Agreed.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:41 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
constructief kommentaar is dat je gewoon beter moet leren communiceren met vrouwen. en dat leer je alleen door te oefenen. vandaar dat ik je die spreek-veel-vrouwen-aan tip heb gegeven.
- je komt pushy over
- je zegt teveel zonder op antwoord te wachten
Alleen op Fok forumquote:- je komt een beetje patserig over door "hier in montreal" en "downtown"
- een geprekje over uitgaan in montreal en enschede zal vrijwel nooit tot meer leiden dan een afwijzing
Is toch ook kut?quote:- volgens mij schaam je je haast dat je ICTer bent, vrouwen zoeken mannen met passie voor hun werk
Dat is het wel het allermoeilijkste om voor elkaar te krijgenquote:- de beste mentaliteit die je kunt hebben is dat jij niet je best hoeft te doen om een vrouw te versieren, maar dat zij hun best moeten doen om jou te overtuigen.
Zeker mee eensquote:- oefenen, oefenen en oefenen in het praten met vrouwen
- spanning opbouwen als je een meid leuk vind
Misschien dat het ook wel beter is als je niet al na een dag besluit dat je gefaald hebtquote:Op woensdag 29 november 2006 16:47 schreef BttD het volgende:
Maar ik weet niet of dit in een dag voor elkaar krijg om te veranderen... ik zal wel een tijdje nodig hebben
Logisch... Je moet over je eigen grenzen heen stappen, dat is niet niks. Dingen doen die je eigenlijk niet durft, maar waarvan je weet dat degene die jij zou willen zijn, ze wel zou durven.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:47 schreef BttD het volgende:
Zeker mee eensMaar ik weet niet of dit in een dag voor elkaar krijg om te veranderen... ik zal wel een tijdje nodig hebben
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:41 schreef Byte_Me het volgende:
- volgens mij schaam je je haast dat je ICTer bent, vrouwen zoeken mannen met passie voor hun werk
Doel je hiermee op eerdere discussies?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien dat het ook wel beter is als je niet al na een dag besluit dat je gefaald hebt.
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 29 november 2006 16:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Logisch... Je moet over je eigen grenzen heen stappen, dat is niet niks. Dingen doen die je eigenlijk niet durft, maar waarvan je weet dat degene die jij zou willen zijn, ze wel zou durven.
Natuurlijk krijg je dat niet in een dag voor elkaar! Maar het kan wel leuk en spannend zijn om te doen.
Mwahquote:Op woensdag 29 november 2006 16:55 schreef BttD het volgende:
[..]
Doel je hiermee op eerdere discussies?
Kijk en DAT is mijn droombaan. Laat het programmeren maar wegquote:Op woensdag 29 november 2006 16:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik zelf, als Consultant voor een IT bedrijf vind 3 dingen erg leuk aan m'n werk. A) ik kan complexe problemen oplossen, dat is een professionele uitdaging. B) ik reis veel, ben dankzei m'n werk vaak naar de VS geweest. C) ik ben veel met mensen bezig, problemen doorspreken, brainstormen, en je leert daardoor een netwerk van mensen kennen.
Tuurlijk, 8 uur per dag suf achter een PC zitten is niet interessant. Maar dat doe ik ook niet. Soms zit ik 2 uur achtereen op een stuk papier dingen uit te tekenen, soms heb ik meetings, soms ben ik op reis, en andere momenten zit ik dingen te proggen.
Het is ook moeilijk te zeggen wat nu precies 'het doel' isquote:Op woensdag 29 november 2006 16:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mwah. Meer een "goed idee, maar de tijdslimiet die je stelt lijkt me niet realistisch, stel eerder een meetpunt in waar je vooruitgang kan meten in plaats van een finishlijn waar je besluit of je je doel al dan niet gehaald hebt".
Als dat het doel is, moet je ook niet met al die eisen aankomen. Je hoeft niet gelijk met d'r te trouwen ofzo.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:09 schreef BttD het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk te zeggen wat nu precies 'het doel' is
Voor mij is een keer het bed delen met een meisje al een succesOok al klinkt het sneu, het is wel de waarheid
Dat is al een veel beter motto dan "'deze keer MOET en ZAL het me lukken".quote:Op woensdag 29 november 2006 17:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als dat het doel is, moet je ook niet met al die eisen aankomen. Je hoeft niet gelijk met d'r te trouwen ofzo.
Hoezo? Informatica is niet alleen maar dingen programmeren hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 17:14 schreef Catbert het volgende:
Als je dingen proggen echt niet leuk vindt vraag ik me af waarom je informatica bent gaan doen
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:14 schreef Burgertrutje het volgende:
[..]
Dat is al een veel beter motto dan "'deze keer MOET en ZAL het me lukken".![]()
Hoop dat het nu wel genoeg is geweest met de peptalk. Meer tips bestaan er volgens mij niet eens.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:18 schreef Hephaistos. het volgende:
Kan het volgende deel trouwens "Help BttD aan een vriendin" genoemd worden?
Daar hebben we er al genoeg van en het schiet niet op om er een nieuw deel over te openen, want vanaf morgen ben ik weer in NL en zal ik bijna niet op fok te vinden zijn...quote:Op woensdag 29 november 2006 17:18 schreef Hephaistos. het volgende:
Kan het volgende deel trouwens "Help BttD aan een vriendin" genoemd worden?
Opeens moest ik ook weer even denken aan mijn kortstondige Twente-studententijd.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:19 schreef BttD het volgende:
[..]
Dan begint mijn sociale studentenleven weer!!
Wees blij dat je er weg bentquote:Op woensdag 29 november 2006 17:21 schreef Burgertrutje het volgende:
[..]
Opeens moest ik ook weer even denken aan mijn kortstondige Twente-studententijd.![]()
Zeg, als we zo gaan beginnen zak je d'r maar lekker in. Volgens mij ben ik tot nu toe behoorlijk behulpzaam geweest, als je liever hebt dat ik op de botte toer ga moet je 't zeggen.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:16 schreef BttD het volgende:
Hoezo? Informatica is niet alleen maar dingen programmeren hoor
Misschien op HBO?
Zelf heb ik daar ook gestudeerd. Nu moet ik zeggen dat dat wel een van m'n mindere keuzes is geweest. Utrecht is enorm veel leuker.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:21 schreef Burgertrutje het volgende:
Opeens moest ik ook weer even denken aan mijn kortstondige Twente-studententijd.![]()
DOEN!!!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zeg, als we zo gaan beginnen zak je d'r maar lekker in. Volgens mij ben ik tot nu toe behoorlijk behulpzaam geweest, als je liever hebt dat ik op de botte toer ga moet je 't zeggen.
Jezus, beetje geirriteerd ineens? Wat heb jij?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zeg, als we zo gaan beginnen zak je d'r maar lekker in. Volgens mij ben ik tot nu toe behoorlijk behulpzaam geweest, als je liever hebt dat ik op de botte toer ga moet je 't zeggen.
Denigrerende opmerkingen over HBO vind ik nogal kansloos, helemaal van iemand die nog niet geneukt heeft.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:24 schreef BttD het volgende:
Jezus, beetje geirriteerd ineens? Wat heb jij?
Sjongejonge, zo was het helemaal niet bedoeld man! Dat jij dat er nou in leest.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Denigrerende opmerkingen over HBO vind ik nogal kansloos, helemaal van iemand die nog niet geneukt heeft.
Ik zie niet hoe je dit:quote:Op woensdag 29 november 2006 17:27 schreef BttD het volgende:
Sjongejonge, zo was het helemaal niet bedoeld man! Dat jij dat er nou in leest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |