Nog geen boekenmarktgeld binnen, maar we gaan écht als een speer!quote:
Die komt morgenquote:
Kquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:09 schreef ElisaB het volgende:
Ik moest de dollars nog even zien om te rekenen en kon zo snel de huidige koers van Paypal niet vinden. Maar ik hebbum inmiddels en je staat erbij voor morgen
Als je wint, dan schiet ik het wel voor; NPquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:16 schreef Lucille het volgende:
Is het noodzakelijk om voor de modveiling geld tussen 5-31 december over te maken? Ik ga namelijk precies van 5-31 december op vakantie (serieus).
quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je wint, dan schiet ik het wel voor; NP
Dus jij mag eventueel later overmaken
quote:
urgh! Ik dacht dat ik euro's had gezegd tegen dat onding.quote:
Als het meer dan ¤ 10.000 wordt moet je ff bellenquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:22 schreef Lucille het volgende:Wat lief dat je het wilt voorschieten, terwijl je niet eens weet wat ik ga bieden.
Misschien had je dat wel gedaan, maar dan heeft ie je niet gehoordquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:23 schreef Vampier het volgende:
urgh! Ik dacht dat ik euro's had gezegd tegen dat onding.
Doe je dat nog schriftelijk?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:16 schreef Lucille het volgende:
Is het noodzakelijk om voor de modveiling geld tussen 5-31 december over te maken? Ik ga namelijk precies van 5-31 december op vakantie (serieus).
Paypal rekent hier ¤ 6,81 (kosten zijn er dan vanaf).quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:29 schreef Vampier het volgende:
Het is iets van eur8.03 (net even gekeken naar de huidige exchange rate)
Nee, maar ik heb geen idee of ik in die periode online ben om te checken of ik de veiling gewonnen heb en dan ook nog eens online een overschrijving kan doen. Aangezien je via postbank.nl SMSjes krijgt met een code om je transacties te doen. Daar ga ik niet op vertrouwen als ik in verweggistan zit.quote:
Ow, ja ik was van plan om 20.000 te bieden. Wat is je nummer?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het meer dan ¤ 10.000 wordt moet je ff bellen
0900-leenvanfrisiaquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:37 schreef Lucille het volgende:
Ow, ja ik was van plan om 20.000 te bieden. Wat is je nummer?
WTF!quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Paypal rekent hier ¤ 6,81 (kosten zijn er dan vanaf).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |