11:39 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44066102
Update! We gaan nog steeds door!
  vrijdag 1 december 2006 @ 21:17:04 #203
33954 ElisaB
pi_44066244
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Update! We gaan nog steeds door!
Nog geen boekenmarktgeld binnen, maar we gaan écht als een speer!
pi_44070663
zo gaat ie goed

ps...waar is de tag
Free people own guns! Slaves do not!
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:09:10 #205
33954 ElisaB
pi_44070716
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:06 schreef Vampier het volgende:
zo gaat ie goed

ps...waar is de tag
Die komt morgen
Ik moest de dollars nog even zien om te rekenen en kon zo snel de huidige koers van Paypal niet vinden. Maar ik hebbum inmiddels en je staat erbij voor morgen
pi_44070777
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:09 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Die komt morgen
K goede actie... en voor degene die nog niet gedoneerd hebben... kom op... maak die kindertjes blij
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:13:22 #207
33954 ElisaB
pi_44070814
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:09 schreef ElisaB het volgende:
Ik moest de dollars nog even zien om te rekenen en kon zo snel de huidige koers van Paypal niet vinden. Maar ik hebbum inmiddels en je staat erbij voor morgen
pi_44070873
Is het noodzakelijk om voor de modveiling geld tussen 5-31 december over te maken? Ik ga namelijk precies van 5-31 december op vakantie (serieus).
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:17:40 #209
33954 ElisaB
pi_44070902
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:16 schreef Lucille het volgende:
Is het noodzakelijk om voor de modveiling geld tussen 5-31 december over te maken? Ik ga namelijk precies van 5-31 december op vakantie (serieus).
Als je wint, dan schiet ik het wel voor; NP

Dus jij mag eventueel later overmaken
pi_44070919
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:17 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Als je wint, dan schiet ik het wel voor; NP

Dus jij mag eventueel later overmaken
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:19:16 #211
33954 ElisaB
pi_44070935
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:18 schreef Lucille het volgende:
pi_44071001
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:19 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wat lief dat je het wilt voorschieten, terwijl je niet eens weet wat ik ga bieden.
pi_44071037
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:13 schreef ElisaB het volgende:

[..]
urgh! Ik dacht dat ik euro's had gezegd tegen dat onding.
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:24:26 #214
33954 ElisaB
pi_44071063
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:22 schreef Lucille het volgende:
Wat lief dat je het wilt voorschieten, terwijl je niet eens weet wat ik ga bieden.
Als het meer dan ¤ 10.000 wordt moet je ff bellen
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:25:08 #215
33954 ElisaB
pi_44071079
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:23 schreef Vampier het volgende:
urgh! Ik dacht dat ik euro's had gezegd tegen dat onding.
Misschien had je dat wel gedaan, maar dan heeft ie je niet gehoord
pi_44071154
Het is iets van eur8.03 (net even gekeken naar de huidige exchange rate)
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:32:33 #217
15080 static
pi_44071206
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:16 schreef Lucille het volgende:
Doe je dat nog schriftelijk?
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:33:37 #218
33954 ElisaB
pi_44071229
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:29 schreef Vampier het volgende:
Het is iets van eur8.03 (net even gekeken naar de huidige exchange rate)
Paypal rekent hier ¤ 6,81 (kosten zijn er dan vanaf).
pi_44071268
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:32 schreef static het volgende:

[..]

Doe je dat nog schriftelijk?
Nee, maar ik heb geen idee of ik in die periode online ben om te checken of ik de veiling gewonnen heb en dan ook nog eens online een overschrijving kan doen. Aangezien je via postbank.nl SMSjes krijgt met een code om je transacties te doen. Daar ga ik niet op vertrouwen als ik in verweggistan zit.
pi_44071284
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:24 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Als het meer dan ¤ 10.000 wordt moet je ff bellen
Ow, ja ik was van plan om 20.000 te bieden. Wat is je nummer?
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:38:49 #221
33954 ElisaB
pi_44071318
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:37 schreef Lucille het volgende:
Ow, ja ik was van plan om 20.000 te bieden. Wat is je nummer?
0900-leenvanfrisia
pi_44071376
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:38 schreef ElisaB het volgende:

[..]

0900-leenvanfrisia
pi_44071771
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:33 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Paypal rekent hier ¤ 6,81 (kosten zijn er dan vanaf).
WTF! stelletje hufters bij paypal
pi_44073685
Hallo! Ik heb ook CF, en wilde even zeggen dat ik het echt geweldig vind dat jullie de actie dit keer voor FOK doen. Uit (veel te veel) ervaring, weet ik dat het hoognodig is dat er iets gebeurd in die ziekenhuizen, want 5 dagen op je kamer moeten zitten, zonder zelfs maar naar de fysio te mogen, en verder alleen je mobieltje is ook niet alles. (En in het volwassenziekenhuis is het (nog) erger dan in het kinderziekenhuis, daar had je tenminste nog spelletjes enzo...)
Nogmaals: super dat er al zoveel opgehaald is!!
Groetjes, Judith
"If all the year were playing holidays, to sport would be as tedious as to work."
  zaterdag 2 december 2006 @ 09:31:34 #225
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_44073783
Hoi, Judith
En het is maar geld Raptorix daarentegen was zo dom om aan te bieden 100 km te gaan rennen
  zaterdag 2 december 2006 @ 11:04:14 #226
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44074711
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 21:08 schreef ElisaB het volgende:
En weer een update

Bank 2.142,17
Giro 1.327,73
Anders 94,00
Sponsorloop 340,00
Subtotaal 3.903,90
Modveiling 750,00
Totaal ¤ 4.653,90

En een dikke kus voor:

ikdenkkris
Tjeez
hooibaal
mijn ogen knipperen iedere keer weer als ik het bedrag zie
  zaterdag 2 december 2006 @ 11:50:41 #227
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_44075548
Bijna 5000 euro

Oh is dit alles dat al is binnengekomen? Of is dit wat binnen is EN een prognose?
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:25:39 #228
33954 ElisaB
pi_44078933
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:50 schreef wdn het volgende:
Bijna 5000 euro

Oh is dit alles dat al is binnengekomen? Of is dit wat binnen is EN een prognose?
Dit is al binnen. De prognose is voor nu rond de ¤ 6.500
pi_44079608
Hoi allemaal,

Ik ben degene van van wie ElisaB op de vorige pagina zijn berichtje had gekopieerd. Superactie! Zoals daar staat, ik heb dit op mijn log gepost, hoop dat er daardoor nog veel meer geld binnenkomt. En zoals Yehudith zegt, met name de volwassenafdeling in het UMC is soms net een gevangenis, en internet kan daarbij echt helpen om het een beetje draaglijker te maken en om je dag daar door te komen.

Succes er mee, ik blijf het volgen en steun jullie actie uiteraard ook!

Bob.
  zaterdag 2 december 2006 @ 17:41:04 #230
162343 fredfok
FOK for ever
pi_44083113
Hallo Allemaal,

Wat loopt jullie actie ONGELOOFLIJK goed!! IK blijf keer op keer erg blij verrast!

Nog even als reactie op de mensen die aangeven dat UMTS belachelijk duur is: Dat is ook zo. Maar EliseB heeft het in haar reactie perfect verwoord: We (het bestuur van de stichting FOK) kiezen er voor om zo binnen enkele maand(en), hopelijk dit jaar nog, een aantal kinderen te kunnen helpen ondanks de hoge kosten. We blijven ook hard bezig om, in overleg met onder meer de Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting, structurele (Soort van WiFi) oplossingen te regelen.
Nou als er nog mensen vragen hebben hoor ik het graag!

Groeten Fred, Secretaris Stichting FOK
pi_44083309
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 21:37 schreef buzzer het volgende:
Lopende acties:

MeneerMuis doneert aan het einde van de rit nog extraatje:
(¤ 0,10 x aantal users dat aan de actie heeft meegdaan) = de extra storting van MeneerMuis
Hij denkt nog dat ie met ¤ 10 - ¤ 15 klaar is, maar dat is nu (wo 22 november) al een misvatting
Laat hem mij niet vergeten!
  zaterdag 2 december 2006 @ 17:55:12 #232
33954 ElisaB
pi_44083435
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 17:49 schreef mcDavid het volgende:
Laat hem mij niet vergeten!
Waarom zou hij jou vergeten?
  zaterdag 2 december 2006 @ 17:55:20 #233
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44083439
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 17:41 schreef fredfok het volgende:
Hallo Allemaal,

Wat loopt jullie actie ONGELOOFLIJK goed!! IK blijf keer op keer erg blij verrast!

Nog even als reactie op de mensen die aangeven dat UMTS belachelijk duur is: Dat is ook zo. Maar EliseB heeft het in haar reactie perfect verwoord: We (het bestuur van de stichting FOK) kiezen er voor om zo binnen enkele maand(en), hopelijk dit jaar nog, een aantal kinderen te kunnen helpen ondanks de hoge kosten. We blijven ook hard bezig om, in overleg met onder meer de Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting, structurele (Soort van WiFi) oplossingen te regelen.
Nou als er nog mensen vragen hebben hoor ik het graag!

Groeten Fred, Secretaris Stichting FOK
hoi Fred !

Het loopt inderdaad fantastisch. Ik bel je ergens weer ene keer volgende week
pi_44083539
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 17:55 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Waarom zou hij jou vergeten?
Sta niet in de lijst.

[ Bericht 2% gewijzigd door mcDavid op 02-12-2006 18:00:49 (houwen zo, hoor) ]
  zaterdag 2 december 2006 @ 18:10:10 #235
33954 ElisaB
pi_44083811
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 18:00 schreef mcDavid het volgende:
Sta niet in de lijst.
Maar wel in mijn lijst
pi_44084732
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 21:17 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nog geen boekenmarktgeld binnen, maar we gaan écht als een speer!
Heb je het al? Of heeft die trut van de Postbank het in haar decolledinges gestopt
  zaterdag 2 december 2006 @ 20:03:14 #237
33954 ElisaB
pi_44086686
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 18:43 schreef SCH het volgende:
Heb je het al? Of heeft die trut van de Postbank het in haar decolledinges gestopt
Het staat er nog niet op. Ik heb je net ge-PM-d en zal je een bericht sturen zodra ik het op mijn giro zie verschijnen
  zaterdag 2 december 2006 @ 21:46:39 #238
33954 ElisaB
pi_44089841
Een kleine update (eigenlijk nog van gisteren)

Bank 2.142,17
Giro 1.327,73
Anders 100,81
Sponsorloop 340,00
Subtotaal 3.910,71
Modveiling 750,00
Totaal 4.660,71

Met alsnog de voor Vampier
  zaterdag 2 december 2006 @ 22:02:55 #239
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44090203
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 2 december 2006 @ 23:29:52 #240
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_44092431
omfg! 4600 eutjes? supermooi!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 3 december 2006 @ 13:01:17 #241
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_44100373
weetje he, ik snap niet dat er in ziekenhuizen niet al lang iets van Wlan is!! hoeveel mensen liggen er wel niet in een ziekenhuis, die een laptop hebben, en zo evt wat kunnen werken, of jongeren die via internet toch nog wat kunnen leren voor school?

ik vindt dat internet in ziekenhuizen standaart zou moeten zijn!

mailtje onderweg!
  zondag 3 december 2006 @ 13:23:26 #242
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_44100893
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:01 schreef gateway het volgende:
weetje he, ik snap niet dat er in ziekenhuizen niet al lang iets van Wlan is!! hoeveel mensen liggen er wel niet in een ziekenhuis, die een laptop hebben, en zo evt wat kunnen werken, of jongeren die via internet toch nog wat kunnen leren voor school?

ik vindt dat internet in ziekenhuizen standaart zou moeten zijn!

mailtje onderweg!
In een ziekenhuis kan je niet zo maar een WLAN deployen.
Interferentie met allerlei gevoelige medische apparatuur speelt een rol.
Denk ook aan pacemakers of iets 'simpels' als gehoorapparaten.
Ook de gevolgen van radiofrequente straling op de gezondheid van mensen is een twistpunt.
Niet zo'n eenvoudige situatie dus.
Signature:
Maximaal
4
regels
  zondag 3 december 2006 @ 13:41:54 #243
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_44101370
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:23 schreef FallenAngel666 het volgende:

[..]

In een ziekenhuis kan je niet zo maar een WLAN deployen.
Interferentie met allerlei gevoelige medische apparatuur speelt een rol.
Denk ook aan pacemakers of iets 'simpels' als gehoorapparaten.
Ook de gevolgen van radiofrequente straling op de gezondheid van mensen is een twistpunt.
Niet zo'n eenvoudige situatie dus.
goedm hoeft natuurlijk geen wlan te zijn, LAN is ook goed, maar in elk geval een mogelijkheid om beetje te surfen.....
  zondag 3 december 2006 @ 14:49:56 #244
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_44103419
Via het stopcontact zou ik eerder aanraden. Paar van die homeplugs aanschaffen en dan op 1 plek in het ziekenhuis een PC met internet aansluiting. Dat zou zondermeer moeten kunnen werken.
pi_44103464
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:49 schreef wdn het volgende:
Via het stopcontact zou ik eerder aanraden. Paar van die homeplugs aanschaffen en dan op 1 plek in het ziekenhuis een PC met internet aansluiting. Dat zou zondermeer moeten kunnen werken.
Dat werkt thuis al niet lekker, laat staan in een ziekenhuis....
  zondag 3 december 2006 @ 14:59:24 #246
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_44103754
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:49 schreef wdn het volgende:
dat gaat nooit lekker werken..... met verschillende groepen misschien, maar tussen verschillende fasen echt niet!

en dan zou ik alsnog een draadje nemen..... nergens last van, hoogstens dat ie gelegd moet worden......
  zondag 3 december 2006 @ 15:01:33 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44103826
Dat zou idd allemaal wel beter zijn, maar vergeet ook niet dat daar dan wel ook 'support' bij moet zitten en dat dat vanuit het ziekenhuis moet komen en dat die ook met budgetten zitten etc. etc.
Het moet dus allemaal wel goed overlegd worden.
  zondag 3 december 2006 @ 15:09:10 #248
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_44104074
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
Dat zou idd allemaal wel beter zijn, maar vergeet ook niet dat daar dan wel ook 'support' bij moet zitten en dat dat vanuit het ziekenhuis moet komen en dat die ook met budgetten zitten etc. etc.
Het moet dus allemaal wel goed overlegd worden.
dat snap ik.... maar dat wil niet zeggen dat in de huidige tijd zoiets niet allang een keer gerealiseerd had kunnen worden....... Natuurlijk moet die internetverbinding voor patienten compleet los staan van het netwerk van het ziekenhuis!

Maargoed, dit is offtopic. Ik hoop dat fred en de zijnen het voor elkaar krijgen dat er zoiets komt voor de kids!
pi_44105342
Ik zeg: flinke router, flink wat snoeren, en een flink mannetje die die snoeren door de bestaande kabelgoten trekt en LAN-stopcontactjes maakt bij de bedden. Iedere zich zelf respecterende school heeft tegenwoordig om de 2 meter zo'n aansluiting, dus waarom een ziekenhuis niet?
  zondag 3 december 2006 @ 15:58:03 #250
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44105635
  zondag 3 december 2006 @ 15:59:12 #251
33954 ElisaB
pi_44105669
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:48 schreef mcDavid het volgende:
dus waarom een ziekenhuis niet?
Ga het ze vragen zou ik zeggen

Heb er nou maar gewoon vertrouwen in dat:

De stichting:
a) een goede, betaalbare oplossing voor ogen heeft
b) echt niet over een nacht ijs gaat
c) alles heus zorgvuldig uit zal zoeken
d) er mensen op heeft zitten die heus weten waarover ze praten

En het in dit geval wat lastiger gaat dan in onze willekeurige studentenkamertjes, omdat ziekenhuizen:
a) graag alles zelf in de hand houden
b) behoorlijk bureaucratisch zijn
c) heel andere belangen en prioriteiten hebben
d) niet zomaar flinke mannetjes toelaten

Het komt goed en ze doen het goed. Echt waar
pi_44105834
oh ik lig er niet wakker van hoor!
  zondag 3 december 2006 @ 16:05:12 #253
33954 ElisaB
pi_44105891
quote:
Op zondag 3 december 2006 16:03 schreef mcDavid het volgende:
oh ik lig er niet wakker van hoor!
Goezzoo
pi_44114920
Hoe is de tussenstand inmiddels?
pi_44116662
Wordt een mooi bedrag
  zondag 3 december 2006 @ 22:50:17 #256
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_44118035
quote:
Ik zie hier mijn actie nog niet bijstaan, wat opzich niet erg is. Maar ik geef dus ook nog eens 1 week voor sluitingstijd van de actie per persoon die geld gestort heeft ¤0.10 extra.

Dus dat begint behoorlijk te stijgen merk ik
World Wrestling Entertainment
  maandag 4 december 2006 @ 04:06:30 #257
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44122987
Kan ik op 12 december nog eens 15 euro overmaken of stopt dan de actie?

Ik geef dit jaar toch niet veel geld uit aan kerst-cadeaus. We hebben in de familie besloten dat we amper geld uitgeven dit jaar. Ik hoef zelf geen duur cadeau met kerst en anderen hoeven dat ook niet.

Kan ik mooi nog wat extra storten. 15 euro dan maar om mee te beginnen. Liefst stort ik 100 euro of meer maar dan moet ik eerst ff kijken hoe ik uitkom met mijn geld. Niet dat ik zelf tegen het einde van de maand helemaal krap zit zodat ik niet eens mijn portie bier kan kopen in het weekend. Sigaretten en bier zijn dus nodig. Maar ik bereken het wel ff uit. Tis geen gekke praat ik ben bewust ervan. Ik ga dus nog eens storten van een bedrag dat ik kan missen. Zelf denk ik aan het symbolische bedrag van 42 euro nu 4 is de wortel uit 2. Zomaar even uit gekte Denkende dat het een boost opleverd via het betalingsverkeer in het grote geheel van alle delen, wat weer zorgt voor uitwerking op andere gebieden 42 euro en anders 50 euro. Denk dat het 50 euro gaat worden. Scheelt weer een hoop rekenwerk.

Ben dan wel voor een laptop aan het sparen maar ik heb deze maand 200 euro weten te besparen en dan ook nog eens 42 euro weggegeven dus zo erg is weggeven niet, 200 euro uit de schuld gekomen bij ouders dus, daar de schuld gesaneerd. Tis ook maar een keer per jaar zoiets. De rest van het jaar gebeurt zo'n actie niet.

Heb nu even geen saldo meer om over te maken Ik sta teveel in het rood dus ik moet ff een paar dagen wachten. Heb alleen nog wat cash waar ik mee moet uitkomen.

En als je kinderen blij maakt met je geld dan is het zeker een goede besteding, het liefst dan even achteraf wat foto's zien van die kinderen in het pretpark maar dat zal wel niet gebeuren en dat hoeft ook niet meteen, niet zoals bij foster parents dat mensen gaan verwachten dat ze wat terug krijgen als ze wat geven.

Ik vertel het dus ook op deze manier om proberen bewust te maken dat geld weggeven een goede besteding kan zijn. Misschien dat anderen dan inzien dat het niet erg veel pijn doet als je eens 10 euro weggeeft. Wat is mooier dan een ziek kind helpen?

Die pizza die smaakt me dus niet zo vaak, een te zachte bodem en een te kleffe hap. Bespaar ik op zaken die niet smaken of waar ik niets aan heb, dan kan ik eens wat weggeven ook.

En dat doet hier geen pijn. Zonder dat ik nu bezig ben met opdringen van mensen die bang zijn om geld te storten. Maar het hoeft geen pijn te doen als je geld stort op een goed doel

Moet je wel natuurlijk wat geld over hebben

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-12-2006 04:20:18 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 4 december 2006 @ 04:26:12 #258
33954 ElisaB
pi_44123023
quote:
Op maandag 4 december 2006 04:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Kan ik op 12 december nog eens 15 euro overmaken of stopt dan de actie?

[KNIP]

Moet je wel natuurlijk wat geld over hebben
Tuurlijk kan dat. Als je nog over hebt. En anders zijn de goede bedoelingen en het goede idee ook al heel geweldig
quote:
Op zondag 3 december 2006 22:50 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik zie hier mijn actie nog niet bijstaan, wat opzich niet erg is. Maar ik geef dus ook nog eens 1 week voor sluitingstijd van de actie per persoon die geld gestort heeft ¤0.10 extra.

Dus dat begint behoorlijk te stijgen merk ik
Buzzer komt hier morgen vast nog wel langs en dan kan ie het er ff bijzetten! We zitten nu op de 171 stortingen, maar daar zijn ook een paar stortingen voor alleen de sponsorloop en een paar dubbele stortingen bij. Op dit moment zou je voor jouw actie ongeveer kunnen uitgaan van 160 * ¤ 0,10
  maandag 4 december 2006 @ 04:38:52 #259
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44123043
quote:
Op maandag 4 december 2006 04:26 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat. Als je nog over hebt. En anders zijn de goede bedoelingen en het goede idee ook al heel geweldig
Fijn dat het nog mogelijk is

Ik heb 50 euro over sowieso deze maand. Ik drink alleen nog maar bier in het weekend en dat slaat ook aan. Iedere dag bier drinken dat kost 3,50 euro per dag ongeveer. Uitgaande van 22 dagen zonder bier is dat mooi 22*3,50 euro = 77 euro ( moest even het rekenapparaat gebruiken )

Maar dat bedoel ik dus als ik zeg dat ik wil sparen voor het goede doel. Dat gaat mijn missie worden zodra ik bij de bank positief sta. Heb al een spaar rekening geopend moet alleen nog wat formulieren opsturen en dan kan ik gaan sparen online.

Een jaar lang sparen voor mezelf, en daarna een bepaald gedeelte weggeven aan het goede doel.

Als fok! volgend jaar dan geen goed doel heeft waar ik me in kan vinden dan stort ik vervolgens het deel dat ik gespaard heb voor het goede doel op het goede doel hier.

Zelf spaar ik dan dus ook voor mezelf door. Alles weggeven ga ik niet doen. Die laptop wil ik hebben om in bed te kunnen internetten. Als ik geen slaap nodig heb dan wil ik toch in bed liggen omdat ik het idee wil hebben dat ik toch in bed gelegen heb en dan wil ik internet erbij hebben om het toch aangenaam te maken maar zo gaat het offtopic.

Bewust worden van het uitgaven-patroon dus ook. En dan is sparen voor het goede doel een mooie impuls om het vol te houden. Bij iedere uitgave even bewust zijn wat je uitgeeft, zonder meteen extreem te zijn.

Vorige keer zei ik dat ik 2/5 deel wil overmaken aan het goede doel, ik zal eens kijken hoe ik dat ga doen dus. 2/5 deel of 1/4 deel. In mei heb ik die laptop van 1600 euro bij elkaar gespaard.

Die laptop is dus nodig. Primair

En daarna ga ik weer verder met een ander doel om voor te sparen. Inboedel of wat dan ook.

Maar goed. Ik vind storten op het goede doel dus leuk

Zat net even buiten te roken en wilde bijna in mijn interesses zetten in mijn profiel hier dat storten op een goed doel een hobby is.

Krijg meer voldoening door te storten en te sparen voor een goed doel dan van een of andere aankoop. Behalve die laptop dus

Boeken lenen inplaats van kopen. In de bibliotheek betaal je 15 cent per boek, koop je een boek 2e hands 5 euro. Koop je nieuw betaal je 20 euro. Wederom kassa te noemen. Besparen

Cd's kopen of lenen of muziek downloaden

Ik kies voor lenen of downloaden. Napster nog een keer regristreren. Wel een betaalde service die okey is en waar geen virussen op gezet worden zo snel.

Volgende keer dat er een actie wordt gehouden probeer ik een mooi bedrag te storten

Niet dat ik zeg dat 10 euro weinig is. 1000 keer 10 euro is 10,000 euro. Ik vind 5 euro zelfs okey of 1 euro van mijn part. Iedere cent telt.

Maar voor mij is het dan een soort sport dat ik ervan wil maken. Precies uitrekenen van alles.

Accountancy gedaan als opleiding
  maandag 4 december 2006 @ 04:45:03 #260
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44123050
Ik heb de neiging om "offtopic"te gaan in berichten maar dat is mijn manier van posten dus, zelf zie ik het niet als offtopic maar het kan bij anderen als offtopic gezien worden. Als ik bezig ben met nadenken over hoe ik goed kan storten op een goed doel dan ga ik dat uitkienen en dan ga ik vanzelf praten over besparen en downloaden van muziek en dan vul ik dat even aan in het bericht.

Niet dat iemand de indruk wekt dat ik bezig ben met een ego trip. Ik probeer dan even duidelijk te maken hoe ik het doe en misschien heeft iemand er wat aan of vind iemand het ook okey om het zo te doen of wat dan ook. Ik probeer dan even uit te leggen hoe ik over geld denk ook, dat het betrekkelijk is allemaal. Ook geld kun je over filosoferen een beetje

Geld beheren is leuk om te doen dus. Als je goed bent in het beheren van geld dan kun je van weinig geld veel geld maken Maar zo heb je veel manieren om geld te verdienen. Geld verdienen door sparen of geld verdienen door slim bezig te zijn. ( dit is dus wel echt offtopic, sorry, zal erop letten)

En een jongen of meisje van 15 die met 15 euro zakgeld 1 euro overmaakt die maakt dan evenveel over dan iemand die met 4000 euro salaris 266,666666666666667 overmaakt dus. ( moest weer mijn rekenmachine gebruiken op de computer )

Tuurlijk is die 266,6666666667 meer geld, maar het gebaar is hetzelfde. Het is in principe een even grote uitgave te noemen.

Daarom storten mensen met 15 miljard ook vaker een paar miljard op een goed doel. Pas geleden was een multi miljardair die storte bijna zijn hele kapitaal op het goede doel. Ik weet niet hoeveel miljard hij precies gestort had maar het waren meer miljarden. Zelf hield hij 30 procent over van zijn geld. En met die 30 procent kon hij nog een eiland kopen, meerdere eilanden, ik wilde bijna het caribisch gebied gaan opnoemen maar dat is weer overdreven. Die man was zich dus ook bewust dat je teveel geld kunt hebben in het leven.

Sommige mensen sparen alles op en dan bouwen ze een erfenis op voor de nabestaanden en dan gaan de nabestaanden het op maken of dan gaan de nabestaanden ruzie maken wie het geld mag hebben. Spaar je je hele leven lang en slaat je familie elkaar daarna de koppen in wie het meeste geld krijgt. Zou me niets verwonderen als er vaker moorden zijn gepleegd binnen een familie over wie het geld krijgt. Iemand krijgt geen geld van de erfenis en vervolgens komt de wraak naar voren. Dat is dus betrekkelijk aan sparen en geld overhouden in het leven. Gewoon voor je dood alles opmaken. Of je maakt net voordat je dood gaat alles over aan het goede doel als je veel kinderen hebt. Voor de zekerheid. ( testament opstellen dus ook)

Of een familie-lid die gokt alles weg in een casino.

Dat bedoel ik dus met onzinnig sparen, het is dan ook geen sparen meer maar oppotten. Kun je beter sparen om op te maken of sparen om weg te geven

En dan zit er een berg offtopic in, maar ik probeer dan even de spijker te slaan ergens.

En dan ook even uitleggen waarom ik nog een keer 50 euro over ga maken. Omdat ik op een bepaalde manier tegen geld aankijk dus.

100 euro haal ik niet want dan kom ik niet uit met mijn geld. Ik zit niet al te ruim bij kas op dit moment vandaar. Had ik werk op dit moment dan zou het anders uitzien. ( werk komt wel nog)

[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-12-2006 04:55:52 ]
  maandag 4 december 2006 @ 05:14:17 #261
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44123089
Even helemaal ontopic nu.

Ik vind het dus bijna ontroerend dat een goed doel als deze zoveel kan opwekken. Kleinschalig maar alsnog super groot. Zou er bijna een traantje van wegpinken maar dat mag niet Big boys don't cry

Of je nu 10 miljard bij elkaar sprokkeld of je sprokkeld 10 duizend bij elkaar. Het gaat erom hoe je het doet en met welke belangstelling het gebeurt. En dan ook hoe het uitgegeven wordt. Zoals jij zei ElisaB over dat ziekenhuis en dit doel. Als het naar een ziekenhuis zou gaan dan zou ik geen 50 euro storten. Waarschijnlijk had ik niet eens 15 euro gestort als het naar een ziekenhuis zou gaan. Precies de reden die jij verteld. Daar sla je precies de spijker op de kop volgens mij.

Kanker fonds stort ik niet op. Kanker fonds heb je de bestuurders die gewoon een veels te hoog salaris krijgen. Greenpeace strort ik niet op omdat ze dure boten kopen. En zo zijn meer goede doelen waar ik weiger aan te doneren.

Genoeg goede doelen die verkwisten het geld dat ze krijgen ook nog. Of goede doelen waarbij de mensen die voor het goede doel werken geen band hebben met de mensen waarvoor ze werken, mensen die in een goed doel werken voor zieke mensen, een salaris krijgen misschien en dan niet eens een keer kennis gemaakt hebben met iemand die ziek is. Zoals die baas van het kanker fonds misschien wel. Zal me nu niets verbazen als de baas van het kankerfonds in 3 delig pak met een sigaar in een luxe stoel zit. Ik zie het helemaal voor me. Kanker fonds zamelt geld in tegen longkanker en de directeur steekt zich een dikke sigaar op en rijdt met een dikke bmw weg. Weet niet of het zo gaat daar. Kanker fonds spreekt me gewoon niet aan. Ook de manier waarop ze naar buiten treden spreekt me niet aan.

Dus dan kies ik voor een goed doel als deze. En dan maak ik vanzelf zoveel mogelijk over wat ik kan missen. Ik steun amper goede doelen. Wereld Natuur Fonds steun ik ook niet. Weet niet of het wereld natuur fonds voor de commercial moet betalen, moeten ze voor de commercial betalen op rtl-z dan is dat ook geld-verspilling te noemen. Die commercial met die baby en die schildpad die op het strand lopen die ken ik ondertussen van voren en van achteren en van links naar rechts. Ik ga ervan uit dat ze dus moeten betalen voor die commercial. Sowieso voor de boekhouding. Zo trek je geen nieuwe leden aan op de meest goede manier. Je gaat toch niet 2 jaar lang dezelfde beelden laten zien? Christina aguilara die vervolgens zit te zingen over a beautifull word. Ik ken dat nummer niet meer horen.

Dat bedoel ik dus ook dat ik niet zomaar ga doneren. Het moet me aanspreken. Spreekt een goed doel me aan dan kan ik bijna alles gaan storten. Als een hele goede vriend in nood zit dan help je hem toch ook met geld? Dan zie ik een goed doel als vriend. Dan zie ik die kinderen die ziek zijn als vriend.

Maar goed, zo denk ik erover nu dus.

50 euro komt eraan op 12 december. Ga daar maar vanuit

Alles helpt. Zou het een jaar lang doorgaan dan zou ik iedere maand overmaken van 50 euro

Tis ook zo dat ik het weggeven vaak prettiger vind dan het nemen. Ik ken mensen van vroeger die stonden te wachten totdat iemand een rondje gaf. Kwam je met bier aanzetten dan stonden ze het eerste in de rij. Ze zaten op hete kolen te wachten op gratis bier. En als je dan gaat wachten totdat zij een rondje geven dan kun je tot in de eeuwigheid wachten.

Ook met iets samen kopen, spreek je af om samen wat te kopen of een cadeau samen leggen. En dan zie je ze gewoon kijken of ze niet onder die betaling uit kunnen komen. Van zulke mensen hoef je niets te verwachten. Ze bestaan wel, ik heb ze meegemaakt. Ik ken er genoeg. Maar gelukkig is niet iedereen zo

Over de balk met dat geld. Een rondje voor de hele zaak Trek maar aan de bel
  maandag 4 december 2006 @ 05:21:06 #262
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_44123097
Gast, ga nou niet dit topic ook al lopen verkloten met je vage gezanik. Open je eigen topics waarin je naar hartelust kunt baggeren, ok?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 4 december 2006 @ 05:21:26 #263
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44123098
Okey

Bagger misschien voor jou. Ik vertel wat ik vind van het goede doel hier.

Over mensen die een pot stelen. Leg je samen geld bij elkaar en vervolgens blijft er geld over van de pot en dan is de pot weg. De pot is gestolen. Stelen van je vrienden.

Ik stop nu met baggeren.

Ik ga straks storten

Heb nu ook genoeg gezegd. Heb alles gezegd wat ik zeggen wilde ook. Over en uit Over. Roger that.

Deze gast verlaat het topic

Zal alleen nog even komen als er mensen gestort hebben, af en toe doen.
  maandag 4 december 2006 @ 05:21:59 #264
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_44123101
quote:
Op maandag 4 december 2006 05:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Okey

Thanks, Goodnight Goodmorning
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 4 december 2006 @ 05:23:25 #265
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44123104
quote:
Op maandag 4 december 2006 05:21 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Thanks, Goodnight
You're welcome

En het is morgen

Voor mij is het middag.

Ik zie weer wie het is. Ik keek ff in je fotoboek en jij bent het dus

Ik ken jou nog. Maar ik laat dit topic schoon van rellen, een rel binnen deze topic is het laatste wat erin past. Sowieso zal ik niet meer rellen op fok!.

Ik laat me niet meer opfokken. Ik zal wel fokken maar mezelf laten opfokken doe ik nooit meer.

Lekker ontspannen

Lekker ontspannen doneren op het goede doel.

Nu 50 euro en wie weet wordt ik ooit nog rijk en dan ga ik miljoenen doneren
  maandag 4 december 2006 @ 08:51:47 #266
136534 Erik_84
sja.. toch?
  maandag 4 december 2006 @ 10:11:39 #267
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_44124934
Virtuele eindstanden zijn altijd .

6926,96 wow
  maandag 4 december 2006 @ 11:02:29 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44125922
Ik heb net ook - eindelijk - even wat geld overgemaakt!

't Gaat goed zeg!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 4 december 2006 @ 11:31:32 #269
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_44126531
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:48 schreef mcDavid het volgende:
Ik zeg: flinke router, flink wat snoeren, en een flink mannetje die die snoeren door de bestaande kabelgoten trekt en LAN-stopcontactjes maakt bij de bedden. Iedere zich zelf respecterende school heeft tegenwoordig om de 2 meter zo'n aansluiting, dus waarom een ziekenhuis niet?
idd, en als er voor een ziekenhuis in de buurt hulp nodig is bij het trekken van de kabels, ik wil wel helpen
  maandag 4 december 2006 @ 11:33:30 #270
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_44126573
Of de kabels uit het raam van het ziekenhuis en dan via de buitenkant naar een prive-huis trekken We hebben genoeg FOK!-ers woonachtend bij ziekenhuizen. INTERNET KRIJGEN ZULLEN ZE.

pi_44129526
Draadloos mbv een richt antenne naar de fokker op de hoek

Nee ik ben er van overtuigd dat de Stichting Fok doet wat mogenlijk en zo goedkoop mogenlijk.
  maandag 4 december 2006 @ 13:33:52 #272
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_44130040
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:17 schreef hjs het volgende:
Draadloos mbv een richt antenne naar de fokker op de hoek

Nee ik ben er van overtuigd dat de Stichting Fok doet wat mogenlijk en zo goedkoop mogenlijk.
ik geloof ook weld at de stichting alles eran doet om het vor een goede en zo goedkoop megelijke prijs te krijgen, maar toch blijf ik het heel raar vinden dat er in dit digitale wereldje in een ziekenhuis geen internet voor patienten is........
pi_44132503
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:33 schreef wdn het volgende:
Of de kabels uit het raam van het ziekenhuis en dan via de buitenkant naar een prive-huis trekken We hebben genoeg FOK!-ers woonachtend bij ziekenhuizen. INTERNET KRIJGEN ZULLEN ZE.

Ik geef me bij deze als vrijwilliger op, om 50m kabel in te graven! (of om de kruipruimte in te duiken, ik ben niet zo groot)
  maandag 4 december 2006 @ 15:36:10 #274
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44133892
Ik wil ook wel 20 meter graven, 50 is wat te veel
Maar daar stel ik dan weer koffie- en broodjes service tegenover
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 4 december 2006 @ 16:32:32 #275
33954 ElisaB
pi_44136028
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:36 schreef phluphy het volgende:
Ik wil ook wel 20 meter graven, 50 is wat te veel
Maar daar stel ik dan weer koffie- en broodjes service tegenover
Graag één met jonge kaas, en eentje met iets salade-achtigs (krab of garnalen)
  maandag 4 december 2006 @ 16:54:56 #276
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_44136892
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:32 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Graag één met jonge kaas, en eentje met iets salade-achtigs (krab of garnalen)
hehe

ElisaB, is me storting binnen?
pi_44137370
Mijn geld komt maar niet binnen bij Elisa
  maandag 4 december 2006 @ 17:30:04 #278
33954 ElisaB
pi_44138154
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:54 schreef gateway het volgende:
ElisaB, is me storting binnen?
Vanavond ga ik weer inloggen en de updates maken
  maandag 4 december 2006 @ 18:59:33 #279
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_44140969
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:07 schreef SCH het volgende:
Postbank is altijd langzaam
pi_44141053
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:07 schreef SCH het volgende:
Mijn geld was bijna gehalveerd toen het binnenkwam bij Elisab

Bedankt paypal
  maandag 4 december 2006 @ 19:08:25 #281
33954 ElisaB
pi_44141227
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:02 schreef Vampier het volgende:
Mijn geld was bijna gehalveerd toen het binnenkwam bij Elisab
Bedankt paypal
Dat komt vooral door de lage stand van de dollar

Bedankt Bush
pi_44141385
tjah 4 jaar geleden was het 1:1
pi_44146034
en en is er al een update??
pi_44146423
Is het niet een idee om ook de wat minder vermogende users ook wat geld uit de zak te kloppen door bijvoorbeeld korte dates van een half uurtje voor een vast bedrag te verkopen?
  maandag 4 december 2006 @ 22:01:57 #285
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_44147458
Mijn moeder geeft 10 euro
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  maandag 4 december 2006 @ 22:28:47 #286
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_44147998
ElisaB, is er al een nieuwe update??? of is er zoveel gestort dat je nog aan het tellen bent?
  maandag 4 december 2006 @ 22:30:50 #287
33954 ElisaB
pi_44148058
Vampier
Maeksy
Gateway
XcUZMe
Snarf
ReCreative
rulerofdeath

Bank 2.192,17
Giro 1.357,73
Anders 100,81
Sponsorloop 360,00
Subtotaal 4.010,71
Modveiling 750
Totaal 4.760,71

maandag 4 december 2006 @ 22:34:45 #288
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_44148173
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:30 schreef ElisaB het volgende:
Vampier
Maeksy
Gateway
XcUZ_Me
Snarf
ReCreative
rulerofdeath

Bank 2.192,17
Giro 1.357,73
Anders 100,81
Sponsorloop 360,00
Subtotaal 4.010,71
Modveiling 750
Totaal 4.760,71

gaaaaaaaaaaaf die 5000 euro gaan we wel voorbij!

[ Bericht 3% gewijzigd door ElisaB op 04-12-2006 22:48:43 ]
pi_44148357
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:33 schreef gateway het volgende:

[..]

ik geloof ook weld at de stichting alles eran doet om het vor een goede en zo goedkoop megelijke prijs te krijgen, maar toch blijf ik het heel raar vinden dat er in dit digitale wereldje in een ziekenhuis geen internet voor patienten is........
Het probleem is niet zozeer dat er geen internet is, dat hebben alle ziekenhuizen wel. Het probleem is dat ze dat alleen in de centrale hal hebben, en sinds kort mogen mensen met CF gewoon hun kamer niet meer af (vanwege mogelijk besmettingsgevaar met deze of gene => andere CF-er, die toevallig ook opgenomen is). En op die kamers is geen internet....
"If all the year were playing holidays, to sport would be as tedious as to work."
  maandag 4 december 2006 @ 22:45:46 #290
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_44148574
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:39 schreef Yehudith het volgende:

[..]

En op die kamers is geen internet....
en dat bedoel ik. Als een ziekenhuis verbouwd/geupgraded of whatever wordt kan er toch wel een ethernetkabeltje naar de kamers? of in elk geval naar een aantal kamers? ok, ik snap dat dit extra kost, maar voor en tv moet je ook betalen, dus voor de aansluiting in de kamer voor internet kan men ook een vergoeding vragen.......
pi_44148785
quote:
Modveiling 750
Ik dacht dat er alleen op yvonne al 1000 euro was geboden?
pi_44148797
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:51 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Ik dacht dat er alleen op yvonne al 1000 euro was geboden?
Dit is wat er binnen is, volgens mij...
pi_44148849
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:51 schreef Five_Horizons het volgende:
Dit is wat er binnen is, volgens mij...
Hoe kan dat nou? De veiling loopt nog!
pi_44148926
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:53 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou? De veiling loopt nog!
Nou, dat is wat er overgemaakt is en ik denk niet dat iemand die 750 gaat toppen, zeg maar...
  maandag 4 december 2006 @ 22:58:36 #295
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44149057
quote:
Vampier
Maeksy
Gateway
XcUZMe
Snarf
ReCreative
rulerofdeath

Bank 2.192,17
Giro 1.357,73
Anders 100,81
Sponsorloop 360,00
Subtotaal 4.010,71
Modveiling 750
Totaal 4.760,71

morgen ga ik het sticky topic weer updaten..
pi_44149281
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:58 schreef buzzer het volgende:

[..]

morgen ga ik het sticky topic weer updaten..

is het al duidelijk nu met mijn betaling?
pi_44149364
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:55 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nou, dat is wat er overgemaakt is en ik denk niet dat iemand die 750 gaat toppen, zeg maar...
Static en OS hebben samen 1000 geboden voor Yvonne (750 voor static, 250 voor OS)
Volgens mij had Static zijn deel al overgemaakt, dit onafhankelijk van of ze zouden winnen of niet (beetje vergelijkbaar met al die lopers, zouden die ook terugbetaald worden als er na 1 km sprake is van een verstuikte enkel)
  dinsdag 5 december 2006 @ 00:17:47 #298
33954 ElisaB
pi_44151783
quote:
Op maandag 4 december 2006 23:07 schreef frederik het volgende:
Static en OS hebben samen 1000 geboden voor Yvonne (750 voor static, 250 voor OS)
Volgens mij had Static zijn deel al overgemaakt, dit onafhankelijk van of ze zouden winnen of niet (beetje vergelijkbaar met al die lopers, zouden die ook terugbetaald worden als er na 1 km sprake is van een verstuikte enkel)
En zo is het

Stettik heeft gewoon vast betaald; mocht ie nog overboden worden, dan mag zijn ¤ 750 tot de gewone stortingen gerekend worden
pi_44152092
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 00:17 schreef ElisaB het volgende:

[..]

En zo is het

Stettik heeft gewoon vast betaald; mocht ie nog overboden worden, dan mag zijn ¤ 750 tot de gewone stortingen gerekend worden
Duidelijk!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 december 2006 @ 07:06:27 #300
13151 crew  Rewimo
pi_44154263
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 00:17 schreef ElisaB het volgende:
En zo is het

Klasse van Static
  dinsdag 5 december 2006 @ 07:38:25 #301
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_44154404
Overzicht FOK! voor FOK
Doet SCH niet meer.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')