Nog geen boekenmarktgeld binnen, maar we gaan écht als een speer!quote:
Die komt morgenquote:
Kquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:09 schreef ElisaB het volgende:
Ik moest de dollars nog even zien om te rekenen en kon zo snel de huidige koers van Paypal niet vinden. Maar ik hebbum inmiddels en je staat erbij voor morgen
Als je wint, dan schiet ik het wel voor; NPquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:16 schreef Lucille het volgende:
Is het noodzakelijk om voor de modveiling geld tussen 5-31 december over te maken? Ik ga namelijk precies van 5-31 december op vakantie (serieus).
quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je wint, dan schiet ik het wel voor; NP
Dus jij mag eventueel later overmaken
quote:
urgh! Ik dacht dat ik euro's had gezegd tegen dat onding.quote:
Als het meer dan ¤ 10.000 wordt moet je ff bellenquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:22 schreef Lucille het volgende:Wat lief dat je het wilt voorschieten, terwijl je niet eens weet wat ik ga bieden.
Misschien had je dat wel gedaan, maar dan heeft ie je niet gehoordquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:23 schreef Vampier het volgende:
urgh! Ik dacht dat ik euro's had gezegd tegen dat onding.
Doe je dat nog schriftelijk?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:16 schreef Lucille het volgende:
Is het noodzakelijk om voor de modveiling geld tussen 5-31 december over te maken? Ik ga namelijk precies van 5-31 december op vakantie (serieus).
Paypal rekent hier ¤ 6,81 (kosten zijn er dan vanaf).quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:29 schreef Vampier het volgende:
Het is iets van eur8.03 (net even gekeken naar de huidige exchange rate)
Nee, maar ik heb geen idee of ik in die periode online ben om te checken of ik de veiling gewonnen heb en dan ook nog eens online een overschrijving kan doen. Aangezien je via postbank.nl SMSjes krijgt met een code om je transacties te doen. Daar ga ik niet op vertrouwen als ik in verweggistan zit.quote:
Ow, ja ik was van plan om 20.000 te bieden. Wat is je nummer?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het meer dan ¤ 10.000 wordt moet je ff bellen
0900-leenvanfrisiaquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:37 schreef Lucille het volgende:
Ow, ja ik was van plan om 20.000 te bieden. Wat is je nummer?
WTF!quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Paypal rekent hier ¤ 6,81 (kosten zijn er dan vanaf).
mijn ogen knipperen iedere keer weer als ik het bedrag ziequote:Op vrijdag 1 december 2006 21:08 schreef ElisaB het volgende:
En weer eenupdate
Bank 2.142,17
Giro 1.327,73
Anders 94,00
Sponsorloop 340,00
Subtotaal 3.903,90
Modveiling 750,00
Totaal ¤ 4.653,90
En een dikke kus voor:
ikdenkkris
Tjeez
hooibaal
Dit is al binnen. De prognose is voor nu rond de ¤ 6.500quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:50 schreef wdn het volgende:
Bijna 5000 euro
Oh is dit alles dat al is binnengekomen? Of is dit wat binnen is EN een prognose?
Laat hem mij niet vergeten!quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:37 schreef buzzer het volgende:
Lopende acties:
MeneerMuis doneert aan het einde van de rit nog extraatje:
(¤ 0,10 x aantal users dat aan de actie heeft meegdaan) = de extra storting van MeneerMuis
Hij denkt nog dat ie met ¤ 10 - ¤ 15 klaar is, maar dat is nu (wo 22 november) al een misvatting![]()
hoi Fred !quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:41 schreef fredfok het volgende:
Hallo Allemaal,
Wat loopt jullie actie ONGELOOFLIJK goed!! IK blijf keer op keer erg blij verrast!
Nog even als reactie op de mensen die aangeven dat UMTS belachelijk duur is: Dat is ook zo. Maar EliseB heeft het in haar reactie perfect verwoord: We (het bestuur van de stichting FOK) kiezen er voor om zo binnen enkele maand(en), hopelijk dit jaar nog, een aantal kinderen te kunnen helpen ondanks de hoge kosten. We blijven ook hard bezig om, in overleg met onder meer de Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting, structurele (Soort van WiFi) oplossingen te regelen.
Nou als er nog mensen vragen hebben hoor ik het graag!
Groeten Fred, Secretaris Stichting FOK
Sta niet in de lijst.quote:
Heb je het al? Of heeft die trut van de Postbank het in haar decolledinges gestoptquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog geen boekenmarktgeld binnen, maar we gaan écht als een speer!
Het staat er nog niet op. Ik heb je net ge-PM-d en zal je een bericht sturen zodra ik het op mijn giro zie verschijnenquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:43 schreef SCH het volgende:
Heb je het al? Of heeft die trut van de Postbank het in haar decolledinges gestopt
In een ziekenhuis kan je niet zo maar een WLAN deployen.quote:Op zondag 3 december 2006 13:01 schreef gateway het volgende:
weetje he, ik snap niet dat er in ziekenhuizen niet al lang iets van Wlan is!! hoeveel mensen liggen er wel niet in een ziekenhuis, die een laptop hebben, en zo evt wat kunnen werken, of jongeren die via internet toch nog wat kunnen leren voor school?
ik vindt dat internet in ziekenhuizen standaart zou moeten zijn!
mailtje onderweg!
goedm hoeft natuurlijk geen wlan te zijn, LAN is ook goed, maar in elk geval een mogelijkheid om beetje te surfen.....quote:Op zondag 3 december 2006 13:23 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
In een ziekenhuis kan je niet zo maar een WLAN deployen.
Interferentie met allerlei gevoelige medische apparatuur speelt een rol.
Denk ook aan pacemakers of iets 'simpels' als gehoorapparaten.
Ook de gevolgen van radiofrequente straling op de gezondheid van mensen is een twistpunt.
Niet zo'n eenvoudige situatie dus.
Dat werkt thuis al niet lekker, laat staan in een ziekenhuis....quote:Op zondag 3 december 2006 14:49 schreef wdn het volgende:
Via het stopcontact zou ik eerder aanraden. Paar van die homeplugs aanschaffen en dan op 1 plek in het ziekenhuis een PC met internet aansluiting. Dat zou zondermeer moeten kunnen werken.
dat gaat nooit lekker werken..... met verschillende groepen misschien, maar tussen verschillende fasen echt niet!quote:Op zondag 3 december 2006 14:49 schreef wdn het volgende:
Via het stopcontact zou ik eerder aanraden. Paar van die homeplugs aanschaffen en dan op 1 plek in het ziekenhuis een PC met internet aansluiting. Dat zou zondermeer moeten kunnen werken.
dat snap ik.... maar dat wil niet zeggen dat in de huidige tijd zoiets niet allang een keer gerealiseerd had kunnen worden....... Natuurlijk moet die internetverbinding voor patienten compleet los staan van het netwerk van het ziekenhuis!quote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
Dat zou idd allemaal wel beter zijn, maar vergeet ook niet dat daar dan wel ook 'support' bij moet zitten en dat dat vanuit het ziekenhuis moet komen en dat die ook met budgetten zitten etc. etc.
Het moet dus allemaal wel goed overlegd worden.
Ga het ze vragen zou ik zeggenquote:Op zondag 3 december 2006 15:48 schreef mcDavid het volgende:
dus waarom een ziekenhuis niet?
Goezzooquote:Op zondag 3 december 2006 16:03 schreef mcDavid het volgende:
oh ik lig er niet wakker van hoor!
Ik zie hier mijn actie nog niet bijstaan, wat opzich niet erg is. Maar ik geef dus ook nog eens 1 week voor sluitingstijd van de actie per persoon die geld gestort heeft ¤0.10 extra.quote:
Tuurlijk kan dat. Als je nog over hebt. En anders zijn de goede bedoelingen en het goede idee ook al heel geweldigquote:Op maandag 4 december 2006 04:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Kan ik op 12 december nog eens 15 euro overmaken of stopt dan de actie?
[KNIP]
Moet je wel natuurlijk wat geld over hebben
Buzzer komt hier morgen vast nog wel langs en dan kan ie het er ff bijzetten! We zitten nu op de 171 stortingen, maar daar zijn ook een paar stortingen voor alleen de sponsorloop en een paar dubbele stortingen bij. Op dit moment zou je voor jouw actie ongeveer kunnen uitgaan van 160 * ¤ 0,10quote:Op zondag 3 december 2006 22:50 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik zie hier mijn actie nog niet bijstaan, wat opzich niet erg is. Maar ik geef dus ook nog eens 1 week voor sluitingstijd van de actie per persoon die geld gestort heeft ¤0.10 extra.
Dus dat begint behoorlijk te stijgen merk ik![]()
Fijn dat het nog mogelijk isquote:Op maandag 4 december 2006 04:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Als je nog over hebt. En anders zijn de goede bedoelingen en het goede idee ook al heel geweldig
Thanks, Goodnight Goodmorningquote:
You're welcomequote:
idd, en als er voor een ziekenhuis in de buurt hulp nodig is bij het trekken van de kabels, ik wil wel helpenquote:Op zondag 3 december 2006 15:48 schreef mcDavid het volgende:
Ik zeg: flinke router, flink wat snoeren, en een flink mannetje die die snoeren door de bestaande kabelgoten trekt en LAN-stopcontactjes maakt bij de bedden. Iedere zich zelf respecterende school heeft tegenwoordig om de 2 meter zo'n aansluiting, dus waarom een ziekenhuis niet?
ik geloof ook weld at de stichting alles eran doet om het vor een goede en zo goedkoop megelijke prijs te krijgen, maar toch blijf ik het heel raar vinden dat er in dit digitale wereldje in een ziekenhuis geen internet voor patienten is........quote:Op maandag 4 december 2006 13:17 schreef hjs het volgende:
Draadloos mbv een richt antenne naar de fokker op de hoek
Nee ik ben er van overtuigd dat de Stichting Fok doet wat mogenlijk en zo goedkoop mogenlijk.
Ik geef me bij deze als vrijwilliger op, om 50m kabel in te graven! (of om de kruipruimte in te duiken, ik ben niet zo groot)quote:Op maandag 4 december 2006 11:33 schreef wdn het volgende:
Of de kabels uit het raam van het ziekenhuis en dan via de buitenkant naar een prive-huis trekkenWe hebben genoeg FOK!-ers woonachtend bij ziekenhuizen. INTERNET KRIJGEN ZULLEN ZE.
Graag één met jonge kaas, en eentje met iets salade-achtigs (krab of garnalen)quote:Op maandag 4 december 2006 15:36 schreef phluphy het volgende:
Ik wil ook wel 20 meter graven, 50 is wat te veel![]()
Maar daar stel ik dan weer koffie- en broodjes service tegenover![]()
hehequote:Op maandag 4 december 2006 16:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Graag één met jonge kaas, en eentje met iets salade-achtigs (krab of garnalen)
Vanavond ga ik weer inloggen en de updates makenquote:Op maandag 4 december 2006 16:54 schreef gateway het volgende:
ElisaB, is me storting binnen?
Postbank is altijd langzaamquote:
Mijn geld was bijna gehalveerd toen het binnenkwam bij Elisabquote:
Dat komt vooral door de lage stand van de dollarquote:Op maandag 4 december 2006 19:02 schreef Vampier het volgende:
Mijn geld was bijna gehalveerd toen het binnenkwam bij Elisab
Bedankt paypal![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 22:30 schreef ElisaB het volgende:
Vampier
Maeksy
Gateway
XcUZ_Me
Snarf
ReCreative
rulerofdeath
Bank 2.192,17
Giro 1.357,73
Anders 100,81
Sponsorloop 360,00
Subtotaal 4.010,71
Modveiling 750
Totaal 4.760,71
Het probleem is niet zozeer dat er geen internet is, dat hebben alle ziekenhuizen wel. Het probleem is dat ze dat alleen in de centrale hal hebben, en sinds kort mogen mensen met CF gewoon hun kamer niet meer af (vanwege mogelijk besmettingsgevaar met deze of gene => andere CF-er, die toevallig ook opgenomen is). En op die kamers is geen internet....quote:Op maandag 4 december 2006 13:33 schreef gateway het volgende:
[..]
ik geloof ook weld at de stichting alles eran doet om het vor een goede en zo goedkoop megelijke prijs te krijgen, maar toch blijf ik het heel raar vinden dat er in dit digitale wereldje in een ziekenhuis geen internet voor patienten is........
en dat bedoel ik. Als een ziekenhuis verbouwd/geupgraded of whatever wordt kan er toch wel een ethernetkabeltje naar de kamers? of in elk geval naar een aantal kamers? ok, ik snap dat dit extra kost, maar voor en tv moet je ook betalen, dus voor de aansluiting in de kamer voor internet kan men ook een vergoeding vragen.......quote:Op maandag 4 december 2006 22:39 schreef Yehudith het volgende:
[..]
En op die kamers is geen internet....
Ik dacht dat er alleen op yvonne al 1000 euro was geboden?quote:Op maandag 4 december 2006 22:30 schreef ElisaB het volgende:
Modveiling 750
Dit is wat er binnen is, volgens mij...quote:Op maandag 4 december 2006 22:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik dacht dat er alleen op yvonne al 1000 euro was geboden?
Hoe kan dat nou? De veiling loopt nog!quote:Op maandag 4 december 2006 22:51 schreef Five_Horizons het volgende:
Dit is wat er binnen is, volgens mij...
Nou, dat is wat er overgemaakt is en ik denk niet dat iemand die 750 gaat toppen, zeg maar...quote:Op maandag 4 december 2006 22:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? De veiling loopt nog!
quote:Op maandag 4 december 2006 22:30 schreef ElisaB het volgende:
Vampier
Maeksy
Gateway
XcUZMe
Snarf
ReCreative
rulerofdeath
Bank 2.192,17
Giro 1.357,73
Anders 100,81
Sponsorloop 360,00
Subtotaal 4.010,71
Modveiling 750
Totaal 4.760,71
quote:Op maandag 4 december 2006 22:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
morgen ga ik het sticky topic weer updaten..
Static en OS hebben samen 1000 geboden voor Yvonne (750 voor static, 250 voor OS)quote:Op maandag 4 december 2006 22:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou, dat is wat er overgemaakt is en ik denk niet dat iemand die 750 gaat toppen, zeg maar...
En zo is hetquote:Op maandag 4 december 2006 23:07 schreef frederik het volgende:
Static en OS hebben samen 1000 geboden voor Yvonne (750 voor static, 250 voor OS)
Volgens mij had Static zijn deel al overgemaakt, dit onafhankelijk van of ze zouden winnen of niet (beetje vergelijkbaar met al die lopers, zouden die ook terugbetaald worden als er na 1 km sprake is van een verstuikte enkel)
Duidelijk!quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zo is het
Stettik heeft gewoon vast betaald; mocht ie nog overboden worden, dan mag zijn ¤ 750 tot de gewone stortingen gerekend worden
Klasse van Staticquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:17 schreef ElisaB het volgende:
En zo is het
Stettik heeft gewoon vast betaald; mocht ie nog overboden worden, dan mag zijn ¤ 750 tot de gewone stortingen gerekend worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |