abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 november 2006 @ 23:12:16 #151
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44041474

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_44041515
Nog wat erbij en we hebben 10 laptops
pi_44041738
op naar de 7000 euri
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_44042301
Hallo Allemaal,

het is echt ongelooflijk hoeveel jullie bij elkaar krijgen!

Hartstikke leuk.

Overigens mikken we in eerste instantie op een 6 tal mobiele laptops (met UMTSof zo) om in de ziekenhuizen waar nu helemaal niks is voor onze CF-ers de mogelijkheid te hebben om tijdens de sowieso heeeeel vervelende opname in het ziekenhuis een beetje contact te kunnen onderhouden.

We zijn ook bezig met structurele oplossingen in ziekenhuizen maar het kost heel veel tijd om dat te kunnen regelen. (Heeft te maken met procedures, beveiliging etc. etc.) Met de mobiele laptops met internet kunnen we de kinderen snel helpen, daar gaat het om.

Nog eens bedankt!

Groeten Fred.
  donderdag 30 november 2006 @ 23:48:15 #155
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_44042631
Klinkt als een geweldig idee!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_44043434
5000 euro alweer?!

Zeker mooi dat zo'n groot en daardoor vaak onpersoonlijk forum toch zo'n mooi gebaar van medeleven kan maken!
Kun je dat nog één keer uitleggen??
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 december 2006 @ 07:07:13 #157
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44045782
Wauw, over de 5000! Dat eindigt bij heel wat laptops
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44046095
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:07 schreef ElisaB het volgende:
Met wat SCH vandaag in vriendelijke samenwerking met de postkantoordame op mijn rekening heeft gestort, zijn we de ¤ 5.000 voorbij!

Ik zeg WTF, waar eindigt dit
Ik heb maar 1 smiley die gepast is...

hulde
pi_44046653
<voetbalsupportermodus>10! 10! 10! 10! 10! 10! 10!</voetbalsupportermodus>
Ligt het nou aan mij, of is er een warme deken van saamhorigheid en gulheid over FOK! heen gevallen?
Waar kan ik me trouwens ook alweer opgeven voor die sponsorloop? (salaris is binnen namelijk)
Heb je mijn minicity al bezocht?
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:09:09 #160
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_44046698
Och 5000 euro had ik al ingeschat voor de veiling van de mods

Ik ben niet verbaasd dat we 5000 euro halen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 december 2006 @ 09:35:10 #161
13151 crew  Rewimo
pi_44047103
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:06 schreef uncle_sjohie het volgende:
<voetbalsupportermodus>10! 10! 10! 10! 10! 10! 10!</voetbalsupportermodus>
Ligt het nou aan mij, of is er een warme deken van saamhorigheid en gulheid over FOK! heen gevallen?
Waar kan ik me trouwens ook alweer opgeven voor die sponsorloop? (salaris is binnen namelijk)
100 kilometer run voor het goede doel.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 1 december 2006 @ 10:02:28 #162
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44047543
quote:
nog 5 te gaan tot de 100
Kom op, dat moet lukken
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_44047594
UMTS
Dat is peperduur en langzaam met datalimieten.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 1 december 2006 @ 10:08:14 #164
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44047650
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:05 schreef Dementor het volgende:
UMTS
Liefje, als je een betere oplossing weet, roep het dan
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_44047661
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:08 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Liefje, als je een betere oplossing weet, roep het dan
Wifi?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 1 december 2006 @ 10:10:43 #166
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44047695
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:08 schreef Dementor het volgende:

[..]

Wifi?
Misschien een hele stomme vraag... Mag dat in ziekenhuizen?
Vraag twee... is dat een oplossing die zowel financieel als technisch op korte termijn haalbaar is?

Want het gaat op dit moment echt om de korte termijn...

Waarom moet ik nu ineens aan Oversight en zijn Bifi denken
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_44047761
Wifi mag in ziekenhuizen (ze maken er zelf vaak gebruik van). Zelfs bellen is in ziekenhuizen niet overal meer verboden.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_44048502
Het gaat echt super !!

Mag ik nog ff spammen voor een andere actie.
Zoals jullie wel weten ondertussen is een van de zwakke punten van cf-ers hun longen.
Maar ook cf-ers willen graag uit gaan (en waarom niet)
dus een rookvrije horeca is voor hun een uitkomst (net als voor alle mensen met longproblemen, of mensen die een hekel hebben aan stinkende kleren de volgende ochtend)

http://www.cleanairnederland.nl/asp/meldpunt_horeca_rookvrij.asp

Alvast bedankt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 december 2006 @ 10:57:01 #169
13151 crew  Rewimo
pi_44048679
Die actie heb ik als COPD-klant al een poosje geleden ingevuld Maar hoe meer aandacht hoe beter natuurlijk
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_44048789
Ook allang ingevuld .
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:06:21 #171
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44048876
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:05 schreef Dementor het volgende:
UMTS
Jammer van die smiley. Wel eens geprobeerd om als simpele ziel in een procedure- en protocollen gestuurde bureaucratie iets voor elkaar te krijgen?

Fred en zijn collega's van de stichting zijn met diverse ziekenhuizen in gesprek om te kijken:
* wat er kan
* wat er mag

En nu ga ik even fantaserend samenvatten, want ik heb een beeld gekregen van hoe het gaat, maar het ontbreekt me aan voldoende technische kennis. Dus doe ik eigenlijk alleen een poging om het beeld ook aan jullie helder te krijgen:

In sommige ziekenhuizen is het simpel: daar steek je het draadje in de telefoonaansluiting en klaar.

In sommige ziekenhuizen kán het op zich wel, maar zijn de faciliteiten alleen aanwezig voor de eigen organisatie. Daar zul je dus eerst de staf ervan moeten overtuigen dat het een goed idee is om dit ook beschikbaar te stellen voor de kinderen (daar zal wel een commissie over moeten beslissen). En daarna moet er een opdracht naar de facilitaire dienst (of zoiets) om het in orde te maken. Er gaat weken overheen...

In sommige ziekenhuizen kan het niet, maar zijn ze best bereid mee te denken / werken aan een oplossing. Natuurlijk zijn er overal internetmogelijkheden. Alleen was de kinderafdeling nou niet de eerste prioriteit om toegang te verschaffen. Dat betekent wellicht gewoon dat er draden moeten worden doorgetrokken. Kan op zich allemaal. Maar of het mag en wanneer het kan is de vraag.

In sommige ziekenhuizen is de IC het probleem. Met alle apparatuur die daar nodig is om mensen in leven te houden, is een door de ether zwevend wifi-signaal niet altijd even handig.

In sommige ziekenhuizen vinden ze alles te ingewikkeld en zien ze er niet overheen. Dan is de laatste mogelijkheid om te internetten via UMTS. Sloom en duur, maar dat waren de 56k-modempjes 10 15 jaar geleden ook.

Tuurlijk is UMTS niet de goedkoopste oplossing. Integendeel; duurder kan bijna niet geloof ik. En natuurlijk is dit niet de eerste oplossing waar de stichting naar kijkt. Maar ze weten nu al dat het in sommige ziekenhuizen voorlopig niet anders kan. Dus is het kiezen: laat je in die ziekenhuizen de kinderen nog maanden wachten, of regel je voor die gevallen dat er per direct een oplossing is.

[ Bericht 0% gewijzigd door ElisaB op 01-12-2006 11:24:01 ]
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:18:13 #172
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44049113
Super samengevat ElisaB
pi_44049124
Het is gewoon zonde van het geld om voor 80 euro per maand per laptop een UMTS verbinding neer te zetten.
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:18:51 #174
33954 ElisaB
pi_44049127
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:18 schreef buzzer het volgende:
Super samengevat ElisaB
Misschien klopt er geen hout van, maar het beeld moet wel een beetje duidelijk zijn
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:19:56 #175
33954 ElisaB
pi_44049151
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:18 schreef Dementor het volgende:
Het is gewoon zonde van het geld om voor 80 euro per maand per laptop een UMTS verbinding neer te zetten.
Ben ik niet met je eens. Als het kiezen is tussen géén internet of voor ¤ 80 per maand een umts geval, dan weet ik wel wat ik zou doen als ik precies in die maand in mijn eentje in een ziekenhuiskamertje van 3 bij 4 lag...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')