Volgens mij heb jij het andere topic niet gevolgd...quote:Op zondag 19 november 2006 00:19 schreef zodiakk het volgende:
Waarom niet meteen geld storten op de giro- of bankrekening voor de organisatie die CF-kindjes helpt? Nu moet iemand zich 100 kilometer het leplazarus lopen voordat mensen pas geld schenken. Yay, 1-0 for team humanity.
Goed gerekendquote:Op zondag 19 november 2006 17:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Dus als jij die 100 kilometer loopt kost mij dat 10 euro?
Ach ja living on the edgequote:Op zondag 19 november 2006 00:04 schreef SCH het volgende:
Raptorix, ik heb veel waardering voor je poging en je enorme zelfvertrouwen maar ik wil toch wat kanttekeningen plaatsen. Ik heb al betaald, dus het boeit me geen reet of je het haalt of niet. Eerlijk gezegd klinkt het een beetje onverantwoord om dit zo zonder begeleiding te doen. We hebben niks aan blijde CF-kindjes en een dode fokker dus doe vooral een beetje verstandig en wees niet de stoerste.
Je blijft toch altijd een mietje
Nou lopen gek!quote:
Beide kan, na afloop doen de meeste, waaronder ik.quote:Op zondag 19 november 2006 18:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nou lopen gek!
Count me in![]()
Moet dat geld trouwens nu al voldaan worden of na afloop?
checkquote:
Dat dusquote:Op zondag 19 november 2006 00:04 schreef SCH het volgende:
Raptorix, ik heb veel waardering voor je poging en je enorme zelfvertrouwen maar ik wil toch wat kanttekeningen plaatsen. Ik heb al betaald, dus het boeit me geen reet of je het haalt of niet. Eerlijk gezegd klinkt het een beetje onverantwoord om dit zo zonder begeleiding te doen. We hebben niks aan blijde CF-kindjes en een dode fokker dus doe vooral een beetje verstandig en wees niet de stoerste.
Je blijft toch altijd een mietje
quote:maaikelovesfer (reeds voldaan en dus ook al meegeteld in de tussenstand)
doen wequote:
opgelostquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:14 schreef wdn het volgende:
Buzzie: 100 kilometer run voor het goede doel. hier staat alles dubbel.
Wat jij wilt; beide mag. Mocht je het alvast willen overmaken, zet er dan even bij dat het vast voor de sponsorloop is, dan raak ik niet zo in de warquote:Op donderdag 23 november 2006 19:34 schreef Kleintje het volgende:
Count me in.
Geld nu overmaken of als er gelopen is???
Wat liev aangebodenquote:Is er al een datum bekend wanneer er gelopen wordt?
Ik woon zo'n 6 kilometer van Den Helder af, dus als je wil kan je (als we op die datum thuis zijn) hier komen douchen en je opfrissen etc.
Volgens mij heb je deze gemistquote:Op donderdag 23 november 2006 20:55 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb je erbijgezet in het lijstje; de teller staat op 82,5!!
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef Rewimo het volgende:
Nou, ze lopen niet erg hard op mijn werk, maar een extra sponsor heb ik in elk geval binnengehaald
Belachelijkquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:00 schreef Bakkioli het volgende:
Als we nou tot de 100 sponsers komen gaat Rapto die 100 km dan ook teruglopen?
partij voor dequote:Op vrijdag 24 november 2006 13:51 schreef SCH het volgende:
Wat heb je eigenlijk gestemd.
Misschien toch iets te vroeg betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |