Als hij er klaar voor is, maar in elk geval rond half decemberquote:Op zondag 26 november 2006 15:31 schreef Foo_niks het volgende:
wanneer moet hij lopen?
O.K, 2 x € 10,- als hij het binnen 13 uur doet,1 X als hij het überhaupt haalt.quote:Op zondag 26 november 2006 15:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als hij er klaar voor is, maar in elk geval rond half december
de beste gedachte die je kan hebben is dat het hoe dan ook goed terecht komtquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:55 schreef Semisane het volgende:
Zo...heb het geld van de sponserloop net overgemaakt.....ik heb wel vertrouwen in Raptorix...geen idee waar ik het op baseer trouwens.
Uhuh!quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:47 schreef Rewimo het volgende:
Al valt ie na 3 stappen hijgend neer: die 10 euro komen er echt wel
Mailen moet je altijd naar mij natuurlijkquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:00 schreef Oblivion het volgende:
Oh ik zie de teller op 86,5 staan, vind ik zo raar staan, doe mij die halve er maar bij...![]()
Ik heb alleen geen idee waar ik naar toe moet mailen enzo...![]()
ik denk er net zo overquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:47 schreef Rewimo het volgende:
Vast welquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:47 schreef Rewimo het volgende:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mailen moet je altijd naar mij natuurlijk
Ik gaat mailen!quote:
Ik heb het halfje toegevoegd
Nee, hebbik niet. Maar we komen er tzt vást wel uit. Beetje PM-men, beetje mailen, beetje topic voor openen; komt goed. Maak je geen zorgen; ik trek je wel aan je jasje als je het mocht vergetenquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:14 schreef FJD het volgende:
Heb je ook mailadressen van iedereen die heeft toegezegd te storten, ik lees bv erg vaak over dit topic heen dus een mail reminder zou voor mij ideaal zijn
Verder wil ik wel kijken of ik een rondje mee kan buggyen maar dan moet de wind maar net goed zijn
Maar je staat er nu al bij hoorquote:
Voor rekening nummer enzo...quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar je staat er nu al bij hoor
Edoch; mailen mag altijd
Nou als die net zo loopt als dat hij priktquote:Op zondag 26 november 2006 22:12 schreef raptorix het volgende:
Ik ga morgen even preciese datum prikken, ook al omdat ik me vakantie moet plannen
Zoooo hee echt hard onder de riem, joh als je denkt dat ik toch niet haal, sponsor me dan gewoon.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:59 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Nou als die net zo loopt als dat hij prikt![]()
'Moet het allemaal nog zien,kijk zo'n marathonnetje is natuurlijk wel kek in de juiste maanden,meeste mongolen lopen de vijftig in Nimegen ook wel .
Man met de hamer komt meestal rond de 60 70 KM om de hoek kijke,tel je daar bij op de korte dagen die je op dit moment hebt,plus de minder aantrekkelijke weersomstandigheden.
Mot ik het allemaal nog zien![]()
Komt bij het is een Amsterdammer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |