WTF dus weerquote:Gedeelte van het gesprek:
26/11/06, 20:51 Van Trouwens, waarom zit je in godsnaam op Paiq als je in Montreal bent?
26/11/06, 20:51 Naar omdat ik over een weekje weer in NL ben
26/11/06, 20:51 Naar en ik loop er wel wat langer rond, ook voordat ik hier in Montreal kwam
26/11/06, 20:52 Naar zo nu en dan even checken
26/11/06, 20:52 Naar maar op een gegeven moment had ik geen matches meer haha
26/11/06, 20:52 Naar nu weer wel
26/11/06, 20:53 Naar heb je nog wat leuks gedaan dit weekend?
26/11/06, 20:54 Van Ja, uitgerust ;- )
26/11/06, 20:54 Van Daar was ik nogal aan toe
26/11/06, 20:54 Naar beetje actief geweest (Y)
26/11/06, 20:55 Naar mooi zo
26/11/06, 20:55 Naar ik ben vannacht ook nog even uitgeweest naar downtown
26/11/06, 20:55 Naar was weer erg gezellig
26/11/06, 20:55 Naar 3 am waren we terug
26/11/06, 20:55 Van "Naar downtown" :- P Heel pro hoor
26/11/06, 20:55 Van Drie al?
26/11/06, 20:55 Naar echt wel
26/11/06, 20:55 Naar al? :p
26/11/06, 20:55 Naar is goed genoeg hoor
26/11/06, 20:55 Naar meeste avonden
26/11/06, 20:55 Naar niet altijd
26/11/06, 20:56 Naar in Enschede ga ik vaak ook uit tot 3/4 uur en dan nog effe nagenieten in de woonkamer... desnoods bij de buren herrie trappen
26/11/06, 20:56 Naar zoals het hoort :p
26/11/06, 20:56 Naar maar dat moet ik nu allemaal missen jammer genoeg.. al mijn huisgenoten de hele tijd feesten en ik ben er niet bij
26/11/06, 20:57 Van Ik heb niet het gevoel dat wij veel interessante gesprekken gaan hebben
26/11/06, 20:57 Van Dus do you mind?
26/11/06, 20:57 Naar zucht...
26/11/06, 20:57 Naar whatever
26/11/06, 20:58 Van Jij ook een fijne avond. :- )
26/11/06, 20:58 Naar jahoor laters
Leermomentje, dames hebben graag dat er naar ze geluisterd wordt, zelf luisteren doen ze over het algemeen pas als ze een band met je hebben hetzij als je vriendin of een vriendin.quote:Op zondag 26 november 2006 21:03 schreef BttD het volgende:
Topicstarter heeft er weer een deuk in zijn ego bijBen weer eens op een leuke manier weggebonjourd door een dame van 18:
Dat is zeker waar. Maar het blijft balen. Heb ik nou serieus iets verkeerd gezegd ofzo?quote:Op zondag 26 november 2006 22:06 schreef cyber_rebel het volgende:
Jammer dat ze geen reden geeft. Maar iig is zij wel zo netjes om het aan te geven in plaats van abrupt het gesprek te stoppen.
Ik kom niet eens tot een gesprekje van langer dan 5 minutenquote:Op zondag 26 november 2006 22:13 schreef hollander172 het volgende:
Maar goed, ik zal me er verder buitenhouden. Ik kom wel tot een relatie maar verkloot dan de boel weer.![]()
![]()
Beetje stoer doen over uitgaan vinden niet alle vrouwen even aantrekkelijk.quote:Op zondag 26 november 2006 22:27 schreef BttD het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar het blijft balen. Heb ik nou serieus iets verkeerd gezegd ofzo?
Ik word er een beetje moedeloos van. Als elk gesprek zo verloopt dan laat maar hoor
tja, je chat toch omdat je hoopt er iemand tegen te komen ? hoe kan je ooit een relatie beginnen als je er niet in gelooft en er niet een beetje moeite in steekt ???quote:Op zondag 26 november 2006 22:56 schreef MadMarco het volgende:
Als je zo wanhopig ben al BttD en verwacht dat een willekeurige chat met een meisje uitloopt op serieuze gesprekken > date > relatie dan zal je dit ook onbewust laten blijken in de manier waarop je praat. Je chatgesprek is opdringerig BttD. Ga nou eens achter die pc vandaan.
Wat heb je nou geleerd?quote:Op zondag 26 november 2006 21:03 schreef BttD het volgende:
Topicstarter heeft er weer een deuk in zijn ego bijBen weer eens op een leuke manier weggebonjourd door een dame van 18:
[..]
WTF dus weer
Gast, ik ben genoeg in het uitgaansleven te vinden en heb zat sociale activiteiten. Op dit moment iets minder omdat ik dus in een andere (vreemde) stad ben. Dan moet je toch wat? Mag ik serieus vragen waarom je mijn gesprek opdringerig vindt? Misschien komt het bij mij wel teveel voort uit het feit dat ik nu al zo vaak het volgende heb meegemaakt:quote:Op zondag 26 november 2006 22:56 schreef MadMarco het volgende:
Als je zo wanhopig ben al BttD en verwacht dat een willekeurige chat met een meisje uitloopt op serieuze gesprekken > date > relatie dan zal je dit ook onbewust laten blijken in de manier waarop je praat. Je chatgesprek is opdringerig BttD. Ga nou eens achter die pc vandaan.
Voor elke 2 regels die zij tikt tik jij er 5/6 zorg ervoor dat ze jou juist meer gaan vertellen ipv anders werkt vaak beterquote:Op maandag 27 november 2006 00:42 schreef BttD het volgende:
Maar serieus, ik hoor het graag, want als ik iets fout doe wat ik kennelijk al langer fout doe dan is het zaak om dat zo spoedig mogelijk te verbeteren/veranderen. Als ik niet weet wat er fout is kan ik het ook niet veranderen.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 27 november 2006 00:55 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Voor elke 2 regels die zij tikt tik jij er 5/6 zorg ervoor dat ze jou juist meer gaan vertellen ipv anders werkt vaak beter![]()
OK, wat dan WEL?quote:Op maandag 27 november 2006 01:05 schreef AlohaXa het volgende:
Ik vind het persoonlijk niets als mensen gaan vertellen hoe geweldig hun weekend was als het gewoon een nachtje stappen was (als het nou iets bijzonders was zoals een concert oid). In het kort: duidelijk maken dat je geen zielige computer nerdje bent door te vertellen hoe tof je sociale leven wel niet is, is not-done. Geldt ook voor foto's, sommige vinden het zo tof om met een fles bier op de foto te gaan
meer vragen stellen en doorvragen.quote:Op maandag 27 november 2006 01:23 schreef BttD het volgende:
[..]
OK, wat dan WEL?
Hoe zorg ik er dan voor dat ik niet op die manier overkom, zonder dat ze je meteen uit haar matches lijst verwijderd (is me nu al 3 of 4 keer gebeurd)
Inderdaad. Zij zegt dat ze lekker uitrustte en jij gaat meteen weer verder wat je allemaal niet in Montreal gedaan hebt en hoe vaak je wel niet uitgaat tot 3/4 ipv te vragen wat ze dan voor zwaar werk gedaan heeft.quote:Op maandag 27 november 2006 01:51 schreef Byte_Me het volgende:
meer vragen stellen en doorvragen.
waarom was ze zo moe, wat had ze gedaan dan, hoe vond ze dat, etc.
Nouja, je had kunnen vragen waarvan ze uitgerust was natuurlijk...quote:Op zondag 26 november 2006 22:27 schreef BttD het volgende:
Dat is zeker waar. Maar het blijft balen. Heb ik nou serieus iets verkeerd gezegd ofzo?
Ja, dat dusquote:Op maandag 27 november 2006 11:38 schreef Biancavia het volgende:
Als zij schrijft 'Ik heb uitgerust, want daar was ik wel aan toe', dan is het niet de bedoeling dat jij uitgebreid gaat zitten vertellen wat jij dat weekend allemaal wel niet gedaan hebt, maar dat je vraagt: 'Oh, hoezo was je daar aan toe?'.
Je praat alleen maar over jezelf.quote:Op maandag 27 november 2006 00:42 schreef BttD het volgende:
[..]
Maar serieus, ik hoor het graag, want als ik iets fout doe wat ik kennelijk al langer fout doe dan is het zaak om dat zo spoedig mogelijk te verbeteren/veranderen. Als ik niet weet wat er fout is kan ik het ook niet veranderen.
Korte vragen stellenquote:Op maandag 27 november 2006 13:54 schreef BttD het volgende:
Ik snap wat jullie bedoelen. Een van mijn andere ervaringen is echter dat als je vragen gaat lopen stellen en haar aan het woord laat dat er dan meestal niet veel uitkomt (misschien moet ik dat toch maar zien als een desinteresse teken ofzo). Ten tweede krijg je dan weer te horen dat je gedesinteresseerd bent omdat je zo weinig zegt. Ben zelfs een keer verwijderd omdat ik 10 seconden deed over een reactie geven in plaats van 5 (om maar wat te noemen). "Ja, je reageert me te langzaam = desinteresse doei...". WTF dus
Maar jullie hebben gelijk, ik zal eens kijken wat ik daaraan kan doen. Voor mij is het nuttig om dat te horen, omdat ik anders dezelfde fout(en) BLIJF maken
Ik probeer vooral aanknopingspunten te vinden... Waarom zit zij op PaiQ, hoe denkt ze erover, wat vindt ze ervan etc. etc.quote:Op maandag 27 november 2006 13:54 schreef bleiblei het volgende:
Praten over je Paiq verleden is ook niet zo een goeie binnenkomer overigens.
In de kroeg vertel je ook niet dat je al een paar maanden geen matches hebt gehad.
Probeer die niet te zoeken in Paiqquote:Op maandag 27 november 2006 13:56 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik probeer vooral aanknopingspunten te vinden... Waarom zit zij op PaiQ, hoe denkt ze erover, wat vindt ze ervan etc. etc.
Straks vertelt ze nog dat ze daar wel aan toe was omdat ze net met haar vriendje flink tekeer was gegaanquote:Op maandag 27 november 2006 11:38 schreef Biancavia het volgende:
Als zij schrijft 'Ik heb uitgerust, want daar was ik wel aan toe', dan is het niet de bedoeling dat jij uitgebreid gaat zitten vertellen wat jij dat weekend allemaal wel niet gedaan hebt, maar dat je vraagt: 'Oh, hoezo was je daar aan toe?'.
Ook leuk om op die antwoorden "ow ok" terug te antwoordenquote:Op maandag 27 november 2006 14:11 schreef AlohaXa het volgende:
Continue vragen stellen is ook rot hoor. Soms lijkt het op een kruisverhoor
Waar kom je vandaan? antwoord
ah, wat doe je verder? antwoord
ok, wat is je favoriete muziek? antwoord
heb je broers of zussen? antwoord
ik ook, ga je vanavond nog wat doen? antwoord
Krijg je niet eens de kans om iets te terug te vertellen
Jaaaah maar dat komt ook on geinteresseerd over. Gewoon beetje vragen stellen, tijd geven om te antwoorden en vooral hetgeen wat ze verteld verwerken in hetgeen wat je gaat vertellen geef je de andere kant en de ruimte om wat over zichzelf te vertellen en je komt wel over alsof je echt leest en onthoudt.quote:Op maandag 27 november 2006 14:11 schreef AlohaXa het volgende:
Exact. Ik krijg veel te vaak van die veel te eenvoudige antwoorden. Vertel eens wat MEER, ik weet helemaal niets van jequote:Op maandag 27 november 2006 14:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jaaaah maar dat komt ook on geinteresseerd over. Gewoon beetje vragen stellen, tijd geven om te antwoorden en vooral hetgeen wat ze verteld verwerken in hetgeen wat je gaat vertellen geef je de andere kant en de ruimte om wat over zichzelf te vertellen en je komt wel over alsof je echt leest en onthoudt.
Wat wel vervelend is zijn vrouwen die idd een antwoord geven waar je geen drol mee kan.
Like: Goh, wat doe je dan op een vrijdagavond?
TV kijken.
Neej doos, vertel er dan ook bij wat je kijkt, en wat je opviel ofzo. Niet van die 2 woords antwoorden.
Vrouwen die stelselmatig dat soort antwoorden geven pushte ik meestal nog een beetje met "Jaah" of "En wat vond je er van?" e.d. Als ze dan nog onbruikbare dingen vertellen gaan ze op block. Mensen die niets te vertellen hebben/willen zijn saaiquote:Op maandag 27 november 2006 14:16 schreef BttD het volgende:
[..]
Exact. Ik krijg veel te vaak van die veel te eenvoudige antwoorden. Vertel eens wat MEER, ik weet helemaal niets van je.
Maar goed, ik ga naar m'n stageplaatsIk check daar nog wel regelmatig terug
![]()
Tja, je moet wel altijd even een pauze inlassen. Veel vrouwen geven antwoord en voegen dan een 'en jij?' er aan toe. Dat kun je zelf ook doen. Als het inderdaad op een kruisverhoor begint te lijken kun je dat net zo goed melden. "zooo, mijn kruisverhoor is voorbij, nu is het jouw beurtquote:Op maandag 27 november 2006 14:11 schreef AlohaXa het volgende:
<kruisverhoor>
dat zijn dan ook saaie vragen waarmee je niets interessants te weten komt.quote:Op maandag 27 november 2006 14:11 schreef AlohaXa het volgende:
Eigenlijk moet je het gevoelsmatig zij: 80/ jij: 20 houdenquote:Op maandag 27 november 2006 14:42 schreef Coolcat het volgende:
Leuk Burgertrutje!
BttD: Als jij vragen stelt en dr komt geen boe of bah bij die meid vandaan, dan kan jij het gesprek ook afkappen hoor, je hoeft niet koste wat kost door te chatten alleen omdat je een liefde MOET vinden. Als jij vind dat ze te weinig reageert, dan is er dus niks tussen jullie! En in bovenstaande gesprek praat je idd teveel over jezelf... Qua praten moet t een beetje gelijk op gaan, ik hou er dus niet van om steeds aan het woord te zijn, maar ook niet om alleen maar te hoeven/moeten luisteren... Beetj 50/50 dus
Heb je het nu over jezelf??? Snap je nie helemaal...quote:Op maandag 27 november 2006 14:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het gevoelsmatig zij: 80/ jij: 20 houden.
Je hebt altijd het gevoel dat je veel minder praat dan de ander.
gewoon de persoon die die "regel" in acht neemt is de jequote:Op maandag 27 november 2006 14:52 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Heb je het nu over jezelf??? Snap je nie helemaal...![]()
Op de chat lijkt een stile mij ook een beetje onhandig. IRL kan het natuurlijk wel dat je dan elkaar een beetje aankijkt ofzo. Maar dat kan op MSN niet echt volgens mijquote:Op maandag 27 november 2006 14:25 schreef AlohaXa het volgende:
Ehm... dat was eigenlijk een klacht over mannen die bang zijn dat er een stilte valt waardoor ze overmatig vragen gaan stellen zonder dat ze iets doen met het antwoord.
Ik vroeg niet om advies... aangezien ik misschien zelf vrouw ben
hij bedoelt dat als je 80 / 20 aanhoudt, het in de praktijk zal uitdraaien op 50 / 50 omdat je meer praat dan je zelf denktquote:Op maandag 27 november 2006 14:52 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Heb je het nu over jezelf??? Snap je nie helemaal...![]()
Klopt, maar ik vind het erg lastig, soms is het moeilijk humoristisch over te komen. Serieuze opmerkingen worden soms als grappig gezien en vice versa (vooral dat laatste is erg verwarrend, omdat je dan weer een heleboel uit moet gaan leggen)quote:Op maandag 27 november 2006 15:55 schreef soylent het volgende:
Je kan ook spelen met dat hokjeGewoon initieel met een grapje terugkomen als er gevraagd wordt wat je doet, MAAR duidelijk maken dat 't een grapje is en altijd respect voor jezelf houden! Niets is zo naar als mensen die gelijk excuses gaan maken voor de persoon die ze zijn
Maar je kan dat leuk aanpakken, met humor. Vrouwen gaan ook voor humor...
Dan heb je veel geluk gehadquote:Overigens zit mijn vriendin momenteel ook in de IT en die vindt verhalen over vastgelopen processen enzo prachtigEn ik ook. Dus: vind je het geweldig om over je werk te vertellen, gewoon doen, want een wijf dat 't totaal niet op prijs stelt, wat moet je daar nou mee!
Zij stuurt 8 vrij korte zinnen, waarvan merendeel vragen, jij stuurt 22 zinnen, waarvan merendeel blaatverhaal over hoe interessant je sociale leven is.quote:Op maandag 27 november 2006 00:42 schreef BttD het volgende:
[..]
Gast, ik ben genoeg in het uitgaansleven te vinden en heb zat sociale activiteiten. Op dit moment iets minder omdat ik dus in een andere (vreemde) stad ben. Dan moet je toch wat? Mag ik serieus vragen waarom je mijn gesprek opdringerig vindt? Misschien komt het bij mij wel teveel voort uit het feit dat ik nu al zo vaak het volgende heb meegemaakt:
Je zegt dat je informatica studeert => stereotype wordt meteen ingevuld (hetgeen voor geen METER klopt overigens) en mevrouw weigert verder met je te praten. Dan lijkt het me niet eens zo onverstandig om dan maar erover te beginnen dat je ook een sociaal leven hebt buiten dat om.
Maar ik vond haar (zoals gewoonlijk) alweer ZO snel conclusies trekken... Het lijkt wel alsof men je al kan beoordelen binnen 5 minuten... ik vind het gewoon ronduit vreemd dat ze zo reageert, of ligt dit nou aan mij?
Daar wil ik nog een ding over kwijt... waar vind je mij serieus wanhopig overkomen in dat gesprek. Dat ik hier wanhopig overkom zal allemaal wel, maar ik vind mezelf in dat gesprek prima relaxed??? Niet pushen ofzo...
Het gaat niet om dat het uitgaan een afknapper is, het gaat er denk ik om dat veel vertellen over uitgaan een afknapper is, zeker door een IT-er (ben ik zelf ook) omdat dat sterk lijkt op 'kijk mij een sociaal leven hebben'. Mensen met een goed sociaal leven vertellen er niet over, voor hen is dat vanzelfsprekend. Doordat je er veel over vertelt, lijkt het alsof je je wil bewijzen. Dat is het probleem.quote:Op maandag 27 november 2006 15:34 schreef BttD het volgende:
Grappig trouwens ook dat iedereen praten over uitgaan een afknapper vindt. Ik kan het wel begrijpen, maar ik wil daarmee eigenlijk aangeven dat er meer is dan binnen zitten. In wezen ben ik juist (zoals ik in het vorige deel beschreven heb) veel te actief en ben eigenlijk weinig 'met computers bezig' zoals ze dat zeggen. Het boeit me niet zoveel. Wel vind ik mijn studie best interessant, maar dat komt omdat het VEEL MEER is dan alleen dat. Fysiotherapie is toch ook veel en veel meer (eigenlijk iets heel anders) dan een massagecursus? Elektrotechniek gaat toch ook niet over printplaatjes solderen. Ik vind dat je mensen in dat opzicht veel meer een kans moet geven om zichzelf te bewijzen op andere vlakken en door dat stereotype beeld heen te prikken. Kennelijk zijn sommige mensen daartoe niet echt in staat helaas.
Dat wil je ook omdat je anders meteen weer in het puisterige, brillerige nerd hokje geduwd wordt.quote:Op maandag 27 november 2006 17:23 schreef Liewec het volgende:
[..]
Het gaat niet om dat het uitgaan een afknapper is, het gaat er denk ik om dat veel vertellen over uitgaan een afknapper is, zeker door een IT-er (ben ik zelf ook) omdat dat sterk lijkt op 'kijk mij een sociaal leven hebben'. Mensen met een goed sociaal leven vertellen er niet over, voor hen is dat vanzelfsprekend. Doordat je er veel over vertelt, lijkt het alsof je je wil bewijzen. Dat is het probleem.
Je kan dan beter direct een grap maken als ze naar je beroep vragen.quote:Op maandag 27 november 2006 17:24 schreef BttD het volgende:
[..]
Dat wil je ook omdat je anders meteen weer in het puisterige, brillerige nerd hokje geduwd wordt.
Maar OK, dat doen we dus voortaan niet meer
Weet ik, dat ga je vanzelf wel doen nadat je om de meest idiote redenen afgewezen wordt. Ik vind het vooral hinderlijk dat men valt over je opleiding FFSquote:Op maandag 27 november 2006 17:27 schreef Coolcat het volgende:
Godsamme, laat die hokjes toch eens gaan!! Je bent alleen maar met hokjes bezig, op alle manieren!
Waarom wil je je zo bewijzen?? Wees gewoon jezelf!!
Neh FFS is geen opleidingquote:Op maandag 27 november 2006 17:38 schreef Coolcat het volgende:
Nou dan zeg je toch lekker niks over je opleiding... Kijk, als jij gaat zeggen ja heb FFS gedaan, ja dan vraag ik door wat dat is. Zeg je dat je iets in de ICT doet (is dat zo btw?) maar er verder niet teveel op in gaat, wordt er ook niet verder naar gevraagd... Beetje zoals het voorbeeld van Liewec
Nogmaals, het slechtste wat je dan kan doen is daarvan uitgaan en proberen op geforceerde wijze aan te tonen dat jij dat toch vooral NIET bent.quote:Op maandag 27 november 2006 17:40 schreef BttD het volgende:
[..]
Neh FFS is geen opleidingBetekent for fuck's sake, een uitdrukking van verontwaardiging
Ik studeer informatica, maar men heeft al gelijk zo'n vreemd beeld van die lui dat je niet eens meer daaromheen kunt lullen lijkt het wel
^^quote:Op maandag 27 november 2006 17:47 schreef Coolcat het volgende:
O ja, neee dat was ook echt duidelijk...
Maar als jij zegt, ik studeer informatica en er meteen een tegenvraag tegenaan gooit... Gewoon snel er overheen lullen...
Maar goed dat niet alle mannen zo goed door hebben hoe vrouwen werkenquote:Op maandag 27 november 2006 17:47 schreef Liewec het volgende:
[..]
Nogmaals, het slechtste wat je dan kan doen is daarvan uitgaan en proberen op geforceerde wijze aan te tonen dat jij dat toch vooral NIET bent.
Een echte alfa male, om de term maar te gebruiken, hoeft zichzelf niet bewijzen, op geen enkel gebied.
Elimineer uit je woordenboek de volgende phrasen: "Ja, dat heb ik ook, ik was een keer... etc.", "Ik doe dan wel .... maar ik ben géén ...."; Probeer zinnen te vermijden die met 'ik' beginnen; Probeer snel af te spreken zonder het te forceren; Maak geen afspraken voor volgende chat-sessies (Geen: "wanneer ben je weer online" of "Lijkt me leuk nog eens te chatten"); Doe niet te veel uitspraken over hoe leuk je het vindt (Vrouwen snappen dat op mysterieuze wijze al lang)....
Ehh genoeg handvatten?![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 17:59 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Maar goed dat niet alle mannen zo goed door hebben hoe vrouwen werken
Maar klopt wel wat je zegt!![]()
Nou en? Ik bedoel, met zo'n type wil je toch niet praten? Zelfde geldt als er gewoon niks uitkomt. Nou, laat dan maar, als er via MSN al niks uitkomt zou ik me in 't echt waarschijnlijk doodergeren.quote:Op maandag 27 november 2006 13:54 schreef BttD het volgende:
Ik snap wat jullie bedoelen. Een van mijn andere ervaringen is echter dat als je vragen gaat lopen stellen en haar aan het woord laat dat er dan meestal niet veel uitkomt (misschien moet ik dat toch maar zien als een desinteresse teken ofzo). Ten tweede krijg je dan weer te horen dat je gedesinteresseerd bent omdat je zo weinig zegt. Ben zelfs een keer verwijderd omdat ik 10 seconden deed over een reactie geven in plaats van 5 (om maar wat te noemen). "Ja, je reageert me te langzaam = desinteresse doei...". WTF dus
Euh, wat een kutonderwerp, sorryquote:Op maandag 27 november 2006 13:56 schreef BttD het volgende:
Ik probeer vooral aanknopingspunten te vinden... Waarom zit zij op PaiQ, hoe denkt ze erover, wat vindt ze ervan etc. etc.
Waarom ben je daar zo wanhopig mee bezig? Ik bedoel, je hebt toch niks te bewijzen of wel dan?quote:Op maandag 27 november 2006 15:31 schreef BttD het volgende:
Zo geldt ook: Informatica figuren zijn lang niet altijd nerds met een brilletje, zwarte t-shirts en pizzavlekken die nooit buiten komen en nooit uitgaan.
Eugh. Die zou ik bewaren voor na je eerste date. Die zijn veel te serieus.quote:Op maandag 27 november 2006 17:21 schreef Liewec het volgende:
Dus: Volgende keer niet expliciet vertellen over al je coole uitgaansavonturen, hobbies, leven etc. etc. maar vragen stellen. Ook bijvoorbeeld vragen over 'diepere' dingen, altijd leuk:
- Wat wilde je vroeger worden toen je 10 was? Waarom is dat niet gelukt?
- Wat is je grootste angst?
- Wat is je slechtste eigenschap?
Sorry hoor, maar of je al dan niet afgewezen wordt heeft geen zak met je opleiding te maken. Heb zelf, zoals je weet, ook informatica gedaan.quote:Op maandag 27 november 2006 17:33 schreef BttD het volgende:
Weet ik, dat ga je vanzelf wel doen nadat je om de meest idiote redenen afgewezen wordt. Ik vind het vooral hinderlijk dat men valt over je opleiding FFS.
Dat iemands persoonlijkheid je niet aanstaat snap ik, maar dat heeft geen zak met je opleiding van doen. Ja, het stereotype loopt rond, nee ze zijn niet in de meerderheid... VERRE van...
Ik doe het ook liever niet, maar er moet een manier zijn om van dat kutte imago af te komen
Ja, je hebt gelijk, maar kennelijk kom ik ECHT alleen maar verkeerde matches tegen op internetquote:Op maandag 27 november 2006 18:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou en? Ik bedoel, met zo'n type wil je toch niet praten? Zelfde geldt als er gewoon niks uitkomt. Nou, laat dan maar, als er via MSN al niks uitkomt zou ik me in 't echt waarschijnlijk doodergeren.
misschien moet je toch maar eens buiten internet kijken. internet dating is vooral leuk voor vrouwen, als man is de concurrentie moordend.quote:Op maandag 27 november 2006 18:08 schreef BttD het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, maar kennelijk kom ik ECHT alleen maar verkeerde matches tegen op internet.
Nou laat ik nou maar rustig afwachten in eerste instantie
Zeg dat welquote:Op maandag 27 november 2006 18:38 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
misschien moet je toch maar eens buiten internet kijken. internet dating is vooral leuk voor vrouwen, als man is de concurrentie moordend.
Dat hoeft niet. Heb zelf ooit met iemand gechat die inderdaad redelijk traag en kortaf reageerde. Maar in het echt schijnt zij nogal een kletser te zijn. Het is natuurlijk ook een groot verschil voor sommigen. Persoonlijk mis ik nogal de nonverbale communicatie op internet. Als je met iemand chat die je kent weet je nog wel hoe je bepaalde zinnen moet interpreteren, maar als iemand nieuw is dan blijft het lastig zelfs met smileys.quote:Op maandag 27 november 2006 19:38 schreef Roellio het volgende:
Vrouwen die op internet al saai zijn zijn in het echt waarschijnlijk nog saaier.
Ik vraag me af of je dat KAN vermijden als je iemand voor het eerst ontmoet en nog niks van elkaar weet. Lijkt me ergens wel heel gaaf. Dat je wel gewoon al goed kennis hebt gemaakt met elkaar, maar nog niet weet welke opleiding / beroep de ander doet. Maar volgens mij kan dat gewoon echt niet, 1 van de partijen zal altijd vragen "wat studeer je?" (indien je met mensen op "studentenleeftijd" te maken hebt dan). Of bedoel je, hoelang je er over door moet zwammen?quote:Op maandag 27 november 2006 20:26 schreef cyber_rebel het volgende:
Haha ik geloof je meteen![]()
Wat zijn eigenlijk goede en minder goede gespreksonderwerpen? Is werk/studie b.v. iets wat je beter wel of niet kan vermijden?
Vakanties zijn inderdaad wel een goed onderwerp. Hoeveel van die speedchats zijn eigenlijk goed afgelopen (dus niet voortijdig afgebroken)?quote:Op maandag 27 november 2006 20:48 schreef yoghurtje het volgende:
Vakanties zijn meestal wel een goed onderwerp heb ik gemerkt. Hobbies af en toe ok... maar verder weet ik het ook niet allemaal... gelukkig nemen sommige meiden ook wel het initiatief om op andere onderwerpen te springen.
MAar goed, nog geen date weten te scoren. Heb nu inmiddels 13 speeddates gehad via paiq, en heel wat matches... maar nog niks concreets, heb nog niemand zover kunnen krijgen die wat met me wilt afspreken. (ja er zijn er een aantal die wel wouden afspreken, maar die vond ik niet aantrekkelijk dus maar niet gedaan).
PS, heb met sommige meiden wel over seks enzo.. maarja, het blijft helaas bij alleen praten.
Van de 13 speeddates zijn er 7 matches uit gekomen.. 3 waren afgebroken zonder ook maar iets te hebben gezegt, en de andere 3 vond ik gewoon zeer onaantrekkelijk. Battledate vind ik niks aan en doe ik ook niet.quote:Op maandag 27 november 2006 20:54 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Vakanties zijn inderdaad wel een goed onderwerp. Hoeveel van die speedchats zijn eigenlijk goed afgelopen (dus niet voortijdig afgebroken)?
Zelf heb ik 1 speeddate en 1 battledate achter de rug. Beide belanden in de verlenging van 10 minuten, en beide werden afgebroken zo'n 2 minuten voor het eind. Bij de battledate vond ik dat op zich best, van mijn kant klikte het iig niet, al mijn positief gestelde vragen over haar werk kregen een negatieve onderkoelde reactie. In ieder geval kwam de andere gozer gezelliger over, had liever met hem nog een tijdje zitten kletsen![]()
Dat is de internet vorm van twee kerels die om een meid vechten. Je ontmoet een meid online met twee mannen tegelijk en je moet dan gaan battlen tegen die andere vent om te bewijzen dat jij beter bent en in haar matches lijst thuis hoort. Verpruts je het, dan gaan de props naar de andere man en ben je de sjaak...quote:Op maandag 27 november 2006 21:22 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat is een battledate?
Nee maar zoals ik al eerder aangaf is het eerder een poging om METEEN van dat domme stereotype imago af te komen dat je een pizzavretende, naar metal luisterende, zichzelf nooit douchende, zwart t-shirt dragende nerd met een brilletje bent die nooit uitgaat. Het ZOU niet nodig moeten zijn, maar vrouwen hebben er een handje van je RAZENDSNEL te beoordelen op EEN woordje dat je zegt.quote:Op maandag 27 november 2006 20:59 schreef vencodark het volgende:
Ik denk dat je (diegene die dat gesprek had geplaatst) teveel nadenkt om goed over te komen. Vraag gewoon de dingen die in je op komen en vertel zelf ook eens dingen die je meemaakt. Geen hele uitgaanverhalen, dat boeit niet iedereen. Hou het kort wil je er toch iets over kwijt. Misschien hou het meisje zelf niet van uitgaan.
quote:Wat iemand ook al neerzette, stel een beetje meer diepzinnege vragen en niet te doorsnee. Je komt meer van iemand te weten als je eens écht praat ipv een interview zit te houden. Je denkt veel te veel na.![]()
Wees niet bang, ik ben in real life ook hard op zoek naar een vriendin, maar dat heeft tot nu toe nog steeds geen succes opgeleverdquote:Op maandag 27 november 2006 20:45 schreef skippy22 het volgende:
Ts een tip van skip als je een vriendin zoekt doe het dan in irl En niet via een datingsite Daar zitten voornamelijk wanhopige borderline trutjes die wachten op de prins @ het witte paard Ook al klikt het tijdens het chatten dat betekent nog lang niet dat julie bij elkaar passen Als je der dan bvb opbeld kan het ineens heel anders zijn Of helemaal als je der in het echt ziet Op het fok forum hoef je ook niet te zoeken daar zitten ook voornamelijk labiele mutsen De weinige leuke vrouwen @ het internet hebben al een vriend en ook geen zin om met jou te chatten![]()
Het zal best maar als je TELKENS om die reden afgewezen wordt dan ga je toch nadenken waarom dat zo afstoot. Mensen kunnen blijkbaar niet door een stereotype beeld heen prikken en hangen daar ineens allerlei shit aan op die van geen KANTEN klopt. Leer me nou eerst eens beter kennen... maar kennelijk is die intentie er gewoon niet en zijn het gewoon bitches die veel en veel te kieskeurig zijn of gewoon een keer flink gepaald moeten worden. Zo, dat is eruitquote:Op maandag 27 november 2006 19:36 schreef cyber_rebel het volgende:
Hm ik snap dat hele gedoe om informatica niet. Als ik iemand vertel dat ik informatica doe en zij meteen denkt aan een sociaal gestoorde nerd die continu achter zijjn pc zit. En dan het gesprek stopt is dat niet mijn probleem. Iemand die zo uitgaat van vooroordelen zou voor mij toch niet interessant zijn. Dan kan je beter de energie dat je anders in haar had gestopt in iemand anders stoppen die mischien net degene is waarmee het klikt.
Ja, echt erg... en als je het dan zelf doet dan is het ineens desinteresse.quote:En wat betreft gesprekken, ja je hebt idd veel te veel vrouwen waarbij je de reacties eruit moet trekken. En stel je een vraag dan duurt het soms echt minuten voor er weer een reactie komt.
Hm, en dus ga je lullen over je uitgaansleven? Ik ga zelf nooit uit (het boeit me niet, etc) en mij kan het geen ruk boeien dat iemand wel elk weekend uitgaat. Is het wel zo, prima maar ik hoef niet speciaal verhalen te horen. Ik vind het niet interessant en misschien met mij, een hoop mensen niet. Je ziet dat het niet werkte om over je uitgaansleven te vertellen, afgewezen ben je toch.quote:Op maandag 27 november 2006 21:42 schreef BttD het volgende:
[..]
Nee maar zoals ik al eerder aangaf is het eerder een poging om METEEN van dat domme stereotype imago af te komen dat je een pizzavretende, naar metal luisterende, zichzelf nooit douchende, zwart t-shirt dragende nerd met een brilletje bent die nooit uitgaat. Het ZOU niet nodig moeten zijn, maar vrouwen hebben er een handje van je RAZENDSNEL te beoordelen op EEN woordje dat je zegt.
[..]
Ja, werkte dat maar eensquote:Op maandag 27 november 2006 21:47 schreef vencodark het volgende:
Klinkt heel cliché maar wees jezelf. Niet patserig, niet showen en gewoon lullen.![]()
Denk het wel eigenlijk. Maar ik kom gewoon niet ver met meiden de hele tijd. Of het nou online is of in het echtquote:Op maandag 27 november 2006 21:51 schreef vencodark het volgende:
Je treft gewoon de verkeerde. Heb je enig charme bij vrouwen denk je?
* BttD gaat liggenquote:Op maandag 27 november 2006 22:11 schreef vencodark het volgende:
Hoe pak je het in het algemeen aan bij vrouwen? Waarom denk je zelf dat het niet lukt?
(ik lijk wel een psychiater).![]()
Tot nu toe heb ik een paar pogingen gehad (nou nou...) Ik heb een paar keer mogen zoenen met een meisje (poeheequote:Op maandag 27 november 2006 22:24 schreef vencodark het volgende:
Zoals ik het lees doe je toch teveel je best gemogen te worden. Mag je het meisje in kwestie ook wel heel graag of wil je bij elke meisje goed in de smaak vallen?
Ik herken het wel een beetje. Ben ook lang onzeker geweest over mezelf en contact met gasten. Maar hoe minder ik erover nadenk en onzeker ben praat ik makkelijker met jongens omdat ik me er niet meer zo druk om maak. Als iemand je niet mag merk je het snel genoeg.
Ook iets typisch trouwens, als je iemand wel heel aardig vind, dan vind diegene dat meestal ook over jou maar werkt dat bij jou niet zo?
Maar als iemand jou `niks vind`, zoals je zelf zegt, zijn die meiden dan zo nep aardig tegen je dat jij ze wel heel leuk vind? Bedoel, als ik een gozer niet echt speciaal leuk vind en soms niet eens echt aardig ga ik niet doen alsof en is de kans toch erg klein dat zij mij wel heel leuk vinden want ik laat namelijk merken als ik niet weg van iemand ben.quote:Op maandag 27 november 2006 22:28 schreef BttD het volgende:
[..]
Maar feit blijft dat ik inderdaad graag een keer in de smaak zou vallen bij een meisje. Zou toch moeten kunnen zou je zo denken, gezien zoveel mensen al zoveel voor elkaar hebben. Bij mij is het als ik een meisje heel leuk vind dan vind ze mij helemaal niks (ofzo, ik word altijd afwezen).
Hmmm ik zal je vertellen met de laatste, dat was afgelopen drie maanden, was het echt verschrikkelijk. We hebben veel leuke dingen samen gedaan en ook elke keer leuk gebeld enzo. Nu ik in Canada zit hadden we ook wel eens gesprekken op MSN hoewel zij niet zo van het online chatten is (liever bellen, snap ik, maar is duurder en lastiger in verband met het tijdsverschil). Ik had echt het gevoel dat zij het wel zag zitten dus ik stuurde regelmatig een dikke kus en kreeg die ook terug. 'denk aan je!' en kreeg die ook terug. 'Hou van je' en kreeg die ook terug... dus dat zit wel goed dacht ik.quote:Op maandag 27 november 2006 22:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar als iemand jou `niks vind`, zoals je zelf zegt, zijn die meiden dan zo nep aardig tegen je dat jij ze wel heel leuk vind? Bedoel, als ik een gozer niet echt speciaal leuk vind en soms niet eens echt aardig ga ik niet doen alsof en is de kans toch erg klein dat zij mij wel heel leuk vinden want ik laat namelijk merken als ik niet weg van iemand ben.![]()
Of heb jij en bord voor je kop (excuus voor de onaardige uitdrukking) dat meisjes misschien wel gehint hebben maar je het niet ziet dat ze je eigenlijk niet geweldig vinden?![]()
Twee opmerkingen hieroverquote:Op maandag 27 november 2006 22:38 schreef vencodark het volgende:
Of heb jij en bord voor je kop (excuus voor de onaardige uitdrukking) dat meisjes misschien wel gehint hebben maar je het niet ziet dat ze je eigenlijk niet geweldig vinden?![]()
Was indd. een neppe actie van dr. Zo ga je niet met mensen om, ook al lijkt het maar "iemand van internet".quote:Op maandag 27 november 2006 22:46 schreef BttD het volgende:
[..]
Verhaal over meisje dat je voor de gek hield.
Het was inderdaad als ik er zo op terugkijk een verschrikkelijk dom mens. Ze was twee jaar jonger dan ik, 22. Niet echt een leeftijd om zulke domme geintjes uit te halen wat mij betreft. Ze was zelf redelijk onzeker/verlegen dus ik wist dat ik veel initiatief moest nemen en veel uit haar moest trekken, maar dit ging me toch een beetje te ver.quote:Op maandag 27 november 2006 22:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was indd. een neppe actie van dr. Zo ga je niet met mensen om, ook al lijkt het maar "iemand van internet".
In dit geval heb je echt een neppert getroffen. Normale meiden zitten niet zo in elkaar en ik ben er 1 van.
Dat ze het stom vond staan als je jou niet tegemoet kwam met een kus geven dan is ze ook niet echt intelligent geweest. Hoe oud was ze? 14?![]()
Hoe dan ook. Misschien moet je gewoon een geduldig zijn ipv in iedereen een potentiele vriendin te zien, want dat idee krijg ik van je. Gewoon relaxte gesprekken houden en je merkt snel genoeg of iemand de moeite kan zijn. Bouw een contact langzaam op en haast je niet.Hoe oud ben je?
quote:Op maandag 27 november 2006 22:59 schreef BttD het volgende:
[..]
Het was inderdaad als ik er zo op terugkijk een verschrikkelijk dom mens. Ze was twee jaar jonger dan ik, 22. Niet echt een leeftijd om zulke domme geintjes uit te halen wat mij betreft. Ze was zelf redelijk onzeker/verlegen dus ik wist dat ik veel initiatief moest nemen en veel uit haar moest trekken, maar dit ging me toch een beetje te ver.
Ik heb haar trouwens niet leren kennen op internet, maar in real life op een studentenfeest. Zij was degene die mijn telefoonnummer wilde en MSN adres. Ik heb zelfs nog flink met haar gezoend! En dan weer zoiets als reactie.
Geduldig ben ik niet echt zeg maar... Ik ben 24en maagd mocht dat nog niet duidelijk zijn
Nee, zoals gezegd, nog nooit heb ik iets serieus met een meid voor elkaar gekregen, wel een paar keer kunnen zoenen en denken dat het iets zou worden, maar dan kreeg ik telkens dezelfde reacties 'vrienden blijven' en 'niet geinteresseerd' as usualquote:Op maandag 27 november 2006 23:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat veranderd de zaak! Bedoel, je zou zeggen dat je dan iets "voorzichtiger" met mensen omgaat zoals zij met jou omging. Waarschijnlijk is ze om 1 of andere reden op je afgeknapt, zulke dingen gebeuren, ok maar ze had het wel iets eerder en normaler mogen brengen. Het zal haar ontbreken aan sociale vaardigheden.
![]()
Hoe dan ook, heb je weleens een serieuze relatie gehad? (ok je bent nog maagd maar dat kan ook in een serieuze relatie).![]()
Ja sorry, heb niet al je reacties in het topic gelezen behalve sinds ik zelf begon te posten.quote:Op maandag 27 november 2006 23:05 schreef BttD het volgende:
[..]
Nee, zoals gezegd, nog nooit heb ik iets serieus met een meid voor elkaar gekregen, wel een paar keer kunnen zoenen en denken dat het iets zou worden, maar dan kreeg ik telkens dezelfde reacties 'vrienden blijven' en 'niet geinteresseerd' as usual.
Dat is ook de reden dat ik er een beetje moedeloos van wordt. Vrienden van me hebben aan de lopende band vriendinnen en ik heb ontzettende moeite met er ook maar EENTJE te vinden
Ik zou gewoon relaxter moeten zijn, maar ik ben inmiddels redelijk de wanhoop nabij. De beste houding is er een van 'don't care' en ik blijf gewoon verder gaan met leuke dingen doen zoals ik al tijden doe... in de band spelen, activiteiten bij de stichting waarvan ik in het bestuur gezeten heb, salsa dansen, uitgaan, breakdance (als mijn knie het weer doet), fitness... en alle andere leuke dingen... Het zou mij toch ook een keer moeten lukkenquote:Op maandag 27 november 2006 23:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja sorry, heb niet al je reacties in het topic gelezen behalve sinds ik zelf begon te posten.![]()
Hoe dan ook, kan me voorstellen dat je er bagger ziek van wordt. Ik kreeg ook eind mijn 20e (is afgelopen februari) pas mijn eerste vriend en zelfs eerste zoen. En andersom was het eigenlijk ook, hij was dan 18 dus iets minder laat dan ik.
Hoe dan ook, het verschijnsel is me bekend en snap wel hoe je je voelt. Ik ga zelf nooit uit dus ontmoet geen jongens.
Via internet wel en kan soms best iemand online '" om mijn vinger winden" wanneer ik iemand best interessant vind maar met geen enkele jongen (behalve mijn 1e) heb ik wat gekregen omdat het het gewoon net niet was.![]()
Jammer maar je leert er een hoop van. Op een dag ontmoet je wel die leuke, wat wil je nu nog voor tips wat de situatie zou kunnen verbeteren?
![]()
Pcies, mij is het ook gelukt.quote:Op maandag 27 november 2006 23:16 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik zou gewoon relaxter moeten zijn, maar ik ben inmiddels redelijk de wanhoop nabij. De beste houding is er een van 'don't care' en ik blijf gewoon verder gaan met leuke dingen doen zoals ik al tijden doe... in de band spelen, activiteiten bij de stichting waarvan ik in het bestuur gezeten heb, salsa dansen, uitgaan, breakdance (als mijn knie het weer doet), fitness... en alle andere leuke dingen... Het zou mij toch ook een keer moeten lukken
Just in case: Uiterlijk is het echt niet mocht je dat denken. Kan ik je garanderen. Als je wilt kan ik je wel een foto opsturen, dan zul je zien dat dat helemaal in orde is
Ik mis nog iets:quote:Op maandag 27 november 2006 23:19 schreef BttD het volgende:
Maar ik ga naar huis. Mijn sociale leven begint weer. Zal blij zijn dat ik straks nog anderhalf jaar mag studeren
inderdaad... dumpen dan die hap..quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als er dan geen reactie van haar komt moet je niks meer vragen
Goeie shit heb je geschreven.quote:
David de Angelo?quote:Op dinsdag 28 november 2006 03:38 schreef soylent het volgende:
[..]
Goeie shit heb je geschreven.
Ik heb trouwens twee PDF'sover vrouwen en daten, ik heb ze van een vriend die zegt dat hij er heel veel aan heeft gehad en hij regelt volop vrouwen, het is van e.o.a. Amerikaanse goeroe die rijk is geworden met seminars over deze problematiek, dus als je geinteresseerd bent TS
![]()
Maareh: don't waste your time. Ik heb deze dingen vrij intensief bestudeerd. Wat David de Angelo zegt klopt wel maar is niet van dag 1 op dag 2 toepasbaar, je zult er flink voor moeten veranderen. Ik zal veel van zijn dingen ook wel een beetje in het achterhoofd houden, maar op dit moment is het het beste een aantal passen terug te doen en op mijn eigen manier verder te gaan. Het gaat TEGEN zijn principes in, dat weet ik, maar voor mij wordt het intussen wel eens een keer tijd om eens wat voor elkaar te krijgen, denk je niet?quote:Op dinsdag 28 november 2006 03:38 schreef soylent het volgende:
[..]
Goeie shit heb je geschreven.
Ik heb trouwens twee PDF'sover vrouwen en daten, ik heb ze van een vriend die zegt dat hij er heel veel aan heeft gehad en hij regelt volop vrouwen, het is van e.o.a. Amerikaanse goeroe die rijk is geworden met seminars over deze problematiek, dus als je geinteresseerd bent TS
![]()
DeAngeloquote:Op dinsdag 28 november 2006 04:20 schreef BttD het volgende:
[..]
David de Angelo?Michael Pilinski?
zomaar een gok
misschien ben je wel veel te gretig. als je nou eens jouw instelling ook een beetje verandert. je bent op paiq om wat mensen te leren kennen en een beetje te chatten. misschien heeft het als "bijwerking" dat je wat leert over hoe je het beste met vrouwen kun praten. that's it. zie het als een oefening, met als doel te leren, niet als een kennismakingsgesprek met als doel een date.quote:Op dinsdag 28 november 2006 04:32 schreef BttD het volgende:
heel verhaal
Ik raad je aan sowieso pas 'verliefd' te worden na het hele zoen gebeuren enzo. Als er een klik is ga je echt wel zoenen, en dan is het nog maar de vraag of die meid gewoon zin had om te zoenen, of een relatie wil.quote:Op maandag 27 november 2006 22:28 schreef BttD het volgende:
Ik ben inmiddels gewoon bang geworden om verliefd te worden op een meisje. Begin me onderhand gewoon te schamen voor het gevoel. Denk dat ik met 10 meisjes een serieuze poging ondernomen heb verder te komen. Dat werd maar tot op bepaalde hoogte toegelaten en uiteindelijk bloedde het dood. Daarvan zijn zo'n 5 of 6 pogingen echt serieuze gevoelens geweest en bij 4 was het meer kansloos, maar forceerde ik de boel door toch te proberen...
Heb je al met haar gezoend? Je bent nog niet met d'r naar bed geweest. Ik vind "ik hou van je" nogal enorm heavy eigenlijk.quote:Op maandag 27 november 2006 22:46 schreef BttD het volgende:
Hmmm ik zal je vertellen met de laatste, dat was afgelopen drie maanden, was het echt verschrikkelijk. We hebben veel leuke dingen samen gedaan en ook elke keer leuk gebeld enzo. Nu ik in Canada zit hadden we ook wel eens gesprekken op MSN hoewel zij niet zo van het online chatten is (liever bellen, snap ik, maar is duurder en lastiger in verband met het tijdsverschil). Ik had echt het gevoel dat zij het wel zag zitten dus ik stuurde regelmatig een dikke kus en kreeg die ook terug. 'denk aan je!' en kreeg die ook terug. 'Hou van je' en kreeg die ook terug... dus dat zit wel goed dacht ik.
Inderdaad. Als je erg gretig bent stoot je vrouwen af, vooral als je eenmal in de 200+ bent zegmaar. Dat verliefde hoteldebotel gedoe is leuk als je 16 bent, maar vrouwen die net beginnen met werken enzo zijn wat commitments HEEL voorzichtig. Dat je d'r mee zoent/mee naar bed gaat zegt helemaal niks.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:56 schreef Byte_Me het volgende:
misschien ben je wel veel te gretig. als je nou eens jouw instelling ook een beetje verandert. je bent op paiq om wat mensen te leren kennen en een beetje te chatten. misschien heeft het als "bijwerking" dat je wat leert over hoe je het beste met vrouwen kun praten. that's it. zie het als een oefening, met als doel te leren, niet als een kennismakingsgesprek met als doel een date.
Oud nieuws, maar laat dat krampachtig zoeken nou eens een paar maanden voor wat het is. Zo wilt echt geen enkele normale meid met je chatten, laat staan daten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 04:32 schreef BttD het volgende:
And the story continues. Dit was ook weer een historische hoor
(verhaal)
WTF dus
ik heb nou nog niet gehoord op wat voor vrouwen je valt BttD??quote:Op dinsdag 28 november 2006 04:35 schreef BttD het volgende:
[..]
Maareh: don't waste your time. Ik heb deze dingen vrij intensief bestudeerd. Wat David de Angelo zegt klopt wel maar is niet van dag 1 op dag 2 toepasbaar, je zult er flink voor moeten veranderen. Ik zal veel van zijn dingen ook wel een beetje in het achterhoofd houden, maar op dit moment is het het beste een aantal passen terug te doen en op mijn eigen manier verder te gaan. Het gaat TEGEN zijn principes in, dat weet ik, maar voor mij wordt het intussen wel eens een keer tijd om eens wat voor elkaar te krijgen, denk je niet?
Niet te veel aan ophangen. Belangrijkste is dat het gesprek veel beter ging. Wat denk je nou, dat je binnen 2 dagen met wat tips van collega-nerds op FOK! je de babemagnet supreme de luxe bent?quote:Op dinsdag 28 november 2006 04:32 schreef BttD het volgende:
And the story continues. Dit was ook weer een historische hoor
Al met al: Geen resultaat om rouwig om te zijn, maar toch vond ik het een beetje vreemd. HEB je eindelijk gedeelde interesses gevonden om (ook al was het maar om er alleen) over te praten online en dan word je alsnog weggeknikkerd
WTF dus
quote:Voor de dames die mijn profiel bezoeken zal ik nog één keertje het lijstje opsommen:
* superatletisch gebouwd
* erg lief voor kinderen
* grenzeloze humor
* uitermate getalenteerd in tal van sporten
* dol op zeilen met mijn eigen boot
* hemelse strandwandelingen
* spontaan, intelligent, zorgzaam, vrolijk, vriendelijk
* salaris van een tonnetje of 3
* weergaloos in bed
* dol op reizen, 6x per jaar naar alle uithoeken van de wereld
Spreekt dit profiel je wel aan? Helaas, dan moet je toch even verder zoeken. Ik ben namelijk helemaal niet dol op zeilen en ik heb ook geen boot.
Ik zou niet al te veel reacties verwachten. beetje krampachtig origineel.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:29 schreef Knipoogje het volgende:
Ik heb net mijn lexa profiel aangepast en het eens over een andere boeg gegooid door eens wat origineels te proberen. Is dit heel erg fout of komt de grap wel over?
[..]
Ik vond het wel grappig op een beetje een corny manier, maar zou er niet op reageren (ik reageer overigens ook nooit op profielen).quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:29 schreef Knipoogje het volgende:
Ik heb net mijn lexa profiel aangepast en het eens over een andere boeg gegooid door eens wat origineels te proberen. Is dit heel erg fout of komt de grap wel over?
[..]
OK:quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik heb nou nog niet gehoord op wat voor vrouwen je valt BttD??
quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:06 schreef Burgertrutje het volgende:
[..]
Oud nieuws, maar laat dat krampachtig zoeken nou eens een paar maanden voor wat het is. Zo wilt echt geen enkele normale meid met je chatten, laat staan daten.
ik wil je niet afzeiken of zo, maar dat is wel een beetje je kop in het zand steken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:01 schreef BttD het volgende:
En wat is dat voor gezeur dat ik op deze manier nooit een vrouw tegen zal komen om met me te daten/chatten? Wat een onzin! Kijk nou eens naar al die 24 jaar dat ik nog geen ZAK bereikt heb op dat gebied, dat zegt voor mij al veel meer eigenlijk. Het is te triest voor woorden dat je dan nog maagd bent en dat zal ik toch een keer moeten oplossen eigenlijk. Zo gek vind ik het niet. Ik heb het gevoel dat ik er wel eens aan toe ben/het wel eens verdiend heb. Ik kom alleen verkeerde meiden tegen ofzo![]()
![]()
![]()
Inderdaad. BttD, je moet niet overal wat achter zoeken. Daar word je veel te onzeker van, en als iets een afknapper is, dan is het dat wel.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:26 schreef Liewec het volgende:
[..]
Niet te veel aan ophangen. Belangrijkste is dat het gesprek veel beter ging.
Ik zeg ook 'ofzo'. M'n eigen zwakheden heb ik inmiddels wel genoeg bellichtquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:17 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik wil je niet afzeiken of zo, maar dat is wel een beetje je kop in het zand steken.
Weet ikquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Inderdaad. BttD, je moet niet overal wat achter zoeken. Daar word je veel te onzeker van, en als iets een afknapper is, dan is het dat wel.
Dit is nou een goede tip (hij komt dan ook van Liewec): het gesprek ging al een stuk beter, dat is toch super? Dat die doos niet slim genoeg is om jou leuk te vinden is haar probleem. Je mag best kritisch naar jezelf zijn, daar is niets mis mee, maar de dame in kwestie kan natuurlijk ook onderdeel van het probleem zijn. Mijn overtuiging is dat wanneer je een leuke dame tegenkomt, het dan allemaal een stuk makkelijk gaat.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:26 schreef Liewec het volgende:
[..]
Niet te veel aan ophangen. Belangrijkste is dat het gesprek veel beter ging. Wat denk je nou, dat je binnen 2 dagen met wat tips van collega-nerds op FOK! je de babemagnet supreme de luxe bent?![]()
Er zijn legio legio legio redenen waarom een meid je toch niet wil toevoegen. Misschien kwam d'r vriendje net binnen, weet jij veelNiet mee zitten, next.
![]()
Ik zou gaan voor dat meisje naast jequote:Op dinsdag 28 november 2006 14:26 schreef BttD het volgende:
Ik hoop dat er geen misbruik van gemaakt wordt maar voor degenen die willen weten hoe ik eruitzie:
http://biosphere.student.utwente.nl/IMG_2312.jpg
Ik ben de rechter op de foto. Dat meisje ken ik verder niet, maar die kwam ik tegen in een club hier in Quebec. Deze foto heb ik niet op m'n datingprofiel staan uiteraard
maar eentje waar ik er wel zo op uitzie (uiteraard, zo zie ik er elke dag uit
)
Ogen zien er een beetje verneukt uit door rode-ogen nabewerking
Je ziet er hartstikke leuk uit, dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:26 schreef BttD het volgende:
Ik hoop dat er geen misbruik van gemaakt wordt maar voor degenen die willen weten hoe ik eruitzie:
Niks mis mee inderdaadquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor dat meisje naast je![]()
het was niet mijn bedoeling om te oordelen, slechts om je kop uit het zand te trekken, mocht ie daar in zitten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:21 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik zeg ook 'ofzo'. M'n eigen zwakheden heb ik inmiddels wel genoeg bellicht
Enne, geef jij dan maar eens een constructieve verklaring voor het feit dat ik al 24 jaar zonder vriendin rondloopWant het is wel weer erg makkelijk oordelen...
Heel normale jongenquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:26 schreef BttD het volgende:
Ik ben de rechter op de foto. Dat meisje ken ik verder niet, maar die kwam ik tegen in een club hier in Quebec. Deze foto heb ik niet op m'n datingprofiel staan uiteraard
)
Die mannen waarmee ik via RP heb gechat wilden ook gewoon té graag. Het moet wel een beetje spannend blijven. Je ziet er ok uit, probeer wat relaxter te blijven, en stop voor een ander denken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Te graag willen is zo mogelijk nog een grotere afknapper.
Ja precies! Het moet wel een beetje een spel zijn, van iemand proberen te verleiden en kijken of hij hapt. Als iemand te makkelijk is, is de lol er vanaf.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:45 schreef Burgertrutje het volgende:
[..]
Die mannen waarmee ik via RP heb gechat wilden ook gewoon té graag. Het moet wel een beetje spannend blijven.
Beetje intelligentie is op zijn plaats zeg je!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:59 schreef BttD het volgende:
[..]
OK:
Uiterlijk:
- Blond of brunette
- Ze MOET beslist kleiner zijn dan mij (waarom dat is weet ik niet, maar ik HAAT vrouwen die langer zijn dan mij... kan ik weinig aan veranderen). Gelukkig ben ik 1,84 en geldt voor het gros van de meiden dat ze kleiner zijn.
- Niet dik. Houvast mag absoluut, maar niet te zwaar. Geen anorexia gratenpakhuis (ertussen zit vrij veel eigenlijk)
Karakter:
- Vriendelijk, aardig, open, verlegen type. Tegenovergestelde van bitcherig, TE zelfverzekerd, dominant.
- Flexibel in denkwijze (open staan voor andere dingen, geen bekrompen wereldbeeld)
- Actief
- Beetje intelligentie is op zijn plaats
Dit zijn geen keiharde eisen ofzo, maar trekjes die wel pluspunten opleveren.
24 jaar nooit een zak bereikt. Dat kan je zeggen als je 40 bent. Je kunt beter zeggen, 8 nog weinig bereikt. Tenzij je in je box al door andere meisjes werd afgewezenquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:01 schreef BttD het volgende:
En wat is dat voor gezeur dat ik op deze manier nooit een vrouw tegen zal komen om met me te daten/chatten? Wat een onzin! Kijk nou eens naar al die 24 jaar dat ik nog geen ZAK bereikt heb op dat gebied, dat zegt voor mij al veel meer eigenlijk. Het is te triest voor woorden dat je dan nog maagd bent en dat zal ik toch een keer moeten oplossen eigenlijk. Zo gek vind ik het niet. Ik heb het gevoel dat ik er wel eens aan toe ben/het wel eens verdiend heb. Ik kom alleen verkeerde meiden tegen ofzo...![]()
![]()
![]()
Als ik heel eerlijk ben vind ik je er wel een beetje verwilderd uitzien. Beetje krampachtige grijns en de kijk-mij-eens-duim. Maar goed, ik ben je doelgroep nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:26 schreef BttD het volgende:
)
Ik studeer aan een universiteit. Hoeveel intelligenter wil je het nog hebben dan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:49 schreef RobinK het volgende:
[..]
Beetje intelligentie is op zijn plaats zeg je!
Als jij dat van haar verwacht zou het ook wel mooi zijn als ze dat van jou kan verwachten!
toch???
Ik ken heel wat domme mensen die studerenquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:29 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik studeer aan een universiteit. Hoeveel intelligenter wil je het nog hebben dan?
Verwilderdquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik je er wel een beetje verwilderd uitzien. Beetje krampachtige grijns en de kijk-mij-eens-duim. Maar goed, ik ben je doelgroep niet![]()
Als je er zo ook op paiq uit ziet in combinatie met je lichte gefrustreerdheid naar vrouwen toe kan ik me voorstellen dat je op de chat krampachtig overkomt (denk aan de 5 berichten-barrage en het praten over jezelf). Maar zoals al eerder gezegd, waarom niet op zoek in Canada? Als buitenlander ben je *altijd* interessant voor de locals.
Waarom zou je je post moeten verwijderen? Ik waardeer alle input ook die van jouquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:13 schreef AlohaXa het volgende:
Je ziet er wel ok uit en ik denk dat je idd op de verkeerde types valt.
Hoewel je zegt dat je een verlegen meid zoekt en juist niet op de bitcherige types. Heb ik toch het gevoel dat jij vrouwen/meisjes tegenkom die jong speels, een beetje kattig en daadkrachtig (zelfverzekerd) zijn. Wonder boven wonder val je daar binnen een paar zinnen, mede door de foto ook op.
Die meiden willen graag een avontuurlijke jongen/flirtje
Terwijl jezelf meer overkomt als een witte sokken instap jongen. Een man waar je samen bank gaat hangen en zo nu en dan in de kroeg biertjes drinkt met de maatjes. Zeg maar het huisje boompje beestje man.
Als ik de plank volledig mis sla of je beledigt.. dan sorry.. maar zo kom jij in mijn ogen over. En ik wil dit bericht ook wel verwijderen als je het rot vind...
Ligt ook nog eens aan je definitie van dom of slim. Ik vind dat iedereen zijn eigen kwaliteiten heeft. Maar wel vind ik dat als je aan een universiteit studeert je terecht kunt zeggen dat je op zijn minst beschikt over enige intelligentie. Maar je zou kunnen zeggen dat ik dom ben op het gebied van vrouwen. Ik snap gewoon niet waarom ik elke keer tegen een betonnen muur aanloop.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken heel wat domme mensen die studerenDat is geen enkel garantie voor intelligentie.
Maar dat doe ik ook. Vooral dat eerste.quote:Ga nou gewoon eens naar een kroeg en heb lol. Spreek mensen aan puur omdat het gezellig is en niet omdat je nou eindelijk wel eens ontmaagd wil worden. Je zal zien dat het helpt
Heb je helemaal gelijk in. Ik doe dat gewoon veel te weinig. Gewoon omdat ik elke keer weer opnieuw denk: Wat als ze al een vriend heeft, wat als ik dom overkom, wat als ik het verpruts, wat als.... wat alsquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:49 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, maar dan moet je toch echt eens leren vrouwen aan te spreken want zo te zien heb jij tonnen aan sociale activiteiten. Ik dacht dat jij een vrij krap sociaal leven had, maar dat is dus niet zo.
Welk aanbod?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:55 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dan had je toch vroeger op mijn aanbod in moeten gaan. Geeft je misschien wat houvast.
Aanbod kan nog steeds gelden.
Is goed hoor kerel, volgens mij snap je niet eens wat ik bedoel ermee dus ik ga hier verder maar niet op inquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:55 schreef RobinK het volgende:
Het gaat er om dat je het als een specifieke wens hebt en zelf zo'n (in mijn ogen) stomme fout maakt.
Het kan mij verder absoluut niet boeien of je colleges op de universiteit volgt of je tijd op het VMBO volmaakt.
Eh, was jij niet degene die als eerste liep te roepen dat het niet echt een vriendin was?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:59 schreef Christine het volgende:
BttD: is het uit met je vriendin?
Wat dan? Wat is het ergste dat je kan gebeuren? Als je gewoon uitgaat van "lijkt me een leuke meid, even een praatje houden" ipv "lijkt me een leuke meid, hopelijk is dit eindelijk de ware" geeft het niks als het alleen een leuk praatje wordt. Gewoon iets aan je instelling doen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:53 schreef BttD het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Ik doe dat gewoon veel te weinig. Gewoon omdat ik elke keer weer opnieuw denk: Wat als ze al een vriend heeft, wat als ik dom overkom, wat als ik het verpruts, wat als.... wat als![]()
![]()
Heb je groot gelijk in, maar dat zie ik ook pas sinds kort inquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat dan? Wat is het ergste dat je kan gebeuren? Als je gewoon uitgaat van "lijkt me een leuke meid, even een praatje houden" ipv "lijkt me een leuke meid, hopelijk is dit eindelijk de ware" geeft het niks als het alleen een leuk praatje wordt. Gewoon iets aan je instelling doen.
Je lijkt nu het krijgen van een relatie als doel te hebben en daar een dame bij te zoeken. Terwijl het volgens mij zo zou moeten zijn dat je toevallig een leuke dame tegenkomt en aan de hand daarvan denkt "goh, die is leuk. Misschien zou ik daar wel een relatie eme willen". Omgekeerde volgorde dus
Ik ben verder totaal niet op de hoogte van de situatie, maar ik zou op een anoniem internet-forum al moeite hebben om tegen je te zeggen dat ik geen gevoelens voor je heb (en ik ben een kerelquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:05 schreef BttD het volgende:
[..]
Eh, was jij niet degene die als eerste liep te roepen dat het niet echt een vriendin was?
Nee maar serieus: het is gewoon niks geworden zeg maar. Je zou het inderdaad 'uit' kunnen noemen. Zoals eerder aangegeven heb ik haar hard in haar gezicht gezegd wat ik ervan vond. Ik wilde van haar graag weten hoe zij er nou over dacht en wat ik al vermoedde bleek weer eens waar. Mevrouw had geen gevoelens voor mij maar heeft me wel al die tijd in de waan gelaten.
Waarom is het zo moeilijk om gewoon eerlijk te ZEGGEN dat je me niet leuk vind. Ik hoor het nog een miljoen keer liever dan dat je me de hele tijd aan het lijntje houd. Kennelijk had zij dat niet door ofzo. Ben nu best een beetje boos op haar omdat ze me gewoon voor de gek gehouden heeft.
Het laatste dat ik gedaan had is een leuk cadeau gekocht voor haar verjaardag. Daarna is het 'uit' gegaan (als het ooit al 'aan' was zeg maar
, zo leek het wel). Ze is het totaal niet waard en ik hoop van harte dat haar hetzelfde overkomt eerlijk gezegd.
Mensen die met je gevoel spelen
Neequote:Op dinsdag 28 november 2006 16:05 schreef BttD het volgende:
Eh, was jij niet degene die als eerste liep te roepen dat het niet echt een vriendin was?
Kun je mij uitleggen waarom? Ik waardeer eerlijkheid ontzettend hoog. Vind het gewoon een goede eigenschap. En wat heeft het hebben van hoge verwachtingen ermee te maken dat de drempel om eerlijk te zijn hoger is? Je praat nu net als haar:quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik ben verder totaal niet op de hoogte van de situatie, maar ik zou op een anoniem internet-forum al moeite hebben om tegen je te zeggen dat ik geen gevoelens voor je heb (en ik ben een kerel)...
Je hebt vrij hoge verwachtingen, en trekt je dingen ook nog eens heel persoonlijk aan. Dat maakt de drempel om eerlijk te zijn wel wat hoger natuurlijk.
Dat is toch totaaaal de omgekeerde wereld?!quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef BttD het volgende:
Ik trek me dingen heel persoonlijk aan, maar met een GROOT verschil: ik zal niet boos zijn op die PERSOON omdat diegene mij niet ziet zitten, ik zal boos zijn op MEZELF omdat ik het weer fout heb gedaan of omdat ik iets beter had moeten doen etc.
NU ben ik WEL heel boos op haar omdat ze me aan de lijn heeft gehouden
Natuurlijk is dat vervelend, dat snap ikw el. Maar ga er niet te veel van uit dat ze dat met kwade opzet heeft gedaan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef BttD het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen waarom? Ik waardeer eerlijkheid ontzettend hoog. Vind het gewoon een goede eigenschap. En wat heeft het hebben van hoge verwachtingen ermee te maken dat de drempel om eerlijk te zijn hoger is? Je praat nu net als haar:
"Waarom krijg ik een dikke kus terug als je er toch niets van meent" (ging over de MSN gesprekken)
"Ja, anders staat het zo stom"
, zo werkt het dus niet
Ik trek me dingen heel persoonlijk aan, maar met een GROOT verschil: ik zal niet boos zijn op die PERSOON omdat diegene mij niet ziet zitten, ik zal boos zijn op MEZELF omdat ik het weer fout heb gedaan of omdat ik iets beter had moeten doen etc.
Je komt wel erg dwingend overquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef BttD het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen waarom? Ik waardeer eerlijkheid ontzettend hoog. Vind het gewoon een goede eigenschap. En wat heeft het hebben van hoge verwachtingen ermee te maken dat de drempel om eerlijk te zijn hoger is? Je praat nu net als haar:
"Waarom krijg ik een dikke kus terug als je er toch niets van meent" (ging over de MSN gesprekken)
, zo werkt het dus niet
Jazeker. Mensen in het algemeen vinden het moeilijk om iemand te kwetsen, om vervelend nieuws te brengen. Hoe hoger iemands verwachtingen en hoe meer iemand dingen op zichzelf betrekt, hoe groter de kans dat diegene gekwetst in een hoekje gaat zitten. Dat is geen prettig gevoel, noch voor het 'slachtoffer', noch voor de 'dader'.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef BttD het volgende:
[..]
, zo werkt het dus niet
Toch heb ik met haar gezoend. Ook nam ze het vriend/vriendin gedoe vrij serieus in mijn ogen (toen ik nog in NL zat that is). Zij belde mij regelmatig, ik belde haar wel regelmatig, we hebben veel leuke dingen samen gedaan en zij was nota bene degene die het initiatief nam om mij m'n nummer en msn adres te vragen bij het eerste contact. Zo zijn er nog wel een aantal dingen, ik heb haar een keer gewoon letterlijk gevraagd of ze mij ook leuk vond. Dat vond ze, zei ze zelf.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee.
Nouja, wellicht heb ik er eens een grapje over gemaakt, omdat ik vond dat je het allemaal te serieus nam. Te krampachtig ook.
Veel mannen vinden het trouwens ook lastig om 'verkering' op te bouwen ipv 'vriendschap'. Als je goed met iemand kunt opschieten, betekent dit dat je best vrienden kunt worden, maar voor een relatie is er meer nodig.
Ik vind het wel rot voor je dat het niks geworden is met dat meisje, je leek haar echt leuk te vinden...
Maar is het wel zo dat ze met je gevoel heeft gespeeld, of heb jij vanalles in haar gedrag 'gelezen' wat er niet was en er zo voor jezelf veel meer van gemaakt dan het eigenlijk was?
Jij wijze vrouw jij.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:22 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Jazeker. Mensen in het algemeen vinden het moeilijk om iemand te kwetsen, om vervelend nieuws te brengen. Hoe hoger iemands verwachtingen en hoe meer iemand dingen op zichzelf betrekt, hoe groter de kans dat diegene gekwetst in een hoekje gaat zitten. Dat is geen prettig gevoel, noch voor het 'slachtoffer', noch voor de 'dader'.
En dus ga je iemands gevoelens sparen, ook al is het zo dat die uiteindelijk nog meer gekwetst worden.
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik denk dat dat inderdaad wel waar is. Dan moet je wel bedenken dat ik graag duidelijkheid heb en graag wil weten waar ik aan toe ben, anders ben ik gewoon mijn tijd aan het verdoenquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:33 schreef Vivi het volgende:
BttD, soms weten mensen zélf nog niet zo goed wat ze willen, en zijn ze nog even aan het "kijken" naar je en naar hun eigen gevoelens t.o.v. jou. Jij plet dat potentieel de kop opstekende madeliefje meteen met je grote stampers in de aarde terug door je dwingelanderige gedrag, en het gedram om precies te weten wat iemand voelt etc. Láát het eens gaan! Wat jij doet werkt verstikkend!
Klopt, ik wil heel graag, is ook niet gek voor iemand van 24 lijkt me.quote:Je wil te graag...en ga anders eens naar de hoeren, dan is dat tenminste ook uit je systeem en kan je wat relaxter worden in je omgang met vrouwen
Een man die zichzelf gigantisch overschatquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Jazeker! Een man die de vrouwelijke gedachtenkronkels kan doorgronden...![]()
agree.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:33 schreef Vivi het volgende:
BttD, soms weten mensen zélf nog niet zo goed wat ze willen, en zijn ze nog even aan het "kijken" naar je en naar hun eigen gevoelens t.o.v. jou. Jij plet dat potentieel de kop opstekende madeliefje meteen met je grote stampers in de aarde terug door je dwingelanderige gedrag, en het gedram om precies te weten wat iemand voelt etc. Láát het eens gaan! Wat jij doet werkt verstikkend!
Je wil te graag...en ga anders eens naar de hoeren, dan is dat tenminste ook uit je systeem en kan je wat relaxter worden in je omgang met vrouwen
Dat lijkt me inderdaad sowieso een voordeel wat het vrouw-zijn met zich meebrengt. Tuurlijk, je voelt je een keer per maand kut. Maar daar staat dan tegenover dat je het initiatief lekker aan mannen kunt laten als het op versieren aankomt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:46 schreef BttD het volgende:
Soms zou ik willen dat ik als vrouw geboren was, dan had ik het voor het uitkiezen
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad sowieso een voordeel wat het vrouw-zijn met zich meebrengt. Tuurlijk, je voelt je een keer per maand kut. Maar daar staat dan tegenover dat je het initiatief lekker aan mannen kunt laten als het op versieren aankomt.
Ja maar, soms kan iemand je die zekerheid nog niet geven op het moment dat jij het wilt (nu, nu en nog eens nu!!!quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:40 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik denk dat dat inderdaad wel waar is. Dan moet je wel bedenken dat ik graag duidelijkheid heb en graag wil weten waar ik aan toe ben, anders ben ik gewoon mijn tijd aan het verdoen
Nee, dat is ook niet raar maar dat is nu juist hetgene wat je teveel laat zien..en wat afstoot. Tis moeilijk dat snap ik ook wel.quote:Klopt, ik wil heel graag, is ook niet gek voor iemand van 24 lijkt me.
En dat zal ook heus wel gebeuren, je bent niet lelijk, en je komt over als een aardige gozer, je hebt alleen een beetje een combinatie van pech en onhandigheid met meisjes tot nu toe gehad.quote:Oh ja, dat laatste heb ik wel eens overwogenmaar er is iets moreels, iets beschamends dat me toch tegenhoudt. Het voelt als een soort 'opgeven omdat het toch wel nooit zal lukken' en op een of andere manier heb ik het gevoel dat ik dat niet verdiend heb... Ik zou gewoon in staat moeten zijn op een normale manier aan een vriendin te kunnen komen, gegeven mijn uiterlijk, mijn gezondheid en mijn sociale activiteiten.
Oeps, ik keek naar je ava en ik dacht dat je Oblivion wasquote:
Dacht het niet he, als ik vrouw was geweest, en me hetzelfde had gedragen als ik nu als jongen doe in de kroeg/disco, dan weet ik ZEKER dat ik iedere avond aanspraak zou hebben.quote:
Aanspraak ja, maar dat wil niet zeggen dat er dan meteen leuke kerels tussen zitten hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:56 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Dacht het niet he, als ik vrouw was geweest, en me hetzelfde had gedragen als ik nu als jongen doe in de kroeg/disco, dan weet ik ZEKER dat ik iedere avond aanspraak zou hebben.
Ja daar loopt het wel weer op uit inmiddelsquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:49 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
agree.
Ik dacht dat dit topic "tips voor internetdating" heette, maar ik heb meer het idee dat het "Waarom is BttD kansloos met zijn relaties".
Ja klopt, maar ik zou wel eens een keer iemand tegen willen komen met wie het gewoon volledig klikt, dat diegene ook geinteresseerd in mij raaktquote:@BttD: lozen up man!! Jij en ik zitten in hetzelfde schuitje, maar zelfs ik vind je extreem wanhopig overkomen. Iedere wezen waar maar een gat in zit denk jij een potentiele ontmaagder / vriendin in te zien. Je walst over die vrouwen heen en wil jezelf helemaal bij hun opdringen. 1 van de redenen dat ik nog single ben is omdat ik de vrouwen waarmee IK het niet vind klikken ook niet hoef. En JA: als ze het msn gesprek afsluiten met kusjes en weet ik het wat dan doe ik dat ook. Dat betekend verder niks ofzo!
Weet ikquote:Toevallig kan ik een wijsheid met je delen die ik sinds zaterdag aan het opdoen ben: Wanneer je juist een beetje afstandelijk bent, ben je ineens veel aantrekkelijker. Wanneer je constant SMS, belt en je liefde verklaard dan ben je al snel opdringerig. Ben je lekker losjes, maar wel net genoeg geinteresseerd dan is dat ineens een stuk spannender.
M.a.w. je bent veel te veel bezig met het krijgen van een vriendin. Leer eerst eens gewoon leuk om te gaan met meiden en zet het hele relatie gebeuren uit je hoofd. Te eager en ze knappen enorm op je af.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:53 schreef BttD het volgende:
Heb je helemaal gelijk in. Ik doe dat gewoon veel te weinig. Gewoon omdat ik elke keer weer opnieuw denk: Wat als ze al een vriend heeft, wat als ik dom overkom, wat als ik het verpruts, wat als.... wat als![]()
![]()
Mja,ik vind zulke vragen nogal onzeker overkomen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:25 schreef BttD het volgende:
Zo zijn er nog wel een aantal dingen, ik heb haar een keer gewoon letterlijk gevraagd of ze mij ook leuk vond. Dat vond ze, zei ze zelf.
Ga je niet krijgen kerelquote:Ik prefereer duidelijkheid!!
Als ik vrouw was geweest had ik 't met mannen moeten doen. Yuck. Vrouwen zijn mooier, dus kwa seks hebben wij het beter. Daarnaast zijn mannen handiger, sterker, slimmer en een stuk minder complex om vrienden mee te zijn, dus ik vind het helemaal prima zoquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat lijkt me inderdaad sowieso een voordeel wat het vrouw-zijn met zich meebrengt. Tuurlijk, je voelt je een keer per maand kut. Maar daar staat dan tegenover dat je het initiatief lekker aan mannen kunt laten als het op versieren aankomt.
Maar dan kun je selecteren. Dat is het omgekeerde van erachteraan moeten zittenquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Aanspraak ja, maar dat wil niet zeggen dat er dan meteen leuke kerels tussen zitten hoor
Inderdaad. En dan moet je ook maar hopen dat die leuke kerel je niet na de 1e keer seks dumptquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:01 schreef Vivi het volgende:
Aanspraak ja, maar dat wil niet zeggen dat er dan meteen leuke kerels tussen zitten hoor
Wat een luxequote:Op dinsdag 28 november 2006 17:07 schreef Vivi het volgende:
Als je alleen voor het neuken gaat ja![]()
Dat stadium ben ik gelukkig gepasseerd
Meestal willen ze nog wel een paar keer maar dan wordt het penibel jaquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan moet je ook maar hopen dat die leuke kerel je niet na de 1e keer seks dumpt
Onaantrekkelijk daglicht?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:07 schreef Vivi het volgende:
Als je alleen voor het neuken gaat ja![]()
Dat stadium ben ik gelukkig gepasseerd
Oh! en lees dit boek eens: http://www.alforto.nl/index.html?macht.html
Gaat niet spoecifiek over daten of vrouwen oid, maar wel over hoe je wat sterker kan overkomen...je zet jezelf in een onaantrekkelijk daglicht door je gedrag namelijk.
Door te vragen "wat vind je van me, wat voel je, waarom zei je zus en doe je zo..! he, he?!"quote:
Niet dat ik het verder met je oneens ben, maar bedelen om feedback is ook bij vrouwen nauwelijks sexy.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:12 schreef Vivi het volgende:
'Tis totaal niet geil als iemand om feedback bedelt. Nogmaal; get a grip. Laat zij zich maar afvragen wat je van haar vindt ipv andersom. Wees een man
Ik vond het een erg interessant boek, in het kader van zelfreflectie en het anticiperen op anderen in bepaalde sociale situaties. Al was dat om totaal andere redenen dan jij hebt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:10 schreef BttD het volgende:
"Waarschuwing: Deze wetten werken meestal tegen u. Benut ze slechts om de gedragingen van anderen beter te kunnen beoordelen."
Eensch.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet dat ik het verder met je oneens ben, maar bedelen om feedback is ook bij vrouwen nauwelijks sexy.
Heb je gelijk inquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Door te vragen "wat vind je van me, wat voel je, waarom zei je zus en doe je zo..! he, he?!"
Ik zou er á la minute op afknappen zelfs al vond ik je eerder wél leuk.
'Tis totaal niet geil als iemand om feedback bedelt. Nogmaal; get a grip. Laat zij zich maar afvragen wat je van haar vindt ipv andersom. Wees een man
dat hoor je te leren ergens tussen je 12e en 18e door een beetje te versieren. Laatbloeiers leren het wat later.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:15 schreef BttD het volgende:
[..]
Heb je gelijk in
Die hoorde ik laatst ook trouwens: Wees een man: afstoten, aantrekken, afstoten, aantrekken. Hoe moet je dat weten? Is dat aangeboren bij sommige mensen ofzo dat ik dat soort dingen niet doorheb?
Oefenen. De meeste mensen beginnen daarmee tijdens de puberteit wanneer ze door de hormonen zo verward zijn dat ze nauwelijks anders kunnen en leggen daarmee een patroon voor de rest van hun romantische levenquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:15 schreef BttD het volgende:
Die hoorde ik laatst ook trouwens: Wees een man: afstoten, aantrekken, afstoten, aantrekken. Hoe moet je dat weten?
als je nou eens ophoudt met vrouwen versieren en begint met gewoon te praten met ze. spreek elke dag 10 willekeurige vrouwen aan voor een kort gesprekje, al is het maar om iets te vragen. dan heb je na een maand 300 vrouwen aangesproken, en daar zaten er vast wel een paar tussen waarbij dat gesprekje heel leuk was en tot meer kan leiden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:17 schreef BttD het volgende:
Ik word een beetje moe van mezelf
Ik versier echt niet meer vrouwen door er meer over na te denken lijkt hetMaar op dit moment zit ik op mijn werk en kan ik nergens heen
Ik ga het proberenquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:21 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
als je nou eens ophoudt met vrouwen versieren en begint met gewoon te praten met ze. spreek elke dag 10 willekeurige vrouwen aan voor een kort gesprekje, al is het maar om iets te vragen. dan heb je na een maand 300 vrouwen aangesproken, en daar zaten er vast wel een paar tussen waarbij dat gesprekje heel leuk was en tot meer kan leiden.
Als je wanhoopig gaat zoeken word het ook niks Veel mensen nemen dan uiteindelijk een vriend of vriendin die vaak dan 30 jaar ouder is Of ontzettend lelijkquote:Op maandag 27 november 2006 23:05 schreef BttD het volgende:
[..]
Nee, zoals gezegd, nog nooit heb ik iets serieus met een meid voor elkaar gekregen, wel een paar keer kunnen zoenen en denken dat het iets zou worden, maar dan kreeg ik telkens dezelfde reacties 'vrienden blijven' en 'niet geinteresseerd' as usual.
Dat is ook de reden dat ik er een beetje moedeloos van wordt. Vrienden van me hebben aan de lopende band vriendinnen en ik heb ontzettende moeite met er ook maar EENTJE te vinden
Ware woorden mijn kind.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Door te vragen "wat vind je van me, wat voel je, waarom zei je zus en doe je zo..! he, he?!"
Ik zou er á la minute op afknappen zelfs al vond ik je eerder wél leuk.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ware woorden mijn kind.
Dikke kus.
![]()
Ik ga niet meer zo vaak maar dat heeft mij inderdaad vroeger enorm geholpen stukken frustratie kwijt te raken, om gewoon eens lekker met een bloedmooi jong wijf te raggen. Maar hem raad ik het niet aan, het is zonde om je allereerste keer door een hoer te laten doen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:33 schreef Vivi het volgende:
Je wil te graag...en ga anders eens naar de hoeren, dan is dat tenminste ook uit je systeem en kan je wat relaxter worden in je omgang met vrouwen
Nietsvan dat alles is op mij van toepassingquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:02 schreef skippy22 het volgende:
Als je der der verder leuk uitziet en een leuk karakter hebt hoef je toch niet via het internet te zoeken
Mensen die @ het internet een vriend of vriendin zoeken zijn
A Erg lelijk vadsig zien er niet uit
B Hebben een stoornis bvb borderline
C Durven niks tegen een vrouw of man te zeggen buiten de chat om![]()
D Hebben een kut karakter arrogant etc
Ik zou het echt niet willen, maar ik wil niet tot mijn 30e maagd blijvenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:19 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ik ga niet meer zo vaak maar dat heeft mij inderdaad vroeger enorm geholpen stukken frustratie kwijt te raken, om gewoon eens lekker met een bloedmooi jong wijf te raggen. Maar hem raad ik het niet aan, het is zonde om je allereerste keer door een hoer te laten doen.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:28 schreef Vivi het volgende:
[quote]Op dinsdag 28 november 2006 19:24 schreef BttD het volgende:
[..]
Nietsvan dat alles is op mij van toepassingIk probeerde internet dating omdat ik in het echte leven niet aan een vriendin kon komen
Wel ben ik misschien in het begin een beetje stug, maar dat komt omdat ik je niet ken. Als ik iemand beter leer kennen dan ben ik ineens een stuk gezelliger.
Misschien moet ik voortaan gewoon brutaler zijn en gewoon lekker lullen tegen wijven leuke meiden![]()
zonder er meteen van alles van te verwachten!
Zal wel iets meer zijn dan alleen dat stuggequote:Op dinsdag 28 november 2006 19:24 schreef BttD het volgende:
[..]
Nietsvan dat alles is op mij van toepassingIk probeerde internet dating omdat ik in het echte leven niet aan een vriendin kon komen
Wel ben ik misschien in het begin een beetje stug, maar dat komt omdat ik je niet ken. Als ik iemand beter leer kennen dan ben ik ineens een stuk gezelliger.
Misschien moet ik voortaan gewoon brutaler zijn en gewoon lekker lullen tegen wijven leuke meiden![]()
Dan vraag ik me af watquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:01 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Zal wel iets meer zijn dan alleen dat stugge
Goede tip. Bovendien oefen je zo je gespreksvaardigheden met vrouwen, waardoor het in de toekomst alleen maar minder gespannen zal gaanquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:21 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
als je nou eens ophoudt met vrouwen versieren en begint met gewoon te praten met ze. spreek elke dag 10 willekeurige vrouwen aan voor een kort gesprekje, al is het maar om iets te vragen. dan heb je na een maand 300 vrouwen aangesproken, en daar zaten er vast wel een paar tussen waarbij dat gesprekje heel leuk was en tot meer kan leiden.
surequote:Op dinsdag 28 november 2006 20:56 schreef Roellio het volgende:
Ik heb me uit hoofde van dit topic eens aangemeld op zo'n site hè
Inhoudelijk heb ik geen idee, ben nog nooit op een datingsite geweest maar het lijkt me logisch dat naarmate vrouwen ouder worden en de klok gaat tikken zij wanhopiger worden en zich op datingsites aanmelden. Liegen over hun leeftijd zal wel hetzelfde werken als liegen over hun gewicht en over het aantal sekspartnersquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:04 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ga nu eens inhoudelijk op mijn post in!
wat een bullshit, ik ken genoeg voorbeelden ( en dan heb ik het niet over mezelf), waar noch a, noch b, c en d op van toepassing zijn. Gewoon normale mensen die in plaats van op café te gaan eens zoeken via het internet....quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:02 schreef skippy22 het volgende:
Als je der der verder leuk uitziet en een leuk karakter hebt hoef je toch niet via het internet te zoeken
Geef d'r aan BttDquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:09 schreef Godshand het volgende:
god heb nu een meid via paiq op me msn die heeft Wanhopig nog net niet als Nick
gek dat dat toch afschrikt haha
die verkloot het alsnog... of ze maken elkaar samen gekquote:
Donequote:Op dinsdag 28 november 2006 22:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
die verkloot het alsnog... of ze maken elkaar samen gek
dat doet me denken: voeg mij toe op je msn BttD, ik heb ook wel een aanbod...
Op Datingsites #32- date on! (kwam ik op via Google) zag ik een lijst met datingsites en reacties op diequote:Op zondag 26 november 2006 21:00 schreef BttD het volgende:
Hier weer verder discussieren over online datingsites:
- Welke zijn goed, welke minder
- Wat zijn je ervaringen op de verschillende datingsites
- Hoe profileer je jezelf op datingsites, wat maakt je aantrekkelijk, wat niet
hmm ik vind dit topique niet echt iets om datingsites te bespreken..quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:43 schreef ceesaart het volgende:
[..]
Op Datingsites #32- date on! (kwam ik op via Google) zag ik een lijst met datingsites en reacties op die
sites en aanmeldingen van sites. Maar die topic bleek gesloten te zijn.
Zat zelf op onehello ed. en was daar niet tevreden mee, de rest zag ik ook niet echt zitten.
Heb er zelf een opgezet http://www.free-dates.eu
en wil met name de dames vragen deze uit te testen. Sorry boys![]()
Als er in de 2e adresregel forum.fok.nl/topic/805352 wordt gezet, weet ik waar ze vandaan komen en kan t
lidmaatschap upgraden naar vol lidmaatschap, voor nop uiteraard.
Alle opbouwende kritiek is welkom.
Godsamme, welke tijd leef jij in joh?!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:02 schreef skippy22 het volgende:
Of het meisje dat erg onzeker is en jou superleuk vindt durft niet meer en je raakt haar kwijt omdat jij het 'subtiele afwijzingsspelletje' probeert te spelen en iemand anders die ze toch ook wel leuk vindt haar wel de complimentjes geeft.quote:Op woensdag 29 november 2006 08:41 schreef Dr.Punnani het volgende:
Nooit te eager zijn.
Onbereikbaar maakt bemind. Dus liever normaal lullen dan met alle winden meewaaien en ja-en-amen zeggen. Eventueel subtiel afwijzen met optie op verleninging open houden. Gaan ze nog meer hun best doen.Trust me, dat maakt je zóveel interessanter voor de tegenpartij.
nog geen 30 members totaal waaronder 40+ ers uit Ivoorkust en slechts een enkeling met een foto en het dan de snelstgroeiende site noemen? Mensen hier zijn zowiezo niet op zoek naar internationale datingsites. Rotterdam is al ver genoeg. Een beetje nutteloze spamquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:43 schreef ceesaart het volgende:
Heb er zelf een opgezet http://www.free-dates.eu
en wil met name de dames vragen deze uit te testen. Sorry boys![]()
Zou kunnen. Vraag is dus of je zó'n onzeker dame zoekt in dat geval. Ik niet in ieder geval.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:28 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Of het meisje dat erg onzeker is en jou superleuk vindt durft niet meer en je raakt haar kwijt omdat jij het 'subtiele afwijzingsspelletje' probeert te spelen en iemand anders die ze toch ook wel leuk vindt haar wel de complimentjes geeft.
Van nul naar 1 is nog steeds een procentuele groei van oneindigquote:Op woensdag 29 november 2006 09:32 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
nog geen 30 members totaal waaronder 40+ ers uit Ivoorkust en slechts een enkeling met een foto en het dan de snelstgroeiende site noemen? Mensen hier zijn zowiezo niet op zoek naar internationale datingsites. Rotterdam is al ver genoeg. Een beetje nutteloze spam![]()
Maar in ieder geval veel succes er mee. Het is nog steeds een gat in de markt als je het goed aanpakt.
Geef dan eens constructief commentaar in plaats van een opmerking die we allang weten.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Owja? Ik weet wel zeker dat het aan jou ligt.
constructief kommentaar is dat je gewoon beter moet leren communiceren met vrouwen. en dat leer je alleen door te oefenen. vandaar dat ik je die spreek-veel-vrouwen-aan tip heb gegeven.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:19 schreef BttD het volgende:
[..]
Geef dan eens constructief commentaar in plaats van een opmerking die we allang weten.
DUUUUUHHH natuurlijk ligt het aan mij, jezus als ik daar in al die topics nog niet achter was
Agreed.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:41 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
constructief kommentaar is dat je gewoon beter moet leren communiceren met vrouwen. en dat leer je alleen door te oefenen. vandaar dat ik je die spreek-veel-vrouwen-aan tip heb gegeven.
- je komt pushy over
- je zegt teveel zonder op antwoord te wachten
Alleen op Fok forumquote:- je komt een beetje patserig over door "hier in montreal" en "downtown"
- een geprekje over uitgaan in montreal en enschede zal vrijwel nooit tot meer leiden dan een afwijzing
Is toch ook kut?quote:- volgens mij schaam je je haast dat je ICTer bent, vrouwen zoeken mannen met passie voor hun werk
Dat is het wel het allermoeilijkste om voor elkaar te krijgenquote:- de beste mentaliteit die je kunt hebben is dat jij niet je best hoeft te doen om een vrouw te versieren, maar dat zij hun best moeten doen om jou te overtuigen.
Zeker mee eensquote:- oefenen, oefenen en oefenen in het praten met vrouwen
- spanning opbouwen als je een meid leuk vind
Misschien dat het ook wel beter is als je niet al na een dag besluit dat je gefaald hebtquote:Op woensdag 29 november 2006 16:47 schreef BttD het volgende:
Maar ik weet niet of dit in een dag voor elkaar krijg om te veranderen... ik zal wel een tijdje nodig hebben
Logisch... Je moet over je eigen grenzen heen stappen, dat is niet niks. Dingen doen die je eigenlijk niet durft, maar waarvan je weet dat degene die jij zou willen zijn, ze wel zou durven.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:47 schreef BttD het volgende:
Zeker mee eensMaar ik weet niet of dit in een dag voor elkaar krijg om te veranderen... ik zal wel een tijdje nodig hebben
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:41 schreef Byte_Me het volgende:
- volgens mij schaam je je haast dat je ICTer bent, vrouwen zoeken mannen met passie voor hun werk
Doel je hiermee op eerdere discussies?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien dat het ook wel beter is als je niet al na een dag besluit dat je gefaald hebt.
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 29 november 2006 16:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Logisch... Je moet over je eigen grenzen heen stappen, dat is niet niks. Dingen doen die je eigenlijk niet durft, maar waarvan je weet dat degene die jij zou willen zijn, ze wel zou durven.
Natuurlijk krijg je dat niet in een dag voor elkaar! Maar het kan wel leuk en spannend zijn om te doen.
Mwahquote:Op woensdag 29 november 2006 16:55 schreef BttD het volgende:
[..]
Doel je hiermee op eerdere discussies?
Kijk en DAT is mijn droombaan. Laat het programmeren maar wegquote:Op woensdag 29 november 2006 16:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik zelf, als Consultant voor een IT bedrijf vind 3 dingen erg leuk aan m'n werk. A) ik kan complexe problemen oplossen, dat is een professionele uitdaging. B) ik reis veel, ben dankzei m'n werk vaak naar de VS geweest. C) ik ben veel met mensen bezig, problemen doorspreken, brainstormen, en je leert daardoor een netwerk van mensen kennen.
Tuurlijk, 8 uur per dag suf achter een PC zitten is niet interessant. Maar dat doe ik ook niet. Soms zit ik 2 uur achtereen op een stuk papier dingen uit te tekenen, soms heb ik meetings, soms ben ik op reis, en andere momenten zit ik dingen te proggen.
Het is ook moeilijk te zeggen wat nu precies 'het doel' isquote:Op woensdag 29 november 2006 16:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mwah. Meer een "goed idee, maar de tijdslimiet die je stelt lijkt me niet realistisch, stel eerder een meetpunt in waar je vooruitgang kan meten in plaats van een finishlijn waar je besluit of je je doel al dan niet gehaald hebt".
Als dat het doel is, moet je ook niet met al die eisen aankomen. Je hoeft niet gelijk met d'r te trouwen ofzo.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:09 schreef BttD het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk te zeggen wat nu precies 'het doel' is
Voor mij is een keer het bed delen met een meisje al een succesOok al klinkt het sneu, het is wel de waarheid
Dat is al een veel beter motto dan "'deze keer MOET en ZAL het me lukken".quote:Op woensdag 29 november 2006 17:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als dat het doel is, moet je ook niet met al die eisen aankomen. Je hoeft niet gelijk met d'r te trouwen ofzo.
Hoezo? Informatica is niet alleen maar dingen programmeren hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 17:14 schreef Catbert het volgende:
Als je dingen proggen echt niet leuk vindt vraag ik me af waarom je informatica bent gaan doen
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:14 schreef Burgertrutje het volgende:
[..]
Dat is al een veel beter motto dan "'deze keer MOET en ZAL het me lukken".![]()
Hoop dat het nu wel genoeg is geweest met de peptalk. Meer tips bestaan er volgens mij niet eens.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:18 schreef Hephaistos. het volgende:
Kan het volgende deel trouwens "Help BttD aan een vriendin" genoemd worden?
Daar hebben we er al genoeg van en het schiet niet op om er een nieuw deel over te openen, want vanaf morgen ben ik weer in NL en zal ik bijna niet op fok te vinden zijn...quote:Op woensdag 29 november 2006 17:18 schreef Hephaistos. het volgende:
Kan het volgende deel trouwens "Help BttD aan een vriendin" genoemd worden?
Opeens moest ik ook weer even denken aan mijn kortstondige Twente-studententijd.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:19 schreef BttD het volgende:
[..]
Dan begint mijn sociale studentenleven weer!!
Wees blij dat je er weg bentquote:Op woensdag 29 november 2006 17:21 schreef Burgertrutje het volgende:
[..]
Opeens moest ik ook weer even denken aan mijn kortstondige Twente-studententijd.![]()
Zeg, als we zo gaan beginnen zak je d'r maar lekker in. Volgens mij ben ik tot nu toe behoorlijk behulpzaam geweest, als je liever hebt dat ik op de botte toer ga moet je 't zeggen.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:16 schreef BttD het volgende:
Hoezo? Informatica is niet alleen maar dingen programmeren hoor
Misschien op HBO?
Zelf heb ik daar ook gestudeerd. Nu moet ik zeggen dat dat wel een van m'n mindere keuzes is geweest. Utrecht is enorm veel leuker.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:21 schreef Burgertrutje het volgende:
Opeens moest ik ook weer even denken aan mijn kortstondige Twente-studententijd.![]()
DOEN!!!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zeg, als we zo gaan beginnen zak je d'r maar lekker in. Volgens mij ben ik tot nu toe behoorlijk behulpzaam geweest, als je liever hebt dat ik op de botte toer ga moet je 't zeggen.
Jezus, beetje geirriteerd ineens? Wat heb jij?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zeg, als we zo gaan beginnen zak je d'r maar lekker in. Volgens mij ben ik tot nu toe behoorlijk behulpzaam geweest, als je liever hebt dat ik op de botte toer ga moet je 't zeggen.
Denigrerende opmerkingen over HBO vind ik nogal kansloos, helemaal van iemand die nog niet geneukt heeft.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:24 schreef BttD het volgende:
Jezus, beetje geirriteerd ineens? Wat heb jij?
Sjongejonge, zo was het helemaal niet bedoeld man! Dat jij dat er nou in leest.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Denigrerende opmerkingen over HBO vind ik nogal kansloos, helemaal van iemand die nog niet geneukt heeft.
Ik zie niet hoe je dit:quote:Op woensdag 29 november 2006 17:27 schreef BttD het volgende:
Sjongejonge, zo was het helemaal niet bedoeld man! Dat jij dat er nou in leest.
Het ligt aan jou. Ik doelde meer op dat programmeren wellicht een groter deel uitmaakt van het onderwijsaanbod op HBO dan dat het doet op een universiteit.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe je dit:
"Misschien op HBO?"
Anders kunt interpreteren.
Maargoed, het zal wel aan mij liggen![]()
Goed, prima.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:30 schreef BttD het volgende:
Als er iemand is die altijd loopt te roepen dat de kansen van een HBO'er op de arbeidsmarkt groter zijn dan die van een universitair opgeleide, puur omdat die veel meer praktische kennis hebben ben ik het wel. Krijg je zoiets
Klopt, daar ben ik nu ook achter. Het is alleen nogal vervelend om constant afgewezen te worden op je zogenaamd 'niet-sociale leven' omdat je informatica studeert. Daarom deed ik dat...quote:Op woensdag 29 november 2006 17:35 schreef Lausteen het volgende:
BttD, waarom moet je er altijd zo op hameren dat je zo 'sociaal' bent? Komt nogal hopeloos en krampachtig (!) over. Ik persoonlijk vind 'uitgaan om het uitgaan' ook redelijk kansloos, vooral als je geweldig gaat lopen doen terwijl er eigenlijk geen fuck aan was. Je kan wel als een lompe boer in een of andere schuur keihard gaan lopen zuipen, maar of dat nou beter is dan (AF EN TOE) gewoon lekker thuis zijn?
Je chatgesprek met dat meisje ook; 'kijk mij eens een sociaal leven hebben'. Uitgaan is niet heilig ofzo, en absoluut niet iets waar vrouwen op vallen..
Nee echt?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:23 schreef Catbert het volgende:
Zelf heb ik daar ook gestudeerd. Nu moet ik zeggen dat dat wel een van m'n mindere keuzes is geweest. Utrecht is enorm veel leuker.
Nou ïnteresseert mij het werkelijk geen reet wat je voor werk doet of gestudeerd hebt. Als je het maar naar je zin hebt. Meeste van mijn ex'en deden werk in de IT en mijn huidige vriend heeft Chemische Technologie gestudeerd.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:42 schreef BttD het volgende:
[..]
Klopt, daar ben ik nu ook achter. Het is alleen nogal vervelend om constant afgewezen te worden op je zogenaamd 'niet-sociale leven' omdat je informatica studeert. Daarom deed ik dat...
Mja, ik ken maar 1 leuke, de rest zijn mutsenquote:Op woensdag 29 november 2006 18:01 schreef Burgertrutje het volgende:
Nee echt?
Na Twente en Utrecht gehad te hebben voel ik me toch nu het meeste thuis in Leiden. Wat niet wegneemt dat er genoeg leuke meiden in Enschede rondlopen. Even bij de faculteit TCW binnenlopen.![]()
Ah, je bent vrouw, hehe...quote:Op woensdag 29 november 2006 22:38 schreef AlohaXa het volgende:
Nog wat webcam tips als je wat verder komt:
1. Niet vergeten dat die webcam aanstaat, dus neuspeuteren is not-done.
2. Als je gezegd heb dat je alleen woont. Zorgen dat je moeder niet naast je komt te staan en even wilt computeren.
ik verzin ze niet
Dat is idd wel erg kansloosquote:Op woensdag 29 november 2006 22:38 schreef AlohaXa het volgende:
2. Als je gezegd heb dat je alleen woont. Zorgen dat je moeder niet naast je komt te staan en even wilt computeren.
ik verzin ze niet
ach neuspeuteren... als je daar al op af knapt...quote:Op woensdag 29 november 2006 22:38 schreef AlohaXa het volgende:
ik verzin ze niet
nulquote:Op donderdag 30 november 2006 01:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel dates hebben jullie gehad?
genoeg..quote:Op donderdag 30 november 2006 01:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Neequote:Op donderdag 30 november 2006 02:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wil tot nu toe niemand met je afspreken?
Jij zit ook op de verkeerde internetdating sitequote:
Succes hè. We zien je t.z.t. wel terug in het ik-ben-verliefd topic.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:24 schreef BttD het volgende:
Het topic is bijna vol!!
Ik heb nog een dag over om op FOK! te blaten. Als er nog gouden tips zijn dan hoor ik ze graag
Maar ik denk dat ik genoeg tips heb om de boel op orde te krijgen!!!
Via Relatieplanet, inclusief mijn huidige vriendquote:Op donderdag 30 november 2006 01:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, benieuwd. Interesse en zoquote:Op donderdag 30 november 2006 02:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
genoeg..
wat boeit dat jou nou?
wil je een datewedstrijd gaan houwen ofzo?
Ik hoop hetquote:Op donderdag 30 november 2006 09:17 schreef Burgertrutje het volgende:
[..]
Succes hè. We zien je t.z.t. wel terug in het ik-ben-verliefd topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |