Hey tiefushondquote:Op woensdag 29 november 2006 07:42 schreef static het volgende:
[..]
Jij en rellen. Je lispelt een riedeltje af als een plaat die blijft hangen.
Op z'n minst gaan we ruzie zoekenquote:Op woensdag 29 november 2006 07:21 schreef SCH het volgende:
Wat een softe actie eigenlijk, gaan we daarna weer rellen?
Maar nu houden we nog even een heleboel beetjes van elkaar toch?quote:Op woensdag 29 november 2006 10:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Op z'n minst gaan we ruzie zoeken
Yeps, nu wel, dus geniet er nog ff vanquote:Op woensdag 29 november 2006 10:41 schreef SCH het volgende:
Maar nu houden we nog even een heleboel beetjes van elkaar toch?
Die staat er nog en de boekenverkoop ging echt als een speer dit keer - er liggen niet zoveel boeken maar ik laat de bus nog even staan voor giften en dergelijke.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeps, nu wel, dus geniet er nog ff van
Hoe staat het met de collectebus?
ik vind hem evengoed al geweldigquote:Op woensdag 29 november 2006 11:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Die staat er nog en de boekenverkoop ging echt als een speer dit keer - er liggen niet zoveel boeken maar ik laat de bus nog even staan voor giften en dergelijke.
Ik kom vanmiddag met de eindstand maar het zal niet heel veel meer zijn dan er gisteren al was opgehaald.
Hi Twan, welkom om FOK! en bedankt voor je berichtje!quote:Op woensdag 29 november 2006 12:39 schreef twan_010384 het volgende:
Hallo,
Ik heb CF en ben 12 jaar met stichting FOK op kamp geweest.
Het is echt fantastisch wat die stichting heeft gedaan en nog steeds doet. Door hun heb ik al op vrij jonge leeftijd geleerd hoe ik m'n ziekte kan accepteren.
Ik wil iedereen dan ook bedanken voor wat ze al hebben gedaan om te sponzeren.![]()
Voor mijn persoonlijke verhaal verwijs ik je door naar mijn website: http://twan.longtransplantatie.nl
Groetjes Twan.
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hi Twan, welkom om FOK! en bedankt voor je berichtje!
Ik heb net je website bekeken hjsquote:Op woensdag 29 november 2006 14:29 schreef hjs het volgende:
Twan?
Straks krijgen we Esmé, Lisa en Omi en weet ik veel wie nog meer ook op visite
en?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:29 schreef hjs het volgende:
Twan?
Straks krijgen we Esmé, Lisa en Omi en weet ik veel wie nog meer ook op visite
die post was niet cynisch bedoeld. Het zijn gewoon bekenden...quote:
Thnx, zwaar als gezin, tja eh je weet niet beterquote:Op woensdag 29 november 2006 14:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb net je website bekeken hjs. Wat zullen jullie het zwaar hebben als gezin. Petje af voor jullie als ouders
.
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat CF patienten zijn.
ok, ik dacht al: wat maakt dat nou uitquote:Op woensdag 29 november 2006 14:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
die post was niet cynisch bedoeld. Het zijn gewoon bekenden...
Zeg ik ook altijd als men vraagt of ik het erg vind dat ik maar met 1 oog kan zienquote:
dat vermoedde ik al, vandaar dat ik het even toelichttequote:Op woensdag 29 november 2006 14:52 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
[..]
ok, ik dacht al: wat maakt dat nou uit
Topquote:Op woensdag 29 november 2006 15:49 schreef SCH het volgende:
Het is al 460 inmiddels - ik zal het morgenochtend even helemaal uittellen en kijken hoe ik het bij jullie krijg.
460quote:Op woensdag 29 november 2006 15:49 schreef SCH het volgende:
Het is al 460 inmiddels - ik zal het morgenochtend even helemaal uittellen en kijken hoe ik het bij jullie krijg.
Heb je het nou wel of niet ontvangen?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:51 schreef ElisaB het volgende:
-knip-
ik zie het er wel bij staanquote:Op woensdag 29 november 2006 22:06 schreef static het volgende:
[..]
Heb je het nou wel of niet ontvangen?
quote:
Eh, ik heb toch alleen voor de sponsorloop betaald ?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:51 schreef ElisaB het volgende:
hjs(dat is de tweede; deze is voor de sponsorloop)
Wél ontvangen, maar het mag pas officieel meegeteld worden als de veiling is afgelopenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:06 schreef static het volgende:
Heb je het nou wel of niet ontvangen?
Jaquote:Op woensdag 29 november 2006 22:17 schreef hjs het volgende:
Eh, ik heb toch alleen voor de sponsorloop betaald ?
(of had ik het niet duidelijk vermeld, dat 10tje dat ik net heb overgemaakt was dus voor de sponsorloop)
En OS uiteraard.quote:
dat wordt het zekerquote:
Dat is een goeie ! ik stuur Veerboot even een PMquote:Op donderdag 30 november 2006 09:48 schreef Semisane het volgende:
Tijd voor weer eens een updatetje op FP. Want wanneer is de laatste geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |