DOEN!!!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zeg, als we zo gaan beginnen zak je d'r maar lekker in. Volgens mij ben ik tot nu toe behoorlijk behulpzaam geweest, als je liever hebt dat ik op de botte toer ga moet je 't zeggen.
Jezus, beetje geirriteerd ineens? Wat heb jij?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zeg, als we zo gaan beginnen zak je d'r maar lekker in. Volgens mij ben ik tot nu toe behoorlijk behulpzaam geweest, als je liever hebt dat ik op de botte toer ga moet je 't zeggen.
Denigrerende opmerkingen over HBO vind ik nogal kansloos, helemaal van iemand die nog niet geneukt heeft.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:24 schreef BttD het volgende:
Jezus, beetje geirriteerd ineens? Wat heb jij?
Sjongejonge, zo was het helemaal niet bedoeld man! Dat jij dat er nou in leest.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Denigrerende opmerkingen over HBO vind ik nogal kansloos, helemaal van iemand die nog niet geneukt heeft.
Ik zie niet hoe je dit:quote:Op woensdag 29 november 2006 17:27 schreef BttD het volgende:
Sjongejonge, zo was het helemaal niet bedoeld man! Dat jij dat er nou in leest.
Het ligt aan jou. Ik doelde meer op dat programmeren wellicht een groter deel uitmaakt van het onderwijsaanbod op HBO dan dat het doet op een universiteit.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe je dit:
"Misschien op HBO?"
Anders kunt interpreteren.
Maargoed, het zal wel aan mij liggen![]()
Goed, prima.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:30 schreef BttD het volgende:
Als er iemand is die altijd loopt te roepen dat de kansen van een HBO'er op de arbeidsmarkt groter zijn dan die van een universitair opgeleide, puur omdat die veel meer praktische kennis hebben ben ik het wel. Krijg je zoiets
Klopt, daar ben ik nu ook achter. Het is alleen nogal vervelend om constant afgewezen te worden op je zogenaamd 'niet-sociale leven' omdat je informatica studeert. Daarom deed ik dat...quote:Op woensdag 29 november 2006 17:35 schreef Lausteen het volgende:
BttD, waarom moet je er altijd zo op hameren dat je zo 'sociaal' bent? Komt nogal hopeloos en krampachtig (!) over. Ik persoonlijk vind 'uitgaan om het uitgaan' ook redelijk kansloos, vooral als je geweldig gaat lopen doen terwijl er eigenlijk geen fuck aan was. Je kan wel als een lompe boer in een of andere schuur keihard gaan lopen zuipen, maar of dat nou beter is dan (AF EN TOE) gewoon lekker thuis zijn?
Je chatgesprek met dat meisje ook; 'kijk mij eens een sociaal leven hebben'. Uitgaan is niet heilig ofzo, en absoluut niet iets waar vrouwen op vallen..
Nee echt?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:23 schreef Catbert het volgende:
Zelf heb ik daar ook gestudeerd. Nu moet ik zeggen dat dat wel een van m'n mindere keuzes is geweest. Utrecht is enorm veel leuker.
Nou ïnteresseert mij het werkelijk geen reet wat je voor werk doet of gestudeerd hebt. Als je het maar naar je zin hebt. Meeste van mijn ex'en deden werk in de IT en mijn huidige vriend heeft Chemische Technologie gestudeerd.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:42 schreef BttD het volgende:
[..]
Klopt, daar ben ik nu ook achter. Het is alleen nogal vervelend om constant afgewezen te worden op je zogenaamd 'niet-sociale leven' omdat je informatica studeert. Daarom deed ik dat...
Mja, ik ken maar 1 leuke, de rest zijn mutsenquote:Op woensdag 29 november 2006 18:01 schreef Burgertrutje het volgende:
Nee echt?
Na Twente en Utrecht gehad te hebben voel ik me toch nu het meeste thuis in Leiden. Wat niet wegneemt dat er genoeg leuke meiden in Enschede rondlopen. Even bij de faculteit TCW binnenlopen.![]()
Ah, je bent vrouw, hehe...quote:Op woensdag 29 november 2006 22:38 schreef AlohaXa het volgende:
Nog wat webcam tips als je wat verder komt:
1. Niet vergeten dat die webcam aanstaat, dus neuspeuteren is not-done.
2. Als je gezegd heb dat je alleen woont. Zorgen dat je moeder niet naast je komt te staan en even wilt computeren.
ik verzin ze niet
Dat is idd wel erg kansloosquote:Op woensdag 29 november 2006 22:38 schreef AlohaXa het volgende:
2. Als je gezegd heb dat je alleen woont. Zorgen dat je moeder niet naast je komt te staan en even wilt computeren.
ik verzin ze niet
ach neuspeuteren... als je daar al op af knapt...quote:Op woensdag 29 november 2006 22:38 schreef AlohaXa het volgende:
ik verzin ze niet
nulquote:Op donderdag 30 november 2006 01:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel dates hebben jullie gehad?
genoeg..quote:Op donderdag 30 november 2006 01:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Neequote:Op donderdag 30 november 2006 02:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wil tot nu toe niemand met je afspreken?
Jij zit ook op de verkeerde internetdating sitequote:
Succes hè. We zien je t.z.t. wel terug in het ik-ben-verliefd topic.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:24 schreef BttD het volgende:
Het topic is bijna vol!!
Ik heb nog een dag over om op FOK! te blaten. Als er nog gouden tips zijn dan hoor ik ze graag
Maar ik denk dat ik genoeg tips heb om de boel op orde te krijgen!!!
Via Relatieplanet, inclusief mijn huidige vriendquote:Op donderdag 30 november 2006 01:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, benieuwd. Interesse en zoquote:Op donderdag 30 november 2006 02:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
genoeg..
wat boeit dat jou nou?
wil je een datewedstrijd gaan houwen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |