Ik sponser je alquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zoooo hee echt hard onder de riem, joh als je denkt dat ik toch niet haal, sponsor me dan gewoon.
En krijg ik nog mail terug?quote:
Dat is een vrijdag?quote:
Nou ga proberen de duinen zoveel mogelijk te vermijden, bedoeling is juist om zoveel mogelijk de vloedlijn om te zoeken waar het zand hard genoeg is om te lopen, zand is juist fijner omdat het ideaal dempt en ik niet 1 van de lichtste ben.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:01 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Ik sponser je al![]()
(effe wat peptalk)
Eerlijk gezegd vind ik het onwijze prestatie als je het haalt,over het strand lijkt me geen doen en door de duinen zit je met die geile kinderkopjes en niveuverschillen .
Met een beetje regen killers voor het tempo en de knieen.
Loop zelf : http://www.dodentocht.be/ of http://nl.wikipedia.org/wiki/Kennedymars ik weet wat je te wachten staat.![]()
Dan kun je dat flesje water helaas vergetenquote:
En je staat erbijquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:22 schreef hjs het volgende:
Weer zo'n super plan met wat een inzet.
Ik sponser je ook wel een keer als vader van 2 kids met CF.![]()
Dat is altijd welkom, ik hoop snel even een minisite te maken met daarin route, en eventueel een tijdschema, zodat mensen als ze willen kunnen meelopenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:09 schreef melonovy het volgende:
En lopen er nog mensen mee (danwel in etappes)?
Tzt komt er wel een topic en de mensen die het topic missen, die zal ik aan hun vestje trekkenquote:Op woensdag 29 november 2006 06:15 schreef hjs het volgende:
Mooi, als je ff terug meelt met de betalings gegevens kan ik het overmaken.![]()
Ja leuk, we kunnen je toch niet alleen laten gaanquote:Op woensdag 29 november 2006 10:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is altijd welkom, ik hoop snel even een minisite te maken met daarin route, en eventueel een tijdschema, zodat mensen als ze willen kunnen meelopen
Dat vind ik nou een puick idee.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:21 schreef maaikelovesfer het volgende:
laat je je precieze route nog weten?? misschien als ik vrij heb kom k wel aan de kant staan![]()
En binnen (quote:Op donderdag 30 november 2006 19:53 schreef Sufferdt het volgende:
Dit vind ik echt een superactie en ik heb volledig vertrouwen in je. Daarom heb ik mijn sponsorbedrag (50,-) alvast overgemaakt!
En al nagedacht over mijn aanbod voor de lunch zeg maar?quote:Op woensdag 29 november 2006 10:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is altijd welkom, ik hoop snel even een minisite te maken met daarin route, en eventueel een tijdschema, zodat mensen als ze willen kunnen meelopen
je kunt het gelijk doen als je wil, alleen wel even bij de betaling vermelden, dan wordt het op de juiste mnaier verwerkt. De ijst is aangepastquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:10 schreef cptmarco het volgende:
ook wel sponsoren wil
Ik heb niet het hele topic door gelezen, wanneer is het betaalmoment?
Aangezien ik GIS medewerker ben bij een groot ingenieursburo wil ik ook wel een kaartje maken? Met eventueel een google earth kmz bestand? Dan kan iedereen het volgen.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |