de mijne ookquote:Op donderdag 30 november 2006 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
Dit overtreft werkelijk mijn stoutste verwachtingen!
"A blessing and a curse"?quote:Chancellor Gordon Brown says he is upbeat about his son's future after revealing four-month-old Fraser has been diagnosed with cystic fibrosis.
Nou ja...met blessing bedoelde ik meer dat het nu een "hoge politicus" Verwachte opvolger Blair overkomt, waardoor er wellicht, ook op politiek vlak, meer aandacht voor komt. Daarom blessing tussen "" want het is en blijft tragisch...blessing in disguise dus.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:13 schreef hjs het volgende:
Blessing omdat de diagnose gelijk gesteld is, dat scheelt heel veel. Je kan gelijk inspringen met medicijnen e.d.
Curse, nou dat is logisch
Een van de belangrijkste medicijnen bij CF is het pancreas enzyme.
Bij veel CF-ers is de vet-vertering een groot probleem doordat de alvleesklier ook taaislijm produceert.
Daardoor worden de vetten niet (goed) afgebroken en mis de patient erg veel voeding stoffen.
mbv dit pancrease enzym (komt uit varkens geloof ik) zijn ze wel instaat om een redelijke vet opname te krijgen. Met als gevolg een veel beter voedings toestand en dus een veel betere gezondheid.
Ik zie het bij mijn dochters, bij de oudste wisten we het vrij snel (4 maanden) maar bij de jongste wisten we het vanaf het begin en dat is toch een veel betere start
(de oudste is de eerste maanden gewoon ondervoed geweest)
Spamquote:Op woensdag 29 november 2006 22:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
De bedoeling van deze post ontgaat me even geloof ik
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:45 schreef SCH het volgende:
De Postbank was niet zo blij met de actie - dat zure wijf gooide wat zakjes op de toonbank met een snerpend, stop het daar maar inBen in totaal 3 kwartier zoet geweest in het postkantoor
Kreeg nog bijna woorden met haar, ze geloofde nauwelijks dat het voor een goed doel was - komt met dit adres natuurlijk ook niet echt geloofwaardig over - maar anders hadden we stortingkosten moeten betalen. Mooi niet dus.
Het precieze bedrag is uiteindelijk gekomen op 458, 25 euro.
Ik schreef bij de mededelingen SCH maar daar heeft die Postbanktrol SCHenking van gemaakt![]()
Okequote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:05 schreef SCH het volgende:
Als je het geld op deze manier overmaakt lijkt het toch een beetje als of de poliep-operatie van de Heer Frans Bauer steunt
Postbankquote:Op donderdag 30 november 2006 12:45 schreef SCH het volgende:
De Postbank was niet zo blij met de actie - dat zure wijf gooide wat zakjes op de toonbank met een snerpend, stop het daar maar inBen in totaal 3 kwartier zoet geweest in het postkantoor
Kreeg nog bijna woorden met haar, ze geloofde nauwelijks dat het voor een goed doel was - komt met dit adres natuurlijk ook niet echt geloofwaardig over - maar anders hadden we stortingkosten moeten betalen. Mooi niet dus.
Het precieze bedrag is uiteindelijk gekomen op 458, 25 euro.
Ik schreef bij de mededelingen SCH maar daar heeft die Postbanktrol SCHenking van gemaakt![]()
maar dát is nou net het verschil tussen formeel en empatisch handelenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Postbank
Oh en SCH: het betreft geen schenking maar overmaken naar een prive persoon die er een schenking van gaat maken dus ze heeft gelijk![]()
Tskquote:Op donderdag 30 november 2006 13:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
maar dát is nou net het verschil tussen formeel en empatisch handelen
Ik zal hem je beterschapswensen overbrengenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:05 schreef SCH het volgende:
Als je het geld op deze manier overmaakt lijkt het toch een beetje als of de poliep-operatie van de Heer Frans Bauer steunt
Voor wie was "quote:Op donderdag 30 november 2006 15:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal hem je beterschapswensen overbrengen
SCHat, bedanktHeel liev van je dat je je collega's hebt aangemoedigd ons en St Fok te ondersteunen!
Hoeveel collega's heb je eigenlijk? Ik doe wat kusjes voor de vuist weg (eerlijk delen):
![]()
Voor die aardige mevrouw op het postkantoor natuurlijkquote:
psies!quote:Op donderdag 30 november 2006 15:37 schreef Rewimo het volgende:
Voor die aardige mevrouw op het postkantoor natuurlijk
Geweldig Buzzerquote:Op donderdag 30 november 2006 16:02 schreef buzzer het volgende:
Buzzertje kon het toch niet laten, en heeft iets leuks op de kop getikt
De super super superaardige mevrouwvan de afdeling communicatie van een zeer bekend pretpark in de Flevopolder, laten we zeggen Walibi World heeft toegezegd in het kader van deze actie om in maart 2007
30 VRIJKAARTEN VOOR WALIBI WORLD naar de stichting te sturen ten bate van de dagjes uit.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:02 schreef buzzer het volgende:
De super super superaardige mevrouwvan de afdeling communicatie van een zeer bekend pretpark in de Flevopolder, laten we zeggen Walibi World heeft toegezegd in het kader van deze actie om in maart 2007
30 VRIJKAARTEN VOOR WALIBI WORLD naar de stichting te sturen ten bate van de dagjes uit.![]()
![]()
![]()
die aardige, hele aardige mevrouw heeft me nog wat adresjes gegevenquote:
Buzzzzzzzquote:Op donderdag 30 november 2006 16:02 schreef buzzer het volgende:
![]()
![]()
Whehehquote:Op donderdag 30 november 2006 12:45 schreef SCH het volgende:
nee nog helemaal niet, dus als je nieuws hebt: mail me maarquote:Op donderdag 30 november 2006 19:42 schreef Dementor het volgende:
Buzzer heb je al concreet nieuws van die andere laptop leverancier?
Mail verstuurd.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee nog helemaal niet, dus als je nieuws hebt: mail me maar
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:43 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb eindelijk wat geld overgemaakt
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben even bezig het bestand van de admie te herschikken, want dat leek me voor de overzichtelijkheid wat beter. Als dat klaar is, ga ik de stortingen van vandaag erin zetten en meld ik me.
Beetje te dramatisch hoor, zo erg is het nu ook weer niet.quote:De aandoening komt bij één op de 3600 baby's voor. Patiënten overlijden vrijwel zonder uitzondering op jonge leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |